Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 November 2008, 17:36   #1
Sabine236
Sabine
 
Geregistreerd op: 26 November 2008
Locatie: gaatjegeenreetaan
Berichten: 1
Standaard Andere klas

Hoi!
Ik heb een probleem over school.
Ik zit in een klas, bij kinderen waar ik niet zo veel mee heb.
Er zijn wel kinderen die ik aardig vind alleen dat zijn niet echt vriendinnen ofzo.
Ik loop op mijn tenen in deze klas, omdat ik op alles wat ik doe of zeg commentaar krijg. En er zijn een paar kinderen die niet echt aardig tegen me doen.ikzit ook niet bij me vrienden en vriendinnen in de klas.
Dat vind ik best wel vervelend!
Nu zit ik best wel ver weg op school dus ik moet elke dag 10 kilometer heen en terug fietsen! Ik zit ook niet bij een van de mensen uit mijn dorp in de klas. Terwijl ik dat de vorige twee jaren wel zat. Nou zit toevallig de jongen waar ik vorige jaren wel bij zat in de klas bij me vrienden en vriendinnen.
Dus het zou mooi zijn als ik kon worden overgelaatst. Maar dat zit wat moeilijker dan gedacht, in het begin van het jaar waren veel kinderen niet te vreden met de klassen dus wilde er veel ruilen... Bijna niemand mocht ruilen en iedereen zit dus nog in de klassen waar ze werden ingedeelt. Nou ben ik best wel verdrietig en ik heb het niet naar me zin nu! Ik had dus aan me mentor gevraagd of ik in een andere klas mocht, maar dat kon niet zei ze.
Ik ga vrijdag met de coördinator van de bovenbouw praten, maar weet er iemand een goede reden die ik kan noemen, want ik wil dit heel graag, ik mis me vrienden en vriendinnen en ik moet elke dag 10 kilometer alleen fietsen heen en terug. Weet iemand misschien wat ik het beste kan doen of heeft iemand tips of goede redenen?
Groetjes Sabine
Sabine236 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2008, 17:39   #2
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Dat 10km alleen fietsen kun je als argument gebruiken.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2008, 17:42   #3
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

die 10 kilometer heeft hier kortgezegd geen donder mee te maken
Je moet gewoon alles vertellen, en hoe jij het ervaart, en je moet er niet meer van maken dan het is
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2008, 21:13   #4
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Dat 10 kilometer alleen fietsen kun je dus wel gebruiken hé.

En als je daarnaast de rest van je verhaal verteld moet het wel goed komen lijkt mij.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.