Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 May 2002, 18:39   #1
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ik heb pim fortuyn gezien

ik heb helaas die foto gezien waar je hem dichtbij zag. wat de dag na de moord in de krant stond en nu zie ik het elke nacht voor me en kan ik niet slapen en vermorgen zag ik pim fortuyn zitten.. en daarnaar was die weg en ik zag hem ineens in een boom verschijnen en lachen

dit is heel raar ik heb dit wel eens vaker gehad hoor want in mijn huis heeft vroeger een gezin gewoond waar de zoon van zelfmood heeft gepleegd en dat nog wel op mijn kamer.. en ik zag hem.. soms zie ik hem nog hoor.. het is wel klote
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2002, 19:15   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ey, dan kun je pimmeke volgende keer feliciteren met de uitslag van de verkiezingen en meteen daarna Oprah bellen, want daar geloven ze je vast wel....

Oftewel ga hulp zoeken, want er is niks, je verbeeldt het je
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2002, 16:33   #3
Bebsy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
ey, dan kun je pimmeke volgende keer feliciteren met de uitslag van de verkiezingen en meteen daarna Oprah bellen, want daar geloven ze je vast wel....

Oftewel ga hulp zoeken, want er is niks, je verbeeldt het je
het zal wel.. hgelukkig heb ik het niet zo erg als die olaf uit onderweg naar morgen whahaha.. ik ga hem wel feliciteren whahaha
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 22:22   #4
Sans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ik heb pim fortuyn gezien

Citaat:
Originally posted by Bebsy
ik heb helaas die foto gezien waar je hem dichtbij zag. wat de dag na de moord in de krant stond en nu zie ik het elke nacht voor me en kan ik niet slapen en vermorgen zag ik pim fortuyn zitten.. en daarnaar was die weg en ik zag hem ineens in een boom verschijnen en lachen

dit is heel raar ik heb dit wel eens vaker gehad hoor want in mijn huis heeft vroeger een gezin gewoond waar de zoon van zelfmood heeft gepleegd en dat nog wel op mijn kamer.. en ik zag hem.. soms zie ik hem nog hoor.. het is wel klote
oww er zijn dus tog nog meer mensen die pim WEL duidelijk missen....(net zoals ik dus)
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2002, 23:35   #5
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Red face Re: Re: ik heb pim fortuyn gezien

Ik volg nooit ook maar iets van politiek,dus ik heb hem helemaal niet te missen,sorry!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2002, 09:34   #6
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

dat lijkt me wel eng..
hou alleen wel een ding in gedachtes. het is niet echt! ik heb het nog nooit gehad, maar dat zou ik proberen. Sterkte
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 00:02   #7
Joost
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weet je...ik zou echt ZO bang zijn als ik als ik die jongen zou zien die op jou kamer zelfmoord had gepleegd, ik heb ooit glaasje gedraait met een paar vrienden van mij, we namen het serieus dus er was niks ernstigs gebeurt. Maar waar ik wel van onder de indruk was is het contact tussen jou lichaam EN geest, en een geest...iets zien, wat er niet is, dat je iets ziet wat met geen enkel zintuig waar te nemen is, wat aan de andere kant misschien wel weer een geruststellend iets is, is dat je heb niks hebt gedaan ivm glaasje draaien en dat niet serieus nemen etc.
Ik denk ook zolang alles nog aan de goede kant blijft hoef je je denk/hoop ik niet zoveel zorgen te maken.

Joost
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.