Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 July 2006, 22:38   #1
Goldie01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard was hij verliefd op mij?

Ik ben heel lang verliefd geweest op een jongen. Helaas heb ik het hem nooit durven vertellen. Ik zat met hem namelijk in dezelfde klas op de basisschool. Hij kwam in groep 5 op mijn school. Toen ik in groep 7 zat, zat hij achter mij in de klas en hebben we het erg gezellig gehad. Hij was heel erg aardig en hij heeft me zelfs nog een keer thuisgevraagd om geld op te halen voor een actie. Ik ben toen niet gegaan, want ik durfde het eigenlijk nog niet echt. Hij heeft me daarna ook nooit meer gevraagd. Op kamp praatte hij alleen met mijn vriendin en werd ik weggestuurd. In groep 8 was hij helemaal niet aardig tegen mij, hij was alleen aardig tegen mijn vriendin. Hij zag me helemaal niet meer staan en zat me zelfs ook nog te beledigen! Ik heb het hem dus nooit laten merken en ik heb noot geweten of hij op mij was. Er waren ook momenten dat hij wel weer aardig was. Hij gooide telkens de bal naar mij bij gym, deed dan ook heel stoer als hij langs mij moest en op de afscheidsavond ging hij expres naast mij zitten. Maar als ik hem dan moest verbinden bij EHBO deed hij heel afstandelijk en deed hij of hij het helemaal niet leuk vond om dat met mij te doen. De meester zei zelfs ook nog dat wij een goed stelletje zouden zijn!

We kwamen later ook nog toevallig op dezelfde middelbare school. Op de kennismakingsdag deed hij ook heel afstandelijk. Ik heb 4 jaar bij hem op school gezeten, maar nooit meer met hem gepraat. Hij zei nooit wat. Tegen andere meisjes was hij wel altijd aardig en gaf hij complimentjes, maar mij zag hij nooit staan. Alleen in de laatste klas deed hij heel stoer op zijn fiets toen ik langs kwam.

In het begin had ik helemaal niet door dat ik verliefd was, daar kwam ik pas veel later achter.Maar later had hij toch al een vriendin. Maar denken jullie dat hij verliefd op me was? Had ik actie moeten ondernemen of had hij de eerste stap moeten zetten? Ik werd weleens rood als ik bij hem stond en probeerde dat gauw te verbergen en ik weet niet of hij het ooit echt duidelijk aan mij gemerkt heeft.

Ik zie hem niet meer en ik probeer hem te vergeten. Op mijn nieuwe school kwam ik in contact met een andere jongen. Hij wou wat met me afspreken. Een andere jongen is ook erg aardig.
Op mijn vorige school was er ook een jongen die me leuk vond (heeft nooit wat gezegd, maar merkte het aan zijn gedrag), maar ik was niet verliefd op hem.

Ik ben nu 16 jaar en ben best snel verliefd, maar ik heb nog nooit een vriendje gehad. Is dat wel normaal? Ik wil heel graag een vriendje, maar ik durf gewoon niet op jongens af te stappen.
Hebben jullie tips hoe ik aan een vriendje kan komen?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2006, 07:12   #2
Mieketjeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je moet niet per se een vriendje willen hebben, om gewoon een te hebben... een stel zijn is veel meer dan dat. of je op die jongen verliefd was, moet je zelf weten, een ander kan dat niet weten in jouw plaats. maar 1 tip: als je nog eens verliefd bent, ga ervoor, dan kun je later geen spijt hebben dat je niets gedaan hebt (zoals je je nu afvraagt over die jongen: was hij verliefd op mij? als je ervoor gegaan was, had je het geweten). iedereen wordt wel eens afgewezen, maar daar leer je uit, dus wees niet bang. en op je 16de is het heus niet erg om nog geen vriendje gehad te hebben...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2006, 10:19   #3
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Tja, is altijd zo moeilijk te weten he.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2006, 13:39   #4
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar waarom wil je eigenlijk weten of hij verliefd op je was als je hem toch niet meer spreekt? Jij zegt ook dat je nu een andere jonge leuk vind dus waarom maak je je dan nog druk om die ene 'basisschool jonge' ?

Ik zou gewoon op die andere jonge afstappen die je nu leuk vind en als hij je niet leuk vind merk je dat van zelf en het is inderdaad niet leuk als je word afgewezen maar ja je moet alles een keer hebben meegemaakt en als je word afgewezen daar leer je ook alleen maar van. Als hij vind dat je te snel bent dan kan je volgende keer eerst na denken of hij het misschien niet te snel vind omdat julie elkaar nog nooit echt heb gesproken en zo.
Dus je kan er veel van leren als je word afgewezen.

Ik ben zelf ook zo een jonge moet op mij afkomen en gelukkig hebben ze dat bij mij ook allemaal gedaan want ik zou ook niet weten wat ik tegen hun moet zeggen.

Ik heb wel een keer gehad ik ging uit met een paar vrienden en ik had de hele tijd sjans met een leuke jonge.
Later hebben we gezoend op de dansvloer en we hebben telefoon nummers uitgewisseld maar we hebben elkaar daar nooit meer gezien en gesproken. Ik vond het wel jammer want het was best een leuke gozer:S maar ja zo zie je maar weer je kan niet alles hebben.

Ik hoop dat je hier wel wat aan hebt en ik wil graag van je horen hoe het is gegaan hahaha suc6 (Y)
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2006, 20:48   #5
Goldie01
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedankt voor de reacties. En ik wil niet alleen een vriendje om er een te hebben, ik wil er natuurlijk wel verliefd op zijn. En ja, ik weet het dat ik eigenlijk niet meer met hem bezig moet zijn. Maar het is gewoon moeilijk om hem te vergeten. Hij behandelde mij namelijk anders dan andere meisjes, tegen mij zei hij nooit wat en was hij erg gesloten, terwijl hij tegen andere meisjes wel heel open en aardig was. Hij kan toch niet op al die meisjes verliefd zijn geweest en waarom behandelde hij mij anders?

Maar ik weet wel dat jullie daar ook geen antwoord op weten en dat ik daar waarschijnlijk ook nooit antwoord op zal krijgen ook.
En ik heb dus op school een jongen leren kennen. Hij begon spontaan met me te praten en wou alles van me weten. Hij gaf me een briefje waarop stond dat hij samen wou gaan eten in de pauze. Lief, he? Later zei hij via e-mail dat hij met me wou afspreken, maar helaas is dat er nog niet van gekomen. Een andere jongen op school is ook erg aardig en op msn is hij ook altijd aardig. Maar dat zegt nog niks natuurlijk. Op school raakte hij me zelfs nog een keer aan. Maar het punt is dat ik echt niks durf te zeggen tegen hun. Ik weet echt niet wat ik moet doen. En ik ga ook nog naar een andere school, dus zie ik ze ook niet meer. Alleen dan wel op msn enzo. Ik durf gewoon niet die eerste stap te zetten.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2006, 14:48   #6
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Verlegen zijn is niks om je voor te schamen
Als jij niet de eerste stap zet, doet hij dat toch wel?
En zo niet,
Alles komt op zn tijd
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.