Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Bekijk resultaten enquête: Ajax - Grazer AK.... Wie van de 2 gaat door tot de 1e poule ronde?
Ajax wint 18 72,00%
die Oostenrijkers hakken die Mokummers in de pan 7 28,00%
ik weet t niet, want ik ben DOM 0 0%
Stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 August 2003, 13:27   #51
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Nu heeft Roda al meer harde spelers, en vroeger al helemaal. Denk aan jongens als Atteveld, de Kock, van Hoogdalem, Valgaeren enzo. Spijkerharde spelers. Daarvoor hadden we Fräser en van Loen. Voor Feyenoord geldt hetzelfde. Vroeger hadden ze ook Fräser en de Wolf enzo, en later dus Bosvelt, en dat soort jongens allemaal. Dat is niet te vergelijken met een trabelsi..

wat wil je hier nou weer mee zeggen???? dat ajax vroeger geen bikkels had ofzo????? of toch je gelijk hebben dat de 1 meer een bikkel is dan trabelsi????





en niemand zegt dat roda niet uit bikkels bestaat dus hoef je roda jc met al zn bikkels ook niet te verdedigen.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 13:31   #52
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ben je nu dom ofzo Ik zeg dat je teams hebt die typisch vechtploegen zijn. Feyenoord, Roda, en ook FC Utrecht bijvoorbeeld vaak. Dat zijn vechtmachine's, en dat is ajax, op een enkele uitzondering daargelaten nu eenmaal niet.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 13:45   #53
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ben je nu dom ofzo Ik zeg dat je teams hebt die typisch vechtploegen zijn. Feyenoord, Roda, en ook FC Utrecht bijvoorbeeld vaak. Dat zijn vechtmachine's, en dat is ajax, op een enkele uitzondering daargelaten nu eenmaal niet.

nee je liet blijken dat je vond dat ajax en oranje geen bikkels had (daar hadden we het over, dus niet over vechmachines)

dat je daar fout in zat is al aangegeven door artuur en ik(geef je zelf ook toe zie je eigen zin "Dat zijn vechtmachine's, en dat is ajax, op een enkele uitzondering daargelaten nu eenmaal niet ". eerst was het niks toen alleen yakubu nu op een enkele uitzondering. das het enige wat mij in deze onzinnige discussie nog boeit, dat je te snel een conclusie trekt/oordeeld terwijl je niet goed over de feiten nadenkt. dit is soms best vermoeiend.

daarna vond jij het weer nodig om nog ff door te gaan zie je vorige bericht "nu heeft roda meer harde spelers en vroeger helemaal, net zoals fey". vandaar de

Laatst aangepast door maupstar : 15 August 2003 om 14:15
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 15:00   #54
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
nee je liet blijken dat je vond dat ajax en oranje geen bikkels had (daar hadden we het over, dus niet over vechmachines)

dat je daar fout in zat is al aangegeven door artuur en ik(geef je zelf ook toe zie je eigen zin "Dat zijn vechtmachine's, en dat is ajax, op een enkele uitzondering daargelaten nu eenmaal niet ". eerst was het niks toen alleen yakubu nu op een enkele uitzondering. das het enige wat mij in deze onzinnige discussie nog boeit, dat je te snel een conclusie trekt/oordeeld terwijl je niet goed over de feiten nadenkt. dit is soms best vermoeiend.

daarna vond jij het weer nodig om nog ff door te gaan zie je vorige bericht "nu heeft roda meer harde spelers en vroeger helemaal, net zoals fey". vandaar de
2 woorden, ik denk dat ik namens de meesten hier spreek, in ieder geval Bon, ik en Theo: Rot op



En enkele toevoegingen: we zitten hier niet te wachten op mensen die ons woorden in de mond leggen die we niet gebruikt hebben, en al helemaal niet op mensen die denken misselijk betweterig te moeten zijn. Bedankt voor de moeite, dat was het, je gaat op ignore, de ballen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 15:01   #55
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en dan nog proberen er zo een draai aan te geven dat je ongestoord lulkoek kan verkopen

en je noemt mij betweterig??? in het begin van de discussie heb ik al gezegd dat ik geen zin in dit soort gesprekken heb. en wie gaat er contstant door om zn zin te krijgen juustem jij.




Laatst aangepast door maupstar : 15 August 2003 om 15:14
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 15:08   #56
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

maupstar
15-08-2003 16:01 This person is on your Ignore List. To view this post click [here]

Dat lucht op
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 15:15   #57
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Laten we nog wel gewoon normaal discussies voeren, ok?
Dus waarom dit zo persoonlijk moet Bart en Maupster, is me niet helemaal duidelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 15:18   #58
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Laten we nog wel gewoon normaal discussies voeren, ok?
Dus waarom dit zo persoonlijk moet Bart en Maupster, is me niet helemaal duidelijk
Hij viel vandaag nog mee Tuur Gisteren wasie nog veel erger, daarom is t zo zonde dat je bonnie gemist hebt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 16:14   #59
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
2 woorden, ik denk dat ik namens de meesten hier spreek, in ieder geval Bon, ik en Theo: Rot op



En enkele toevoegingen: we zitten hier niet te wachten op mensen die ons woorden in de mond leggen die we niet gebruikt hebben, en al helemaal niet op mensen die denken misselijk betweterig te moeten zijn. Bedankt voor de moeite, dat was het, je gaat op ignore, de ballen!
Bart je spreekt altijd namens mij, als je tegen een jood zegt "oprotten"

__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 16:50   #60
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Bart je spreekt altijd namens mij, als je tegen een jood zegt "oprotten"

hehe, oke dan Of ik had ook kunnen zeggen: je moet je muil houwe
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 16:58   #61
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tss zeg, wat kinderachtig... Bartje spreekt dus echt niet namens mij
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2003, 17:08   #62
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
tss zeg, wat kinderachtig... Bartje spreekt dus echt niet namens mij
ook niet namens mij
  Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2003, 23:56   #63
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

welke post van mij is verwijderd dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 00:15   #64
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
welke post van mij is verwijderd dan?
Die schitterende met dat we niet op zijn ajax-gezeik zaten te wachten, Bon
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:38   #65
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

teringlijers....

IK WIL MIJN POSTS TERUG!!

Laatst aangepast door Bon : 18 August 2003 om 13:41
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:40   #66
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
teringlijers....

IK WIL MIJN POSTS TERUG!!
Wat dacht je ervan dat schitterende, recht uit het hart geschreven verhaal nog eens te posten bon?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:43   #67
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wat dacht je ervan dat schitterende, recht uit het hart geschreven verhaal nog eens te posten bon?
nee nee nee, op die beruchte nacht wwas ik precies in de goede bui daarvoor... jij had gewoon een screenshot moeten maken
  Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:45   #68
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
nee nee nee, op die beruchte nacht wwas ik precies in de goede bui daarvoor... jij had gewoon een screenshot moeten maken
Hoe kon ik nu weten dat juist die nacht posts zouden verdwijnen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 August 2003, 13:57   #69
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Hoe kon ik nu weten dat juist die nacht posts zouden verdwijnen
kon je niet weten. Maar dat neemt niet weg dat je toch die screenshot had moeten maken
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 20:35   #70
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik heb uiteraard gestemd dat die Oostenrijkers die joden in de pan hakken Alleen al om dat arrogante zwijn/kampjoekel van een vdvaart zijn mond te snoeren
hee ik denk echt dat dat effect gaat hebben hoor, in een poll op LL.com stemmen dat grazer ajax uit de CL houdt, ja dat gaat rafael vd vaart echt ze mond snoeren hoor!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.