Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 June 2002, 19:41   #1
Dafke
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Zie het ni meer zitte...

Tis heel moeilijk om alles uit te leggen, het is te veel om allemaal te zeggen...Om te beginnen moet ik terug naar vorig schooljaar, toen heeft een klasgenoot zelfmoord gepleegd, voor mij was het niet zomaar een klasgenoot, meer, mn gevoelens voor ehm waren onbeschrijvelijk...Daar ebgint het dus, ik was er kapot van, toen dat we terug naar school moeste had ik het ongeloofelijk moeilijk en tijdens de examens in december ging het me helemaal niet af, snee mezelf en zat helemaal in de knoei ...Ons mama heeft die wonden toen ontdekt en wost niet wat haar overkwam...Ons mama heeft me niet naar een psychiator gestuurd...NU ben ik al een maand depressife en snee mezelf, op school hefet mn broer die wonden, sneje gezien en direct smsmte hij naar mn moeder, van haar kreeg ik tijdens economie bericht wa dat er scheelde me mij, naturrlijk onteknde ik alles en voelde me kei schuldig, de laatste tijd loog ik wel meer tegen mn ouders...Mn klastitularis had toch ook wel die wonden gezien, ze had me tijdens de middag binengehouden, ik kon echter niets vertellen tegen haar, tligt me allemaal te moeilijk...Maar ale toen we thuis kwamen moest ik direct mn armen laten zien en me omkleren voor mn moeder ahren neus, toen zeg ze op mn bene ook nog sneje, die natuurlijk histerisch, ik heb gdv een histerische moeder, kvroeg haar wa dat ze nu van plan was, een duidelijk anwtoord kreeg ik ni, ale, ze ga me nu elke dag controleren, kvoel me nu nog slechter, want vroeger als k me ni goe voelde snee ik en ging eht weer wat beter en nu moet ik het zonder da doen, soms eet ik ni, omdat ik gewoon met vanalles in mijne kop zit dak ni aan ete kan denken...Mijn resultate lijde er ook onder, mn derde trimester is super slecht en nu kan ik ook niets voorbereiden voor de examens want dwaal steeds af met mn gedachten...Ik denk wel dat het me gaat lukke om het volgende week tegen mn klastitularis te zeggen, zal het in ieder geval proberen...Ale dit is in grote lijnen mn verhaal wnat heb veel over het hoofd gezien, wat ik ook nog wil zegge is dat ik mezelf ongeloofelijk haat...Hopelijk bergijpt iemand me
ik zelf bergijp stilaan niets meer, de nut van het leven is verdwenen...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2002, 19:55   #2
dromerke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vooral niks dom doen de laatste donderdag van de exames !!!!

beloof me

of gewoon niks dom doen

  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.