Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 August 2007, 12:26   #1
mrisgeweldig
Registered User
 
Geregistreerd op: 8 August 2007
Berichten: 17
Standaard maar als ze nee zegt dan...

Het meisje wie ik al 5 jaar ken is sinds kort naast me komen wonen we zoeken elkaar elke dag op, ik ben al een hele tijd op haar dus het was echt geweldig nieuws ik wil haar echt heel graag verkering vragen gister gingen we een beetje in het hooi spelen enzo... (klinkt kinderachtig maar is wel lollig) en toen zat ze ook de hele tijd bij me en staarde me een hele tijd aan, dus ik denk wel dat ze ja zegt, moeder en zusje zijn ook geen probleem daar kan ik het altijd wel mee vinden, maar als ze nou nee zegt dat wil ze vast niet meer dat we samen dingen doen enzo... dus ik weet niet wat te doen !!!! ARGHHHHH!!!!!!!
mrisgeweldig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2007, 13:30   #2
style
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee heb je ja kan je krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2007, 12:09   #3
2Shy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk dit herken ik dus heel goed, zat met ongeveer t zelfde probleem. Kende het meisje al erg lang en we waren erg goede vrienden en toen werd ik ook verliefd op haar(benk nog steeds).
Ik heb haar uiteindelijk een brief geschreven om uit te leggen wat ik voor haar voelde, kan heel slecht praten over me gevoelens, zei is toen naar mij toe gekomen om er over te praten.

Alleen in mijn geval had ze niet dezelfde gevoelens voor mij, maar we zijn nu nog steeds wel beste vrienden. Maar je moet er egt voor uitkomen, want mentaal kan je der egt kapot aangaan...

Grtz Jordi
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2007, 15:22   #4
Jogchum
Scholier in tas en boek
 
Jogchum's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Locatie: Kantens, Noord-groningen
Berichten: 15
Standaard

Wat jordi zegt herken ik wel.
Ik vind ook een meisje heel leuk en praat ook met haar over mijn gevoelens voor haar. Zij zelf heeft het ook niet makkelijk dus we steunen elkaar een beetje ik heb haar laatst verkering gevraagd. Maar ze heeft nog steeds niets gezegd:S Ik ging er mentaal ook kapot aan:S maar nu ik er met iemand over praat gaat het beter. Als iemand nog tips heeft voor mij pm me gerust alleen serieuze tips graag!

//Greetz Jogchum
Jogchum is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.