Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 March 2005, 14:05   #51
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat jou betreft ja. Daar heb je het weer.

Zover ik weet geef je in deze topic aan dat je het niet eens bent met het handelen van Kromkamp. Kan je wel stoertjes zeggen dat het je niet interesseert en er dáárom niet op wilt reageren. Maar dat is natuurlijk grote onzin. Lekker makkelijk!
Als je in een discussie iets zegt kan je verwachten dat iemand daar een vraag over stelt. Meestal in een discussie. Dan kan je daar toch op ingaan? Tenzij je niet zou weten hoe Kromkamp anders zou moeten handelen Dat is namelijk het punt, dat kan je namelijk niet verwachten van een voetballer die de wedstrijd nog moet gaan spelen. En dat weet je.

Maar ik ben het eens dat we deze discussie inderdaad kunnen kappen. Schiet niet op.

Laatst aangepast door maupstar : 28 March 2005 om 14:23
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 15:57   #52
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Kan me nog wel herinneren dat me in het verleden werd verweten dat ik heel slaapverwekkende discussies kon voeren zonder eind..


Pot? Ketel? Zwart?
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 28 March 2005 om 17:23
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 17:15   #53
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Natuurlijk moet de toekomst meer gaan uitwijzen, maar toch vind ik dit AZ anders dan de gemiddelde subtopper die eens in de zoveel tijd Europees haalt. Ik vind het wel te vergelijken met het Roda in '95. Zowel dat team als de AZ-ploeg van nu deden met goed voetbal tot het einde mee om de eerste plaats. AZ reikt nu ook nog tot de kwartfinale in Europa en levert een paar goede internationals. Dat deden Heerenveen, Utrecht, Twente, Vitesse, Willem II e.d. de afgelopen jaren toch echt niet. Ik ben het met Bart eens als hij zegt dat de media nog wel eens zaken wilen opblazen en hypen, maar AZ (en het werk van Co Adriaanse, al hebben van Geel en Scheringa ook een groot aandeel denk ik) verdient toch wel enige lof voor dit seizoen. Maar ik heb her en der ook al gelezen dat AZ wel eens een structurele topclub zou kunnen worden, op naar Lissabon en dat soort teksten, dat is natuurlijk wel veel te voorbarig.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 18:42   #54
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Roda was destijds ook niet meer dan een goed geheel, Arthur! Gewoon een subtopper waar 1x alles klopte. Kijk maar naar waar die spelers die destijds trouwens ook gehypte werden uiteindelijk terecht kwamen. De basis bestond uit:

Hesp
Senden/De Kock/Atteveld/Luijpers(Trost)
Van Galen/Van der Luer/Doomernik
Iwan/Graef/Huiberts

Buiten Hesp en De Kock is geen van deze later ooit nog terug gezien. Stuk voor stuk wel prima voetballers, hoor, maar geen toppers. Wel werden enkelen opgeroepen voor het Nederlands elftal, maar nooit structureel meer later. Dat team speelde toen geen Europees dus dat valt dan niet te vergelijken, maar voor de competitie is het 2 druppels water. Niet geheel ontoevallig was ook een toptrainer voor 90% verantwoordelijk voor dat succes; Huub Stevens.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 18:57   #55
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Roda was destijds ook niet meer dan een goed geheel, Arthur! Gewoon een subtopper waar 1x alles klopte. Kijk maar naar waar die spelers die destijds trouwens ook gehypte werden uiteindelijk terecht kwamen. De basis bestond uit:

Hesp
Senden/De Kock/Atteveld/Luijpers(Trost)
Van Galen/Van der Luer/Doomernik
Iwan/Graef/Huiberts

Buiten Hesp en De Kock is geen van deze later ooit nog terug gezien. Stuk voor stuk wel prima voetballers, hoor, maar geen toppers. Wel werden enkelen opgeroepen voor het Nederlands elftal, maar nooit structureel meer later. Dat team speelde toen geen Europees dus dat valt dan niet te vergelijken, maar voor de competitie is het 2 druppels water. Niet geheel ontoevallig was ook een toptrainer voor 90% verantwoordelijk voor dat succes; Huub Stevens.
en hoeveelste eindigde roda?
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 19:03   #56
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja maar het Roda van toen en vooral het AZ van nu ondersheiden zich toch van de incidenteel goede subtoppers die 'gewoon' Europees voetbal of CL haalden. Meestrijden om het kampioensschap,kwartfinale UEFA Cup, paar goede Nederlandse internationals vind ik toch andere koek dan een goed elftallen zoals Heerenveen, Willem II, FC Utrecht e.d. in de afgelopen jaren soms hadden.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 19:16   #57
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ja maar het Roda van toen en vooral het AZ van nu ondersheiden zich toch van de incidenteel goede subtoppers die 'gewoon' Europees voetbal of CL haalden. Meestrijden om het kampioensschap,kwartfinale UEFA Cup, paar goede Nederlandse internationals vind ik toch andere koek dan een goed elftallen zoals Heerenveen, Willem II, FC Utrecht e.d. in de afgelopen jaren soms hadden.
Klopt. Roda haalde in die periode zelfs 8x in 10 jaar Europees, won 2x de beker en speelde in 1998 kwartfinale ECII. Heerenveen en Willem II werden ook wel 2e, maar deden nooit echt mee om het kampioenschap. Roda destijds heel erg lang wel (vergeet niet, we hebben het over het jaar dat Ajax de CL won en geen enkel duel verloor! Tegen Roda kwam men 2x pas in de laatste minuut op 1-1) en werd dus 2e, Nosnogwat.

Maar net als het destijds onzin zou zijn om te denken dat de club een topclub in wording was is dat nu mijns inziens net zo.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2005, 19:51   #58
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Maar net als het destijds onzin zou zijn om te denken dat de club een topclub in wording was is dat nu mijns inziens net zo.
Ben ik het me je eens, zoals ik eerder ook al aangaf. Dat opportunisme in de voetbalwereld is trouwens altijd opvallend en hoort er ook wel weer een beetje bij
Maar mijn punt is dus dat de prestaties van Roda destijds en AZ nu wat hoger aangeslagen dienen te worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 22:42   #59
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Villarreal - AZ 1-2
Dat is toch weer een respectabele en bewonderenswaardige uitslag zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 22:48   #60
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ongelofelijk, dat commentaar van Co. 'Gedurfd gespeeld'. Respect voor de prestatie idd, maar dit gaat natuurlijk weer eens nergens over. Als ik die Ten Napel ook hoor. Wedden, als die penalty andersom was geweest dan hadie gezegd: je kunt m geven. Tenenkrommend gewoon dat commentaar weer..

Maargoed, voor de Uefa-ranking is het mooi natuurlijk
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 22:51   #61
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ten napel is gewoon een irritante commentator, met zijn riquelme (geweldige voetballer) en het standaar optelsommetje en dat soort cliches
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 22:53   #62
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Unhappy

Ten Napel kan gewoon überhaupt niet objectief zijn in zijn commentaar. Nu hoeft dat niet altijd (al zou het prettig zijn als hij dat bij Eredivisiepotten van Feyenoord eens wel was), maar dit is gewoon simpelweg de kijker verplichten om weg te zappen :-S
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 22:54   #63
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als ik die Ten Napel ook hoor. Wedden, als die penalty andersom was geweest dan hadie gezegd: je kunt m geven.
Ik hoor het hem idd al zeggen hahaha.

Maar AZ heeft echt een prima prestatie geleverd. Vooral verdedigend stak het heel goed in elkaar en het uitverdedigen was ook top. Met natuurlijk als uitblinker weer Kromkamp vind ik, die zijn positie als rechtsback meer dan uitstekend vervult. Hulde voor Co en zijn AZ!
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 22:58   #64
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik vond Nelisse anders de beste. Onbegrijpelijk dat die gast uitgerekend geen nieuw contract heeft gekregen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 22:59   #65
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pff, hoe die Nelisse op wordt opgehelemd zeg
Die gozert wordt zelfs door de defensie van de plaatselijke HSV onder de voeten gelopen Het is net een voetballer met 3 kilo zand in zijn sokken en daarbij kapsel waar hij voordurend over struikeld.
Maargoed, heel mooi voor AZ, en het zegt toch wel wat om zo'n team te kijk te zetten op eigen veld. Ik had het niet verwacht, maar nu zullen ze denk ik wel door gaan naar de volgende ronde. Daar wacht waarschijnlijk NewCastle utd, shearer, kluivert, bellamy... Die horde zie ik AZ toch echt niet nemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 23:03   #66
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

CSKA Moskou is sowieso wel door, Auxerre met 4-0 ingemaakt En die andere pot was????
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2005, 23:25   #67
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Austria Wien - Parma hebben we dan nog. Eindigde 1-1.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 11:32   #68
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Krompkamp en Mathijsen schijnen te kunnen spelen. Adriaanse wil Riquelme nu anders aanpakken dan in spanje. Ik ben benieuwd! Huysegems zou voor Nelisse starten..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 14:44   #69
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Huysegems zou ook weer vanaf links kunnen spelen, om die aanvallende rechtsback mee op te vangen. VAnaf links vind ik hem sowieso beter dan in de spits.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 23:24   #70
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Wat een superspannende wedstrijd was het vanavond zeg, toch weer hulde voor Co en z'n mannen. Met als uitblinkers Timmer, Lindenberg en Jaliens deed AZ het heel goed vond ik en met name verdedigend.

Maar helaas zat er weer wel een minpunt aan en dat was weer hetzelfde als vorige wedstrijd. Het commentaar van de heer Evert ten Napel. Ik kan die man werkelijk niet uitstaan zeg. Eerst begint hij de vrije trappen te tellen en na hoeveel minuten de eerste vrije trap wordt gegeven etc. En dan gaat hij weer veel te pro-AZ verslaan. Ok, natuurlijk hoor je als Nederlander in zo'n situatie voor AZ te zijn maar blijf wel objectief en doe het verslag van de wedstrijd goed want dit slaat nergens meer op.

Anyway, knappe prestatie van AZ toch weer al was het dit keer kantje boord.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2005, 23:44   #71
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

tsja nederlandse clubs verliezen zo vaak kantje boord met beter voetbal, deze keer was het andersom , is ook wel eens mooi
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 00:08   #72
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
En dan gaat hij weer veel te pro-AZ verslaan. Ok, natuurlijk hoor je als Nederlander in zo'n situatie voor AZ te zijn maar blijf wel objectief en doe het verslag van de wedstrijd goed want dit slaat nergens meer op.
Ach, als hij echt objectief is is het weer niet goed. Nee, laat verslaggevers maar lekker subjectief zijn in dit soort wedstrijden, want dan wilt toch bijna elke kijker dat AZ wint.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 00:45   #73
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

whoee, liet az het toch nog spannend worden terwijl ze het in de eerste helft al lang hadden kunnen beslissen. En inderdaad, laat tijdens Europeese wedstrijden de commentator maar lekker voor de Nederlandse club zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 07:28   #74
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ten napel is gewoon een irritante commentator, met zijn riquelme (geweldige voetballer) en het standaar optelsommetje en dat soort cliches
Dan moet je een keer naar Sierd de Vos luisteren, dat ga je van Ten napel houden
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 11:47   #75
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ach, als hij echt objectief is is het weer niet goed. Nee, laat verslaggevers maar lekker subjectief zijn in dit soort wedstrijden, want dan wilt toch bijna elke kijker dat AZ wint.
Toch is het tenenkrommend wanneer Ten Napel in situaties waar het zo duidelijk is dat iets een penal is toch gaat zeggen dat het niet zo is. Frank Snoeks liet tegen PSV zien hoe het ook kon, je mag dan best subjectief zijn. Maar hoe komt het toch dat vrijwel iedereen in mijn omgeving het erover eens is dat Ten Napel gewoon echt slécht is. :-S
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 11:59   #76
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eigenlijk had Aachen nu in de halve finale moeten staan...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 12:49   #77
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Eigenlijk had Aachen nu in de halve finale moeten staan...
Zeker weten!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 13:08   #78
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Toch is het tenenkrommend wanneer Ten Napel in situaties waar het zo duidelijk is dat iets een penal is toch gaat zeggen dat het niet zo is. Frank Snoeks liet tegen PSV zien hoe het ook kon, je mag dan best subjectief zijn. Maar hoe komt het toch dat vrijwel iedereen in mijn omgeving het erover eens is dat Ten Napel gewoon echt slécht is. :-S
Je leest niet goed.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 13:58   #79
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Je leest niet goed.
Jij beweert niet dat Ten Napel mateloos irritant is, ik wel..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 15:10   #80
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Jij beweert niet dat Ten Napel mateloos irritant is, ik wel..
Ik beweer enkel dat ik bij dit soort wedstrijden chauvinistisch commentaar prefereer boven dat gortdroge nos-toontje dat je normaalgesproken hoort.

Over de kwaliteit van de NOS-verslaggeving in het algemeen heb ik niets gezegd, maar dat is gewoon drama. Helemaal mee eens.

Zo'n flapdrol (weet niet eens wie het is) die op het EK beweert dat een vrije trap perfect lag voor een linkspoot als Zidane, waarna die hem met rechts schitterend binnenschiet... Nee, vaak luister ik liever naar de Belg of het radio-commentaar.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 18:08   #81
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

De Belg en de Duitser hebben inderdaad over het algemeen heerlijk goed commentaar Ik zap regelmatig tijdens CL-duels!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2005, 19:57   #82
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

strakkies stad in, moeten ze wel winnen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2005, 21:51   #83
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

0-1 netjes

edit: 1-1
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2005, 21:53   #84
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dramatisch verdedigd door AZ bij die tegengoal. Nooit blind naar voren lopen, altijd je tegenstander in de gaten houden... en zeker niet 5 meter achter de verdedigingslijn blijven hangen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 21:45   #85
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Aachen zou wel van die portugezen hebben gewonnen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2005, 23:47   #86
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Aachen zou wel van die portugezen hebben gewonnen
Juist!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.