|
Car·na·val (het ~) 1 de drie dagen die aan de vasten voorafgaan, waarop velerlei feestelijkheden plaatshebben 2 die feestviering zelf 3 [in Belg.] de dagen in het voorjaar waarop in Vlaanderen feesten, optochten en kroegentochten plaatshebben |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
15 February 2004, 14:07 | #1 |
Guest
|
carnavalliedjes
nou hoe vinden jullie de wannabee carnavalliedjes.
ik hoorde er gisteren een: als ik een keer ring dan ben jij een lekker ding DAMN! gewoon in de kroeg, ik vroeg toen of carnaval vroeger viel dit jaar ofzo. nou post hier wat je denkt van de nieuwe carnavalskrakers |
15 February 2004, 16:26 | #2 |
Watch it!
|
Kheb nog geen neiuwe carnaval liedjes gehoord, maar dan ook ... Ben al 4 weken niet uitgeweest
Maar nep carnaval liedjes noemen ze bij ons Apres Ski muziek
15 February 2004, 18:35 | #3 |
Guest
|
Re: carnavalliedjes
Gebroeders Co:respect:
Als ik 1 x tring dan ben jij een lkkr ding en als ik 2 x tring dan ben jij een super lkkr ding en als k 3 x bel met me fietsbel bel ben jij het mooiste van et spel..zoiets toch!? Maar de wannabe carnavalskrakers eeh: Geil moet ze zijn, geil moet ze zijn..lalalalaallalala geil moet ze zijn..Die vind ik opzich best verschrikkelijk als ze die draaien in de kroeg begint iedereen opeens tegen je te zingen:Geil moet ze zijn, geil moet ze zijn.. |
16 February 2004, 13:05 | #4 |
Guest
|
Dat zijn geen carnavalskrakers, dat is apres-skiprut die in een halve avond in elkaar is geflanst door een of andere sjaak die weer dollartekens in de ogen heeft..
Höf d'n glazer in de loch, dat is pas een goed nummer! |
16 February 2004, 15:02 | #5 |
Guest
|
Apres ski prut wordt dan toch wel heel erg veel gedraaid met carnaval..
Nog eentje: Kiele Kiele Kiele, Kiele Kiele Kiele..Eerst met de vinger en dan met de Piele----> |
25 February 2004, 12:57 | #6 |
Guest
|
Ik ben meer een voorstander van niet-carnavalsliedjes zoals Paradise by the Dashboardlight en dan met zn alle lekker dansen
|
25 February 2004, 12:59 | #7 |
Lid
|
hier wordt nauwelijks apres ski gedraait. hoewel het nu wel in opkomst is
|
25 February 2004, 13:00 | #8 | |
Medewerker
|
Citaat:
Toen ik een echt carnavals lied ging aanvragen kreeg ik te horen dat ie die niet had
25 February 2004, 13:04 | #9 |
Lid
|
daarom blijf ik ook gewoon maar hier carnaval vieren
|