Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 September 2007, 14:06   #1
squad-coq
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy overgangs normen en invloed van teamleiders???

hoi

ik zit met een klote probleem met mijn school ik ben van 3 vwo naar 4 havo het is een lang verhaal maar ik moet het effe kwijt.

het is lang maar neem effe de tijd om het te begrijpen

het begon zo dat ik niet hard genoeg op school werkte en onder de overgangs normen zat, had 2 onvoldoenden die niet meer op te halen waren in de laatste periode. maar ik beslaat de laatste periode harder te gaan werken. de norm was zo met 2 onvoldoendes moet je 61.5 punten hebben. ik had in de repetitie week hard geleerd en heb best goed gepresteerd. thuis wou mijn vader dat ik het in een schema ging invullen hier kwam ik precies op 61.4 punten uit

klote ik ga dus niet over. best naaiend of niet 0,1 punt

maar dan word het erger

voor hand arbeid had ik een 6,8 gemiddeld en in mijn cijferlijst van handarbeid een 4 en nog een paar cijfers boven de 7. die 4 komt daardoor dat het werkstuk voordat het beoordeeld was weggegrooid is en ik het in de les niet over mocht doen, omdat er nog andere opdrachten eerst af moesten gemaakt worden. maar ik had met de leeraar (handarbeid) overlecht dat ik het thuis moest maken en na de repetitie week moest laten zien.

die maandag na de rep week toen ik de cijfers had opgehaald en had uitgerekend dat ik 61.4 punten had. ben ik meteen naar school gegaan met mijn werkstuk. heb de leraar handarbeid daar niet gevonden. heb hem toen via school prive gebeld(hoezo overdreven het gaat om je toekomst of niet soms?) hij was thuis en zei dat ik woensdag op school moest komen.
ik woensdag naar school. hij bekijkt het werkstuk en zecht : mooi dit is zeken een 6.5 tot een 7 waard (dat beteken dat de 4 word vervangen door een 6.5 of 7 en dat ik dus over zou gaan! het gemiddelde zou 0,1 of 0,2 stijgen en dan ik met 61,5 of 61,6 punten overgaan)
maar hij had met de teamleider van 3 vwo gesproken en die vond het niet goed dat de leraar handarbeid voor mij dat cijfer nog zou veranderen maar het was woensdag, en het was tot vrijdag die week toegestaan om cijfers te veranderen.

ik snap niet hoe een school dat kan doen volgens de regels ga ik over dus dat je het cijfer nog mag veranderen

maar omdat iemand die teamleider dus nu effe het even niet goed vind kan het niet. en ik had duidelijk met de docent handarbeid afgesproken dat hij het na de repetitie week zou beoordelen

wat kan ik eigenlijk nu doe is er een instelling waar ik zeze klacht kwijt kan en dan misschien toch nar 4 vwo over ga???????

help!!!!!!!!!!!!!1
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2007, 14:41   #2
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Je had ook gewoon beter je best kunnen doen en geen gezeik gehad over die 0.1 punt. Maar goed je zou het LAKS kunnen proberen...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2007, 17:54   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door squad-coq Bekijk Bericht
klote ik ga dus niet over. best naaiend of niet 0,1 punt
Eigen schuld, norm is norm. Als je daaronder zit doe je het niet goed genoeg.

Voor de rest: pech, had je maar beter je best moeten doen. Het enige wat je kan doen is naar de rector ofzo stappen en je verhaal vertellen. (of je ouders dat laten doen)
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2007, 20:10   #4
squad-coq
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je hebt gelijk dat ik harder had moeten werken maar als het volgens de officiele manier was gedaan was ik over dus daar zit ik mee
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2007, 20:04   #5
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Je had ook gewoon beter je best kunnen doen en geen gezeik gehad over die 0.1 punt. Maar goed je zou het LAKS kunnen proberen...
maár ik vind je echt debiel iedereen moet weten hoe goed iemand zijn best doet al zakt ie maár als de leerkracht een afspraak heeft gemaakt dan vind ik dat je in pricipe naar iemand een hogere functie binnen de school moet gaan
;;maar nu is het volgens mij helemaal te laat;;
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.