Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Party Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd.

Antwoord
 
Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 5 November 2005, 14:24   #1
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Cool vechten/matten/ruzie/schelden/intimidatie/dreigen met uitgaan

Deze praktrijken en uitgaan zien we eigenlijk het liefst los van elkaar. Maar jammer genoeg is dat vaak niet zo.
Wie maakt het wel eens mee??

Er zijn soms tijden dat ik frequent een grote bek krijg van iemand. Op echt schoppen en slaan is het bij mij nooit gekomen, wel douwen, trekken, vloeren en terugschelden.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2005, 15:10   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

De laatste tijd eigenlijk niet meer echt. Laatste keer was vorig jaar zomer, dus.. Zie wel nog genoeg vechtpartijen om me heen, dus echt rustiger is het niet geworden..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2005, 17:50   #3
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

toevallig vorige week aanleiding geweest tot n vechtpartij. ik had een woordenwisseling met iemand waarop n vriend van mij wat fel reageerde tegen die gast. daarop kwamen weer vrienden van hem en toen was het ff raak en was ik totaal het overzicht kwijt wie wie was en wie bij wie hoorde, dus toen maar mensen uit elkaar proberen te houden

probeer t altijd bij een woordenwisseling te laten en tot nu toe lukt dat nog
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2005, 18:00   #4
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Ach, dronken mensen die tegen elkaar roepen vind ik in een bepaald opzicht nog vrij normaal. Vechtpartijen heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Misschien komt het omdat ik meestal voor de mensen echt poepeloerezat zijn naar huis ga.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2005, 23:35   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

gelukkig lijken dat soort praktijken alleen maar voor te komen in de toko's waar ik dus juist net niet kom. (of juist, niet wil komen, puur alleen al om het uit de weg te gaan, ruzie tijdens uitgaan zegt imo ook wel wat over het niveau/gedrag/levenswijze van de mensen die erbij betrokken raken,..maar dat is slechts mijn mening )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2005, 02:36   #6
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

uurtje geleden nog.. wel eerste serieuze vechtpartij.. met mn "ex schoonzusje"
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2005, 12:08   #7
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Hmm.. tot nu toe was het elke keer vechten hier in de Drie Gezusters toen ik er was... gistere niet gelukkig
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 12:11   #8
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
gelukkig lijken dat soort praktijken alleen maar voor te komen in de toko's waar ik dus juist net niet kom. (of juist, niet wil komen, puur alleen al om het uit de weg te gaan, ruzie tijdens uitgaan zegt imo ook wel wat over het niveau/gedrag/levenswijze van de mensen die erbij betrokken raken,..maar dat is slechts mijn mening )
ik ondersteun dit compleet.
misschien moet je andere toko's op zoeken met wat minder lowlife volk.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 15:43   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
gelukkig lijken dat soort praktijken alleen maar voor te komen in de toko's waar ik dus juist net niet kom. (of juist, niet wil komen, puur alleen al om het uit de weg te gaan, ruzie tijdens uitgaan zegt imo ook wel wat over het niveau/gedrag/levenswijze van de mensen die erbij betrokken raken,..maar dat is slechts mijn mening )
Daar ben ik het niet mee eens Het zegt veel over de mensen die het uitlokken. Erbij betrokken raken doe je in veel gevallen weinig. Veel gasten zijn gewoon uit op ruzie en dan heb je gewoon de pech dat je ertegenaan loopt..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 16:18   #10
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik heb echt nog nooit ruzie gehad volgens mij met uitgaan. Een keer een vuist in mijn gezicht gehad met de kermis, maar die gozer wist gewoon niet wat hij deed.. Meestal hoor ik ook pas een dag of wat later dat er in de uitgaansgelegenheid waar ik geweest ben ruzie is geweest. Krijg er persoonlijk weinig van mee.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 20:56   #11
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Daar ben ik het niet mee eens Het zegt veel over de mensen die het uitlokken. Erbij betrokken raken doe je in veel gevallen weinig. Veel gasten zijn gewoon uit op ruzie en dan heb je gewoon de pech dat je ertegenaan loopt..
dan ligt het er toch nog steeds aan dat er daar dus blijbaar veel foute gasten rondhangen?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 21:32   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
dan ligt het er toch nog steeds aan dat er daar dus blijbaar veel foute gasten rondhangen?
Dat hoor je mij ook niet ontkennen, hoor! Maar ik meende dat dext bedoelde dat je zelf ruzie zou opzoeken. Vaak doe je er gewoon helemaal niks aan.

Naar andere kroegen toegaan is geen optie, aangezien je de meeste mensen kent in die toko..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 22:09   #13
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

dex bedoelt (volgens mij) dat er in discotheken waar gevochten wordt blijkbaar foute/lowlife/ruziezoekende gasten komen, en hij die mensen ontwijkt hij liever

niet dat je als je naar zo'n tent gaat bewust de ruzie op zoekt..

het is ook absoluut zo dat er standaard bij bepaalde tenten ruzie is. mijn ervaring is, hoe meer boeren, hoe meer ruzie en in tenten met populaire muziek /top40, trance, r&b muziek & doelgroepen ook vaak denk ik.

ik ben heb het wel veel gezien, ik kan daar echt helemaal niets mee ik begrijp onderhand wel dat het bijna altijd een kwestie is van 'vrienden die het voor zijn vriend opnemen'.

ik ben zelf tijdens 1 van mijn eerste uitgaansavonden (vroegah) in een "ruzie" terecht gekomen tussen meiden. ons groepje stond te dansen op de dansvloer, en een ander groepje wijven stond steeds tegen ons aan te duwen, tot 1 van ons zich omdraaide en haar wegduwde, en toen vlogen ze elkaar in de haren., letterlijk ik was alleen maar druk bezig iedereen uit elkaar te halen en keek mijn ogen uit toen mijn vriendinnen mee gingen 'ruziën'

volgens mij hebben mannelijke omstanders hier echt dubbel om gelegen
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 22:19   #14
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Geen vechten ofzo, maar agressie kom ik meer tegen in het openbaar vervoer.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2005, 19:20   #15
MarcoL
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga ongeveer 1 keer in de maand uit met mijn vaste vrienden-groep. Wij hebben dan meestal ook een groot aantal meiden bij ons.
Helaas is er in onze vaste toko vaak ruzie of knokerij.
Maar gelukkig is het mij zelf nog nooit overkomen dat mij of 1 van mijn groep wat overkomen is.

Zie het helaas veel te vaak gebeuren. En het jammere is dat het dan ook nog us meestal om een sletje gaat dat de volgende keer toch weer iemand anders heeft.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2005, 16:41   #16
Marijk.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bij ons was het in de zomer vakantie ook elke keer weer raak...
Op een gegeven momen waren ze met nbakstenen aan het gooien, is nog iemand naar het ziekenhuis gegaan wegens een messteek in zn been...


Je bent toch uit om je plezier of niet dan???
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2005, 20:26   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marijk.

Je bent toch uit om je plezier of niet dan???
Absoluut. Maar er zijn blijkbaar altijd mensen die zich niet kunnen gedragen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2005, 20:34   #18
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

pfff, zovaak... Alcohol maakt mensen zo agresief..
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.