Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 November 2003, 13:45   #1
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Steun alle Nederlandse ploegen in Europa

Het volgende stond in de V.I.

Voor de toekomst van het Nederlandse voetbal zijn de prestaties die Ajax, PSV, Feyenoord en FC Utrecht deze week in Europees verband leveren van groot belang. Ons land is op de UEFA-ranglijst inmiddels gezakt naar de 8e plaats. Dat houdt in dat Nederland het voorlopig zal moeten doen met 1 club (de kampioen) die rechtstreeks is geplaatst voor de Champions League en 1 club (de nummer 2) die zich daarvoor mag proberen te kwalificeren. Het kan echter nog beroerder. Griekenland en Portugal zijn Nederland op de UEFA-ranglijst al voorbijgesneld en de kans dat Tsjechië en Schotland dat binnenkort ook doen is niet ondenkbaar. Nederland mag nog 1 plaats op de ranglijst zakken, maar een degradatie naar de 10e positie zou desastreus zijn. In dat geval is geen enkele club meer rechtstreeks geplaatst voor de Champions League en moet zowel de nummer 1 als de nummer 2 zich via kwalificatierondes voor het hoofdtoernooi zien te plaatsen.

Tot anderhalf jaar geleden stond Nederland op de ranglijst bij de eerste 6 landen en waren op basis daarvan 2 clubs rechtstreeks geplaatst voor de CL, terwijl een derde ploeg zich mocht proberen te kwalificeren. Zo speelde vorig seizoen nog zowel Ajax, Feyenoord als PSV in de Champions League. Die 6e plaats is nu echter mijlenver weg. In de tot deze week bijgewerkte stand staat Portugal zesde met 35.583 punten, Griekenland zevende (33.082), Nederland achtste (31.581), Tsjechië negende (30.325) en Schotland tiende (29.125). Een overwinning levert 2 punten op, een gelijkspel 1 punt. Daarnaast zijn bonuspunten te verdienen, bijvoorbeeld bij plaatsing van een volgende ronde. De UEFA-ranglijst is gebasseerd op de prestaties van de afgelopen 5 jaar.





Ajax heeft dinsdag helaas verloren, maar heeft nog volop kans op het bereiken van de volgende ronde. PSV heeft goede zaken gedaan tegen de Grieken! Feyenoord heeft echter verloren van directe concurent Tsjechië. Utrecht heeft 1 punt weten te behalen wat m.i. een prima resultaat is.

Al met al moeten we het Europeesvoetbal nog Nationaler zien dan voorheen en conform de traditie dus ook ploegen steunen die in de Nederlandse Eredivisie de directe concurent zijn.Toch?

Ik denk dat er toch nog mensen zijn die blij zijn als hun concurent verliest. Lekkere clubliefde dan Je wilt als fan het beste voor je eigen club en dat is veel geld, goede spelers en mogelijkheden om te acteren op een hoger niveau dan de Amstel Cup (dit willen de spelers waar je fan van bent immers ook). Dat kan dus alleen als je concurent ook goede resultaten haalt in Europa. Lekker egoistisch als je dan als fan denkt "ik hoop dat PSV (of Fey, Ajax, Utrecht) verliest"

Laatst aangepast door maupstar : 7 November 2003 om 13:53
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 14:49   #2
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hup ajax hup
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 15:07   #3
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is dat het enige wat je te melden hebt op zo n belangrijk onderwerp.... voor elke voetballiefhebber?

Maar ja blijkbaar kan geen enkel nieuwtje dit forum nieuw leven geven
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 17:29   #4
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Noem mij dan maar egoïstisch, heb het vaker gezegd en zeg het nogmaals. Ik interesseer me alleen in Feyenoord.
Ben ook geen voetbaliefhebber, ben Feyenoordliefhebber!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 17:42   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik was in 2001 (geloof ik) wel blij dat psv en feyenoord in de halve finale tegen elkaar stonden zodat er ten minste 1 door zou gaan naar de finale
dat maakt het voetbal kijken toch altijd een stuk leuker, meestal kijk ik niet meer naar de champioens leuge als ajax, psv of feyenoord er al uit ligt
dus ik steun in europa altijd een nederlandse ploeg
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 17:46   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben altijd wel supporter geweest van de Nederlandse clubs in Europa, maar voor mij is dat wat makkelijker omdat ik geen supporter ben van een club die Europees speelt. Voor het aanzien van het Nederlands voetbal en voor de kwaliteit van de eigen competitie is presteren in Europa daarnaast ook van levensbelang.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 19:04   #7
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

beetje oud nieuws dit
en tja,. ik ben altijd blij als een nederlandse club ver komt, behalve Vitesse en Utrecht
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 20:59   #8
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Is dat het enige wat je te melden hebt op zo n belangrijk onderwerp.... voor elke voetballiefhebber?

Maar ja blijkbaar kan geen enkel nieuwtje dit forum nieuw leven geven
wees blij dat ik de moeite had genomen het hele verhaal te lezen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 22:39   #9
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Ben ook geen voetbaliefhebber, ben Feyenoordliefhebber!
Tja, daar heb je t al...

Maar goed...voornamelijk met dank aan PSV dan maar he? Die de afgelopen 7 jaar 7 maal in de 1e ronde uit de Champions League geknikkerd werden
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 23:02   #10
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
Tja, daar heb je t al...

Maar goed...voornamelijk met dank aan PSV dan maar he? Die de afgelopen 7 jaar 7 maal in de 1e ronde uit de Champions League geknikkerd werden
volgens mij is dit complete onzin, want PSV heeft volgens mij wel elk jaar zijn puntjes gehaald en ging soms nog verder in de UEFA Cup, waar het ook punten haalden..

denk dat het net zo goed de 'schuld' van Ajax en Feyenoord is geweest die zich of niet plaatsten (en WillemII of Heerenveen wel die amper punten halen..) of in de voorronde werd uitgeschakeld. PSV heeft nog 2x de kwartfinale gehaald in de UEFA Cup dat ik me kan herrineren. Ajax werd bv in de 1e of 2e ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld, of Feyenoord in de 1e ronde...

naja wie zoekt dat lijstje ff....
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 23:22   #11
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
naja wie zoekt dat lijstje ff....
gevonden

prestaties afgelopen 5 jaar -->

Citaat:
UEFA Team Ranking 2004

21 Feyenoord Ned 17.125 12.041 26.083 8.083 5.708 69.040
29 PSV Eindhoven Ned 7.125 17.041 19.083 9.083 6.708 59.040
37 Ajax Ned 9.125 8.041 10.083 19.083 6.708 53.040

Last update: Thu, 6 Nov 2003 23:37:39 UTC
daaaaaaaaaaaaaaaaaaag arrogante niet goed geinformeerde blatende kutjood Bird of Prey
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 23:36   #12
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
daaaaaaaaaaaaaaaaaaag arrogante niet goed geinformeerde blatende kutjood Bird of Prey
liever arrogant dan mezelf tot jouw niveau te verlagen door iemand persoonlijk aan te vallen...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 23:41   #13
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
liever arrogant dan mezelf tot jouw niveau te verlagen door iemand persoonlijk aan te vallen...
verlagen? ik kom met concrete feiten..ik kan er ook niks aan doen dat je het dan ziet als een persoonlijke aanval

je hebt gewoon keihard ongelijk en denkt dat je door het succes van Ajax vorig seizoen meteen Europees gezien weer de meest puntenscorende club bent over de afgelopen 5 jaar. Tsja foutje moet kunnen

ik noem het trouwens geen aanvallen, maar CORRIGEREN

Laatst aangepast door AntiKezman : 7 November 2003 om 23:48
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2003, 23:58   #14
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Nee, vandaar dat kutjood...

Uit de mond (in dit geval vingers) van een Feyenoordfan is de achterliggende gedachte al snel gevonden, en dat terwijl ik letterlijk gezien geen eens een jood ben, maar ongelovig.

Maar goed...ik bedoelde er ook niet mee te zeggen dat PSV DE verklaring is voor het feit dat Nederland op die coëfficiëntenlijst de hete adem van de concurrentie van beneden in de nek voelt, maar het typeert wel de situatie waarin Nederlandse clubs in Europa verkeren.

Feyenoord won dan een paar jaar terug de UEFA Cup, Ajax wist vorig jaar tot de kwartfinale van de Champions League te komen, PSV pakte een enkele keer een kwartfinale UEFA Cup mee in de afgelopen 5 jaar tijd, maar verder is t met het Nederlandse clubvoetbal, zeker internationaal gezien, droevig gesteld. Mijn excuses voor de slechte verwoording van weleer.
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2003, 00:08   #15
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe gaat ie het proberen recht te lullen

mag ik je trouwens complimenteren met je schrijfwijze? je hebt wel wat weg van onze verloren vrind Oizo
  Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2003, 02:42   #16
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vanwaar ineens je sympathie voor PSV, Remco?

Het is natuurlijk wel waar als Jeroen, BoP, zegt dat een UEFA Cup winnen of de kwartfinale van de CL bereiken meer voorstelt dan twee schamele kwartfinaleplaatsen in de UEFA Cup... al zal PSV misschien officieel meer punten gehaald hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2003, 14:25   #17
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Vanwaar ineens je sympathie voor PSV, Remco?

Het is natuurlijk wel waar als Jeroen, BoP, zegt dat een UEFA Cup winnen of de kwartfinale van de CL bereiken meer voorstelt dan twee schamele kwartfinaleplaatsen in de UEFA Cup... al zal PSV misschien officieel meer punten gehaald hebben.
het ging me meer om het feit dat hij waarschijnlijk dacht dat ajax meer punten had binnengehaald de afgelopen 5 jaar..en daarbij komt het feit dat ik nog ff wilde laten zien dat Feyenoord gewoon europees gezien de nr. 1 van Nederland is

  Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2003, 17:03   #18
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ajax heeft onder olsen, wouters en adriaanse europees geen fuck kunnen doen logisch dat ze zo laag staan
  Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2003, 17:03   #19
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
het ging me meer om het feit dat hij waarschijnlijk dacht dat ajax meer punten had binnengehaald de afgelopen 5 jaar..en daarbij komt het feit dat ik nog ff wilde laten zien dat Feyenoord gewoon europees gezien de nr. 1 van Nederland is

en toch was dat kutjood een btje jammer natuurlijk
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2003, 17:07   #20
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
en toch was dat kutjood een btje jammer natuurlijk
Maar wel waar hehe!

Trouwens is het niet zo dat ze alle punten door het aantal deelnemende clubs van een bepaald land delen?
Ofterwijl hoe minder clubs Nederland vertegenwoordig heeft hoe minder clubs het kunnen verzieken voor ons land. Ofterwijl een hoop deelnemers per land kan in het nadeel werken omdat dan je gemiddeld aantal behaalde punten laag blijft.

Of er moet niks kloppen van wat ik nou zeg natuurlijk

Maar goed ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik in het belang van Nederland ajax een overwinning gun...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2003, 17:15   #21
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
en toch was dat kutjood een btje jammer natuurlijk
hou je mond joh kuttukker!

  Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2003, 23:25   #22
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
hou je mond joh kuttukker!

HEY niet fucken met Tukkers he
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 09:48   #23
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

stel he... stel
je staat thuis 2-0 voor tegen een of andere klote ploeg uit het noorden
en dan verlies je uiteindelijk met 2-3 (zonder voorbeelden te noemen..)
stel he.
Dan voel je je genaaid niet dan?
"/
  Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2003, 13:02   #24
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
stel he... stel
je staat thuis 2-0 voor tegen een of andere klote ploeg uit het noorden
en dan verlies je uiteindelijk met 2-3 (zonder voorbeelden te noemen..)
stel he.
Dan voel je je genaaid niet dan?
"/
europees tegen groningen was 't?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 10:31   #25
ABC'tje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar het was ook te danken aan ajax dat we jarenlang 3 CL-plaatsen konden verdienen (de successen in 95-96 telden tot een paar jaar terug nog mee)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 11:07   #26
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toch respect voor Remco, die eindelijk eens het feitenlijstje weet te vinden waar ik al lang naar zocht

Hoe dan ook, ik zal nooit sympathie hebben voor Ajax. Ik kan onmogelijk voor ze zijn, en dat is te danken aan het feit dat er teveel 'Bird of Prey's' op deze wereld rondlopen die zonder enige kennis neerkijken op PSV, en eigenlijk de rest van het land. Als dat nu ook nog eens zo was, en Ajax daadwerkelijk veel punten zou halen, dan is het allemaal zo erg nog niet. Maar: PSV haalt gewoon aantoonbaar méér. 2 kwartfinales Uefa-cup was het trouwens, (ik geloof die andere keer schakelden ze Parma uit!), en ging het mis tegen Kaiserslautern.

Trouwens, Theo, ik geloof niet dat het zo ging?! Weet niet, want dan zou Italië ook flink gezakt moeten zijn tot vorig jaar toen ze veel punten haalden.

Trouwens, Uefa-cup levert ook wat op!! In het jaar dat Feyenoord de cup pakte (PSV en Feyenoord vlogen er eerste ronde CL uit), en PSV en Roda 1/4 en 1/8e-finales haalde (Ajax vloog eruit tegen Kopenhagen ) haalde Nederland 10,nogwat punten, terwijl het er vorig jaar met dat geweldige ajax nog geen luttele 7 puntjes waren Zoveel scheelt het dus niet tussen uefa-cup en CL, al vinden sommige mensen dit verneukte toernooi zo leuk

Kortom: Hup PSV, Feyenoord en Utreg!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 11:08   #27
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ABC'tje
maar het was ook te danken aan ajax dat we jarenlang 3 CL-plaatsen konden verdienen (de successen in 95-96 telden tot een paar jaar terug nog mee)
Dat is al lang voorbij, en ook toen hielden we de 3 plaatsen..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 12:12   #28
ABC'tje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk
Dat is al lang voorbij, en ook toen hielden we de 3 plaatsen..
Maar bij die lijst van punten is gekeken naar de afgelopen 6 jaar... zoals ook te zien is op de lijst van AntiKezman. Dus tot 2001 profiteerden we nog van de CL winst in 95 en de finale plaats in 96.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 14:02   #29
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ABC'tje
Maar bij die lijst van punten is gekeken naar de afgelopen 6 jaar... zoals ook te zien is op de lijst van AntiKezman.
5
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 18:34   #30
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk
Hoe dan ook, ik zal nooit sympathie hebben voor Ajax. Ik kan onmogelijk voor ze zijn, en dat is te danken aan het feit dat er teveel 'Bird of Prey's' op deze wereld rondlopen die zonder enige kennis neerkijken op PSV, en eigenlijk de rest van het land. Als dat nu ook nog eens zo was, en Ajax daadwerkelijk veel punten zou halen, dan is het allemaal zo erg nog niet. Maar: PSV haalt gewoon aantoonbaar méér.
Maar op deze wereld lopen toch bij iedere club supporters rond die bevooroordeeld zijn, door een bril kijken met de clubkleuren van hun favoriete club en dus niet objectief zijn, en daarbij de werkelijkheid uit het oog verliezen? Volgens mij zijn je overdreven sterke anti-Ajax gevoelens ergens anders op gebaseerd.
En we moeten nu niet net gaan doen alsof PSV goed presteert in Europa...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2003, 21:53   #31
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
En we moeten nu niet net gaan doen alsof PSV goed presteert in Europa...
nee natuurlijk niet, de andere clubs doen het nauwelijks beter gemiddeld genomen over de afgelopen 5 jaar...en Ajax dus qua punten nog slechter zelfs..en de realiteit verliezen bv. mensen met zo'n mooie clubbril in tijden van 'successen' nog wel eens uit het oog..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 10:15   #32
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Maar op deze wereld lopen toch bij iedere club supporters rond die bevooroordeeld zijn, door een bril kijken met de clubkleuren van hun favoriete club en dus niet objectief zijn, en daarbij de werkelijkheid uit het oog verliezen? Volgens mij zijn je overdreven sterke anti-Ajax gevoelens ergens anders op gebaseerd.
En we moeten nu niet net gaan doen alsof PSV goed presteert in Europa...
Uiteraard presteerd PSV niet veel beter, maar dus blijkbaar wél beter dan Ajax.
En bij Ajax lopen nu eenmaal véél meer van die mensen rond als bij andere clubs. En daar word ik dan zo moe van. Ga voor de gein eens kijken op het forum van VI. Ik heb me daar ooit eens aangemeld en zit er de laatste tijd een beetje te posten; maar de ergernis slaat toe als je het leest allemaal. 10.000 topics met:
'Wie heeft de beste aanhang?'
'Wie heeft de beste harde kern?'
'Wie is beter, Sonck of Kezman?' (na 2 goaltjes in de CL)
'Welk stadion is het mooist?'

Allemaal polls, en íedere halfgare ajacied stemt op zijn/haar club, en dan zijn er ook nog mensen die daaraan conclussies gaan verbinden. Of een topic: 'Is PSV een schande voor Nederland in Europa?' Ja/Nee, en iedereen stemt dan natuurlijk ja. Als je gaat kijken op VI bij de afzonderlijke club-afdelingen (iedere ere-divisieclub heeft dat daar), dan zie je dat bij Ajax gemiddeld genomen zo'n 5x zoveel bezoekers komen, en de topics zijn stuk voor stuk hetzelfde. Allemaal verheerlijking, terwijl wanneer je bij de andere clubs spreekwoordelijk gaat 'neuzen', zul je zien dat er vaak wat zinvolle discussies ontstaan, ook met kritiek op de eigen club. Maargoed, dat is allemaal in de hand gewerkt door de media..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 14:10   #33
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat loop je nou te lullen man. Ook op het Vi forum is er heel veel PSV verheerlijking, zijn er heel veel Fey die nog roepen dat hun club momenteel de beste is. Je ziet het alleen meer Ajacieden doen omdat er gewoon meer Ajacieden zijn. In verhouding verschilt het niks. Weet je waarom niet, omdat elke fan zijn club verdedigd.

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk

Ik kan onmogelijk voor ze zijn, en dat is te danken aan het feit dat er teveel 'Bird of Prey's' op deze wereld rondlopen die zonder enige kennis neerkijken op PSV
Heb je wel eens op het PSV forum gekeken? Vraag maar is voor een wedstijd wie er gaat winnen. Iedereen zegt dat PSV met dikke cijfers gaat winnen. Vraag maar is voordat het CL seizoen weer gaat beginnen of PSV de 2de ronde gaat halen. Ook dan hoor je 95% (of meer) van het forum "ja hoor" roepen. Ondanks wat er de afgelopen 7!!! jaar is gebeurd!!!Is dat dan wel zo objectief, kijken ze dan niet neer op andere clubs? Alleen daar hoor ik je niks over zeggen. Hou jij rekening met het feit dat er toch echt Ajacieden zijn die gewoon van hun club houden maar ook kunnen zeggen dat de ander beter heeft gespeeld, terwijl ze er wel zijn. Volgens mij niet. Kijk jij alleen maar naar wat, in jouw ogen, de grote groep doet. Volgens mij wel. Aangezien jij bv iedereen! kankerjoden vind. Dat vooroordelen gedoe van jou neemt gewoon kinderachtige trekjes aan man.

Een club is trouwens niet alleen fans hoor. Ook spelers (vaak krijgen de jongeren de kans en het zijn meestal aanvallend ingestelde spelers), aanvallende speelwijze en geschiedenis. Ook daar kun je een club op beoordelen. Je zal daar vast wel weer iets op te zeggen hebben. Bijvoorbeeld dat ze niet genoeg knokken, maar als er nu een ploeg is die iig geval de laatste 2 jaar ballen heeft laten zien dan is het Ajax. En dus niet PSV, met hun staart tussen de benen. Dit wil trouwens niet zeggen dat ik Ajax nu alles goed vind doen ofzo hoor. Ook Ajax stapt gewoon makkelijk van zijn geloof af (buitenspelers) en staat soms met 11 man te verdedigen. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat het niet logisch is om een club af te schrijven omdat de fans stom doen. Deze alinea wil trouwens niet zeggen dat je leuke dingen moet opsommen om zo Ajax wel een leuke club te vinden. Maar zeggen dat je Ajax als club niet mag vanwege de fans, is ook weer het andere uiterste en erg kortzichtig

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk
Allemaal verheerlijking, terwijl wanneer je bij de andere clubs spreekwoordelijk gaat 'neuzen', zul je zien dat er vaak wat zinvolle discussies ontstaan, ook met kritiek op de eigen club.
En dit soort teksten zijn we van jou onderhand wel gewend, maar zijn alleen maar gebaseerd op die oppervlakkige anti-Ajax mening van jou. Alsof Ajacieden nu niet kunnen dicsusieren? Want dat wil je er namelijk mee zeggen. Waar haal je die onzin toch vandaan man. Omdat een groep kinderen (het zijn meestal kinderen die dat soort polls openen, vergeet dat niet) met van die standaard zinnen/pollen komen, kunnen Ajacieden niet een goed gesprek aan gaan. Ik ben ook een Ajacied ik hem met jou al vele discussies gehad dus....
En als je toch aan het 'neuzen' bent, kom eens langs op bv ajaxforum.nl. Daar zal je zien dat iheel veel forummers kritisch zijn op zijn eigen club dus Ajacieden kunnen het blijkbaar wel en dat zegt weer iets over jouw het stanpunt/mening die jij hier in alle vreugde hebt verkondigd. En misschien zullen niet alleen jongeren, maar ook ouderen mensen/Ajacieden wel een standaard/simpele mening hebben. Dat Ajax alles wint ofzo. Maar hebben fans van andere clubs dat niet dan. Op het Ajaxforum komen elke week, als er weer een nieuwe pot op het schema staat, de desbetreffende fans weer langs. "kankerjoden, we gaan jullie vergassen. Wij zijn de beste en gaan winnen en jullie kunnen niet knokken" dit gebeurd dus standaard 34 keer in het jaar. Ook door Feyenoorders en PSVers. Staan de volwassen mannen/fans de Ajacieden niet iedere week uit te schelden voor kanker dit kanker zo. Is dat dan minder erg. Als ik jou denkwijze zou hebben zou ik nu denken dat alle PSV fans zo zijn en ik zou die club dan ook onderhand moeten haten. Maar als je slim bent kijk je daar door heen. Elke club heeft er gekken tussen zitten die andere mensen uitschelden, omdat hij voor een andere club is. Elke club heeft fans die alleen maar denken dat hun club alles wint/gaat winnen. Dit wil niet zeggen dat iedereen zo is. Kijk daar nou gewoon door heen. laat je mening daar niet door leiden. Knoop dat nou is in je oren en hou dat in je achterhoofd als je zegt dat alle Ajacieden zich verheerlijken, kankerjoden zijn.

Laatst aangepast door maupstar : 12 November 2003 om 14:18
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 14:10   #34
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by GregoorvanDijk

'Wie is beter, Sonck of Kezman?' (na 2 goaltjes in de CL)

sonck heeft er 3 gemaakt in de cl, en kezman NUL. dus weet nu niet wie je bedoelde
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 14:29   #35
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Wat loop je nou te lullen man. Ook op het Vi forum is er heel veel PSV verheerlijking, zijn er heel veel Fey die nog roepen dat hun club momenteel de beste is. Je ziet het alleen meer Ajacieden doen omdat er gewoon meer Ajacieden zijn. In verhouding verscheelt het niks. Weet je waarom niet, omdat elke fan zijn club verdedigd.



Heb je wel eens op het PSV forum gekeken? Vraag maar is voor een wedstijd wie er gaat winnen. Iedereen zegt dat PSV met dikke cijfers gaat winnen. Vraag maar is voordat het CL seizoen weer gaat beginnen of PSV de 2de ronde gaat halen. Ook dan hoor je 95% (of meer) van het forum "ja hoor" roepen. Ondanks wat er de afgelopen 7!!! jaar is gebeurd!!!Is dat dan wel zo objectief, kijken ze dan niet neer op andere clubs? Alleen daar hoor ik je niks over zeggen. Hou jij rekening met het feit dat er toch echt Ajacieden zijn die gewoon van hun club houden maar ook kunnen zeggen dat de ander beter heeft gespeeld, terwijl ze er wel zijn. Volgens mij niet. Kijk jij alleen maar naar wat, in jouw ogen, de grote groep doet. Volgens mij wel. Aangezien jij bv iedereen! kankerjoden vind. Dat vooroordelen gedoe van jou neemt gewoon kinderachtige trekjes aan man.

Een club is trouwens niet alleen fans hoor. Ook spelers (vaak krijgen de jongeren de kans en het zijn meestal aanvallend ingestelde spelers), aanvallende speelwijze en geschiedenis. Ook daar kun je een club op beoordelen. Je zal daar vast wel weer iets op te zeggen hebben. Bijvoorbeeld dat ze niet genoeg knokken, maar als er nu een ploeg is die iig geval de laatste 2 jaar is die ballen heeft laten zien dat is het Ajax. En dus niet PSV, met hun staart tussen de benen. Dit wil trouwens niet zeggen dat ik Ajax nu alles goed vind doen ofzo hoor. Ook Ajax stapt gewoon makkelijk van zijn geloof af (buitenspelers) en staat soms met 11 man te verdedigen. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat het niet logisch is om een club af te schrijven omdat de fans stom doen. Deze alinea wil trouwens niet zeggen dat je leuke dingen moet opsommen om zo Ajax wel een leuke club te vinden. Maar zeggen dat je Ajax als club niet mag vanwege de fans, is ook weer het andere uiterste en erg kortzichtig



En dit soort teksten zijn we van jou onderhand wel gewend, maar zijn alleen maar gebaseerd op die oppervlakkige anti-Ajax mening van jou. Alsof Ajacieden nu niet kunnen dicsusieren? Want dat wil je er namelijk mee zeggen. Waar haal je die onzin toch vandaan man. Omdat een groep kinderen (het zijn meestal kinderen die dat soort polls openen, vergeet dat niet) met van die standaard zinnen/pollen komen, kunnen Ajacieden niet een goed gesprek aan gaan. Ik ben ook een Ajacied ik hem met jou al vele discussies gehad dus....
En als je toch aan het 'neuzen' bent, kom eens langs op bv ajaxforum.nl. Daar zal je zien dat iheel veel forummers kritisch zijn op zijn eigen club dus Ajacieden kunnen het blijkbaar wel en dat zegt weer iets over jouw het stanpunt/mening die jij hier in alle vreugde hebt verkondigd. En misschien zullen niet alleen jongeren, maar ook ouderen mensen/Ajacieden wel een standaard/simpele mening hebben. Dat Ajax alles wint ofzo. Maar hebben fans van andere clubs dat niet dan. Op het Ajaxforum komen elke week, als er weer een nieuwe pot op het schema staat, de desbetreffende fans weer langs. "kankerjoden, we gaan jullie vergassen. Wij zijn de beste en gaan winnen en jullie kunnen niet knokken" dit gebeurd dus standaard 34 keer in het jaar. Ook door Feyenoorders en PSVers. Staan de volwassen mannen/fans de Ajacieden niet iedere week uit te schelden voor kanker dit kanker zo. Is dat dan minder erg. Als ik jou denkwijze zou hebben zou ik nu denken dat alle PSV fans zo zijn en ik zou die club dan ook onderhand moeten haten. Maar als je slim bent kijk je daar door heen. Elke club heeft er gekken tussen zitten die andere mensen uitschelden, omdat hij voor een andere club is. Elke club heeft fans die alleen maar denken dat hun club alles wint/gaat winnen. Dit wil niet zeggen dat iedereen zo is. Kijk daar nou gewoon door heen. laat je mening daar niet door leiden. Knoop dat nou is in je oren en hou dat in je achterhoofd als je zegt dat alle Ajacieden zich verheerlijken, kankerjoden zijn.
Je mist weer geheel de punten en verdraait de teksten hoe ze je uitkomen.
Lees nog maar eens goed het VI-forum. Je zult zien dat het bij Ajax 10 keer zo erg is als bij PSV. Bij PSV zie je nuchtere mensen, die zich kapot ergeren aan het ajacieden-gedrag. Je zult zien dat heel veel PSV'ers toegeven dat bij hun club de sfeer niet geweldig is, terwijl er ajacieden zijn die topics openen dat Ajax sfeervak 410 hét sfeervak van Nederland is. Ik zie geen enkele PSV-er openen dat het Philips-stadion de place to be is op sfeergebied. En allemaal mensen die het er nog mee eens zijn ook hoor, op het forum daaro!!
Neem dit topic:
http://forum.vi.nl/showthread.php?s=&threadid=7412

Je ziet dat de PSV-fan die daar reageert er al maar niet meer op ingaat. Net als ondergetekende.

Of deze:
http://forum.vi.nl/showthread.php?s=&threadid=6402

Ik zie niemand topics openen over of Van Bommel de beste middenvelder is, hoor!!

Dit topic bedoelde ik trouwens eerder:
http://forum.vi.nl/showthread.php?s=&threadid=5848

Of deze..
http://forum.vi.nl/showthread.php?s=&threadid=5639

Het is zeg maar nog erger dan jou. Wat is jou nickname daar inmiddels? Niet iedereen is trouwens kankerjood, hoor. Dat is geen uitspraak van mij. Met Superjood op dit forum kan ik het prima vinden. Als het nodig mocht zijn regel ik gewoon kaarten voor hem voor Roda-Ajax op 5 december. Maar van dit soort mensen word ik zo doodmoe.
Net als ik doodmoe wordt van Rafael Van der Vaart, die de wedstrijden tegen Grazer een 'eitje' noemt. Of van ex-voorzitter van Praag, die niet geremd door enige kennis van zake beweert dat de Zuid-Limburgse clubs maar moeten fuseren, en altijd heeft gedacht dat de hele voetbalwereld om Ajax draaide. Ik ben benieuwd wat Van Praag zou zeggen wanneer Roda of PSV-fans beweerden dat Ajax maar samen moet gaan met Az en Volendam. Waarschijnlijk vindt Van Praag dat ook geen sympathiek voorstel.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 14:29   #36
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
sonck heeft er 3 gemaakt in de cl, en kezman NUL. dus weet nu niet wie je bedoelde
3 dan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 15:40   #37
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ga in deze discussie afhaken vermoed ik geen idee hoe dat nou komt...

trouwens wel mooie topics op dat vi-forum :respect:
Citaat:
Ik voorzie als de ajaxieten hun best blijven doen ze zich kunnen gaan meten met clubs als man United en zelfs Real Madrid. Ajax redt dus het nederlands voetbal! ze benaderen weer het niveau van de jaren 90.
favoriete club van de held is trouwens: Feyenoord

Laatst aangepast door AntiKezman : 12 November 2003 om 15:45
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 16:02   #38
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
ik ga in deze discussie afhaken vermoed ik geen idee hoe dat nou komt...

trouwens wel mooie topics op dat vi-forum :respect:


favoriete club van de held is trouwens: Feyenoord
rezakloens
Senior Member

Aanmelding: Jul 2003
Locatie:

Favo Club : feyenoord
Favo Club EU : barcelona
Favo Voetballer :
valt me wel op dat de pssvérs het niet met me eens zijn. proef ik daar jaloezie? wees reeel man, ajax gaat gewoon feyenoord en psv de komende periode overheersen


Deze dan, als je het er niet mee eens bent ben je jaloers Overigens is dit een uitzondering op de regel dat ie van feyenoord is. Er lopen zat anderen voor ajax rond die ook in staat zijn deze onzin te openen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 16:11   #39
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zit eens ff wat topics te lezen op vi, maar tis te triest voor woorden werkelijk! heb het maar weggeklikt, want zou er bijna van gaan huilen...

Laatst aangepast door AntiKezman : 12 November 2003 om 16:15
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 17:43   #40
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Lees nog maar eens goed het VI-forum. Je zult zien dat het bij Ajax 10 keer zo erg is als bij PSV. Bij PSV zie je nuchtere mensen, die zich kapot ergeren aan het ajacieden-gedrag.
Dit bedoel ik dus, maar ja

Denk je dat Ajacieden zich niet ergeren aan PSVers die hun club de hemel in prijzen. Of dat jij en fans van andere clubs de enige zijn die zich ergeren aan dat soort Ajacieden die Ajax naar voren schuiven als alles kunner.
Ik (en zoveel andere Ajacieden) irriteer me er ook aan, MAAR ik weet dat niet elke Ajacied zo denkt. En zo praat ik dus ook niet over Ajax fans. Jij en dus ook de PSVers waar jij het over hebt doen net alsof er maar 1 soort Ajax fan is. Snap je het verschil.

Je kan namelijk wel links plaatsen met teksten van kereltjes die Ajax ' leuk' proberen te verkopen, maar je zet er geen links (zoals deze)

http://forum.vi.nl/showthread.php?threadid=7199

http://forum.vi.nl/showthread.php?threadid=6966

http://forum.vi.nl/showthread.php?threadid=6051

bij waarin Ajacieden negatief praten over hun spelers of club of waar zowel positief als negatief word gediscusierd door Ajax supporters.

Oftewel stop alsjeblieft met dat kinderachtige gezeef. Want dat is het gewoon. "Zij doen nu alles fout en niks goed (althans daar zeg je niks over, want je plaats alleen negatieve links) en de PSVers zijn zulke lieverdjes" Alle supporters doen het. Dus ook PSVers openen topics over hun spelers om ze daar de lucht in te prijzen. Is het niet over van Bommel dan is het wel over hun prachtige trainer Hiddink of over hun wereldspits Kezman. De ene fan zal het heus meer doen dan de ander, maar om je mening op deze manier door te laten vormen....

Laatst aangepast door maupstar : 12 November 2003 om 17:46
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 18:25   #41
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kijk ik zal niet zegge dat ik een fan ben van feyenoord psv of welke andere club dan ook naast ajax, ik ben een JOOD in hart en nieren zo ben ik opgegroeid als ik in rotterdam was opgegroeid was ik een feyenoorder en als ik in eindhoven was opgegroeid was ik een psv'er geweest.

binnen de nederlandse competitie zal ik dan ook alleen vrolijk worden van een winnend ajax en niet van een winnend psv of feyenoord, ik vind het dan ook niet erg als als psv 2 punten laat ligge tegen rbc, MAAAAR k wordt er ook niet vrolijk van als psv weer niet verder komt in de CL want op europees niveau hoop ik gewoon van harte dat elke nederlandse ploeg weer een ronde verder komt, dat is goed voor het niveau van de spelers de ervaring van de spelers en de mogelijkheden die spelers dan krijgen om zich te ontpoppe tot GROTE spelers

DAAROM ik ben een voetbal liefhebber met ajax als club binnen nederland maar binnen europa hoop ikgewoon op een prestatie van alle nederlandse clubs!!!! maar we moeten wel reeel blijven dat er voor psv weinig kansen ligge dat psv door gaat, maar dan moeten ze maar geoon de uefa cup winne als je 2 europese cups wint dan staat dat wel mooi voor de uefa ranglijst
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 19:03   #42
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Oftewel stop alsjeblieft met dat kinderachtige gezeef. Want dat is het gewoon.
maar het is toch niet raar dat je aan dit soort figuurtjes met dit soort uitspraken een bloedhekel hebt? nou dan...
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 19:22   #43
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dus die Ajacieden die positief zijn over hun club moeten maar ophouden met lullen omdat ze irritant zijn. Maar de mensen (zoals Bartje) die een hekel hebben aan Ajacieden (die teveel positief lullen over hun club) mogen als maar herhalen dat ze er zo n hekel aan hebben

Als hij wil dat andere zich niet altijd zo positief uiten over hun club, mag ik van hem verwachten dat hij zich niet altijd negatief uit , aangezien hij dan precies hetzelfde doet. Elk moment gebruiken om zijn onvrede te uiten. Zo is hij namelijk geen haar beter, aangezien hij elk moment aangrijpt om negatief te zijn. Net zoals diezelfde Ajacied waar hij het over heeft aangrijpt om Ajax in een positief daglicht te zetten.

Laatst aangepast door maupstar : 12 November 2003 om 19:28
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 21:31   #44
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Dus die Ajacieden die positief zijn over hun club moeten maar ophouden met lullen omdat ze irritant zijn.

Maar de mensen (zoals Bartje) die een hekel hebben aan Ajacieden (die teveel positief lullen over hun club) mogen als maar herhalen dat ze er zo n hekel aan hebben
met deel 1 van dit stukje ben ik het niet eens om de volgende reden: positief over je club zijn is iets compleet anders dan de misplaatste arrogantie die veelal tentoon wordt gespreid

en met deel 2 ben ik het helemaal eens
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 21:45   #45
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Goh...


  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 21:48   #46
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
sterk argument :respect:



  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 21:56   #47
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
met deel 1 van dit stukje ben ik het niet eens om de volgende reden: positief over je club zijn is iets compleet anders dan de misplaatste arrogantie die veelal tentoon wordt gespreid

en met deel 2 ben ik het helemaal eens

Nee die van jou is lekker

Heb net uitgelegd dat bij elke club fans zijn die aan verheerlijking doen, maar dat niet Ajacieden (zoals Bartje) altijd maar de mogelijkheid vinden om hun gal daarover te uiten. Terwijl het andersom een stuk minder gebeurd, ondanks dat andere fans van andere clubs het net zo hard doen.

Jouw mening hierover is dan "Ja dat mag want ze zijn misplaatst arrogant".
Das wel lekker onderbouwd en geeft ook veel stof/mogelijkheid tot reactie

Dus nogmaals,
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 23:08   #48
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
en geeft ook veel stof/mogelijkheid tot reactie
tsja ik heb niet zoveel zin in van die lappen teksten te tikken als ik van tevoren toch al weet dat je zo koppig blijft en tegen me in blijft gaan of het niet begrijpt...

misschien dat bartje die moeite nog wel gaat nemen

  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2003, 23:45   #49
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
als ik van tevoren toch al weet dat je zo koppig blijft en tegen me in blijft gaan of het niet begrijpt...
Is iedere keer reageren op iemand anders zijn bericht koppig? En mag dat dan niet? Kom op man. Dan is Bartje toch net zo goed koppig en jij dan toch ook? Rare redenatie. Zolang je je mening op een fatsoenlijke manier onderbouwd mag dat op een forum toch geen probleem zijn?

En Als jij al geen zin hebt om je mening goed te onderbouwen/teksten te typen (dat is nou eenmaal soms nodig als je iets wilt verduidelijken) moet je dat dan ook vooral niet doen. Maar kom dan ook niet aanzetten met 1 zin zonder inhoud om dus blijkbaar alleen maar te stoken. Ik had namelijk ook geen zin om een lap tekst te plaatsen op jouw onzinnige opmerking. Dat doe ik dan niet (zie mijn goh... en maar je zegt daarna wel "Sterk argument". Oftewel je geeft aan dat je een discussie wil en niet tevreden met mijn reactie. Ga dan achteraf, als ik een argument geef niet zeggen dat je geen zin hebt om te typen ERG SLAP


Laatst aangepast door maupstar : 12 November 2003 om 23:57
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2003, 11:06   #50
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Is iedere keer reageren op iemand anders zijn bericht koppig? En mag dat dan niet? Kom op man. Dan is Bartje toch net zo goed koppig en jij dan toch ook? Rare redenatie. Zolang je je mening op een fatsoenlijke manier onderbouwd mag dat op een forum toch geen probleem zijn?
waar zeg ik dat dat niet mag dan?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.