Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 January 2007, 23:58   #1
christiangirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard blinde darmontsteking?

Heyy mensen.

sinds twee dagen heb ik last van pijn in mijn rechteronderbuik. het begon in mijn zij, ging toen anar mijn navel en zit nu echt rechts! Het zijn van die irritante steken, niet constant. Als ik moet hoesten of op een of andere manier druk zet op mijn lichaam doet het ook pijn.
Ben ook wel misselijk en verminderde eetlust.
Maar het is niet zo dat k niet meer kan lopen van de pijn ofzo

en ik als dat dat bij heel veel mensen wel het geval is. Daarbij vind ik het ook nutteloos om op zondag voor niets naar de HAP toe te gaan oid.

Kan iemand mij helpen en mijn vraag beantwoorden, wat denken jullie, blinde darm ontsteking of niet?

Liefs,,
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2007, 00:01   #2
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ga maandag naar de dokter als het dan nog steeds zo is
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2007, 00:27   #3
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

volgens mij heb je er wel symptonen voor, het plotselingen gedrag van je ontsteking verspreid zich over 2 dagen, als je dit na morgen heb moet je sowieso naar de dokter gaan.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2007, 02:05   #4
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb er ook last van.Vorige jaren wat meer, maar nu is het wat minder geworden.
Ben er drie keer mee naar de huisarts geweest en bij de tweede en derde keer hebben ze mijn urine & bloed gecheckt.
Ze konden niks uit de resultaten halen, tot ze een rontgenfoto lieten maken. Bleek dus extra pijn te doen omdat ik obstipatie (=darmverstopping) had
Simpel middeltje gekregen en toen ging het vanzelf weg.
Nu is het wel weer ietsje terug, maar dat komt ook waarschijnlijk omdat niet genoeg vezelrijk voedsel eet.

De huisarts zal dus nooit meteen een verwijsbriefje voor het ziekenhuis geven om het te laten verwijderen, mits je dus - zoals je zei - zo'n pijn hebt in je rechteronderzij dat je niet meer kunt lopen. Neem aan dat je dan meteen naar het ziekenhuis gaat ipv de huisarts...(duh)
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 21:23   #5
carlo
Lid
 
carlo's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 April 2005
Locatie: Ergens....
Berichten: 315
Standaard

Ik zou me gewoon laten controleren. Dat kan nooit kwaad. Je kunt 'm er beter nu uit halen, dan wanneer je ligt te stuiten van de pijn.
__________________
Heaven on Earth, we need it now...
carlo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.