Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 December 2004, 22:14   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Question Plastische chirurgie

heb je het ooit laten doen? zo ja, waarom?
zou je het ooit laten doen? waarom wel, waarom niet?
wat denk je van mensen die dit doen, enkel en alleen om het esthetische en niet uit noodzaak?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2004, 22:56   #2
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Plastische chirurgie moet kunnen vind ik, maar enkel als het echt invloed heeft op de persoon zelf: als hij/zij er hinder van ondervindt psychologisch of fysiek.
Maar als het enkel is om jezelf nog "perfecter" te proberen maken is het echt volslagen nutteloos. De laatste tijd gaan mensen het misbruiken. Het is bijna volledig ingeburgerd en is eigenlijk een luxe-artikel in onze welvaartmaatschappij. 't Is behoorlijk duur, dus lang niet iedereen kan het betalen.
Over een aantal jaar is het mss heel gewoon dat er een borstvergroting onder de kerstboom ligt of je een neuscorrectie krijgt voor je verjaardag...

Damn, dit is zo onlogisch opgebouwd...
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2004, 22:59   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Als die kippen die het voor 't mooi willen zelf betalen vind ik het prima dat ze het doen.. Het maakt ze er toch niet mooier op
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2004, 00:28   #4
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Als die kippen die het voor 't mooi willen zelf betalen vind ik het prima dat ze het doen.. Het maakt ze er toch niet mooier op
Idd, et wordt alleen maar erger
Oke, mensen die verbrand zijn kan ik me voorstellen. Daar is het een uitkomst voor. Maarja verder...
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2004, 07:47   #5
aefax
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou het pas laten doen als ik door een ongeval ofzo er echt erg zou uitzien...
en ik vind het ook wel okay als mensen die echt neit tevreden zijn over hun uiterlijk het ook zouden laten doen... maar van die trutten die dikke tieten of volle lippen willen om een of andere miss te worden... dat vind ik dan toch weer erover
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2004, 18:22   #6
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ga later zeker een borstverkleining laten doen, dan heb ik eindelijk eens de vrijheid en de zelfzekerheid van mijn vrienden. Hoef ik er mij nooit meer voor te schamen en zal ik geen vier maand meer moeten wachten voor mijn vriend me in het licht naakt mag zien.

Ik krijg het als 18-jaar kado
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2005, 14:45   #7
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmmz..
ik zou zeggen, laat iedereen doen wat hij/zij wilt,
als je echt problemen met je uiterlijk hebt, vooral doen!
alleen maar goed voor je zelfvertrouwen, en daar gaat t uiteindelijk om, toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2005, 20:22   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Dat je je beter gaat voelen door een cosmetische verandering aan je lichaam is regelrechte onzin. Het probleem, een gebrek aan eigenwaarde, zit van binnen, niet van buiten. Je ziet altijd wel weer een andere tekortkoming van jezelf. Het punt is dat mensen daarmee moeten leren leven, dus ze kunnen beter psychologische hulp zoeken om hun zelfbeeld te verbeteren.

Reconstructieve chirurgie trouwens niets mis mee, als je om medische redenen iets laat veranderen aan je lichaam is het natuurlijk een heel ander verhaal dan bij cosmetische chirurgie.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2005, 20:43   #9
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Dat je je beter gaat voelen door een cosmetische verandering aan je lichaam is regelrechte onzin. Het probleem, een gebrek aan eigenwaarde, zit van binnen, niet van buiten. Je ziet altijd wel weer een andere tekortkoming van jezelf. Het punt is dat mensen daarmee moeten leren leven, dus ze kunnen beter psychologische hulp zoeken om hun zelfbeeld te verbeteren.

Reconstructieve chirurgie trouwens niets mis mee, als je om medische redenen iets laat veranderen aan je lichaam is het natuurlijk een heel ander verhaal dan bij cosmetische chirurgie.
whaha! dus jij denkt dat iemand die steeds problemen heeft met r neus, omdat die te groot is zich niet beter gaat voelen door n neusverkleining of zo?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2005, 21:06   #10
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blokker
whaha! dus jij denkt dat iemand die steeds problemen heeft met r neus, omdat die te groot is zich niet beter gaat voelen door n neusverkleining of zo?
Whaha! dus jij probeert een discussie te voeren zonder argumenten of zo?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2005, 08:51   #11
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Whaha! dus jij probeert een discussie te voeren zonder argumenten of zo?
het is toch verdomt logish....
als iemand niet tevreden met is zijn lichaam, bijvoorbeeld niet gespierd genoeg?? dan is het toch een oplossing voor die persoon om te gaan fitnessen zodat hij/zij iets meer zelfvertrouwen krijgt?

als iemand totaal niet tevreden is met zijn gezicht, en die persoon voelt zich beter na een neus correctie??
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2005, 09:10   #12
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aarsch
het is toch verdomt logish....
als iemand niet tevreden met is zijn lichaam, bijvoorbeeld niet gespierd genoeg?? dan is het toch een oplossing voor die persoon om te gaan fitnessen zodat hij/zij iets meer zelfvertrouwen krijgt?

als iemand totaal niet tevreden is met zijn gezicht, en die persoon voelt zich beter na een neus correctie??
Dan vindt diegene na die neuscorrectie weer iets anders waar hij niet tevreden mee is.. Zo kan je door blijven gaan.

Als je diegene nou leert/duidelijkmaakt/ erin laat geloven dat zijn neus (om het voorbeeld door te zetten) gewoon 'normaal' is en niet lelijk is, ben je veel beter af
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2005, 09:16   #13
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

als het je gelukkig maakt why not maar ik zou het niet zomaar doen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2005, 15:26   #14
sweet_mai
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind plastische chirurgie kunnen als het om medische reden gaat,

zoals bv mensen die litteken hebben van brandwonden, mensen die bv een borstverkleining ondergaan omwille van rugklachten ( ben er zelf serieus over aan het nadenken), etc...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2005, 15:51   #15
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Whaha! dus jij probeert een discussie te voeren zonder argumenten of zo?
dus jij vindt het lastig een argument te vinden in mijn vorige post?

en sommige mensen hebben gwoon n grote neus, als je daar al van kinds af aan mee gepest wordt, denk k dus echt wel dat t beter voor je ego/zelfvertrouwen is.(herhaal k nu van alles? )
dan kan plastische chirurgie n uitkomst zijn.. denk niet dat je dan opeens problemen met je oren hebt of zo..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.