Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 September 2011, 17:42   #1
jenso
Lid
 
Geregistreerd op: 27 September 2011
Berichten: 3
Standaard Groot liefdesprobleem

Mijn groot probleem is echt groot. Het begon allemaal rond de leeftijd van 17 jaar, ik zag het meisje elke dag in school, ze zat wel in andere klas. Hoe meer ik ze zag hoe meer ik gevoelens voor haar krijg. En telkens wanneer ik ze zag keek zij naar mij en ik naar haar, je kent het wel Maar het grote probleem was dat ik er niet naar toe durfde stappen en wanneer ik hogere studies ging doen zag ik ze helemaal niet meer en verdween ze eigenlijk uit mijn gedachten. Maar nu 3 maand geleden ben ik ze tegengekomen op een fuif en heb er even meegebabbeld en zag duidelijk dat ze intresse had in mijn, gans tijd lachen en aanrakingen enzo, maar op dat moment had ik een lief en dusja had ik zoiets van dit kan ik niet menen en heb dan ook(Ja kweet echt superdom) haar nummer niet gevraagd toen ik wegging van de fuif. In de weken erna kon ik haar niet meer uit mijn hoofd krijgen en heb het, kweet het is erg, uitgemaakt met mijn vriendin(Ook omdat het vuur er een beetje uit was). Nu ik weet het meisje wonen en weet naar welke fuiven ze gaat enzo dus dacht ik, ik zal ze wel nog eens tegenkomen de komende weken, maar ik kwam ze niet echt meer tegen:s. Nu heb ik ook nog eens vernomen dat ze al een maand een vriend heeft. Sinds ik dit weet loop ik beetje depri zelf aleja ik heb een beetje het gevoel dat ik een kans heb laten liggen door op die fuif haar nummer niet te vragen en is af te spreken en dus is mijn vraag: Heeft er iemand een idee hoe ik het meisje voor mijn hart kan winnen? Of gaat dit gevoel wel slijten na enkele weken en moet ik me beter gewoon op iemand anders focussen? Ik kan wel aan haar nummer geraken via een vriend, maar is het wel verstandig om te sturen nu met haar vriend?
jenso is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2011, 18:22   #2
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Aan haar nummer geraken, zoals jullie Belgen dat zo mooi zeggen, via een vriend lijkt mij niet verstandig... beter krijg je het van haar.. of vraag je het. Je zal denk ik geduld moeten hebben met het feit wanneer je haar weer gaat zien. Als ze voor je gevoel toch wel meer voor je betekent dan kan je denk ik wel wat geduld hebben. En mocht je haar dan weer eens zien kan je op een subtiele manier gaan vissen naar haar vriendje; hoe lang al samen, hoe lekker het loopt.. etc etc..

Kortom, even wachten, je komt er vast tegen, praatje maken, contact verkrijgen en proberen te behouden en zie hoe het loopt
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2011, 20:29   #3
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

om te beginnen,

INTERFUCKINGPUNCTIE EN SPELLING!

mijn ogen bloeden van je post.

daarnaast is er geen groot probleem, want jij projecteert enkel een fantasie.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2011, 20:38   #4
x-smurf-xIShot
Lid
 
Geregistreerd op: 18 August 2011
Berichten: 42
Standaard

kunde gij geene nedurlands joengske
x-smurf-xIShot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2011, 22:08   #5
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-smurf-xIShot Bekijk Bericht
kunde gij geene nedurlands joengske
Het is een Belg

Jij probeert hem belachelijk te maken, maar je zet nu jezelf voor lul

Sukkel
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.