Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 September 2003, 20:58   #1
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Omg

Ooit was daar Crash Team Racing, in mijn psx-tijd was ik verzot op dit spel, echt vééééél beter dan MarioKart.
Voor een multiplayerfeestje was dit spel al helemaal fantastisch.
Voordat ik besloot een Gamecube te kopen heb ik veel nagedacht over al die fantastisch games die ik op de psx had en met name dacht ik aan dit spel.
Oh well dan moest ik het maar met mario kart doen jammer dan(moest ik wel ff bij slikken), er zal toch wel geen vervolg komen en als die dan wel kwam dan toch alleen maar op de ps2.

Eergister zag ik dan eindelijk wat ik al zóóóóó lang wou, waar ik al een eeuwigheid naar verlangde sinds de laatste keer dat ik mijn psx met CTR opstarte.
HET VERVOLG, en op de Gamecube ook!!!!!!!!!!!!!!!!
Mario kart forget it, en slechts door dit ongelooflijke nieuws ben ik weer helemaal vrolijk!!!!!!!!!!!!!!!
En nu ben ik officieel voor gek verklaard(voor de 234567ste keer).
  Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 21:10   #2
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

fuck karten ik ga me verdiepen in een starwars wereld maar dan 4000 jaar voor episode 1 kep het over starwars knights of the old republic:respect:
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 September 2003, 21:42   #3
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat je wel teleurgesteld zult zijn in het eindresultaat dan . Het is niet van Naughty Dog maar van Vivendi en Vivendi heeft al een paar jaar niks goeds uitgebracht.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2003, 07:21   #4
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Ik denk dat je wel teleurgesteld zult zijn in het eindresultaat dan . Het is niet van Naughty Dog maar van Vivendi en Vivendi heeft al een paar jaar niks goeds uitgebracht.
Als het concept hetzelfde blijft(en de arena editor en f-zero-achtige twisting tracks een beetje goed worden) is die game een must-have voor mij.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.