Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 May 2003, 21:06   #1
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard Ik mis dr zoo!

Ik mis dr zo, m'n beste vriendin was ze. En nu ik mis haar zo, zij heeft nu een andere beste vriendin en ik heb mijn vrienden, maar bij hun heb ik niet wat ik met haar had.
Ik was een weekend in Berlijn, en ik wou echt graag dat ze bij mij was, gewoon de simpele dingen met haar mis ik.
Ik mis haar gewoon, ik D8 er niet veel aan omdat ik het had weg gestopt, me ervoor had afgesloten maar nu mis ik dr zooo
We waren altijd heel close, en dat is juist wat ik mis aan haar.
Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik mis dhaar zoo fucking veel.
Oke, een dom verhaal, maar ik moest het ff kwijt.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:36   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

schrijf dr een brief.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2003, 21:40   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

woei dat had ik ook een poosje terug en dat had ik ook gepost. ik wilde haar een mailtje typen en toen die mail af was en m wilde versturen, kreeg ik een melding dat d'r inbox vol zat maar t vage was dat ze diezelfde avond online was gekomen

dus ja, een brief of email
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 11:40   #4
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ja, naja ze weet wel dat ik haar mis. Dat heb ik haar gistyer verteld, en ze zei de hele tijd dat ze mij ook miste een tijdje terug. Maar nu heeft ze zoiets van ja ik heb nu een andere beste vriendin en ik ga heel veel met haar om nu.
En ze zegt dan dat dat niet betekend dat ze niet meer met mij kan omgaan, maar als ze een andere vriendin heeft en daar zoveel mee optrekt ben ik toch overbodig?
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 11:55   #5
Jlo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heeft ze dat echt gezegt dat dat andere meisje nu dr beste vriendin is?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 15:02   #6
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik heb het id dat t daar op neer komt...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 15:20   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Ja, naja ze weet wel dat ik haar mis. Dat heb ik haar gistyer verteld, en ze zei de hele tijd dat ze mij ook miste een tijdje terug. Maar nu heeft ze zoiets van ja ik heb nu een andere beste vriendin en ik ga heel veel met haar om nu.
En ze zegt dan dat dat niet betekend dat ze niet meer met mij kan omgaan, maar als ze een andere vriendin heeft en daar zoveel mee optrekt ben ik toch overbodig?
je bent niet overbodig of ben je jaloers op die andere beste vriendin dat je niet meer met haar kan omgaan?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 18:22   #8
konus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

live goes on
en soms gebeuren er dingen waaar je je (soms met vele moeite)
overheen moet zetten
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 19:48   #9
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Citaat:
Originally posted by konus
live goes on
en soms gebeuren er dingen waaar je je (soms met vele moeite)
overheen moet zetten
Ja mischien wel, maar ik wil dr zo graag terug dat ik me afvraag of ik me dr bij neer moet leggen, ofdat ik moet vechten om dr terug te krijgen...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 09:08   #10
Jlo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tis wat Spine zegt, je bent nooit overbodig.!
Ze kan toch gewoon meerdere vrienden of vriendinnen hebben!?
Misschien geeft ze om de een meer als om de ander.
Maar het kan altijd weer worden zoals t was
dat groeit langzaam wel weer

  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 16:33   #11
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Mischien kan t goed komen als we dat allebei graag willen, maar steeds voel ik me zo onzeker. Als ik met dr wil afspreken weet ik niet of ik t wel moet doen, en als k dan eindelijk een afspraak met dr heb ben ik bang dat ik et verkeerd doe en ze me helemaal niet meer wil zien, of merkt dat dat andere meisje idd. beter is...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 20:04   #12
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

zeg ff eerlijk ben je jaloers op dat nieuwe meisje?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 10:47   #13
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ja, ik ben best wel jaloers omdat zij nu altijd omgaat met het meisje dat ik mis! En daardoor heb ik t gevoel dat zij leuker is als mij en dat ik mn best moet doen om nog leuker te zijn als dat meisje en dat lukt niet. Dat gaat mis, dan ga ik juist vreemde dingen doen waarop dat meisje dan weer boos op me word.
Najah ik verpest t alleen maar, mischien is ze idd wel beter af met dat meisje
I didn't deserve her anyway
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 13:16   #14
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Ja, ik ben best wel jaloers omdat zij nu altijd omgaat met het meisje dat ik mis! En daardoor heb ik t gevoel dat zij leuker is als mij en dat ik mn best moet doen om nog leuker te zijn als dat meisje en dat lukt niet. Dat gaat mis, dan ga ik juist vreemde dingen doen waarop dat meisje dan weer boos op me word.
Najah ik verpest t alleen maar, mischien is ze idd wel beter af met dat meisje
I didn't deserve her anyway
Dit klinkt wel heel erg negatief over jezelf.
Jij hebt ook iemand nodig. Als zij een 'nieuwe beste vriendin' heeft, hoeft het toch niet te betekenen dat ze uit je leven compleet verdwijnt. Misschien kan je proberen haar terug te winnen als een gewone vriendin.
You'll take it from there
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 17:24   #15
Jlo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

K ben t helemaal met Linnea eens!!!
De meeste mensen hebben meerdere vrienden en vriendinnen ikke ook!
K zou dr niet aan moeten denken om maar een iemand te hebben!
Misschien wel zij dat ook wel helemaal niet
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 18:08   #16
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

ja, mischien is dat ook wel zo. Maar ja ik weet niet, ik ben nogal gek en mn gevoelens zijn meestal ook raar. En ik denk dat ik dan toch het gevoel heb dat ik persee tegen die ander op moet bieden, nog leuker en beter zijn ofzo. Maar over dat gevoel moet ik me maar heen zetten anders lukt t helemaal nooit...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 18:46   #17
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
ja, mischien is dat ook wel zo. Maar ja ik weet niet, ik ben nogal gek en mn gevoelens zijn meestal ook raar. En ik denk dat ik dan toch het gevoel heb dat ik persee tegen die ander op moet bieden, nog leuker en beter zijn ofzo. Maar over dat gevoel moet ik me maar heen zetten anders lukt t helemaal nooit...
lijkt me verstandig. Je hoeft een vriendin nooit te overtroeven, het gaat om de leuke tijd die je samen met elkaar hebt, en dat ze nog iemand heeft waar ze goed mee omgaat nou das toch alleen maar fijn voor dr? zoek haar eens op, zeg dat je graag opnieuw wil beginnen met de vriendschap en probeer niet teveel een claim op haar te leggen want dan krijgt ze t gevoel tussen twee vuren te zitten.
En denk idd nie zo negatief over jezelf, ieder mens is uniek, en iedereen heeft iets te bieden, echt! ook jij dus
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 19:18   #18
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

ja, ik heb blijkbaar heel snel dat ik mensen claim. en ik weet echt niet hoe het komt (behalve dat ik gek ben) Maar ik weet niet hoe t komt en dus hoe ik t moet stoppen en daardoor raak je mensen dus kwijt...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2003, 10:30   #19
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
ja, ik heb blijkbaar heel snel dat ik mensen claim. en ik weet echt niet hoe het komt (behalve dat ik gek ben) Maar ik weet niet hoe t komt en dus hoe ik t moet stoppen en daardoor raak je mensen dus kwijt...
Dat kan je ook tegne haar zeggen, en gewoon vragen of ze je wil waarschuwen als ze zich verveleend voeld omdat ze het gevoel heeft dat jij haar claimt
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2003, 16:24   #20
The6thgate.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Linnea
Dat kan je ook tegne haar zeggen, en gewoon vragen of ze je wil waarschuwen als ze zich verveleend voeld omdat ze het gevoel heeft dat jij haar claimt
mee eens
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2003, 17:33   #21
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera.


mee eens
fuck off met die klonen!
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2003, 15:04   #22
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben het eens met wat Overa en Linnea zeggen! Maar heb je ook eens geprobeert JOUW gevoelens in een brief te schrijven? Precies dat op te schrijven wat je denkt en voelt? Vaak helpt het alleen op schrijven al, dan hoef je hem niet eens per se te versturen, dan heb je gewoon je gedachten en je gevoelens van je afgeschreven. Je kan hem ook versturen, maar bedenk wel wil ik dat zij, wat je geschreven hebt, helemaal weet wat jij denkt en voelt en visa versa natuurlijk. Bedenk dat echte vrienden elkaar nooit vergeten, al kan soms de tijd dat je aan elkaar besteed minder worden. En anders kun je toch altijd een nieuwe beste vriend(in) zoeken? Je moet dan alleen diegen niet vergelijken met haar, want het word dan niet meer zoals toen! Maar je hebt een leuke tijd gehad en dat pakken ze niet meer af! Kijk gewoon hoe het gaat en wat voor vriendschap zij wil, en anders probeer je erover heen te zetten en ga op zoek naar een nieuwe beste vriendin, je hebt nog een heel leven voor je!

S6 en see ya
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2003, 16:41   #23
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik weet t niet, ik weet niet wat ik voel opzich heeft ze gelijk dat ze normale vriendinnen zoekt die geen problemen hebben en dus gewoon zich normaal vrolijk voelen enzo. Maar ik vind t gewoon heel erg jammer, en tis gewoon steeds als ze bijvoorbeeld zegt van ja ik ga met die andere vriendin dit of dat doen dan denk ik echt van ja maar waarom dan niet met mij....
Verder ik weet het niet meer, ik denk dat ikhet zelf verkloot heb door mn problemen en gezeik alleen maar tegen haar te vertellen. Het was niet slecht bedoelt ofzo maar tis wel klote voor haar. En nu denk k van ja ik wil wat leuks met haar gaan doen, maar dan uiteindelijk vraag ik t niet omdat ik bang ben dat ze zich verplicht gaat voelen om met mij om te gaan ofzo....
Ik weet gewoon niet meer wat k moet doen, vechten om dr terug te kijken (maar hoe?!) of gewoon afwachten...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2003, 16:56   #24
Jlo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien waren jou ""problemen"""iets teveel voor haar, en is ze daarom "öpzoek" gegaan naar een andere vriendin waarmee ze dat niet heeft.,??
Maar als jullie echt een hechte band hadden kan dat niet zomaar over gaan door een ander meisje!(Dat lijkt mij tenminste)
En afwachten??? waar w8 je dan op...??
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2003, 17:37   #25
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ja, mischien totdat zij zelf zoiets heeft van hey zullen we met zn 2en dit of dat gaan doen ofzo. Want als ik t vraag heb k ook zoiets van ja wil ze dat wel enzo...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2003, 15:25   #26
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan het toch altijd vragen?
en em ik zou toch echt proberen om een brief ofzo te schrijven ook al is het dan alleen voor jezelf.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 23:26   #27
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weet dat je er niets aan heb maar wou even kwijt

ik hou van je en sorry dat ik ben wie ik ben
kus
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2003, 21:34   #28
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Fuck it, ik heb t echt verknalt gewoon...
Ze kwam naar mij toe en er waren wat vrienden van mij, en het was echt heel tof. Dus ze belt een paar dagen later van kom je hierheen, dus t leek me echt tof en ik had er echt zin in. Uiteindelijk was t ook wel leuk maar k was echt de hele dag heel stil, er was ook een vriendin van haar maar k weet echt niet wat ik had. Ik was echt super stil, en ja hun vonden dat natuurlijk raar (dat is t ook) maar ik snap het gewoon niet!
Ze denkt nu dat er iets is, maar ja ik weet niet wat er is alleen heb ik t id dat ze alsnog denkt dat er wat is maar dat ik t er niet vertel....
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2003, 21:34   #29
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

oow fuck ik haat mij!
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2003, 10:15   #30
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vertel hetdr dan is htvoor haar ook wat begrijpelijker hoe moeilijk het ook is
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2003, 17:14   #31
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Heb geprobeert het aan dr uit te leggen maar ik geloof dat ze t niet helemaal begrijpt (ikzelf ook niet) en nu denkt ze juist dat ik het niet leuk vond...
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2003, 01:06   #32
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zeg tegen dat je het wel leuk had.... alleen dat je gewoon met een hoop dingen bezig bent op dit moment ofzo:s.. ik weet het ook niet zo goed.. succes
Kusj hou van je
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.