Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > Uitgaansforum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Uitgaansforum Het forum waar je alles kan posten betreft je uitgaansleven.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 January 2004, 22:05   #101
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
hmz heeeeel af en toe dan rook ik wel eens een jointje met het uitgaan, maar dat is dan vaak tegen het eind van de avond wanneer de alcohol min of meer is uitgewerkt...
keer joint gaan roken ?
Pakspul is offline  
Oud 12 January 2004, 22:07   #102
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Pakspul
keer joint gaan roken ?
sgoei
 
Oud 13 January 2004, 09:38   #103
gewoongek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
sgoei
jij mag geen wiet rook'n ben je te jong voor kereltje..
En daarom werk je altijd zo sloom
 
Oud 13 January 2004, 12:18   #104
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by gewoongek
jij mag geen wiet rook'n ben je te jong voor kereltje..
En daarom werk je altijd zo sloom
ssssssjt
 
Oud 13 January 2004, 12:47   #105
gewoongek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Plankje
ssssssjt
Martinnn
 
Oud 14 January 2004, 17:24   #106
jefflover
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

geen sigaretten... geen drugs
af en toe es een jointje...
jammer genoeg soms wat te veel alcohol
 
Oud 15 January 2004, 06:51   #107
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jammer genoeg
Als je het zo jammer had gevonden had je het vast niet gedaan
 
Oud 16 January 2004, 09:42   #108
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb woensdag avond voor het eerst wat spacecake naar binnen gewerkt .. geloof dat het iets teveel was. Was zo lam dat ik mn telefoon nog niet op kon nemen of 100 meter met mn brommer lopen. Was echt te wazig Hoor ik later thuis van mn vader dat je zo'n plak minimaal door midden moet doen en de helft op eten. Ik dacht jah dat ding zal niet voor de gein in plakjes gesneden zijn dus ik dacht dat ik een heel plakje moest op eten. Dat was niet zo'n succes
 
Oud 19 January 2004, 23:49   #109
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

joints... weleens geprobeerd, bij 7 hijssies nog net relaxt, maar als de wereld gaat draaien is et kotsen bij mij. Heb me er nooit geweldig bij gevoeld dus na die paar keertjes heb ik et daar maar gewoon bij gelaten.

Roken doe ik al 4 jaar (ofzo), maar met mate, zit op 30 sigaretten per week, vind ik een net gemiddelde. Kan et gewoon net niet laten

Bier, rijkelijk, op mn societeit, maar ben nog nooit over mn grens heengegaan. Ben wel aan t verkennen geweest, maar zal nooit alcoholist worden. Gewoon leuk op zn tijd en meestal tijdens het uitgaan hoewel een biertje/wijntje/likeurtje op een rustig avondje ook wel eens lekker is, en een gewoon alcoholvrij dansavondje in een discotheek ook

Alles in het leven draait om balans. Niet teveel dat het schadelijk is, niet te weinig als dat je levensvreugde tekort doet. Dan leef je het langst

en softdrugs moeten in heel Europa gelegaliseerd worden vind ik. Zoals anemic al zegt, alcohol vormt een groter probleem. Softdrugs zijn lichamelijk niet verslavend, wel schadelijk maar alcohol is dat in verhoogde mate, en das ook nie verboden. Als je dit soort drugs gedoogt zoals Nederland, heb je VAT op hetgeen er in je land wordt verhandeld, das toch veel veiliger dan dat je dit relatief onschuldige product in de onderwereld laat circuleren

[edit] en ik ben weleens nieuwsgierig naar die spacecake ja alleen ik heb weleens gehoord dat t een tijdje duurt voor je er iets van merkt dus je moet t niet te snel en niet teveel eten. Bij joints ook, dat slaat pas ietsje later in (zo ging ik dus ook te ver ik voelde "nog niks" :kwaaist: )
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)

Laatst aangepast door 0Vera : 19 January 2004 om 23:53
0Vera is offline  
Oud 20 January 2004, 20:03   #110
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Spacecake vind'k wel nice. Zowel de smaak als't effect
1x gedaan, jammer genoeg net voor een deelexamen :-/
 
Oud 20 January 2004, 20:07   #111
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hou het wel bij alcohol, wil graag drugs vrij blijven
 
Oud 20 January 2004, 22:31   #112
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Ik hou het wel bij alcohol, wil graag drugs vrij blijven
:respect:
 
Oud 20 January 2004, 22:44   #113
Next 11
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb bijna 5 jaar gerookt ben ik mee gestopt al een tijdje
Blowen wellis geprobeert... snel mee gestopt vond er geen reet aan.

En een alcoholische versnapering gaat er best in op ze tijd... Alleen niet te veel. Ik drink liever Red Bull of Fanta

sjors heeft verder nog nooit drugs gebruikt...
 
Oud 21 January 2004, 10:09   #114
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Spacecake vind'k wel nice. Zowel de smaak als't effect
1x gedaan, jammer genoeg net voor een deelexamen :-/
Bij mij smaakte ie gewoon naar hotelcake .. dus voor de smaak hoef je het niet te doen. En het effect vond ik in het begin wel leuk. Lachkick van hier tot tokio kon gewoon niet stoppen, maar toen begon ik echt lam te worden. Mn hoofd begon te tollen. Ik kon niet op eigen benen blijven staan, moest of over mn brommer gaan hangen of er op gaan zitten ofso. En het werd zelfs zo erg dat toen ik een tijdje op mn brommer zat en iedereen naar huis ging. Dat ik ook naar huis wou maar dat lukte gewoon niet. Evenals men telefoon opnemen niet, terwijl mijn vader al 8x gebelt had. Heb ik daar een drie kwartier tot een uur 's nacht alleen in de kou gezeten. Daarna kon ik nog net 100 meter naar mn vriend lopen met mn brommer in mn hand. Toen ik net 5 minuten op de bank zat bij die vriend stond mn vader aan de deur. Dus ik denk; "ohoh genaaid". Dus ik maak zelf de deur open en mn vader zag het al meteen. Hij zo: 'jongen, wat is er?'. Had ik gewoon verteld dak wat spacecake had gepakt. Zei ie kei sip: 'Ben allang blij dat er nix ergs gebeurt is, ik dacht dat je onder een vrachtwagen was gekomen met je brommer, ben al bij politie en bij ziekenhuis geweest en alles. Volgende dag maar dagje vrij genomen van mn werk, hele dag geslapen. Dag erna was ik nog wat lam. Vriend van mij die zelfs 1,5 plak op had, heeft na die nacht gewoon 30 uur achter elkaar geslapen. Ik vond het dus klaarblijkelijk geen succes. En ik ga het niet gauw weer doen. Misschien over een paar maanden een kwartplak ofzo. Vrienden van mij hadden de dag erna ook allemaal 1/3 plak gepakt en die zeiden ook al dat ze super wazig waren terwijl hun toch best vaak blowen. Dat was me het avondje wel
 
Oud 21 January 2004, 10:24   #115
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
joints... weleens geprobeerd, bij 7 hijssies nog net relaxt, maar als de wereld gaat draaien is et kotsen bij mij. Heb me er nooit geweldig bij gevoeld dus na die paar keertjes heb ik et daar maar gewoon bij gelaten.

Roken doe ik al 4 jaar (ofzo), maar met mate, zit op 30 sigaretten per week, vind ik een net gemiddelde. Kan et gewoon net niet laten
Das opzich wel vaag. Ik vind roken echt smerig .. en zal het ook nooit gaan doen. En al helemaal niet als ik merk hoeveel mijn vrienden er geld in steken. Ik hoor dat ze zo'n 4 a 5 pakjes per week op roken. Das toch al gauw zo'n 17 euro per week.

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Bier, rijkelijk, op mn societeit, maar ben nog nooit over mn grens heengegaan. Ben wel aan t verkennen geweest, maar zal nooit alcoholist worden. Gewoon leuk op zn tijd en meestal tijdens het uitgaan hoewel een biertje/wijntje/likeurtje op een rustig avondje ook wel eens lekker is, en een gewoon alcoholvrij dansavondje in een discotheek ook

Alles in het leven draait om balans. Niet teveel dat het schadelijk is, niet te weinig als dat je levensvreugde tekort doet. Dan leef je het langst

en softdrugs moeten in heel Europa gelegaliseerd worden vind ik. Zoals anemic al zegt, alcohol vormt een groter probleem. Softdrugs zijn lichamelijk niet verslavend, wel schadelijk maar alcohol is dat in verhoogde mate, en das ook nie verboden. Als je dit soort drugs gedoogt zoals Nederland, heb je VAT op hetgeen er in je land wordt verhandeld, das toch veel veiliger dan dat je dit relatief onschuldige product in de onderwereld laat circuleren
Nouja ik weet niet hoe dat bij jullie gaat maar bij ons word er pas in coffeeshops verkocht als je 18 bent. Dus zogauw als wij buiten staan en er is niemand van 18 bestellen ze het gewoon bij een jongen op een brommer die het komt brengen. Ten eerste hoeven ze dan zelf niet te gaan halen. Ten tweede is het ook nog goeiekoper. Overigens vind ik dan ook dat XTC van mij gerust legaal mag worden. Veel mensen denken vast bij het lezen van deze zin dat ik gek geworden ben maar dat meen ik echt. Als je het bij 1 of 2 pillen per avond houdt. Is het 10x beter dan alchohol om verschillende redenen;[list=1][*]XTC is na een uur of 4 a 5 uitgewerkt. Daarna ben je nog nuchterder dan dat je de discotheek binnen ging, dus geen verkeerds ongelukken meer door alchohol[*]Veel mensen worden van alchohol vervelend, en zo gauw mensen vervelend word, wil het al snel vechten worden. Met XTC word je gewoon relax en is bijna iedereen je beste vriend. Scheelt een hoop vechten van die dronkenlappen.[*]Als er gewoon bij de ingang dat verkocht word, en niet meer dan 2 a3 per persoon. Dan word er ook niet illegaal gehandelt en zullen er ook niet veel overdosis' zijn[/list=1]

Citaat:
Originally posted by 0Vera
[edit] en ik ben weleens nieuwsgierig naar die spacecake ja alleen ik heb weleens gehoord dat t een tijdje duurt voor je er iets van merkt dus je moet t niet te snel en niet teveel eten. Bij joints ook, dat slaat pas ietsje later in (zo ging ik dus ook te ver ik voelde "nog niks" :kwaaist: )
Bij spacecake moet je echt opletten ja. En ik zou met HEEL weinig beginnen. Ik wens jou het laatste toe wat ik die nacht heb meegemaakt. Dat was echt niet leuk ! Maar je weet dus al dat je gewoon bij 1 stukje moet houden en niet meer moet pakken want het klopt dat het even duurt voordat het ECHT begint te werken. Ik voelde mn hoofd al na een kwartier tintelen maar dat was wel erg vroeg vonden mn vrienden. Na een half uur tot driekwartier kreeg ik echt een dikke lachkick. Na een uur werd ik dus zo lang dat ik niets meer kon zoals in het verhaal hier boven beschreven word. Dus mensen die dit lezen en spacecake willen proberen. Hou het bij een kwartplakje ofso. Want dat wens ik echt niemand toe. Ik vond het helemaal niet fijn en wilde al vroeg op de avond dat het afgelopen zou zijn.
 
Oud 21 January 2004, 18:43   #116
w00t
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bobbie, wat bazel je nou?
Zou het i.p.v. de kwantiteit spacecake die je tot je neemt, niet om de kwaliteit van de spacecake gaan?
 
Oud 22 January 2004, 21:47   #117
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by w00t
Bobbie, wat bazel je nou?
Zou het i.p.v. de kwantiteit spacecake die je tot je neemt, niet om de kwaliteit van de spacecake gaan?
Denk dat daar toch zeker een combinatie tussen zit. En was het nou toevallig in mijn geval dat zowel de kwantiteit als kwaliteit erg goed waren.. Daarom zeg ik dus, als je de kwaliteit van de cake nog niet weet. Wees dan voorzichtig met de hoeveelheid! Want ik wens het je zeker niet toe hoe ik er daar bij zat. Ik herinnerde me gister opeens een stukje meer van die avond. Ik kwam er achter dat mijn brommer bijna gejat was door 2 jongens op een runner, wie het waren kon ik niet zien omdat ik zo wazig was. Ik ging even een stukje wandelen met de gedachtte dat het misschien over zou gaan, dus ik hoor al voor de 2e keer een brommer voorbij rijden. Toen realiseerde ik me opeens dat ik mijn sleutels nog op mijn brommer had zitten. Dus ik wilde zo snel en zo gauw mogelijk terug naar mn brommer, maar dat ging niet echt heel erg snel. Toen ik daar eindelijk was kwamen die twee jongens van de andere kant aan gereden en hoorde ik de ene tegen de andere zeggen: 'laat hem maar das zielig'. En toen tegen mij: 'pak je sleutels maar van het contact af want we wilde hem al bijna jatte'. Dit alles om even een voorbeeldje te geven wat er dan op zo'n avond kan gebeuren. Als je teveel pakt. Let er dus goed mee op, van mij mag je gerust 2 plakjes pakken. Ik zit er niet mee maar dan heb ik teminste gezegt dat je het niet moest doen..
 
Oud 22 January 2004, 22:54   #118
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
Das opzich wel vaag. Ik vind roken echt smerig .. en zal het ook nooit gaan doen. En al helemaal niet als ik merk hoeveel mijn vrienden er geld in steken. Ik hoor dat ze zo'n 4 a 5 pakjes per week op roken. Das toch al gauw zo'n 17 euro per week.
uhm hieruit blijkt niet zo wat je precies vaag vindt vaag dat ik zo weinig rook in vergelijking met je vrienden, als ik dat goed begrijp, sjah, ik hou niet van dat kettingroken, dan ben je echt verslaafd aan die troep, zodanig dat je geen moment zonder kan, en ik vind het toch wel prettig dat het idee dat ik drie uur zonder sigaret zit me niet hindert
zeker met al dat anti-rook-gezeur tegenwoordig
maar mensen die mijn rook vervelend vinden respecteer ik te allen tijde, als je er last van hebt moet je het gewoon zeggen dan hou ik daar altijd rekening mee! Het moet wel gezellig blijven.
Citaat:
Nouja ik weet niet hoe dat bij jullie gaat maar bij ons word er pas in coffeeshops verkocht als je 18 bent. Dus zogauw als wij buiten staan en er is niemand van 18 bestellen ze het gewoon bij een jongen op een brommer die het komt brengen. Ten eerste hoeven ze dan zelf niet te gaan halen. Ten tweede is het ook nog goeiekoper. Overigens vind ik dan ook dat XTC van mij gerust legaal mag worden. Veel mensen denken vast bij het lezen van deze zin dat ik gek geworden ben maar dat meen ik echt. Als je het bij 1 of 2 pillen per avond houdt.
[/B]
Ik kom ook uit Nederland hoor
Sjah jongere mensen dan achttien moeten drugs niet kunnen krijgen maar helaas gebeurt dat toch. Ik heb die blow-escapade op mn 17e uitgevoerd, met mijn vriend van 19, en mijn vriendin van 18, nu ik er over nadenk . maargoed het was hier geen kwestie van ophitsing en invloed ofzo, ik wou dat zelf. Maar vaak is dat dus WEL zo en dat kan heel gevaarlijk zijn.

Wat die xtc betreft ben ik het ook absoluut met je eens!! xtc is, als het verantwoord spul is, niet gevaarlijk voor je lijf, mits je het niet te vaak gebruikt (het put je lijf natuurlijk wel uit, als er een beejte opfokmiddel in zit waardoor je wat langer door kan dansen, "strak staan" heet dat geloof ik) maargoed dat geldt voor alcohol ook...
xtc is nu soms nog levensgevaarlijk omdat het niet legaal is en dan kunnen ze er werkelijk alle troep in gooien die maar voorhanden is, dat kan je niet zien... bij legalisering kun je zoiets controleren, zo nog niet.

en dank voor de tip wat die spacecake betreft
ik was sowieso niet van plan om veel te eten van iets waar ik het effect nog niet van ken, maar nu helemaal niet
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 23 January 2004, 09:16   #119
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
uhm hieruit blijkt niet zo wat je precies vaag vindt vaag dat ik zo weinig rook in vergelijking met je vrienden, als ik dat goed begrijp, sjah, ik hou niet van dat kettingroken, dan ben je echt verslaafd aan die troep, zodanig dat je geen moment zonder kan, en ik vind het toch wel prettig dat het idee dat ik drie uur zonder sigaret zit me niet hindert
zeker met al dat anti-rook-gezeur tegenwoordig
maar mensen die mijn rook vervelend vinden respecteer ik te allen tijde, als je er last van hebt moet je het gewoon zeggen dan hou ik daar altijd rekening mee! Het moet wel gezellig blijven.
Dat vond ik dus precies het vage .. dat je niet zonder kunt maar toch zo weinig rookt..
Citaat:
Originally posted by 0Vera
Ik kom ook uit Nederland hoor
Sjah jongere mensen dan achttien moeten drugs niet kunnen krijgen maar helaas gebeurt dat toch. Ik heb die blow-escapade op mn 17e uitgevoerd, met mijn vriend van 19, en mijn vriendin van 18, nu ik er over nadenk . maargoed het was hier geen kwestie van ophitsing en invloed ofzo, ik wou dat zelf. Maar vaak is dat dus WEL zo en dat kan heel gevaarlijk zijn.
Nouja voor zover ik weet doen hun de meeste het ook al meer dan een half jaar dus nu zal het niet meer gevaarlijk zijn. Dat je 18 moet zijn vind ik ook een beetje onzin. Want niet iedereen kan op dezelfde leeftijd net zo verantwoord zijn als andere. Maarja om daar dan weer een wet voor te verzinnen gaat heel veel tijd en geld kosten en dat heeft de regering natuurlijk niet
En ik vind dat softdrugs gerust naar 16 verlaagd mag worden net als sterke drank. Zo krom dat als je al in de discotheek bent, en je wil een sterke drank bestellen dat ze binnen nog naar je legitimatie vragen omdat je 18 moet zijn. Gewoon alles naar 16, als ze echt te jong zijn dat ze er niet mee om kunnen gaan hebben die ouders dat zelf wel door en laten ze hun kind niet gaan. Want of ze nou 16 of 18 zijn onverantwoord blijven ze.. En zowiezo kan het uitgaans- en drugsleven heel gevaarlijk zijn als je er niet mee oplet. Tevens krijg je nu illegale handel omdat jongens tussen de 16 en 18 weed wilen hebben maar het op de legale manier niet kunnen krijgen. Ook dat is niet gunstig voor de overheid i.v.m. belastingen enzo. Dus ik zou de argumenten wel eens willen horen waarom het NIET naar beneden zou kunnen.

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Wat die xtc betreft ben ik het ook absoluut met je eens!! xtc is, als het verantwoord spul is, niet gevaarlijk voor je lijf, mits je het niet te vaak gebruikt (het put je lijf natuurlijk wel uit, als er een beejte opfokmiddel in zit waardoor je wat langer door kan dansen, "strak staan" heet dat geloof ik) maargoed dat geldt voor alcohol ook...
xtc is nu soms nog levensgevaarlijk omdat het niet legaal is en dan kunnen ze er werkelijk alle troep in gooien die maar voorhanden is, dat kan je niet zien... bij legalisering kun je zoiets controleren, zo nog niet.
Dat is dus ook precies waar ik op doelde. Ik vind het ook tof dat je het begrijpt, meeste mensen zijn zo tegen harddrugs. Behalve de mensen die het zelf een keer geprobeert hebben praten er meestal positief over. En daarbij is XTC lichamelijk helemaal niet verslavend. Geestelijk een klein beetje als in de zin van; 'Vorige week was best relax, zou ik het dit weekend weer een keer doen?" Omdat je het gewoon relax vind zou je het nog wel eens willen doen. Maar als je wil kun je gerust zonder. Daarom snap ik ook niet waarom XTC geen softdrug is, omdat het chemisch is? Want ik een smartshop kan je wel herbal XTC kopen en daar schijn je veel meer problemen van te kunnen krijgen. Daarbij zoals jij al zegt bij legalisering (of tenminste gedoogbeleid) kan het gecontroleerd worden. Nu zijn er wel enige mindere versies in omloop waarbij je, ALS je moet kotsen, een zwart spul uitspuugt. Dat lijkt me ook niet echt gezond. Daarbij moet je ook opletten bij wie je in deze tijden zoiets koopt en hoeveel je er voor betaald. Meeste denken dat ze zo weinig mogelijk willen betalen, maar dat is gewoon troep en daar zit super veel speed in, en speed is dan weer wel lichamelijk verslavend. Het is dan wel een complexe theorie die niet gemakkelijk uit te voeren zal zijn. Maar het scheelt een hoop drugsdeals. En de regering kan er ook nog eens bakken met geld aan overhouden via belastingen als ze het legaliseren.

Citaat:
Originally posted by 0Vera
en dank voor de tip wat die spacecake betreft
ik was sowieso niet van plan om veel te eten van iets waar ik het effect nog niet van ken, maar nu helemaal niet
Nouja ik geloof ook wel dat je uitkijkt, maar ik hoop gewoon echt niet dat je hetzelfde krijgt als wat ik kijk want dan is je avontuur met spacecake in 1 klap afgelopen. En dat zou jammer zijn want ik vond het in het begin ook wel leuk. Ik kon gewoon niet stoppen met lachen, maar toen werd ik echt zo lam als de tering. En ik hoopte hele tijd dat het afgelopen zou zijn. Maarja zoals w00t al zegt. Het kan ook best aan de kwaliteit van onze cake gelegen hebben. Dat wij of gewoon hele sterke of hele slechte cake hadden. Maarja ik ben in ieder geval terug gekomen van het avontuurtje spacecake en ik ga het nooit meer doen want zo'n erg gevoel dat je opgesloten zit in je lichaam en niet meer zelf kan doen wat je wil vind ik het ergste wat er is. Daarom drink ik ook nooit TE veel. Want dan heb je je zelf ook niet meer in de hand.
 
Oud 26 January 2004, 23:35   #120
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Pakspul
geen alcohol, wel blow ik
jij bent geen echte skin?
want dacht dat diegene die zich skin noemen pro alcohol en anti drugs waren... (allee weet het bijna zeker )
 
Oud 26 January 2004, 23:37   #121
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Amnesiac
Zijn sigaretten drugs? neehe?
En alcohol?!

Anders doe ik dat beiden...
alletwee verslavend en als genotsmiddel gebruikt = drugs
(vind ik persoonlijk toch)
 
Oud 26 January 2004, 23:38   #122
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Soms een joint, maar ik zal de laatset zijn die zich ooit zal wagen aan een pilletje ofzo..
zei ik vroeger ook
maar heb het toch keertje geprobeert
maar het is dan ook bij die ene keer gebleven al vond ik het ontzettend leuk
majah
je moet jezelf onder controle kunne houde he
 
Oud 26 January 2004, 23:42   #123
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
als je het maar 1 keer wilt doen, dan kan je het net zo goed niet doen
eerste (paar) ke(e)r(en) merk je er nix van, tenminste dat had ik dan, weet niet hoe het bij anderen is.
wat je daar zegt dat is bullshit
de eerste keer dat ik blowde was ik juist zeer ver weg
weet het nog want vond het allesinds leuker dan zat zijn
(en het is ook wat beschaafder, niet zo van die zatte l*llen die om je nek komen hangen)
de eerste keer kan je het wel voelen, alleen is het moeilijk om je grenzen dan te kennen
ik weet ondertussen wanneer ik moet stoppen (al is het zo met weed dat dat niet snel het geval is)
maar toch kan je beter in het begin oppassen, want ik ken mensen die in hun beginperiode zelfs scheefgaan van weed (klinkt raar maar gebeurt)
maar er niets van voele
slechte weed in nederland?!?
 
Oud 26 January 2004, 23:44   #124
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou
Ligt er denk ik aan. De eerste paar keer dat blowde had ik gelijk een lachkick .Maar nu word ik er alleen nog maar relaxd van , ik heb hoogstens nog wel eens een lulkick
die lachkicks waren anders zo slecht nog niet
ken een maat en die heeft ze nog altijd
al smoort die al een geregelde tijd ondertussen
babbelkicks and stuff
lachen die tijden (nu nog altijd maar op andere manier)
 
Oud 26 January 2004, 23:48   #125
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
stoer..
en ik heb wel eens in hellevoetssluis opgetreden in zo'n alto-stink-bunker met mn band. Waren inderdaad nogal junkies die daar rondhingen..bomvrij hospitaal ofzo heette het
damn man
doe eens niet zo neerbuigend
het is neit omdat iemand wel eens een jointje opsteekt dat hij een zware junk is
is jouw leven dan zo fantastisch als je luid boerend ergens bezopen onder een tafeltje ligt?
 
Oud 26 January 2004, 23:50   #126
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Shana J.
Mense toch, hebde nu echt nx anders te doen dan altij ma drugsverslaafde uit te hange
Ik heb wel wa anders te doen ze!
Grtjs
en dit soort posts intreseren ons direct
 
Oud 26 January 2004, 23:54   #127
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Aurora
Ik kan erover oordelen omdat ik het van dichtbij meegemaakt heb. Ik weet echt wel waar ik het over heb dus
ik maak het nog elke dag van dichtbij mee, ik weet welke drugs kapot maken en met welke te leven valt en op welke manier
jullie hebben nog het voordeel dat jullie shops hebben, hier gaat weed meestal via criminaliteit
best niet leuk dus
en door te smoren doe je nu niet echt iemand kwaad vind ik
 
Oud 27 January 2004, 18:46   #128
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
[B]Bij mij smaakte ie gewoon naar hotelcake .. dus voor de smaak hoef je het niet te doen.
T was superlekkere cake, daarmee dat ik het me zo goed herriner
 
Oud 27 January 2004, 19:40   #129
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

paar keer geblowed toen ben ik een keer ziek van geworden en heb het nooit meer gedaan..

Af en toe wat alcohol maar ook niet teveel..
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline  
Oud 4 February 2004, 08:17   #130
punksmurf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by xlizzx
paar keer geblowed toen ben ik een keer ziek van geworden en heb het nooit meer gedaan..

Af en toe wat alcohol maar ook niet teveel..
same here
 
Oud 4 February 2004, 19:08   #131
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
damn man
doe eens niet zo neerbuigend
het is neit omdat iemand wel eens een jointje opsteekt dat hij een zware junk is
is jouw leven dan zo fantastisch als je luid boerend ergens bezopen onder een tafeltje ligt?
hij drinkt niet
 
Oud 8 February 2004, 16:53   #132
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Heb laatst geprobeert breeze one touch te snuiven, dan ga je echt verrrrrr heen!
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline  
Oud 8 February 2004, 16:54   #133
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Maar van airwick crystal air nog meer, mischien omdat dat de 1e keer was
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline  
Oud 25 February 2004, 10:53   #134
Darman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DIKKE PIT'N roken
 
Oud 25 February 2004, 10:54   #135
Darman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anouk
Heb laatst geprobeert breeze one touch te snuiven, dan ga je echt verrrrrr heen!

jij wel
 
Oud 25 February 2004, 19:39   #136
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lekker met je neus in het poeder.
 
Oud 25 February 2004, 20:31   #137
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by F_asd
Lekker met je neus in het poeder.
net als dikke dennis van peter pan speedrock..

de tering.. die gast heeft constant zijn neus volzitten
 
Oud 25 February 2004, 21:56   #138
Darman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan heeft hij er tenminste iets van begrepen
 
Oud 26 February 2004, 22:52   #139
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
net als dikke dennis van peter pan speedrock..

de tering.. die gast heeft constant zijn neus volzitten
Dat moet een fijne kerel zijn.
 
Oud 8 March 2004, 10:16   #140
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik rook, drink en blow, voor de rest blijf ik van andere troep af en blowen doe ik absoluut niet als ik uit ga!
 
Oud 8 March 2004, 10:20   #141
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik drink alleen maar.

Roken doe ik niet, en blowen ook niet. Blijf verder van de pillen enzo ook af, is alleen maar troep.

Heb dat allemaal niet nodig om uit m'n dak te gaan.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline  
Oud 8 March 2004, 10:29   #142
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ik heb wel een paar x gebowld, niet zo vaak gewonne

nee ik heb nog nooit gerookt laat staan geblowd of andere drugs gebruikt. verbouw alleen maar wiet

Drinke daarin tege doe ik wel, maar niet altijd TE veel. meestal netjes op het randje,..
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline  
Oud 8 March 2004, 14:11   #143
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
ik heb wel een paar x gebowld, niet zo vaak gewonne
dude
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 9 March 2004, 08:13   #144
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackMystery
damn man
doe eens niet zo neerbuigend
het is neit omdat iemand wel eens een jointje opsteekt dat hij een zware junk is
is jouw leven dan zo fantastisch als je luid boerend ergens bezopen onder een tafeltje ligt?
ik doe gewoon beide niet
 
Oud 11 March 2004, 15:36   #145
nfl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

braaf
 
Oud 11 March 2004, 16:11   #146
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door biffyclyro
mja, gister stond ik ook achter een kettingrookster, heerlijk al die smoke in je face. gatver
Ik herken het... En er zijn mensen die echt de ene achter de andere opsteken. Echt hinderlijk
WishfulDreaming is offline  
Oud 11 March 2004, 16:33   #147
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

mijn zus rookt ook pakje per dag
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline  
Oud 12 March 2004, 13:40   #148
w00t
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

roken doe ik nog steeds, hoewel het er nou nog maar 4 per dag zijn of zo.
verder rook ik bijna iedere dag wel een blow.
heb ik vier keer flink getript van de paddo's (waarvan de eerste keer zwaar kut was)
twee keer getript op salvia.
en leg ik hooguit een keer in de maand een lijntje.
 
Oud 5 April 2004, 14:16   #149
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
hij drinkt niet
maar ik heb het wel lange tijd gedaan
dus weet wel waar ik over praat
 
Oud 5 April 2004, 14:18   #150
BlackMystery
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik doe gewoon beide niet
als je niet waar je over praat
waar moei je je dan mee?
 
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.