Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 26 October 2006, 08:49   #1
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard De kermis

Wat is er mee gebeurd.

Ik ben afgelopen zondag even met mijn vriendin, moeder en mijn broertje naar de kermis geweest, maar ik kom er steeds minder graag.

De botsauto's kun je onderhand niet in omdat er alleen maar van die "stoere" gastjes in zitten die in hun eentje in zo'n wagentje zitten en voor de hele avond muntjes hebben gekocht. En als ze dan raak gereden worden, worden ze nog boos ook.

Die grijp automaten, tja daar wil ik nog weleens geld in gooien, maar meer dan een paar euro zal ik er niet aan besteden. En dan zie je mensen die onderhand 25 euro in zo'n automaat gooien om er een knuffeltje van 1 euro uit te halen.

En dan staat er ook nog eens standaard zo'n soort van boksbal waar dan een hele groep turken en marokkanen omheen staat. Allemaal om de beurt een euro erin en eens iedereen laten zien hoe hard ze wel niet kunnen slaan. En dan zijn er ook nog bij die hun handjes liever niet zeer willen doen en dan maar trappen.

Oh jah, en je moet ook nogeens uitkijken met je portemonee, want die wil ook weleens verdwijnen.

Ik kan me herinneren dat de kermis altijd een leuk gezins uitje was, maar tegenwoordig is de sfeer er echt een stuk anders. De enige reden dat ik nog ga is omdat mijn vriendin het leuk vind, en graag een stukje noga of een kaneelstok wil kopen.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.