Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 28 April 2002, 21:58   #1
Tim P.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Verwarring

Ik heb er eigenlijk al jaren last van, maar de laaste maanden word het echt verschrikkelijk.
Ik heb heel vaak dat ik weet wat er komen gaat, dan is er een situatie en dan kan ik al precies zeggen wat er gaat gebeuren of wat er gezegd gaat worden.
Ik heb hier uitvoerig met mijn moeder over gespoken en die verklaarde me voor gek, totdat ik op een gegeven moment met haar in de stad was en precies kon zeggen wat een vriendin van haar tegen haar ging zeggen.
Laatst heb ik het ook aan een paar vrienden bewezen die er niks van wisten. We zaten bij een wedstrijd en waren aan het converseren, toen heb ik op een gegeven moment opgeschreven wat er gezegd ging worden en ze dat laten zien, nadat ze het gezegd hadden, ze stonden echt raar te kijken.
Ik word er echt gek van, maar het ergste is het wanneer ik achteraf denk dat ik het al eens meegemaakt heb. Dan heb ik alleen maar twijfel of ik nu aan het ijlen was of dat het toch echt was.
Het is misschien een voor jullie heel vaag probleem, maar hebben jullie nooit iets meegemaakt waarvan je dacht, dit ken ik al dit heb ik al eens meegemaakt. Of een situatie waarin je precies weet wat er komen gaat en wat er gezegd gaat worden.
Ik heb dit dus heel vaak en het is echt niet leuk.
Moest ik ff kwijt.
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.