Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Bekijk resultaten enquête: Ajax - Grazer AK.... Wie van de 2 gaat door tot de 1e poule ronde?
Ajax wint 18 72,00%
die Oostenrijkers hakken die Mokummers in de pan 7 28,00%
ik weet t niet, want ik ben DOM 0 0%
Stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 August 2003, 18:14   #1
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Question Gaat Ajax door

Ajax - Grazer AK.... Wie van de 2 gaat door naar de 1e poule ronde?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 18:53   #2
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ajax wint vanaaf met 1-2
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 19:49   #3
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1-3
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 19:51   #4
Netrocker
Rock The Net.
 
Netrocker's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2002
Locatie: Amstelveen
Berichten: 87
Stuur een bericht via MSN naar Netrocker
Standaard

Ajax gaat winnen 1-4.
Netrocker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 22:30   #5
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 13 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

ik voorzie een 1-1 gelijkspel


mooie goal btw van sneijder, verder zwaar naatje..
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 22:41   #6
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pfff, werd af en toe best wel moe van dat overdreven commentaar, verder was t wel een spannende pot alsnog. Moeten die joden het thuis maar ff afmaken.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 22:48   #7
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Jammer genoeg laten we het in thuis wedstrijden nog wel eens liggen.
Vooral als we ons ergens voor moeten kwalificeren.

Ik denk nog wel dat Ajax doorgaat.
2-D is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 22:52   #8
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

als ze over 2 weken niet die scheids hebben die ze vandaag gehad hebben, alleen dan al moet t wel gaan lukken
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 22:54   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb uiteraard gestemd dat die Oostenrijkers die joden in de pan hakken Alleen al om dat arrogante zwijn/kampjoekel van een vdvaart zijn mond te snoeren
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 23:54   #10
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik heb uiteraard gestemd dat die Oostenrijkers die joden in de pan hakken Alleen al om dat arrogante zwijn/kampjoekel van een vdvaart zijn mond te snoeren

we zijn beland in 2005 roda jc staat 4de in de HCE. bij winst op Az kunnen ze eindigen op de derde plaats. door het GOEDE RESULTAAT VAN AJAX en psv in de championsleague zijn er nu 3 championsleague plaatsen te verdienen. 85steminuut. cristiano, die een contract heeft getekent die hem aan roda jc bind tot en met 2011, krijgt de bal op zn slof en scoort. roda jc gaat europa in...en nog wel championsleague voetbal!!!!!!

we zijn beland in 2006. wk is aan de gang. nederland moet in de 1/4 spelen tegen het oh zo sterke portugal. we zijn beland in de 85ste minuut. v/d vaart krijgt de bal op zijn slof .... hij scoort nederland zit in de halve finale en BARTJE JUIGT EN SPRINGT de in zijn ogen GROTE ARROGANTE ZWIJN/KAMJOEKEL heeft gescoord JAAAAAAAAAA
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2003, 23:59   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat wil je nou vertellen Kerl, ik ben nooit voor het Nederlands XI-tal hoor Ik ben meestal voor de tegenstander, ik moet niks hebben van die arrogante zwijnen (op een enkeling na dan )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 00:01   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Mag ik vragen overigens waarom de joden met hoofdletters staan, en PSV niet?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 00:05   #13
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Mag ik vragen overigens waarom de joden met hoofdletters staan, en PSV niet?

omdat jij wou dat ajax niet won en omdat je v/d vaart uhm niet leuk liet overkomen wou ik in mn verhaaltje op die 2 dingen de nadruk leggen(zoals je zelf kan zien heb ik dat ook gedaan in mijn 2de alinea). ps ik gebruik trouwens nooit hoofdletters op forums. alleen als ik iets wil verduidelijken
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 00:07   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar



omdat jij wou dat ajax niet won en omdat je v/d vaart uhm niet leuk liet overkomen wou ik in mn verhaaltje op die 2 dingen de nadruk leggen(zoals je zelf kan zien heb ik dat ook gedaan in mijn 2de alinea). ps ik gebruik trouwens nooit hoofdletters op forums. alleen als ik iets wil verduidelijken
Wanneer die kwal zijn opponent een eitje gaat noemen, dan moet ik hem niet, mag het? Ik heb er ook een pleurishekel aan wanneer PSV'ers, of spelers van Roda dat doen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 00:09   #15
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wat wil je nou vertellen Kerl, ik ben nooit voor het Nederlands XI-tal hoor Ik ben meestal voor de tegenstander, ik moet niks hebben van die arrogante zwijnen (op een enkeling na dan )

sorry ik wist niet dat je als nederlander (dat ben je toch ? zo niet wist ik niet) niet blij zou kunnen zijn als het nederlands eftal wint

maar weet wel zeker dat je voor roda bent dus als die championleague halen sta je wel te juichen terwijl je nu hoopt dat ze(ajax) de 1ste ronde niet halen. dat wou ik ff "vertellen"

Laatst aangepast door maupstar : 13 August 2003 om 00:14
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 00:13   #16
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Wanneer die kwal zijn opponent een eitje gaat noemen, dan moet ik hem niet, mag het? Ik heb er ook een pleurishekel aan wanneer PSV'ers, of spelers van Roda dat doen
is ook kansloos van hem, maar ja geef nou toe denk dat 3/4 van nederland dat dacht dus wat dat betreft is bijna iedereen een kwal. kende jij GAK goed toen je die naam hoorde? ik niet.

maar dan mag ik je er toch nog wel op wijze dat deze wedstrijk ook belangrijk voor jou is. bedoelde er verder niks mee. (blijft een plaats om te discuseren hier)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 00:31   #17
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ben Nederlander ja, volgens mijn Identiteitskaart, dat is dan ook de enige binding die ik ermee heb, op voetbalgebied (en andere gebieden ook). Ik heb helemaal niks met het nederlands elftal, dat hebben ze compleet verprutst, ze zijn nóg erger dan ajax qua arrogantie Geef mij maar die hardwerkende duitsers!

Wat betreft Roda, op dat ballentoernooi van de CL zit ik niet zo te wachten. Ik wil graag naar vette plaatsen heen met Roda, zoals het oostblok, of Engeland. Everton of Arsenal maakt mij echt niet zoveel uit. Het gaat erom dat we daar wat beleven. In Milaan, of Barcelona kom ik nog wel 10x in mijn leven. Maar wie komt er nu in Praag, Kiev, of weet ik veel waar? Niemand toch!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:35   #18
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

hardwerkende duitsers? proberen de 1-0 te maken en die stand vast proberen te houden door de tegenstander in slaap te sussen met oersaai spel, en dat noem jij hard werken?

en die Duitsers zijn ook niet arrogant hoor... ik kan me Kahn nog herinneren in een persconferentie voor de WK-finale t afgelopen jaar tegen Brazilië. "Wij gaan van Brazilië winnen!" zie ik m nog (in t Duits) vol overtuiging zeggen, de rest is geschiedenis

ach...verschil moet er wezen... al ben ik t er wel mee eens dat er ns t nodige moet gaan veranderen in t Nederlands elftal, alleen boeit die arrogantie mij niet zo, maar t feit dat ik nou niet bepaald altijd de indruk krijg dat ze er bij t nederlands elftal altijd echt voor gaan...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.

Laatst aangepast door Bird Of Prey : 13 August 2003 om 01:39
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:44   #19
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Waarom is het Nederlands - elftal kut.

1) Het Nederlands 11-tal publiek bestaat uit de vrouwen van oranje, vaders die onder de plak zitten bij hun echtgenote, mensen met vrij kaartjes en een paar gesponsorde idioten..

2) Het voetbal is niet om aan te zien. Zelden tot nooit laat Nederland spetterend voetbal zien, het is een voetbalgeneratie die net over de top is, aangevuld met een enkele jongeling, als die al de kans krijgen van Advocaat. Het zijn geen creatieve spelers meer die het verschil kunnen maken, het zou een collectief moeten zijn. Maar dat is het niet, omdat de kern bestaat uit spelers die zichzelf de topper van Oranje vinden en zich zo ook gedragen.

3) Kan ik zo niet meer verzinnen, maar zal er vast nog wel zijn..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 01:44   #20
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat kreeg ik bij roda ook niet altijd afgelopen seizoen, maar ja van het nederlands eftal verwacht je dan ook meer, je speelt ten slotte voor je land.

al met al je kan als roda supporter maar beter voor ajax zijn als je WILT dat roda ooit nog cl haalt en als het je geen kont uitmaakt wat het nederlands eftal doet, kan je vd vaart uitschelden want het maakt je toch niet uit of hij uberhaupt in het nederlandseftal terechtkomt.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 02:03   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
dat kreeg ik bij roda ook niet altijd afgelopen seizoen, maar ja van het nederlands eftal verwacht je dan ook meer, je speelt ten slotte voor je land.

al met al je kan als roda supporter maar beter voor ajax zijn als je WILT dat roda ooit nog cl haalt en als het je geen kont uitmaakt wat het nederlands eftal doet, kan je vd vaart uitschelden want het maakt je toch niet uit of hij uberhaupt in het nederlandseftal terechtkomt.
Dan heb je Roda toch écht niet bekeken afgelopen jaar Het viel bij vlagen super mee. En zoals ik al zei, de CL boeit me geen flikker, laat staan het NL XI-tal, maar dan kan ik die kampjoekel nog wel walgelijk vinden

Wat betreft zeggen dat je gaat winnen, daar heb ik geen enkel probleem mee. Maar zeggen dat het een eitje wordt, vind ik toch een beetje andere strekking.

Wat betreft knokken: de duitsers gaan er steeds voor als ze achter staan, en komen dan ook vaak terug. Dan heb ik het niet over Faroër, maar over grote wedstrijden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 11:13   #22
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wat betreft knokken: de duitsers gaan er steeds voor als ze achter staan, en komen dan ook vaak terug. Dan heb ik het niet over Faroër, maar over grote wedstrijden
Duitsland - Engeland 1-5
Duitsland - Nederland 1-3 (?)

Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 13:54   #23
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach flikker een eind op met dat Nederlands Elftal joh
Voor die leipe hoempapa bandjes, en het overgrote deel dat met een molen of 2 oranje vlechten op ze hoofd loop doe je het ook niet
als ik naar dat voetbal kijk val ik of in slaap, of ik zap verder omdat er iets leukers is of ik erger me kapot aan die achterlijke lijers die een beetje zitten te bleren alsof hun leven er vanaf hangt.
Dan blijven we allemaal heel optimistisch door te roepen dat we maar doorgaan terwijl ik 1.4 goede actie zie per wedstrijd.

Neh, laat mij op zo'n avond maar wedstrijdje van Engeland of Ierland kijken in een Engelse of Ierse kroeg (Y)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 13:57   #24
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar

al met al je kan als roda supporter maar beter voor ajax zijn als je WILT dat roda ooit nog
kun jij het feit: clubliefde
even voor mij vertalen?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 14:38   #25
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
Neh, laat mij op zo'n avond maar wedstrijdje van Engeland of Ierland kijken in een Engelse of Ierse kroeg (Y)
dat kan idd verdomd gezellig zijn jah en t Engels elftal speelt vaak aantrekkelijk voetbal op een redelijk hoog tempo ook, en ze hebben vooral t voordeel dat de spitsen er meer op mekaar ingespeeld zijn, want als die Nederlandse spitsen nou ns net zo lekker bezig zijn in t Nederlands elftal als dat ze bij hun club doen, dan word t wel weer leuker om er naar te kijken

Het probleem is ook dat "onze" spitsen allemaal solisten zijn, van Nistelrooij en Makaay hebben allebei alleen maar neus voor t doel en deze staan bij hun clubs ook vaak alleen in de spits. (van Nistelrooij bij Man U tenminste wel, met aanvoer van Scholes of "hulp" van Solskjaer of Forlan en Deportivo speelt vaak in een 4-5-1 systeem, kweet eig niet hoe t gister bij Bayern verlopen is). Daarbij krijgt Makaay ook nauwelijks de kans van Advocaat om zich te bewijzen nu hij in bloedvorm is.

Hasselbaink heeft ook alleen maar neus voor t doel, maar heeft zo nu en dan bij Chelsea tenminste nog wat hulp aan Gudjonsson, ook al is die meer aangever aan Hasselbaink dan echte spits. Kluivert deed t als spits bij Nederland al kut de laatste jaren en is daarom al op de 10 gezet, al gaat dat hem niet veel beter af...

Tis gewoon jammer dat er maar weinigen t spel van Bergkamp kunnen evenaren. Die vent kon scoren, aangeven en was voor t hele team een prima aanspeelpunt. Van der Vaart zou daar misschien op de lange termijn aan kunnen gaan tippen ook al is dat van origine geen spits, maja...die krijgt de kans er nog niet echt voor van Advocaat

maja...als ik wijzigingen zou mogen doorgeven, haal die Kluivert er uit tot hij weer ns bewijst dat hij een plaats in t Nederlands elftal waard is en Frank de Boer heeft zijn beste tijd bij t Nederlands elftal ook wel gehad. Zat (jongere) mensen (zoals de Jong, Heitinga, Hofland, Sprockel, Loovens, Zwaanswijk zou denk ik ook niet eens zo heel slecht zijn) die voor hem in de plaats kunnen en Cocu zou denk ik als allrounder geen eens zo'n slechte aanvoerder zijn.

Advocaat zal er goed aan doen als Overmars wat vaker aan spelen zou toe komen, maar dan wel rechts op de vleugel, en daarin moet ie niet zitten zeiken, want van origine komt ie juist van rechts af. En anders kan van der Meyde daar nog altijd wel terecht. Zo kan Zenden op zijn betere linkerkant spelen en anders kunnen mensen als Robben of van Persie daar hun ding doen

maja...flink offtopic gegaan...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.

Laatst aangepast door Bird Of Prey : 13 August 2003 om 14:40
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 15:00   #26
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon


kun jij het feit: clubliefde
even voor mij vertalen?

slaat dat dan op???


alsof hij minder van roda gaat "houden" als hij hoopt dat ajax wint van grazer ak waardoor er misschien in de toekomst een plaatsje extra is te verdienen voor de championsleague.
als hij niet voor ajax is hij voor gak tast dit dan niet zijn clubliefde aan. precies domme opmerking bon

heel roda, dus voetballers voorzitter etc zou graag willen dat roda cl gaat spelen vanwege de inkomsten en op sportief gebied wil elke voetballer het hoogst haalbare halen. wie ben jij dan als supporter van die club dat je hoopt dat dat extra plekkie in de championsleague er nooit komt (want je wil immers dat ajax geen punten haalt). lekkere clubliefde dan BON. ga ff iemand anders vervelen met die soort loze vragen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 15:11   #27
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Pfff, heb je die ajacieden weer die hopen dat het hele land in vreugde uitbarst als zij op de tv zijn voor een europees duel.
Eerst verpesten ze alle Europese plekken, en vervolgens komen ze weer die praatjes.
Ik speel liever UEFA cup, dan dat ik ooit een ajacied zal moeten bedanken voor het feit dat dankzij hun de nummer drie ook voorronde CL mag spelen.

Niemand moet jullie, zoals ik ook niet verwacht dat iemand ons moet

__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 15:16   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner


Duitsland - Engeland 1-5
Duitsland - Nederland 1-3 (?)

Wanneer ik het over de afgangen van Nederland ga hebben, dan kom ik plek tekort in mijn post Geweldig jong, ga er 2 wedstrijdjes uitpikken Nederland-Portugal 0-2, en Ierland Nederland 1-0. cruciale wedstrijden waren dat! Duitsland haalde wél het WK, en die partij tegen nederland was oefenen. Ze haalden zelfs de finale..

Die speelden wij voor het laatst in '78 toch?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 15:21   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Pfff, heb je die ajacieden weer die hopen dat het hele land in vreugde uitbarst als zij op de tv zijn voor een europees duel.
Eerst verpesten ze alle Europese plekken, en vervolgens komen ze weer die praatjes.
Ik speel liever UEFA cup, dan dat ik ooit een ajacied zal moeten bedanken voor het feit dat dankzij hun de nummer drie ook voorronde CL mag spelen.

Niemand moet jullie, zoals ik ook niet verwacht dat iemand ons moet

Amen :respect: Zo denk ik er precies over Thea! Heb jij zitten juichen voor Feyenoord Maupstar, toen zij de Uefa-cup wonnen? Heb jij zitten balen toen PSV het niet redde vorig jaar? Of toen Roda verloor in Milaan? Waarschijnlijk niet dus! Ik heb wel geklapt voor Feyenoord toen zij de Cup pakten, aangezien Feyenoord typisch Roda is, met werkvoetbal dingen bereiken. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen HEEL NEDERLAND HEEFT EEN PLEURIS-HEKEL AAN DIE AROGANTE JODEN! Dringt dat dan nooit door?

Edit: voor echte fans als Mark hoop ik natuurlijk wel dat ze het redden. Dan kan hij weer leuke reizen meemaken, en dat gun ik hem
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 15:27   #30
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

ehm...die vraag was niet voor mij bedoeld, maar ik wil er toch wel ff me reactie op geven, ik was namelijk wel blij dat Feyenoord de UEFA Cup pakte, al was t maar ten goede voor de Nederlandse competitie, dat de Nederlandse clubs niet bij voorbaat kansloos zijn in t huidige Europese voetbal
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 15:50   #31
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Amen :respect: Zo denk ik er precies over Thea! Heb jij zitten juichen voor Feyenoord Maupstar, toen zij de Uefa-cup wonnen? Heb jij zitten balen toen PSV het niet redde vorig jaar? Of toen Roda verloor in Milaan? Waarschijnlijk niet dus! Ik heb wel geklapt voor Feyenoord toen zij de Cup pakten, aangezien Feyenoord typisch Roda is, met werkvoetbal dingen bereiken. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen HEEL NEDERLAND HEEFT EEN PLEURIS-HEKEL AAN DIE AROGANTE JODEN! Dringt dat dan nooit door?

Edit: voor echte fans als Mark hoop ik natuurlijk wel dat ze het redden. Dan kan hij weer leuke reizen meemaken, en dat gun ik hem
zo hey lekker alles over 1 kam scheren.

maar ja jij kent mij ook niet, maar toch oordelen over mij knap van je

baal ieder jaar als psv de 2 ronde niet haalt. baalde ook toen roda verloor in milaan. en was blij toen fey de cup won. wie ben jij om te denken dat ik daar niet blij/boos om was.
het is een nederlandse club. ik hoop dat elke club het goed doet. zegt dat wat over mijn clubliefde, nee word er niet minder door hoor. hou gewoon super veel van ajax, voetbal en het nederlands voetbal. ik wil ook niet zoals bv een land als finland worden wat totaal geen aanzien heeft

en uh ik snap jou redenering eigelijk niet (was die van thea maar jij bent het er mee eens)
je wilt geen cl maar wel uefa cup spelen. maar je hoopt dat ajax geen wedstrijd wint. ok ze winnen geen wedstrijden halen dus ook geen punten waardoor er op den duur een cl plekkie wegvalt, aangezien psv het ook al niet super doet. dus op den duur strijden ajax, psv en fey om een cl plekkie + om de uefa cup plekken waar ook roda om strijd. roda heeft dan veel minder kans op uefa voetbal (vorig jaar 3 cl plekken en nu 2 blijven ajax psv en fey slecht presteren in cl word dat er 1. strijden bv ajax en fey dus niet om de cl plekken maar beide om uefa plekken)

en jij en thea maar roepen speel liever uefa cup dan dat ik ajax moet bedanken voor een cl plek. waar denk je dat je die uefa cup plek aan te danken hebt. aan het mooie spel van ado denhaag in de gg divisie van vorig seizoen. nope

nee omdat bv ajax en feyenoord afgelopen jaren iets hebben gepresteerd. doen ze dat niet meer dan kan roda op de 5de plek eindigen maar geen europees voetbal hebben verdiend.

en uh ik heb nooit gezegd dat niet ajacieden moeten juichen als ajax wint in europees verband. maar hopen dat ajax wint zodat ze punten verdienen is toch geen schande, waardoor jullie club europees kunnen spelen want dat willen jullie toch net zoals iedereen wat ook logisch is,
ik ging alleen de stelling aan "ik hoop dat ajax verliest". maar goed sommige proberen van een mug een olifant te maken. wat totaal niet nodig is.

Laatst aangepast door maupstar : 13 August 2003 om 15:54
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 15:57   #32
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik wil niet vervelend zijn, maar het zijn toch écht de Joden die de laatste jaren alles hebben verprutst. En nu doen ze het één keer met alle mazzel van de wereld ietsje beter, en moeten we meteen ajax op onze blote knieëen danken voor dat GEWELDIGE resultaat (een kwartfinale, die ook clubs als Olympiakos, Porto enzo bereikt hebben ). Ik geloof dat zelfs PSV, door zich élk jaar te plaatsen voor de CL méér punten heeft gehaald dan Ajax. Daarnaast speel ik inderdaad liever Uefa-cup dan CL. En voor die plekken hoeven we echt niet bang te zijn, we staan ruimschoots voor, de komende jaren zullen we echt geen plaatsen meer te verliezen, dus dan hoef ik echt niet voor Ajax te zijn. Ik ben al voor PSV en Feyenoord, dus dat is meer dan voldoende. Met een beetje gunstige loting haalt PSV het dit keer wél.

Verders wat betreft jou mening tov PSV en Feyenoord en Roda. Proficiat, dan ben je echt een van de weinigen die zo denken in de Jodenstad!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 16:03   #33
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar


zo hey lekker alles over 1 kam scheren.

maar ja jij kent mij ook niet, maar toch oordelen over mij knap van je

baal ieder jaar als psv de 2 ronde niet haalt. baalde ook toen roda verloor in milaan. en was blij toen fey de cup won. wie ben jij om te denken dat ik daar niet blij/boos om was.
het is een nederlandse club. ik hoop dat elke club het goed doet. zegt dat wat over mijn clubliefde, nee word er niet minder door hoor. hou gewoon super veel van ajax, voetbal en het nederlands voetbal. ik wil ook niet zoals bv een land als finland worden wat totaal geen aanzien heeft

en uh ik snap jou redenering eigelijk niet (was die van thea maar jij bent het er mee eens)
je wilt geen cl maar wel uefa cup spelen. maar je hoopt dat ajax geen wedstrijd wint. ok ze winnen geen wedstrijden halen dus ook geen punten waardoor er op den duur een cl plekkie wegvalt, aangezien psv het ook al niet super doet. dus op den duur strijden ajax, psv en fey om een cl plekkie + om de uefa cup plekken waar ook roda om strijd. roda heeft dan veel minder kans op uefa voetbal (vorig jaar 3 cl plekk

en en nu 2 blijven ajax psv en fey slecht presteren in cl word dat er 1. strijden bv ajax en fey dus niet om de cl plekken maar beide om uefa plekken)

en jij en thea maar roepen speel liever uefa cup dan dat ik ajax moet bedanken voor een cl plek. waar denk je dat je die uefa cup plek aan te danken hebt. aan het mooie spel van ado denhaag in de gg divisie van vorig seizoen. nope

nee omdat bv ajax en feyenoord afgelopen jaren iets hebben gepresteerd. doen ze dat niet meer dan kan roda op de 5de plek eindigen maar geen europees voetbal hebben verdiend.

en uh ik heb nooit gezegd dat niet ajacieden moeten juichen als ajax wint in europees verband. maar hopen dat ajax wint zodat ze punten verdienen is toch geen schande, waardoor jullie club europees kunnen spelen want dat willen jullie toch net zoals iedereen wat ook logisch is,
ik ging alleen de stelling aan "ik hoop dat ajax verliest". maar goed sommige proberen van een mug een olifant te maken. wat totaal niet nodig is.
Sommige figuren worden enigzins gedoogd om mij thea te noemen, maar daar val jij niet echt onder....

Voor de rest kan mij de europese presetaties van ajax gestolen worden. Als Feyenoord maar goed genoeg presteert (comp en Europees) hhebben we niks te maken met de prestaties van andere Nederlandse clubs in Europa.
Ik vind het leuk als andere Nederlandse clubs wat presteren in Europa, maar als ze eruit vliegen zal ik er geen moment slechter van slapen. Bij het geval van ajax zal ik er alleen maar lekkerder van slapen als ze eruit vliegen, ongeacht of dit nu consequenties heeft voor de positie van het Nederlandse voetbal.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 16:06   #34
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik wil niet vervelend zijn, maar het zijn toch écht de Joden die de laatste jaren alles hebben verprutst. En nu doen ze het één keer met alle mazzel van de wereld ietsje beter, en moeten we meteen ajax op onze blote knieëen danken voor dat GEWELDIGE resultaat (een kwartfinale, die ook clubs als Olympiakos, Porto enzo bereikt hebben ). Ik geloof dat zelfs PSV, door zich élk jaar te plaatsen voor de CL méér punten heeft gehaald dan Ajax. Daarnaast speel ik inderdaad liever Uefa-cup dan CL. En voor die plekken hoeven we echt niet bang te zijn, we staan ruimschoots voor, de komende jaren zullen we echt geen plaatsen meer te verliezen, dus dan hoef ik echt niet voor Ajax te zijn. Ik ben al voor PSV en Feyenoord, dus dat is meer dan voldoende. Met een beetje gunstige loting haalt PSV het dit keer wél.

Verders wat betreft jou mening tov PSV en Feyenoord en Roda. Proficiat, dan ben je echt een van de weinigen die zo denken in de Jodenstad!
nee ok heb je gelijk dat ze de afgelopen jaren, behalve vorig jaar, niet goed hebben gepresteerd maar dat doet niet af dat ze dit jaar weer veel punten kunnen gaan verdienen in de cl (niet met het vertoonde spel van gister lol)
zoals ik al zei je hoeft ook niet op blote knieen hoor, misschien zijn er ajacieden die dat denken, maar ik ben daar te nuchter voor. ik lag ook niet op mijn knieen te janken toen roda verloor, maar ik baalde er wel verschrikkelijk van.

ennuh ja ben gewoon zwaar voetbal fanaat. en iedereen een andere mening daarover, maakt het alleen maar leuker in discussies. hoop jij dat ajax verliest. jou goed recht. blijf ik hopen dat roda dit jaar europees voetbal haalt
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 17:31   #35
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

in mijn ogen heeft niemand in dit stinktopic gelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 17:38   #36
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

na deze opmerking zowiezo wel iemand
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 23:26   #37
Ajacied-vak409
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tuurlijk gaat ajax door thuis winne ze wel
3-0 of 4-0 ofzo
ik ga er ook heen dus komt wel goed
kijken of we nog geluid uit die bobo's kenne krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 23:43   #38
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ajacied-vak409
tuurlijk gaat ajax door thuis winne ze wel
3-0 of 4-0 ofzo
ik ga er ook heen dus komt wel goed
kijken of we nog geluid uit die bobo's kenne krijgen
Jij bent een echte

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 12:47   #39
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmjah, het topic zit vol vooroordelen en daarnaast vind ik niet echt meer dat je kunt zeggen "Feyenoord, Roda en Duitsland is werkvoetbal" en "Ajax en Oranje niet". Volgens mij gaat dat niet zo op, bij Van Persie en Cristiano bijvoorbeeld denk ik niet meteen aan werkvoetbal, voor zover die term nog van deze tijd is, want volgens mij zijn er niet meer zulke grote verschillen: iedere ploeg heeft z'n werkers en technische "salonvoetballers".
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 13:21   #40
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Hmjah, het topic zit vol vooroordelen en daarnaast vind ik niet echt meer dat je kunt zeggen "Feyenoord, Roda en Duitsland is werkvoetbal" en "Ajax en Oranje niet". Volgens mij gaat dat niet zo op, bij Van Persie en Cristiano bijvoorbeeld denk ik niet meteen aan werkvoetbal, voor zover die term nog van deze tijd is, want volgens mij zijn er niet meer zulke grote verschillen: iedere ploeg heeft z'n werkers en technische "salonvoetballers".
Noem mij dan eens de bikkels van Ajax en Oranje op Tuur Wij hebben Van Dijk, Senden, Sonkaya, Filipovic en dat soort jongens. Feyenoord (had) Bosvelt, heeft nu Schreuder, Van Wonderen en Kuijt!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 13:31   #41
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Noem mij dan eens de bikkels van Ajax en Oranje op Tuur Wij hebben Van Dijk, Senden, Sonkaya, Filipovic en dat soort jongens. Feyenoord (had) Bosvelt, heeft nu Schreuder, Van Wonderen en Kuijt!


yakubu, galasek en trabelsi en uh wat is zlatan dan. iemand die alles eerst probeerd uit te praten ofzo??? (niet dat ik het goedkeur wat ie doet, maar goed)

oranje heeft davids en v bommel (iemand die buiten het veld een aardige kerel is maar in het veld a pain in the ass) , stam en ricksen (alhoewel hij nu voor belgie niet geselecteerd is maar in schotland bekend staat om zijn "bikelheid"

tis zo makkelijk ff zeggen oranje of ajax heeft dit niet en fey en roda wel maar als je er eventjes wat langer over nadenkt kom je tot de conclusie dat het soms ook anders kan zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 13:36   #42
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Je gaat Ibrahomovic en Trabelsi toch hopelijk níet in 1 rijtje plaatsen met Van Dijk, Bosvelt en Senden mag ik hopen Galasek vind ik overigens ook geen echte bikkel, hooguit yakubu..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 13:52   #43
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jij noemt dit rijtje bikkels Dijk, Senden, Sonkaya, Filipovic , Bosvelt (die niet meer bij fey speelt), Schreuder, Van Wonderen en Kuijt!

jij vind dit allemaal bikkels. waarom mag ik ze dan alleen maar met Sonkaya, Filipovic Schreuder, Van Wonderen en Kuijt! vergelijken terwijl je zelf ook dijk, Bosvelt en Senden in hetzelfde rijtje zet

en zover ik weet vergeleek ik niks. ik noemde alleen een rijtje bikkels op net als jij

en dat jij galasek geen werker/bikkel vind is mij een raadsel maar wel v wonderen????? iedereen die ajax wel is ziet voetballen, ziet dat hij de stofzuiger is van ajax die de grofste tackles plaats om bv zo weer iedereen wakker te schudden.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 13:56   #44
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nog iets ik heb helemaal geen zin in dit domme spelletje wie heeft beter bikkels bla bla bla wou alleen aangeven dat je niet zo snel een conclusie moet trekken

feit is gewoon dat jij liet blijken dat ajax en oranje geen bikkels hebben terwijl je net (doordat je een reply gaf op mijn bericht) al in ieder geval aangaf wel een bikkel te zien bij ajax.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 13:59   #45
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Waarom is die post van Bonnie nu verwijdert, Tuur Ik had even zin die te gaan posten, en aangezien Bon dat veel beter kan verwoorden dan ik heb ik m even nodig
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 14:03   #46
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou, ik vind Trabelsi een flinke bikkel hoor. Hij heeft een geniale tackel in huis, is sterk in de duels en heeft ook nog een conditie van heb ik jou daar

Maar ik wil niet zeggen dat Roda geen bikkels heeft, maar aangeven dat iedere ploeg dat type voetballers heeft en dat er volgens mij steeds minder sprake is van een "werkploeg" of een "softe ploeg" o.i.d.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 14:06   #47
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb nog nooit posts verwijdert op Sport
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 14:12   #48
TRC
Lid
 
Geregistreerd op: 9 November 2002
Locatie: Achter men pc
Berichten: 86
Standaard

Ik gok op Ajax
TRC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 14:14   #49
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Nou, ik vind Trabelsi een flinke bikkel hoor. Hij heeft een geniale tackel in huis, is sterk in de duels en heeft ook nog een conditie van heb ik jou daar

Maar ik wil niet zeggen dat Roda geen bikkels heeft, maar aangeven dat iedere ploeg dat type voetballers heeft en dat er volgens mij steeds minder sprake is van een "werkploeg" of een "softe ploeg" o.i.d.
Nu heeft Roda al meer harde spelers, en vroeger al helemaal. Denk aan jongens als Atteveld, de Kock, van Hoogdalem, Valgaeren enzo. Spijkerharde spelers. Daarvoor hadden we Fräser en van Loen. Voor Feyenoord geldt hetzelfde. Vroeger hadden ze ook Fräser en de Wolf enzo, en later dus Bosvelt, en dat soort jongens allemaal. Dat is niet te vergelijken met een trabelsi..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 14:15   #50
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik heb nog nooit posts verwijdert op Sport
Hehe, excuseert u mij Maar ik zag dat jij had geraegeert als laatste, en dat de rest weg was . Maar dan nog is het dom van me te denken dat jij ooit iets zou verwijderen of sluiten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.