Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > Uitgaansforum
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Uitgaansforum Het forum waar je alles kan posten betreft je uitgaansleven.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 October 2003, 14:59   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard geweld tijdens uitgaan

hebben jullie daar ervaring mee? Ik wel al een paar keer ruzie en bijna vechten vaak zijn het ook vrienden die mot hebben na afloop. Oh ja en ben een keer bedreigd met een mes. en jullie?
 
Oud 5 October 2003, 15:05   #2
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben 3 weken eens bedreigd door een dronken marokaan en vriend
die vriend van hem deed niets, maar hij was echt opzoek naar een gevecht
jammer voor hem was wel dat ik erg passief ben, dus ja, dan vecht je niet, ben dus gewoon weg gelopen

heb ook wel eens gezien dat er een grote vechtparij was bij ons, dat ging dan tussen kampers en uitsmeiters met wat politie er tussen, is trouwens niet leuk om er tussen te staan
 
Oud 5 October 2003, 15:05   #3
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

heb weinig ruzies gezien, allemaal op 1 hand te tellen. zelf nog niet bij een gevecht betrokken geweest
The6thgate is offline  
Oud 5 October 2003, 15:12   #4
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Eerlijk? Verschrikkelijk hier...

Buurtfuiven moet politie patrouilleren meestal, en gevechten komen wel vrij vaak voor... Ik denk dat ik op 7/10 dat ik wegga, wel een gevecht zie

Naar 't schijnt is het in Leuven en Gent beter, maar de buurten van Antwerpen, Mechelen, Lier, Heist-op-den-Berg, Tremelo, Keerbergen kan je beter wegblijven
WishfulDreaming is offline  
Oud 5 October 2003, 15:20   #5
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is de reden waarom ik niet meer uitga (Althans, in Den haag in iedergeval) Vanwege altijd maar dat geruzie en geweld..
 
Oud 5 October 2003, 15:20   #6
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

af en toe van die kampers of rooie dorpers die me met de dood bedreigen
En soms met me broer aan t stoeien op t plein, maar al liggen we elkaar zowat te wurgen doen die security gasten nog niks

Derpers en rooie dorpers gaan trouwens geregeld op de vuist in alkmaar zonder mij er bij te betrekken.
 
Oud 5 October 2003, 15:22   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, je maakt wel eens vechtpartijen mee enzo, maar ben er nooit actief in betrokken.
 
Oud 5 October 2003, 15:23   #8
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Elk weekend rond een uur 4 is er wel weer grote rellerij hier.. ik ga altijd rond 3 uur al naar huis (en met mijn vele anderen) om dat dus te ontlopen..
 
Oud 5 October 2003, 15:34   #9
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

ik zie zelden vechtpartijen in de stad. Ze zijn der wel (alhoewel ook niet zovaak geloof ik), maar nooit echt op de plaatsen waar ik uitga
Jochemmm is offline  
Oud 5 October 2003, 15:38   #10
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Ben zelf nog nooit (direct) in vechtpartijen betrokken geraakt, maar zo nu en dan zie ik ze wel ns jah.

1 keer zat ik er pal naast toen ik een rondje aan t bestellen was. Iemand die me voor was kreeg zijn drankjes en betaalde, alleen beweerde hij dat ie te weinig terug kreeg, terwijl de t gewoon klopte. Die gozer werd er wat pissed om en toen zei er iemand wat van die al de hele tijd bij de bar zat en t zelf gezien heeft dat t goed was, dat was dan bij die ene gast de druppel die de emmer deed overlopen.

En t gebeurde ook ns dat 1 van me vrienden op een gegeven moment ff in aanraking kwam met een pissing Marokkaantje, die roepte natuurlijk meteen al zijn vrienden op die hun vrienden weer opriepen, waardoor ze bereid waren om met ons te matten. (Tja...ze waren in een meerderheidsaantal, dan durven ze wel... ) Kweet alleen niet meer hoe t precies verder verliep, maar we bleven toen ff wat langer hangen dan eigenlijk gepland was en een uurtje nadat we aanvankelijk naar huis toen wilden, gingen we naar huis en is er naar mijn idee verder toen niets meer gebeurd
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline  
Oud 5 October 2003, 15:48   #11
sunnyflower
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn zus vertelde laatst een verhaal dat er iemand was aangevallen met een stukgeslagen bierglas moest ze getuigen bij de politie
 
Oud 5 October 2003, 17:38   #12
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jochemmm
ik zie zelden vechtpartijen in de stad. Ze zijn der wel (alhoewel ook niet zovaak geloof ik), maar nooit echt op de plaatsen waar ik uitga
3/4 weken geleden nog bij louis, en newyork
Pakspul is offline  
Oud 5 October 2003, 18:02   #13
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Den Helder is echt niet safe om uit te gaan..het is eig gewoon het verstandigst om in 1 kroeg of discotheek te blijven, want op straat zijn heel erg vaak vechtpartijen en ook heel erg vaak met dodelijke afloop. 2 Weken geleden is er op t station nog een jongen doodgestoken, omdat ie ruzie had met een of andere 'clan'. Mag dus ook ffkes niet meer naar de stad van mn ouders om uit te gaan, want er is nu telkens heel veel gedoe met die 'clan'. Zelf denk ik dat als je het niet opzoekt, je er niet echt bij betrokken raakt. Het zijn toch vooral bepaalde groepen die de sfeer verpesten, en in Den Helder zijn dit -helaas- Antillianen..
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline  
Oud 5 October 2003, 18:04   #14
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

1 keer... alleen kga niet uitleggen wat daar gebeurd is
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 5 October 2003, 18:29   #15
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet verstandig bij ons zijn errug veel uitsmijters en politie te auto, fiets, paard, scooter...

maare gebeurt wel vaak, maar je wordt dan wel vlink in elkaar getrapt
 
Oud 5 October 2003, 18:31   #16
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

net of je er iets aan kan doen als je op je bek getimmerd word
 
Oud 6 October 2003, 11:28   #17
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

alleen bij de discotheken waar ze moeite hebben met minderjarigen buiten te houden is er regelmatig ruzie. verder nooit
AmbyPur is offline  
Oud 8 October 2003, 19:43   #18
Floris17
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb er ook veel last van, vooral in discotheken. Volgens mij is het wel of niet last er van hebben ook een beetje keuze. Je kan de irritante agressieve gasten (vooral Marokkanen, sorry maar het is zo) uit de weg gaan en alles bij je laten flikken, of je kan er een beetje tegen in gaan. Ik liep laats met paar vrienden naar huis, komen er drie gasten die ons zonder enige reden staan laten houden. Gaan ze ons beetje duwen en zelfs in ons gezicht tuffen. Na toen ben ik trug gaan duwen en beetje schelden enzo en toen........ ben ik hard geslagen. Maja als je je laat duwen en vernederen overkomt je veel minder snel iets. Het is dus vaak een keuze.
 
Oud 25 October 2003, 16:56   #19
gottie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nooit geweten dat denhelder/julianadorp ook nog echt iets te beleven heeft
 
Oud 25 October 2003, 17:16   #20
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: geweld tijdens uitgaan

Citaat:
Originally posted by PFP
hebben jullie daar ervaring mee? Ik wel al een paar keer ruzie en bijna vechten vaak zijn het ook vrienden die mot hebben na afloop. Oh ja en ben een keer bedreigd met een mes. en jullie?
hmpf, wat spook je uit..

Ik heb 1 keer een bedreiging gehad van een disco klant .., was uit op ruzie ofzo..

Hij had grote bek op me zonder reden, en ik gaf grote bek terug.., en toen begon ie te flippen...
 
Oud 25 October 2003, 18:59   #21
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben er nog nooit rechtstreeks mee in aanraking gekomen, heb alleen af en toe wat trek- en duwwerk gezien, maar niets serieus.
 
Oud 25 October 2003, 19:50   #22
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Eerlijk? Verschrikkelijk hier...

Buurtfuiven moet politie patrouilleren meestal, en gevechten komen wel vrij vaak voor... Ik denk dat ik op 7/10 dat ik wegga, wel een gevecht zie

Naar 't schijnt is het in Leuven en Gent beter, maar de buurten van Antwerpen, Mechelen, Lier, Heist-op-den-Berg, Tremelo, Keerbergen kan je beter wegblijven
Hier is het echt wel erg (Mechelen). Het is gewoon niet leuk meer om uit te gaan als je ziet hoe het er altijd aan toe gaat.

Laatste keer dat ik ben uitgeweest kwamen er een ambulance en enkele politiewagens aan te pas. Iemand had besloten om een barkruk op een ander jongen zijn hoofd stuk te slaan. Best wel gezellig. En het ging gewoon om enkele pinten. Waar ben je dan mee bezig?

Als meisje is het nog net 'iets' veiliger om uit te gaan. Jongens zullen sneller last krijgen van anderen die een gevecht zoeken. Meisjes krijgen dan meer te maken met jongens die hun lastig vallen.
 
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.