Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 13 June 2007, 21:25   #1
dennisp
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard bladmuziek piano Rock jaren 80

Hallo Allemaal,

Ik ben al erg lang op zoek naar bladmuziek van Bryan Adams, Aerosmith, Toto, Foreigner, Europe, Queen, Whitesnake,
Wie zou mij hier mee kunnen helpen? Ik zou jullie erg dankbaar zijn. Wil graag muziek van deze artiesten leren spelen op de piano.
Je mag het wel mailen naar
dennispruisscher@hotmail.com.

Alvast bedankt!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2007, 21:37   #2
lizard
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hier bestaat al een onderwerp over Klik hier voor het het 'bladmuziek' onderwerp

Laatst aangepast door lizard : 13 June 2007 om 21:39
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2007, 21:45   #3
dennisp
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een bericht uit 2003, heb de sites ook geprobeerd maar niet kunnen vinden wat ik zoek
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2007, 11:50   #4
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

check www.freepianosheets.com mail me (pm, dan krijg je mijn mail)als je er niet uit komt, maar we hebben op deze site 2 nummers van Aerosmith waaronder You See Me Crying! en ik ben zelf nog bezig met Amazing die maak ik denk ik vandaag af. de sheet van Dream On heb ik ook gemaakt, maar die is niet helemaal (80%) goed voor de rest is er een shitload aan Queen sheets, Brian Adams is er geloof ik ook, en Europe, en een hele zooi andere goede sheets uit de jaren 70 tot met nu
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.