Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 January 2004, 00:06   #51
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


Behoudens de eerste tien minuten domineerde het veel fellere Roda het spel en de vroege voorsprong was dan ook terecht. Dat er dom balverlies aan de goal van Yannis Anastasiou voorafging en de inzet houdbaar leek, deed daar niets aan af. De ploeg van trainer Wiljan Vloet was heer en meester en de schutterende Ajax-defensie hield slechts met hangen en wurgen de schade beperkt tot die ene treffer.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 00:23   #52
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had hier gewoon nog nix gespuugd

-->

  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 11:09   #53
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Citaat:
Originally posted by bartje518


Behoudens de eerste tien minuten domineerde het veel fellere Roda het spel en de vroege voorsprong was dan ook terecht. Dat er dom balverlies aan de goal van Yannis Anastasiou voorafging en de inzet houdbaar leek, deed daar niets aan af. De ploeg van trainer Wiljan Vloet was heer en meester en de schutterende Ajax-defensie hield slechts met hangen en wurgen de schade beperkt tot die ene treffer.
Kun je dan niet beter de spelers aan Roda kant die de fouten maakten 'aan het gas' zetten?

Of speelt er wat frustratie mee?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 12:40   #54
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik moet Bart wel heel eerlijk gezegd gelijk geven dat ook Jol hen een beetje naaide en weer eens een ongelooflijk slechte beslissingen nam (aan de samenvatting te zien). Jol moet echt een keer inzien dat hij zeker niet Nederlans beste scheidsrechter is en dat hij zich daar al helemaal niet naar moet gedragen .
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 18:38   #55
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Kun je dan niet beter de spelers aan Roda kant die de fouten maakten 'aan het gas' zetten?

Of speelt er wat frustratie mee?
Het eeuwig durende geluk van die zwijnen brengt je daartoe, arthur..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 18:46   #56
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als Kone gaat soleren in de eigen zestien tijdens het uitverdedigen, dan vraag je erom.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:03   #57
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Als Kone gaat soleren in de eigen zestien tijdens het uitverdedigen, dan vraag je erom.
Als Dick Jol een normale partij fluit, dan win je met 4-0 of 5-0, zó slecht waren die joden. Op TV viel het zelfs al te zien, kun je nagaan hoe belachelijk zijn optreden gedurende 90 minuten was. Élk lichamelijk contact fluit ie af in het nadeel van Roda. Rond de 1-0 werd Anastasiou afgevlagd voor buitenspel, terwijl uit de herhaling bleek dat er nog 2 (!) man méters achterstonden. In de eerste 5 minuten gaf de man 4 (!) vrije trappen rond de 16 van Roda, die werkelijk nérgens op sloegen.

Ondanks dat alles speelde Roda een voortreffelijke 1e helft, en heeft ajax niet één kans weten af te dwingen. Ook de 1-1 was geen kans, en wanneer je dan door nóg meer idioot mazzel op 1-2 komt, weet je dat je kansen zult weg gaan geven. En hoe ongehoord frustrerend dát is terwijl je zó veel beter bent dan je tegenstander, weet je zelf ook wel
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:03   #58
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo k zie weer is dat er een frustrerend mannetje spreekt. ben blij dat er een winnaar is. nu is er tenminste nog iemand blij, normaal eindigde het gewoon in een saai gelijkspelletje
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:04   #59
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
zo k zie weer is dat er een frustrerend mannetje spreekt. ben blij dat er een winnaar is. nu is er tenminste nog iemand blij, normaal eindigde het gewoon in een saai gelijkspelletje
Jij kon anders jaarlijks dik tevreden zijn met je onverdiende punt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:21   #60
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach man zeik niet. de kerern dat ik er wel bij was , vond ik het sowieso saaie wedstrijden en verdienden beide teams geen punt. gister was ajax 1e helft niks, maarja toch klasse dat je dan met 3 punten nederland binnen rijdt. verder kwam roda met mazzel op 1-0 natuurlijk, maarja ajax ook op 1-2
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:30   #61
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Gelukkig neem ik jou wedstrijd-analyses al sinds scholieren niet meer serieus
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:36   #62
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Gelukkig neem ik jou wedstrijd-analyses al sinds scholieren niet meer serieus
daar zal ik niet minder om kunnen slapen hoor. ik hoop jij ook niet. k denk alleen dat jij momenteel wakker zal liggen van een pijnlijke nederlaag tegen neerlands trots. k zal wel weer lekker slapen denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:44   #63
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
daar zal ik niet minder om kunnen slapen hoor. ik hoop jij ook niet. k denk alleen dat jij momenteel wakker zal liggen van een pijnlijke nederlaag tegen neerlands trots. k zal wel weer lekker slapen denk ik
Ik lig wakker van een volslagen waanzinnige verliespartij daar waar 4-0 mogelijk geweest was tegen een prutsclub, die enkel de hulp van zowat iedere fluitist geniet (denk maar aan AZ).
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:48   #64
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar word je nou niet moe van jezelf. het ligt nooit aan je eigen team/spelers als je verliest. nee altijd maar iemand anders de schuld geven, als het even kan de scheidsrechter. het kan toch niet altijd zo zijn dat roda verliest door een scheidsrechter?kijk is een keer verder en zoek het probleem intern. het is wel erg goedkoop om eeen scheidsrechter telkens maar weer de schult te geven. tuurlijk zijn er soms beslissingen die gemaakt worden, maar bij roda-Ajax zijn er geen grove fouten( denk aan penaltys voor schwalbes, onterechte rode kaarten etc.) gemaakt. dus kom maar een keer met normale argumenten aanzetten, of geef gewoon toe dat de hoofdstedelingen beter waren, al zal dat voor jou erg moeilijk , maar in deze situatie onvoorkomelijk zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:53   #65
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
maar word je nou niet moe van jezelf. het ligt nooit aan je eigen team/spelers als je verliest. nee altijd maar iemand anders de schuld geven, als het even kan de scheidsrechter. het kan toch niet altijd zo zijn dat roda verliest door een scheidsrechter?kijk is een keer verder en zoek het probleem intern. het is wel erg goedkoop om eeen scheidsrechter telkens maar weer de schult te geven. tuurlijk zijn er soms beslissingen die gemaakt worden, maar bij roda-Ajax zijn er geen grove fouten( denk aan penaltys voor schwalbes, onterechte rode kaarten etc.) gemaakt. dus kom maar een keer met normale argumenten aanzetten, of geef gewoon toe dat de hoofdstedelingen beter waren, al zal dat voor jou erg moeilijk , maar in deze situatie onvoorkomelijk zijn

Kerel, Volendam-uit was een schande voor alles wat Roda was. Heerenveen-uit was te slap voor woorden, hetzelfde geldt voor RBC-thuis. Zwolle-uit heb ik lopen huilen van het falen van mijn eigen spelers, simpel. Ik weet heel goed wat er mis is aan Roda, en juist dáár zou jíj een voorbeeld aan kunnen nemen.

Wanneer Ruud Bossen PSV aan een punt helpt, dan is dat een schande. Niet wanneer hij dat doet omdat hij zelf denkt dat hij goed zit, wél wanneer hij doelbewust 90 minuten lang voor PSV loopt te fluiten. Wanneer Fred Sterk NAC in de 90e minuut aan een punt helpt door een overduidelijke schwalbe, dan vind ik dat op zijn minst discutabel.

Wanneer Roda Ajax compleet van de mat speelt de eerste helft, en het enkel aan het vroegtijdig affluiten van aanvallen door Jol komt, dan erger ik mij weergaloos aan die man. Zeker aangezien hier niet de eerste keer onder hem is. Ajax speelde als veredelde amateurs, zo zwak. Zelfs Bazzemans had gezien in de samenvatting op TV hoe genant het optreden van Jol was, om maar te zwijgen over dat van ajax, dat op deze manier de 3e plek nog verspeelt aan AZ. Wat een zooitje kanslozen, niet 1 kans weet je club te creëeren, en dan spreek jij van een 'niet zo goede 1e helft'. En dat verwijt mij niet objectief naar mijn club te kunnen kijken Man, ga fietsen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 19:58   #66
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is dat me fiets gejat is, mar anders had ik dat zeker gedaan. maar kijk bart ik kan niet/vind het moeilijk te oordelen over roda. ik volg alleen Ajax en that`s it. Ik wil je best geloven dat roda af en toe wel is genaaid wordt, maar bij een nederlaag van roda vind ik persoonlijk dat ik jou wel vaak hoor mokken. Tuurlijk kan je gelijk hebben, zou best kunnen, maar bij mij komt het telkens een beetje zeikerig over. Ik vind het erg jammer dat ik ook over gister eigenlijk niet mee kan praten, door de bij bekende omstandigheden kon ik helaas niet komen. maart het gaat mij dus niet om het feit dat roda/ajax wint of verliest, maar meer om het feit dat jij telkens wel iets hebt aan te maken op de arbitrage als roda verloren heeft. vat me niet verkeerd op, maar bij mij ontstaat er dan iets, dat ik je dan minder snel serieus neem. en dat is zonde, ook al zou je vaak met goede arguementen komen
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 20:00   #67
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza
nou dan krijge we hier vitesse-ajax

ik heb het van het vitesse forum, en ben het volkomen eens

1: Sladan stond weer eens lekker met zijn armen te maaien, wat krijgt ie van Jol: slechts geel
2. 5 minuten laten heeft ie weer zijn armen los, mept Claessens in zijn muil, alleen een vingertje: niet meer doen, jodenvriendje.
3. Amoah kan door lopen op Lobont, wordt aan zijn arm getrokken, geel.
4. Overtreding op Mbamba, Jol wacht voordeel af, komt er niet uit, laat doorgaan. 1 minuut later: overtreding op Sikora, jol wacht voordeel af, komt er niet, vrije trap.
5. 88e minuut. Schot op goal; er loopt duidelijk een @#%$ meters buitenspel (in de buurt van waar de bal zich bevindt), de bal wordt niet goed weggewerkt, Sneyder maakt 1-2.
6. Amoah springt tegen Lobont op, gewoon een overtreding, die kankerSikora moet weer even een wit voetje halen bij zijn jodenvriendjes, gaat heel cool tegen Amoah duwen en die krijgt geel.
Ook hier heette de arbiter trouwens Dick Jol Wie was die flapdrol die ajax langs AZ hielp in eigen huis?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 20:02   #68
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
het is dat me fiets gejat is, mar anders had ik dat zeker gedaan. maar kijk bart ik kan niet/vind het moeilijk te oordelen over roda. ik volg alleen Ajax en that`s it. Ik wil je best geloven dat roda af en toe wel is genaaid wordt, maar bij een nederlaag van roda vind ik persoonlijk dat ik jou wel vaak hoor mokken. Tuurlijk kan je gelijk hebben, zou best kunnen, maar bij mij komt het telkens een beetje zeikerig over. Ik vind het erg jammer dat ik ook over gister eigenlijk niet mee kan praten, door de bij bekende omstandigheden kon ik helaas niet komen. maart het gaat mij dus niet om het feit dat roda/ajax wint of verliest, maar meer om het feit dat jij telkens wel iets hebt aan te maken op de arbitrage als roda verloren heeft. vat me niet verkeerd op, maar bij mij ontstaat er dan iets, dat ik je dan minder snel serieus neem. en dat is zonde, ook al zou je vaak met goede arguementen komen
Ik kan er helaas niet tegen wanneer mijn club onrecht aangedaan word. Ik betaal jaarlijks een vermogen aan het voetbal, en dat is natuurlijk helemaal niet erg, en dat doe ik uit eigen vrije wil, maar ik verwacht dan dat er op zijn minst een eerlijke arbiter binnen de lijnen gebracht wordt. Per slot van rekening is het allemaal te doen om dat ene doel: volgend jaar weer allerlei dubieuze steden in Europa bezoeken. En als je dat dan door de neus geboord wordt door een man die aantoonbaar oneerlijk fluit, dan heb ik daar grote moeite mee Maar dit jaar valt het behoudens PSV-thuis, gisteren, en NAC thuis nog alleszins mee. Sterker nog, Van Egmond heeft zelfs een objectieve partij gefloten.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 20:04   #69
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ook hier heette de arbiter trouwens Dick Jol Wie was die flapdrol die ajax langs AZ hielp in eigen huis?
gast , van welk forum komt dit vandaan?? goedzo! en die pingel van Ajax vind ik nog steeds terecht. Oja , en wat vergeet jij. psv-Ajax. k had liever 2-2 tegen az gespeeld en van psv gewonnen dan wat er nu gebeurd is. rode kaart v/dvaart? herinner je dat nog. door dat gekloot daar, verspelen wij de kans op een eventuele overwinning!!! en dus de kans om onze koppositie te versterken. van bommel en vennegor krijgen niks, van der vaart(wel tercht) een kaart voor zijn actie. maar wees dan consequent. bart kijk niet alleen anti-ajax, maar ook waar ajax genaaid is. daar kan je in de toekomst nog een hoop profijt van hebben!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 20:06   #70
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik kan er helaas niet tegen wanneer mijn club onrecht aangedaan word. Ik betaal jaarlijks een vermogen aan het voetbal, en dat is natuurlijk helemaal niet erg, en dat doe ik uit eigen vrije wil, maar ik verwacht dan dat er op zijn minst een eerlijke arbiter binnen de lijnen gebracht wordt. Per slot van rekening is het allemaal te doen om dat ene doel: volgend jaar weer allerlei dubieuze steden in Europa bezoeken. En als je dat dan door de neus geboord wordt door een man die aantoonbaar oneerlijk fluit, dan heb ik daar grote moeite mee Maar dit jaar valt het behoudens PSV-thuis, gisteren, en NAC thuis nog alleszins mee. Sterker nog, Van Egmond heeft zelfs een objectieve partij gefloten.
daar ben ik het ook helemaal met je eens. maar herinner je je nog celta-Ajax. 3-2. die 1-0 viel uit een schwalbe!!!! dan reis je een pokke eind en dan kom je binnen 10 minuten ofzo achter te staan door een schwalbe. das een erg kwalijke zaak. maar wat doe je er aan?? k begrijp jou probleem, maar waarmee zou je dat willen oplossen?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 20:23   #71
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Als Dick Jol een normale partij fluit, dan win je met 4-0 of 5-0, zó slecht waren die joden. Op TV viel het zelfs al te zien, kun je nagaan hoe belachelijk zijn optreden gedurende 90 minuten was. Élk lichamelijk contact fluit ie af in het nadeel van Roda. Rond de 1-0 werd Anastasiou afgevlagd voor buitenspel, terwijl uit de herhaling bleek dat er nog 2 (!) man méters achterstonden. In de eerste 5 minuten gaf de man 4 (!) vrije trappen rond de 16 van Roda, die werkelijk nérgens op sloegen.

Ondanks dat alles speelde Roda een voortreffelijke 1e helft, en heeft ajax niet één kans weten af te dwingen. Ook de 1-1 was geen kans, en wanneer je dan door nóg meer idioot mazzel op 1-2 komt, weet je dat je kansen zult weg gaan geven. En hoe ongehoord frustrerend dát is terwijl je zó veel beter bent dan je tegenstander, weet je zelf ook wel
Maar ik blijf erbij dat als Kone daar zo loopt te prutsen, het niet 1-
2 wordt en het minstens een gelijkspel geweest was. Daarvoor speelde Ajax zoals je zei te matig en creëerde het te weinig kansen. En daar veranderen scheidsrechter of geluk niets aan, dat is gewoon een fout die genadeloos wordt afgestraft.

En als Roda zo voortreffelijk had gespeeld, waarom scoren ze dan niet vaker? Ligt dat dan alleen aan scheids of geluk voor Ajax? Dat lijkt me toch te ver gaan. Dan kan Jol nog zo vermeend partijdig zijn, als Roda gewoon de kansen uitspeelt en het overwicht omzet in doelpunten, is er niets aan de hand Je kunt dan bijvoorbeeld pech hebben in de afwerking, maar je kunt toch niet zeggen dat Roda verloren heeft door niet gegeven vrije trappen rond de 16?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 20:38   #72
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Maar ik blijf erbij dat als Kone daar zo loopt te prutsen, het niet 1-
2 wordt en het minstens een gelijkspel geweest was. Daarvoor speelde Ajax zoals je zei te matig en creëerde het te weinig kansen. En daar veranderen scheidsrechter of geluk niets aan, dat is gewoon een fout die genadeloos wordt afgestraft.

En als Roda zo voortreffelijk had gespeeld, waarom scoren ze dan niet vaker? Ligt dat dan alleen aan scheids of geluk voor Ajax? Dat lijkt me toch te ver gaan. Dan kan Jol nog zo vermeend partijdig zijn, als Roda gewoon de kansen uitspeelt en het overwicht omzet in doelpunten, is er niets aan de hand Je kunt dan bijvoorbeeld pech hebben in de afwerking, maar je kunt toch niet zeggen dat Roda verloren heeft door niet gegeven vrije trappen rond de 16?
Arthur, wil je alsjeblieft niet gaan oordelen over een wedstrijd die je niet voor de volle 90 minuten gezien hebt Jij hebt niet gezien hoe goedsgruwelijk irritant Jol floot, hoe hij elke aanval van Roda in een vroegtijdig stadium alweer affloot, en hoe tot 2x toe een goede aanval van Roda werd afgefloten wegens onterecht buitenspel. Die vrije trapen duren overigens de godgansetijd minimaal 1 minuut.
Als je kansen wilt uitspelen moet je daar wel de kans voor krijgen. Vandenbroeck pakt tig ballen af, op een faire manier, maar wanneer Jol dan meent vanwege ieder lichamelijk contact af te moeten fluiten, dan blijf je bezig. Wat Kone deed was dom, maar 99 van de 100 keer gaat zo'n bal er toch niet in en heeft niemand het erover.

@ Mark: ik heb alleen Brugge-Ajax gezien, over celta valt dus niet te oordelen (wat overigens een Europese wedstrijd is, totaal anders de de eredivisie dus). PSV-Ajax heb ik gezien ja, een uit de hand gelopen partij, waarin een scheids eerst veel wil toelaten, maar tot de conclussie komt dat beide partijen absoluut niet volwassen genoeg zijn om daarmee om te gaan. Hadden meer kaarten moeten vallen (heb ik trouwens al eens eerder beweerd).
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 21:55   #73
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb ook de gehele wedstrijd gezien(canal+). Mag ik dan wel oordelen .

Het was voor rust idd echt verschrikkelijk dramatisch spel wat Ajax vertoonde. Alles ging mis en het leek wel of ik in de 1e helft naar een amateurploeg aan het kijken was. Daar komt bij dat Roda erg compact speelde en dus de ruimtes erg klein hield. Als je dan als Ajax zijnde de balcirculatie onwijs laag houdt en de simpelste passjes (bv Sonck op Grygera ) verknalt speel je Roda thuis echt niet uit elkaar. Roda kwam zeker verdiend op voorsprong, ook al was het een blunder van Ajax zelf waardoor Roda hun enige doelpunt kon scoren. Ze misten een aantal kansen waardoor ze zelf, het betere spel niet konden omzetten in een grotere voorsprong. Anastasiou had wat Bart zegt idd nog 2 goede mogelijkheden om tot een scoringskans te komen. Volgens jou werd hij 2 keer onterecht afgefloten. Bij de de 1ste stond hij toch echt buitenspel hoor Bart. Yannis zat later zelfs nog te schelden naar de afgever (Filipovic ?) dat hij de bal eerder had moeten spelen, maar goed misschien keek je vanuit een vage richting in het stadion waardoor het niet buitenspel leek ofzo.Bij de 2de stond hij idd niet buitenspel, alleen gaf hij wel een klein zetje in de rug(volgens mij bij SQD) voordat hij vertrok. Dit werd dus terecht afgefloten door Jol.
Over Jol kan er lang en breed geluld, maar hij floot gewoon in het voordeel van Ajax. Ik zie Sikora nog een bijna gele kaart waardig overtreding maken en Jol doet niks, zelfs geen fluijte. Vijf seconde later maakt Van Dessel een soortgelijke overtreding die minder erg oogt en Jol fluit wel. Resultaat een vrije trap net buiten de 16 voor Ajax. Wat dat betreft geef ik Bart gelijk dat Roda benadeeld omdat Jol ook nog is gewoonweg vaker Roda ophield dan Ajax. Alleen Bart vergeet er wel bij te vermelden dat Jol dat zeker ook meerdere malen onterecht deed bij Sneijder, vdVaart en 2 keer de opkomende O'brien. Ik denk dat je iets te makkelijk het Jol verwijt dat Roda niet meer gescoord heeft. Je zegt dat élke aanval vroegtijdig is afgekapt. Hoe kunnen ze Ajax dan van de mat spelen. Dus dat klopt al niet Maar ff serieus.Ik heb Roda toch redelijk vaak met mooie combo's de 16 zien halen alleen hebben ze het zelf niet afgemaakt. En een 4-0 voor Roda als Jol niet zo raar deed??? Volgens mij had je dan je ogen even dicht toen Sonck de bal op de lat kopte van 4 meter, of toen De Ridder van 5 meter afstand met gemak had kunnen scoren nadat hij zichzelf had vrijgespeeld midden in de Roda verdediging en uiteraard ook tijdens de 1-1 en 1-2.

Ik begrijp je verwijten richting Jol alleen moet je het niet overdrijven. Roda speelde de 1e helft gewoon beter en had meer kansen kunnen krijgen als Jol wat minder vaak het spel van Roda had opgehouden. Maar de vraag is of ze die extra gekregen kansen dan wel hadden benut? Het is ze gister iig niet gelukt met de kansen die ze toch echt wel gekregen hebben, uitgezonderd het doelpunt van Yannis die ontstond uit een blunder van Ajax

Laatst aangepast door maupstar : 22 January 2004 om 21:57
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 22:04   #74
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als je goed kijkt naar die situatie waar je het over hebt, dan zie je Jol kijken naar de grens, die alweer eens als een maloot stond te vlaggen, en dat Jol dáár voor floot (naderhand in kantine teruggezien, Vloet haalde het ook aan in de persconferentie).

Overigens gaf Jol volledig terecht geel aan Filipovic, die als een klein kind liep te bedelen om geel, enige goede beslissing van de man in de hele wedstrijd zowat.

Na de 1-1, en zeker na de 1-2 krijgt ajax natúúrlijk kansen, wat dacht je dan Roda moet op zoek naar de winnende, of anders de gelijkmaker, zelf heeft ajax niet één uitgespeelde kans gecreëerd.

De vraag of Roda de kansen ook daadwerkelijk benut zou hebben, is trouwens niet relevant. Dat is koffiedik kijken, en daar waag ik me niet aan Anastasiou stond redelijk scherp gezien die 1-0, dus wie weet. Ik ben er heilig van overtuigt dat de 2-0 de wedstrijd zonder meer beslist zou hebben. Daar speelde Roda simpelweg te solide, en Ajax simpelweg te zwak voor.

Benieuwd wat J. in de VI voor punt gaat hebben, ik gok een 7! :respect:
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 22:16   #75
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

De vraag of Roda de kansen ook daadwerkelijk benut zou hebben, is trouwens niet relevant. Dat is koffiedik kijken, en daar waag ik me niet aan
Idd is koffiedik kijken. Bracht het alleen ff ter sprake omdat jij je zeg maar 'bestolen' voelde omdat Jol geen normale partij floot en Roda daardoor meerdere malen weerhield van het uitspelen van een aanval/ kans. Over koffiedik kijken gesproken
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 22:22   #76
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Idd is koffiedik kijken. Bracht het alleen ff ter sprake omdat jij je zeg maar 'bestolen' voelde omdat Jol geen normale partij floot en Roda daardoor meerdere malen weerhield van het uitspelen van een aanval/ kans. Over koffiedik kijken gesproken
Ik mag toch gerust aannemen dat er wanneer Roda in de tegenaanval is, en er wordt afgefloten ten onrechte, dat daar een doelrijpe poging om zeep wordt geholpen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 22:23   #77
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee want niet elke aanval heeft een doelpoging als resultaat
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 22:26   #78
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Nee want niet elke aanval heeft een doelpoging als resultaat
De kans tot een doelpoging dan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 22:32   #79
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Boeien eerlijk gezegd. Tblijft allemaal speculeren. Koffiedik kijken of niet. Wat als... zal je altijd blijven houden nie waar?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 22:35   #80
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Boeien eerlijk gezegd. Tblijft allemaal speculeren. Koffiedik kijken of niet. Wat als... zal je altijd blijven houden nie waar?
Als Dick J. de arbiter is wel ja Dan moet ik tot mijn spijt redeneren in termen 'als er nu een onpartijdige arbiter had gestaan'. Voor mijn gemoedsrust is het beter te kunnen speculeren over: 'als Anastasiou nu een betere pass had gegeven', 'of wat nu wanneer Cristiano nu raak had gekopt'. Het is niet anders met deze generatie trekpoppen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 22:38   #81
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zou bijna willen zeggen "word Ajacied, dan heb je er minder last van"

Laatst aangepast door maupstar : 22 January 2004 om 22:41
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 22:42   #82
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Zou bijna willen zeggen "word Ajacied, dan heb je er minder last van"
gelukkig zei je dat niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2004, 11:25   #83
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Zou bijna willen zeggen "word Ajacied, dan heb je er minder last van"
en dan valt er tenminste nog wat te vieren
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2004, 12:22   #84
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
en dan valt er tenminste nog wat te vieren
Als je wat wilt vieren moet je voor PSV worden.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2004, 13:24   #85
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Als je wat wilt vieren moet je voor PSV worden.
of naar thialf gaan
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2004, 13:32   #86
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
of naar thialf gaan




__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.