|
Contest forum Kun jij als de beste photoshops maken? Of geweldige quizen bedenken? Post het hier als je de strijd aandurft! |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
haai
![]() eerste gedichten contest ![]() je mag zelf weten waar je het over doet, maar! : hij moet in deze vorm: coupletjes van 4 regels, in ABBA vorm. Dus: A B B A A B B A (A rijmt dus op A, en B op B) enz. aantal coupletjes mag je zelf weten maar maak het niet TE lang. De contest zal volgende week zondag 15 februari gesloten worden!! SUCCES ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
*schudt met mouwen*
Als ik me weer eens verveel schuif ik achter de pc maar dan komt het o'wee het eerste wat ik doe is de mail daarna snel door naar msn een gesprekje of wat dan de humor van ADB, zo plat! waar ik o zo gelukkig ben ![]() |
![]() |
#3 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Mmm... ik schrijf bijna nooit gedichtjes, dus goed zal het niet worden, maar ik ga toch ff proberen
![]() Soms is het leven echt hard, Als je weer eens iets ergs te horen krijgt, En de mensen willen dat je zwijgt, Alles zit gewoon opgepropt in je hart. Andere keren voel je je supergoed, Je doet leuke dingen, Begint spontaan te zingen, Totdat je weereens iets verkeerd doet. Weer voel je je slecht en alles doet pijn, Je bent gekwetst tot in het diepste van je ziel, Van het topje van je hoofd tot je hiel, Maar besef dan: na regen komt zonneschijn... Voila, da was 't dus ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
(damn heb je mooie gedichten zijn ze een ander rijmschema, of rijmen ze totaal niet, maar dichten ze wel
![]() ![]() *zoekt op in gedichtenschrift* oke niks met dat rijmschema, dan maar even uit het blote hoofd ![]() oke komt ie: zonder enige schroom beklom de muis het tafelkleed en voordat hij eraf gleed snoepte hij wat room wat een mazzel en geluk de bewoners zijn van huis wat een vrijheid voor de muis! zijn dag kan niet meer stuk |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
hier gaan we dan ook maar eens
(trouwens kunnen we dit ook eens opnieuw doen met een andere vorm, vind deze maar moeilijk ![]() In de uithoek van men duisterste gedachten zit ik zwijgend verborgen niet door angst of door zorgen maar gewoon op het leven te wachten Ik zie dingen door men glazige ogen dingen die ik niet kan veranderen verledens van mij en van anderen zielen door leven bedrogen Maar hier en daar vind ik wat blijdschap dat ik ondanks al dat leed en een schaduw die Dood heet kan rekenen op wat vriendschap Laatst aangepast door BlackMystery : 9 February 2004 om 00:52 |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
*kuch*
in de donkere nachten denk ik aan mijn lief mijn eeuwige hartedief hoelang moet ik nog wachten? hij kan mij niet vinden hij zoekt en hij zoekt maar of is hij alleen bij haar die hem zal verslinden wanneer zal hij weten dat ik op hem wacht elke nacht naar hem smacht of zal hij me vergeten? in de donkere nachten lig ik hier zo dood als een pier eeuwig te wachten |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Als vriendschap niet kappot kon gaan,
waar is die dan zo snel gebleven. Met elkaar verbonden, in elkaar geweven, de illusie, de leugens en de waan Als Liefde voor altijd zou kunnen duren, waar ben ik de kans dan misgelopen. Nachten lang alleen, liggen te hopen, niet meer alleen te zijn, in kille uren Als ons leven een mooi sprookje is, welk boek zit ik dan te lezen. Verhalen van een mens als verschikkelijk wezen, heb ik dan altijd alles, echt alles mis. Als mijn tijd dan nu voorbij is gegaan en het uur slaat verleden tijd Het vogeltje blijft zitten met zijn spijt in zijn klokje niks meer wordt gedaan. |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Liefde voor jou is niet te beschrijven
met pijn in mijn hart moet ik afscheid van je nemen ik moet echt andere dingen gaan ondernemen maar het enige wat ik wil is met jou de liefde bedrijven Onze liefde had zo mooi kunnen zijn vol vreugde en liefde voor elkaar ik hou van jou echt waar en het was eerst ook heel erg fijn Dagenlang heb ik om je gehuild me opgesloten in mijn bed uiteindelijk heeft mijn moeder me gered maar jij hebt me gewoon ingeruild De slet, de bitch zij heeft alles verpest waarom wilde jij nou haar we hadden het toch goed met elkaar maar jij voelt je met haar het best Ik ga nu verder met mijn leven lekker zuipen in de kroeg niks meer doen wat jij van me vroeg maar ik weet niet of ik je ooit kan vergeven |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Ik zie een boom
met takken en appels die je kan pakken maar ik ben te sloom daarom roep ik mijn oom die vulde vroeger vakken en kan daarom makkelijker de appels pakken zo ging mijn droom. ![]()
#10 |
Guest
|
![]()
There you are
You're no friend Not here in the end But you're my star People can't stand you Think you're a bore But I can't neglect it any more Loving you is what I do If you feel that you should ever go Should listen to what those folks say Please don't , please stay You're the cutest guy I know Pffffff, ik rijm niet graag ![]() Laatst aangepast door Babysmurfie : 15 February 2004 om 19:36 |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
jij vind
jezelf zo prachtig zo overweldigend machtig mijn kind ijsprinses jij ziet jezelf in spiegelbeeld van binnen zo verdeeld leer je les laat jezelf in je waarde prachtig als je bent als je ooit je eigen grenzen kent ben jij een wonder van deze aarde ok ik doe maar wat ![]() ik vind abba de allerlelijkste rijm die er bestaat zo'n beetje dus vond ik het heel erg moeilijk ![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]() |
![]() |