Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 September 2004, 00:30   #1
plugnation
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down standbeeld hazes

Tsja Hazes heeft het zeker verdiend.
Maar wat ik me nu afvraag moeten zijn fans geld inzamelen voor dat standbeeld????
Er zitten allemaal schijnheilige artiesten met hun zakken vol de burgemeester van amsterdam zijn producers zijn platenmaatschappij.
En dan hebben ze zo'n mooi idee, en dat moet de fan het betalen.
WAT KOST ZO'N STANDBEELD???? Een miljoen of meer???
Wat draagt cruiff froger emi enz dan bij? 10 euro??
Ik snap er nix van jullie wel???
Andre heeft recht op een standbeeld maar laat de mensen die voldoende geld hebben het maar betalen en niet de gewone jongen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 09:43   #2
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als de fans een standbeeld willen, dan zullen zij er voor betalen. misschien een beetje in de trend van 'hazes is van ons allen'
daarbij is het een illusie dat het met de platen industrie goed gaat op het moment, geld over is er niet. dat kan ik weten want ik werk er.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 10:30   #3
plugnation
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het gaat zo slecht in de platen industrie dat alles van hazes was uitverkocht.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 12:00   #4
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat is dat voor drogreden dan?

dat krijg je he als de vraag in een keer zo snel toeneemt dat het je aanbod overstijgt.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 14:18   #5
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

als hij er 1 krijgt wil ik er ook 1
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 14:35   #6
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
als hij er 1 krijgt wil ik er ook 1
Jah, vind ik wel een goeie
Men vergeet de waarde van een standbeeld. Sorry hoor, goeie gozer die Andre, maar voor mij heeft hij verder niets, maardanook niets betekend. Ik heb er dus geen behoefte aan z'n koppie ergens in A'dam op straat te zien.

Net zoiets stoms al voor Pim F. een standbeeld maken. Buiten om dat ik hem geen sympathiek persoon vond.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 15:25   #7
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Heineken wil vast wel een keer wat terug doen
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 16:34   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Standbeeld voor de fans...best, maar laat ze het dan ook lekker zelf betalen
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 16:41   #9
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik heb er dus geen behoefte aan z'n koppie ergens in A'dam op straat te zien.
dan kijk je de andere kant op. ;p
en voor veel mensen in Amsterdam heeft hij wel wat betekend, dus dat standbeeld zal er vast wel komen denk ik.

en ik denk dat de fans dan gewoon het idee hebben dat ze hebben bijgedragen aan iets voor andré hazes.
geen problemen mee hoor..
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 17:26   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Standbeeld zou alleen in Rotterdam moeten komen, aangezien Hazes groot werd in de Ahoy.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 18:27   #11
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

HE! Ik heb een idee! Waarom niet allemaal kleine beeldjes van Hazes? ( a la Boeda(h) beeldjes!! ) Als je er eentje wil koop je ze, anders laat je ze lekker liggen!
Goed id toch?!


of niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 21:48   #12
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Standbeeld zou alleen in Rotterdam moeten komen, aangezien Hazes groot werd in de Ahoy.
Rake opmerking, heel de grachtengordel stond gisteren weer met krokodillen tranen in de arena, wagelijk om te zien..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2004, 22:10   #13
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

en over vijftig jaar loop je daar, zie je zo'n standbeeld van Hazes en vraag je je ook alweer af wie die gast was
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 13:02   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In dat geval zouden er voor ontelbaar veel mensen standbeelden moeten komen. Hazes was als volkszanger populair en sprak veel mensen aan, maar als populariteit een voorwaarde is voor een standbeeld, dan is het einde zoek. Laten we standbeelden maar voorbehouden aan Nederlanders die voor de hele samenleving/staat werkelijk iets betekend hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 15:28   #15
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

iedereen mag toch gewoon een standbeeld voor zichzelf maken lekker interessant.
als het je niet zint loop je er toch gewoon voorbij.
beter dan al die standbeelden van mensen die al 800 jaar dood zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 18:13   #16
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
iedereen mag toch gewoon een standbeeld voor zichzelf maken lekker interessant.
als het je niet zint loop je er toch gewoon voorbij.
beter dan al die standbeelden van mensen die al 800 jaar dood zijn.
Dus alle rijke mensen willen zo'n standbeeld.. Allemaal in de binnenstad. zie je overal standbeelden van onbekende mensen.. Daar zit al helemaal niemand op te wachten.
En die mensen die +300 jr geleden overleden zijn, hebben voor veel mensen heel veel betekend, niet alleen in de geschiedenis, maar zelfs nu nog. Die 'verdienen' zo'n standbeeld wel. (nou niet allemaal, zoals bv Stalin/Saddam). Maargoed, dat is dan weer mijn mening.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 18:18   #17
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Standbeeld zou alleen in Rotterdam moeten komen, aangezien Hazes groot werd in de Ahoy.
Mja, ik denk dat hazes zelf meer zijn eigen amsterdam zou kiezen boven een industriestad
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 18:22   #18
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
iedereen mag toch gewoon een standbeeld voor zichzelf maken lekker interessant.
als het je niet zint loop je er toch gewoon voorbij.
beter dan al die standbeelden van mensen die al 800 jaar dood zijn.
Maar dat zou toch een behoorlijke inflatie van het begrip en de uitstraling van een standbeeld betekenen. Als iedereen standbeelden gaat oprichten, wat is dan nog de betekenis ervan? Buiten de eerder genoemde vervuiling van het straatbeeld stelt een standbeeld voor iemand dan niet veel meer voor. Maar goed, van mij mag iemand voor zichzelf een standbeeld maken (alhoewel het kansloos is), ik hou ze niet tegen zolang het in hun eigen achtertuin is
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 18:26   #19
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Jah, vind ik wel een goeie
Men vergeet de waarde van een standbeeld. Sorry hoor, goeie gozer die Andre, maar voor mij heeft hij verder niets, maardanook niets betekend. Ik heb er dus geen behoefte aan z'n koppie ergens in A'dam op straat te zien.

Net zoiets stoms al voor Pim F. een standbeeld maken. Buiten om dat ik hem geen sympathiek persoon vond.
Dat is jouw mening ja. Als er genoeg animo voor is wie ben jij dan om te zeggen dat zo iemand geen standbeeld mag hebben? Volgens mij heeft Pim Fortuyn al 1000x meer toegevoegd aan deze samenleving dan jij ooit zal doen
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 18:38   #20
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Dat is jouw mening ja. Als er genoeg animo voor is wie ben jij dan om te zeggen dat zo iemand geen standbeeld mag hebben? Volgens mij heeft Pim Fortuyn al 1000x meer toegevoegd aan deze samenleving dan jij ooit zal doen
Wat heeft hij toegevoegd dan? Ik zie er niks van.
Verder... standbeeld is onnodig, dit is typisch een geval van hype.. Een standbeeld geef je aan personen die voor 's lands historie van groot belang zijn geweest. Hazes heeft totaal niks betekend voor de ontwikkeling van dit land. Er zijn in de geschiedenis maar weinigen die écht een standbeeld verdienen.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 18:41   #21
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Wat heeft hij toegevoegd dan? Ik zie er niks van.
Verder... standbeeld is onnodig, dit is typisch een geval van hype.. Een standbeeld geef je aan personen die voor 's lands historie van groot belang zijn geweest. Hazes heeft totaal niks betekend voor de ontwikkeling van dit land. Er zijn in de geschiedenis maar weinigen die écht een standbeeld verdienen.
Dan zou ik me toch eens gaan verdiepen in de politiek als ik jou was. Nu heeft zelfs de pvda gewoon klakkeloos zijn vreemdelingenbeleid overgenomen
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 18:56   #22
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Dat is jouw mening ja. Als er genoeg animo voor is wie ben jij dan om te zeggen dat zo iemand geen standbeeld mag hebben? Volgens mij heeft Pim Fortuyn al 1000x meer toegevoegd aan deze samenleving dan jij ooit zal doen
Dat is jouw mening jah...

En ik merk (net als not-known) ook niet iets wat hij heeft toegevoegd. En ik denk niet dat jij kunt zeggen tegen mij dat ene Pim 1000x meer toegevoegd heeft aan deze samenleving dan ik ooit zal doen. Ik geloof dat wanneer ik een week lang afval ga ruimen van de straat, ik nog meer beteken voor de samenleving dan Pim. En jah, dat is mijn mening..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 19:03   #23
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Dan zou ik me toch eens gaan verdiepen in de politiek als ik jou was. Nu heeft zelfs de pvda gewoon klakkeloos zijn vreemdelingenbeleid overgenomen
Fortuyn heeft wat loze uitspraken gedaan ja. Hij heeft _niets_ concreets voorgedragen aan de 2e kamer. Totaal niets. Hij wilde veel maar heeft dus niets betekend. Veel mensen zagen wel wat in zijn uitspraken en zijn hem gaan zien als hun leider. Hij zei wat zij dachten, dus dat was hun bevrijder van de gevestigde orde. Daarom was hij zo populair ja. Zijn lijst van eisen had in werkelijkheid _nooit_ ten uitvoer gebracht kunnen worden. Daarvoor hebben we verdragen met de EU en zaken als geld en overeenkomsten met het bedrijfsleven.
Jammer dat bepaalde groepen zo'n man dan verheffen tot een status van goddelijkheid, terwijl deze man in de politiek alleen in fictie heeft bestaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 19:51   #24
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Fortuyn heeft wat loze uitspraken gedaan ja. Hij heeft _niets_ concreets voorgedragen aan de 2e kamer.
Dit slaat natuurlijk nergens op want hij heeft nooit in de 2e kamer gezeten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
:
Totaal niets. Hij wilde veel maar heeft dus niets betekend. Veel mensen zagen wel wat in zijn uitspraken en zijn hem gaan zien als hun leider. Hij zei wat zij dachten, dus dat was hun bevrijder van de gevestigde orde. Daarom was hij zo populair ja. Zijn lijst van eisen had in werkelijkheid _nooit_ ten uitvoer gebracht kunnen worden. Daarvoor hebben we verdragen met de EU en zaken als geld en overeenkomsten met het bedrijfsleven.
Jammer dat bepaalde groepen zo'n man dan verheffen tot een status van goddelijkheid, terwijl deze man in de politiek alleen in fictie heeft bestaan.
Volgens mij worden veel van zijn programma punten die ook staan in zijn boek de puinhopen van 8 jaar paars, regel recht gekopieerd in het partijprogramma van de VVD CDA en zelfs PvdA. Denk aan vreemdelingenbeleid en veiligheid, maar ook aan de manier waarop radicale islamitische instellingen en personen worden aangepakt. Zelfs de PvdA wil nu zo min mogelijk asielzoekers binnenhalen en verplichte tot het nemen van een inburgeringscursus

Ook het saneren van de zorg en onderwijs wordt in Balkenende II uitgevoerd. IPV dom geld inpompen

Dit soort punten waren voor de opkomst van Pim Fortuyn onbespreekbaar en stonden allemaal letterlijk in zijn boek vermeld. En indirect heeft dit gezorgd voor een verrechtsing van de Nederlandse politiek (wat ik zeer wenselijk vind) Waardoor je nu niet meteen als fascist wordt uitgemaakt als je zegt dat je het een slechte zaak vind dat er wijken zijn in Amsterdam waar het wel klein Rabat lijkt. De constante discriminatie van politiek rechts georiënteerde is enigszins gestopt. Als zelfs mensen in aan de linkerkant van de 2e kamer zeggen dat hij een fenomeen was en instemde met het vernoemen van een zaal naar hem, dan zegt dat wel genoeg.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 20:34   #25
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Dit slaat natuurlijk nergens op want hij heeft nooit in de 2e kamer gezeten.
Dat zeg ik ook niet? Hij heeft niks in de 2e Kamer naar voren gebracht.. dús heeft hij niks betekend. Dat hij een boek schrijft is leuk, maar daarmee heb je nog geen directe macht om wat te veranderen.
Citaat:

Volgens mij worden veel van zijn programma punten die ook staan in zijn boek de puinhopen van 8 jaar paars, regel recht gekopieerd in het partijprogramma van de VVD CDA en zelfs PvdA. Denk aan vreemdelingenbeleid en veiligheid, maar ook aan de manier waarop radicale islamitische instellingen en personen worden aangepakt. Zelfs de PvdA wil nu zo min mogelijk asielzoekers binnenhalen en verplichte tot het nemen van een inburgeringscursus

Ook het saneren van de zorg en onderwijs wordt in Balkenende II uitgevoerd. IPV dom geld inpompen
Op de manier waarop hij dit verkondigde is dit dus nooit naar voren gebracht, pure onzin. Zijn begrippen zijn zo rekbaar dat iedere slemiel er een eigen interpretatie aan kon geven. Dat was mede zijn kracht.
Citaat:

Dit soort punten waren voor de opkomst van Pim Fortuyn onbespreekbaar en stonden allemaal letterlijk in zijn boek vermeld. En indirect heeft dit gezorgd voor een verrechtsing van de Nederlandse politiek (wat ik zeer wenselijk vind) Waardoor je nu niet meteen als fascist wordt uitgemaakt als je zegt dat je het een slechte zaak vind dat er wijken zijn in Amsterdam waar het wel klein Rabat lijkt. De constante discriminatie van politiek rechts georiënteerde is enigszins gestopt. Als zelfs mensen in aan de linkerkant van de 2e kamer zeggen dat hij een fenomeen was en instemde met het vernoemen van een zaal naar hem, dan zegt dat wel genoeg.
Mja en waar zit de winst nu dus? Kan best zijn dat ze eventueel wat overnemen. Daarover oordeel ik dus nog niet eens, aangezien ik niet alle partij programma's ken. Maargoed wat is nou zijn meerwaarde voor Nederland? Dat je nou meer zegt dan voorheen? Dan kunnen we beter maar elke personage die een 'taboe' heeft doorbroken gaan opnoemen en dat zijn er nogal wat. Zijn mogelijke bijdrage (nogmaals, ik oordeel niet eens over wat er daadwerkelijk waar is van jouw verhaal) staat dus in het niets bij vele anderen.
Hij kon een stevige babbel houden en mensen overtuigen, direct toegegeven. Maar tussen praten en doen zit een wereld van verschil. Die wereld heeft hij nooit kunnen overbruggen.
Maargoed ik denk dat we offtopic gaan, dus voordat we weer problemen krijgen... on-topic maar weer.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 21:48   #26
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

is er hier in madam tussaud geweest..


nuff said denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2004, 22:33   #27
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De standpunten zijn naar voren gebracht via de LPF in balkenende1 en in de gemeenteraad van Rotterdam

Laatst aangepast door PFP : 29 September 2004 om 22:37
  Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2004, 17:16   #28
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Zag laatst in Eindhoven zo'n heel groot televisiescherm met een reclame er op die mensen probeerde geld te laten doneren voor een standbeeld van André Hazes.

Persoonlijk vind ik het enorme flauwe kul. Al dat geld dat mensen hebben uitgegeven om zijn platen te kopen en al het geld dat hij verdiend heeft daar kan best een standbeeld voor gemaakt worden. Pech dat ie het opgezopen heeft. Sorry maar dat kan echt niet vind ik wat zijn familie nu wil doen. Ik ga dan ook zeker niet doneren...
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 October 2004, 17:42   #29
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Pim Fortuyn heeft helaas nooit de kans gehad zijn gewaagde standpunten en ideeën ten uitvoer te brengen. Als hij zijn programma, met regeringsverantwoordelijkheid, had kunnen omzetten in beleid en verschillende problemen in Nederland echt opgelost zouden worden, dan verdiende hij misschien een standbeeld.

Maar voor het uitvoeren van zijn beoogde omslag en oplossingen zou ook Fortuyn op veel weerstand gestuit zijn. Regeringsverantwoordelijkheid is wat anders dan een kritisch boek schrijven, goed kunnen debatteren en de gevestigde orde goed op scherp zetten. Met een positieve kijk zou je er ook nog kunnen bijvoegen dat hij de manier van denken in de politiek heeft verbeterd en de boel wakker geschud heeft, maar daar houdt het mee op.

Pim Fortuyn had het ook niet in zijn eentje gekund, zelf had hij al zn bedenkingen bij zijn eigen mensen in z'n partij en ook hij zou te maken hebben gehad met zware economische tijden en zou onpopulaire maatregelen moeten nemen.

Het jammere is nu dat er mensen zijn die idolaat waren van Pim en nu zo makkelijk gaan roepen dat het met Pim allemaal beter was geweest en dat hij, de held, het wel opgeknapt zou hebben. Ik had hem graag een kans gegeven, helaas heeft het niet zo mogen zijn Maar verdient hij nu een standbeeld? Omdat hij triest aan zijn einde is gekomen? Omdat hij veel zou gaan winnen met de verkiezingen en ambitieus was? In mijn ogen net zo min als Hazes (al gaat de vergelijking nogal mank)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2004, 07:04   #30
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
veel mensen heel veel betekend, niet alleen in de geschiedenis, maar zelfs nu nog. Die 'verdienen' zo'n standbeeld wel. (nou niet allemaal, zoals bv Stalin/Saddam). Maargoed, dat is dan weer mijn mening.
Ik ben ook trots op die standbeelden van de moordenaars van vroeger, die hebben inderdaad echt wel een zeer groot standbeeld verdient
  Met citaat antwoorden
Oud 6 October 2004, 12:32   #31
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb het topic even ontdaan van persoonlijke discussies en loze opmerkingen. Hou het ontopic (of beter gezegd, omdat het topic al in twee onderwerpen uiteen is gevallen: hou het inhoudelijk).
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2004, 18:53   #32
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
In dat geval zouden er voor ontelbaar veel mensen standbeelden moeten komen. Hazes was als volkszanger populair en sprak veel mensen aan, maar als populariteit een voorwaarde is voor een standbeeld, dan is het einde zoek. Laten we standbeelden maar voorbehouden aan Nederlanders die voor de hele samenleving/staat werkelijk iets betekend hebben.
Ik denk dat je aan die seremonie in de Arena toch wel af kunt leiden dat Hazes niet zomaar een populair zangertje was. Kun jij iemand noemen die al eerder ZO'N afscheid heeft gehad? Of iemand die nu leeft, die we het ook zouden geven mocht hij/zij sterven?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.