Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 February 2006, 12:38   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Question Verwend?

Hoe verwend ben jij? Maakt je moeder ook je ontbijt, zoals de moeder van Bart ? Of moet jij alles zelf doen?
Krijg je alles wat je wil, of moet je er zelf voor werken?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 12:39   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Nou, mijn moeder maakt doordeweeks dus altijd mijn ontbijt en ik hoef zelf mijn was/strijk enzo niet te doen. Eigenlijk wordt er heel veel voor me gedaan, wat dat betreft ben ik wel verwend. Ik doe wel altijd meehelpen afwassen.

Wat betreft geld en dingen krijgen ben ik niet verwend. Ik betaal bijna alles zelf
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 12:42   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Mijn moeder maakt ook ontbijt voor mij maar dat maakt ze de dag er vooral meteen voor ons allemaal. Ik voel me hier niet echt door verwend ofzo


Maar voor de rest mag ik alles zelf oplossen
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 13:55   #4
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ik ben niet echt verwend denk ik..
Maarr ik hoef lekker nooit te koken
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 14:13   #5
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

ik hoef nooit te koken, nooit te wassen, nooit te poetsen, nooit te strijken
dus redelijk verwend denk ik..

maar niet als het over geld gaat. Moet gewoon alles zelf betalen, maar dat vind ik ook niet meer dan normaal.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 17:41   #6
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kook regelmatig, was af, enzovoorts.. Maar mn moeder komt me ook midden in de nacht ophalen als ik zonder fiets in de stad sta
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 18:04   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Oh, koken doe ik trouwens ook vaker
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2006, 18:42   #8
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, mijn boterhammetjes moet ik zelf maken. wat ik eigenlijk nogal logisch vind.

Als heel het gezin thuis is, moet ik niet koken... Dan mag ik gewoon mee aanschuiven. Als ik alleen thuis ben, moet ik natuurlijk zelf zorgen om eten.

Afwassen en wassen hoef ik ook niet te doen... Ik prijs me echt gelukkig...

Dus als ik alles zo'n beetje bekijk, moet ik wel toegeven dat ik een beetje verwend ben. Wat zeker niet wil zeggen dat ik alles mag/krijg. Alles wat ik heb, daarvoor heb ik zelf moeten sparen...

Maar van een ding ben ik me ook bewust. Als ik later alleen ga wonen zal het helemaal anders zijn. Dus nu nog een beetje profiteren?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2006, 11:32   #9
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Ik zou het vreselijk vinden een verwend nest te zijn.
Ik heb er een hekel aan als ik mijn ma zie zwoegen en zelf op de bank lig ofzo.. Wel balen op zich want ik wil ook wel eens zonder schuldgevoel van tafel zonder mee te helpen met afruimen
ik smeer zelf mijn broodjes, kook meestal 1 of 2 keer in de week voor ons allemaal, en meestal stofzuig ik 1 keer in de week, maak 'mijn' badkamer schoon, en ik help eigenlijk altijd met tafel dekken en afruimen.. ik neem dan wel graag geld aan, maar ik krijg ook niet echt zak/kleedgeld ofzo, dus dat mag wel vind ik
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2006, 12:04   #10
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nooit te klagen gehad
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2006, 23:41   #11
Otis
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Koken hoef ik (meestal) niet, ontbijt moet ik zelf klaar maken. Voor de afwas hebben we een afwasmachine.
Als ik er gewoon voor zorg dat ik m'n eigen kamer redelijk schoon hou, zijn ze meestal wel tevreden.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 07:22   #12
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Ik moet thuis één keer in de week koken. Zelf ontbijtje maken
Doe zo af en toe een keer de was thuis. Mijn kamer zorg ik zelf voor dat die netjes blijft. Ruim na het eten altijd wel even de tafel mee af. Afwas gebeurd door de vaatwasser
En geld neem ik wel graag aan ofzo

Heb niet echt te klagen hoor
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 08:36   #13
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

mijn moeder doet alles voor me, ben dus verwend ja...
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 11:54   #14
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik kook iedere avond die ik thuis ben (3/4 keer per week)
ik ruim mijn eigen kamer op en help thuis mee
ik werk voor mijn eigen geld (en ik werk al vanaf mijn 12e)
ik regel mijn eigen zaken (boekengeld betalen, ib-groep, belasting formulieren, verzekering etc. ) en vaak ook die van mijn ouders.

Ik ben dus alles behalve verwend and I'm lovin it! Ik kom in ieder geval niet voor verrassingen te staan als ik straks op mezelf woon. En als ik kijk naar leeftijdsgenootjes heb ik een behoorlijke voorsprong.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 16:39   #15
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik moet eigelijk alles vrijwel zelf doen, brood maken enzo doe ik allemaal zelf (al eet ik op school nooit brood ).
Maar als ik dingen wil moet ik het ook zelf betalen, op kleren en schoenen en dergelijken na eigelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 15:58   #16
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Hmm ik ben op dit moment niet echt verwend ofzo..doe bijna alles zelf, wassen, strijken, ontbijt + lunch maken (voor mezelf + kindjes), koken meestal een keer in de week, stofzuigen, stoffen, vaatwasser inruimen (iedereen pleurt namelijk gewoon zn vuile borden in de gootsteen want ik ruim het toch wel op), etc Maarja opzich krijg ik daar 60pond in de week voor (klinkt heel veel trouwens, maar dat valt tegen, de helft gaat op aan alleen al openbaar vervoer )

Als ik weer thuis ben zal ik de eerste twee weken wel verwend worden, maar dat vindt m'n moeder leuk dan Maar alsnog help ik dan wel gewoon met de afwas, afruimen, etc.

Qua geld moet ik over het algemeen alles zelf betalen, m'n ouders betalen alleen een deel van m'n telefoonrekening, want ze willen graag dat ik ze bel maar dat is wel duur hier vandaan En ik krijg 75 euro in de maand aan zakgeld/kleedgeld/hoe je het ook wil noemen Zodra ik weer terug ben in Nederland en een baantje heb enzo stopt dat wel
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.