Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 January 2003, 01:07   #101
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat ik ook wel lachwekkend vind is dat jullie doen alsof iedereen met een ander huidskleurtje crimineel is. Oftewel volgens jullie is dus mun hele familie een groot crimineel bolwerk en daarom moeten wij ook maar achtergesteld worden, omdat onze rechtse mannetjes beweren dat wij crimineel zijn? Waarom? Omdat we een ander huidskleurtje hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 01:20   #102
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

nee 99% van alle gearresteerden die een misdaad hadden begaan waren allochtoon, niet 99% van alle allochtonen die in Rotterdam woont
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 06:46   #103
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
nee 99% van alle gearresteerden die een misdaad hadden begaan waren allochtoon, niet 99% van alle allochtonen die in Rotterdam woont
dat weet ik, maar die lui gaan met deze cijfers wel om alsof ze het bewijs zijn dat iedere kleurling crimineel is (hoewel ik deze cijfers tog niet geloof)
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 11:08   #104
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

afgezien daarvan, wat nou als t echt zo blijkt te zijn en dus echt 99% zou zijn? wat zou jij dan daarvan zeggen? (en geen gemaar hierop maar gewoon deze vraag beantwoorden)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 12:50   #105
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
afgezien daarvan, wat nou als t echt zo blijkt te zijn en dus echt 99% zou zijn? wat zou jij dan daarvan zeggen? (en geen gemaar hierop maar gewoon deze vraag beantwoorden)
dat het niet klopt punt.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 14:22   #106
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Tis behoorlijk naief om je ogen te sluiten voor de cijfers en gewoon zelf te blijven volhouden dat de realiteit anders.
Er is niks fouts aan om te concluderen dat veel wijken en steden ,met een hoog percentage allochtonen, erg crimineel zijn.
Maar het schijnt voor sommige al moeilijk te zijn om dit toe te geven, struisvogelpolitiek?
De vraag alleen is als je het probleem geconstateerd hebt hoe je het gaat oplossen, dat jullie dan gelijk denken dat iedereen die zegt dat er een probleem onder de allochtonen zit, ze allemaal het land uit wil hebben, vind ik toch wel heel erg kort door de bocht...........
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 14:29   #107
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Tis behoorlijk naief om je ogen te sluiten voor de cijfers en gewoon zelf te blijven volhouden dat de realiteit anders.
Er is niks fouts aan om te concluderen dat veel wijken en steden ,met een hoog percentage allochtonen, erg crimineel zijn.
Maar het schijnt voor sommige al moeilijk te zijn om dit toe te geven, struisvogelpolitiek?
De vraag alleen is als je het probleem geconstateerd hebt hoe je het gaat oplossen, dat jullie dan gelijk denken dat iedereen die zegt dat er een probleem onder de allochtonen zit, ze allemaal het land uit wil hebben, vind ik toch wel heel erg kort door de bocht...........
Toch zijn Alwin dat, remko
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 14:41   #108
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Toch zijn Alwin dat, remko
mmm...ik heb volgens mij nergens hier in het topic iemand zien zeggen dat allemaal het land uit moeten
Ik zie wel de frustratie over de multiculturele samenleving.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 14:52   #109
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee, ok, niet letterlijk, maargoed, trek je conclussie --> Het kwam akelig dicht in de buurt, nietwaar? \

__________________________________________________ ___

ja lekker he?

Heerlijk als je weer eens naar school loopt en er 3 marokkanen op je afkomen om een "sigaretje" te vragen en je gelijk aan je mouwen beetpakken.
Fijn om te horen dat als je nichtje die samen met een vriendin 's nachts als ze van het station lopen worden lastiggevallen door een groep somaliers.
Jah joh gezellig als een vriend van je met een mes op ze keel krijgt en ze telefoon en portemonnee moet afgeven.

Ook vind ik het prachtig om die turkse cultuur te zien. Zit je op een zaterdagmiddag thuis, hoor je ineens een hele hoop op getoeter. Kijk je uit je raam, zie je een stuk of 20 auto's allemaal toeteren en turkse vlaggen uit hun ramen hangen. Dan gaan we gezellig op de hoek van de straat een bruiloft vieren met turkse muziek die gelukkig niet te hard staat.

zo kan ik nog wel tien voorbeelden geven die ik de afgelopen drie jaar zelf heb meegemaakt.
en kom nou niet aanzetten met "de Nederlanders doen het net zo goed"
want hoeveel procent van de criminaliteit werdt in 2001(?) in Rotterdam door allochtonen gepleegd? was dat niet 97%?

Waar ik woon komen er met de dag meer schotelantennes bij in de flats naast mij en 1 grote teringzooi wordt er gemaakt.
om het maar ff in jou woorden te zeggen het VERPAUPERD hier als de pest

Lang leve de multikul!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2003, 22:17   #110
michael1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb ratelband gestemd . ik heb niets met pvda


Want wat verdedigt het Westen eigenlijk?
vrije meningsuiting'

en de vrijheid om er een ander of geen geloof op na te houden.

Wij kunnen geen maagden in de hemel beloven,
of de instemming van Allah/god
maar De Middeleeuwen grijnzen ons aan
Een kennis van me stond een jaar geleden in de deuropening van zijn woning met een driejarige dochter toen hij omringd werd door een groep die een niet van echt te onderscheiden namaakpistool op zijn slaap zette.
Hij deed aangifte bij de politie en identificeerde zijn bedreigers,
maar tot gerechtelijke vervolging heeft 't niet mogen komen

want voor zo'n onbeduidende zaak heeft het Openbaar Ministerie geen tijd. !!!
Ik heb hem uitgelegd dat Nederlandse politici bang zijn om voor 'racist' te worden uitgemaakt als ze wat zouden zeggen

over de terreur die ertoe leidt
dat treinen niet meer stoppen in Amsterdam-West
of dat zwembaden worden gesloten
of dat toneelstukken niet kunnen worden opgevoerd.

Fatima Elatik,
troetel van de hoofdstedelijke PVDA,
verdedigt openlijk dat 't maar goed is dat "Aïsja" niet kon worden opgevoerd.



Geen PVDA-hotemetoot!!!!!! die haar durft uit te leggen
dat .....de vrijheid .......... een zwaar bevochten, na eeuwen..... van Inquisitie .......verworven recht is voor iedere Nederlandse burger.!!!!

paars
:r
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 07:32   #111
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En je dacht dat Ratelband dat allemaal wel even zou veranderen? Of was het een proteststem?
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 09:16   #112
michael1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
En je dacht dat Ratelband dat allemaal wel even zou veranderen? Of was het een proteststem?

Proteststem? ratelband was de enige echte democratische partij waarbij de leden via internet invloed hebben op het partijprogram

En onderschat Emiel nou niet>



vrgr.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 09:27   #113
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

de party van Ratelband is een lachertje :r
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 09:45   #114
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by michael1



Proteststem? ratelband was de enige echte democratische partij waarbij de leden via internet invloed hebben op het partijprogram

En onderschat Emiel nou niet>
vrgr.
Het was een vruchteloze poging een kreet om de navolging van fortuyn net als conservatieven.nl. Allemaal een wanhoopspoging maar zeker voor ratelband gedoemd te mislukken.

hoe kan iemand de tjakka goeroe serrieus nemen?
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 11:07   #115
michael1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


Het was een vruchteloze poging een kreet om de navolging van fortuyn net als conservatieven.nl. Allemaal een wanhoopspoging maar zeker voor ratelband gedoemd te mislukken.

hoe kan iemand de tjakka goeroe serrieus nemen?
Zeker waar.

Maar als je weinig tot geen aandacht krijg van de media word het zeer moeilijk de massa te bereiken.

Waar word hij op afgerekend?
op zijn vorige beroep entertrainer.

De massa neemt niet de moeite zich te verdiepen in de
mens ratelband die toch zeer succesvol is gebleken in zijn tjakkaa periode .
Time will tell. ook john f kennedy was een acteur en we weten allemaal hoe dat is gelopen.

Een wanhoopspoging zou je het kunnen noemen ja.

Aangezien je te maken krijgt met hele zielige figuren,
denk aan haitske die het nodig vond haar engste kant te laten zien en alles bij elkaar loog om ratelband te frustreren ,

Blijf dan maar eens netjes .
haitske vd l. die absoluut alleen aan haar eigen persoontje denkt
puur door dikke domheid.

Emile lijkt niet sociaal maar geeft GRATIS therapie aan mensen met angsten fobieen enz.


Dan het overtuigen van de borrelnootjes tante truus ome piet personen die nog nooit een boek hebben gelezen en vanachter niet weten dat ze van voren leven ,

maar je allen kunnen van ...

Tjaaaakaaaaaaaaaaaa!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 13:07   #116
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by michael1


of de media je aandaxcht geeft heb je grotendeels zelf in de hand. Echter het is gewoon moeilijk een nieuwe partij op te richten. echter alle nieuwe partijen maken tegenwoordig de zelfde fout ze willen te snel.

ZO snel dat lijst ratelband niet eens een officieele naam had op de stemformulieren alleen een nummer. Ook de ideen zijn vaak niet erg goed doordacht. Was het niet ratelband die eerst het idee opperde om om de dag auto's met even en oneven kentekens te laten rijden.. ja hier stapte hij erg snel weer vanaf maar dat soort domme uitspraken zijn dodelijk voor politiek spel.

De andere partijen zien de inkopper schoon en aarzelen heus niet om de ander over het randje te duwen.
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 14:26   #117
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by michael1


Zeker waar.

Maar als je weinig tot geen aandacht krijg van de media word het zeer moeilijk de massa te bereiken.

Waar word hij op afgerekend?
op zijn vorige beroep entertrainer.

De massa neemt niet de moeite zich te verdiepen in de
mens ratelband die toch zeer succesvol is gebleken in zijn tjakkaa periode .
Time will tell. ook john f kennedy was een acteur en we weten allemaal hoe dat is gelopen.

Een wanhoopspoging zou je het kunnen noemen ja.

Aangezien je te maken krijgt met hele zielige figuren,
denk aan haitske die het nodig vond haar engste kant te laten zien en alles bij elkaar loog om ratelband te frustreren ,

Blijf dan maar eens netjes .
haitske vd l. die absoluut alleen aan haar eigen persoontje denkt
puur door dikke domheid.

Emile lijkt niet sociaal maar geeft GRATIS therapie aan mensen met angsten fobieen enz.


Dan het overtuigen van de borrelnootjes tante truus ome piet personen die nog nooit een boek hebben gelezen en vanachter niet weten dat ze van voren leven ,

maar je allen kunnen van ...

Tjaaaakaaaaaaaaaaaa!!!!
Ratelband zal vast zijn kwaliteiten hebben, maar die liggen niet in de politiek. Dat imago waar hij nu op afgerekend wordt, daar heeft hij altijd zelf nog voor gezorgd hoor. Je kunt het toch niet serieus nemen dat hij in de kamer zou gaan zitten, zonder verstand van zaken, terwijl moet worden ingefluisterd wat hij moet zeggen en of hij ja of nee moet stemmen? Hij zegt van zichzelf dat hij geen politicus is... ga dan ook niet de politiek in!

Bovendien vind ik hem hypocriet tot en met. Ik heb eens wat interviews met hem gelezen. Daarin herhaalt hij wat jij nu steeds zegt, dat hij niet beoordeeld moet worden op de buitenkant en zn "tjakka" imago, maar op de inhoud. Maar wat zegt die zelf over Balkenende: "Alles is fout aan hem. Zo'n gereformeerd gezicht; dat is per definitie al onbetrouwbaar."
Dan heb je voor mij afgedaan.. eikel.

Naïef dat je in al zijn geblaat trapt
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 16:33   #118
michael1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Ratelband zal vast zijn kwaliteiten hebben, maar die liggen niet in de politiek. Dat imago waar hij nu op afgerekend wordt, daar heeft hij altijd zelf nog voor gezorgd hoor. Je kunt het toch niet serieus nemen dat hij in de kamer zou gaan zitten, zonder verstand van zaken, terwijl moet worden ingefluisterd wat hij moet zeggen en of hij ja of nee moet stemmen? Hij zegt van zichzelf dat hij geen politicus is... ga dan ook niet de politiek in!

Bovendien vind ik hem hypocriet tot en met. Ik heb eens wat interviews met hem gelezen. Daarin herhaalt hij wat jij nu steeds zegt, dat hij niet beoordeeld moet worden op de buitenkant en zn "tjakka" imago, maar op de inhoud. Maar wat zegt die zelf over Balkenende: "Alles is fout aan hem. Zo'n gereformeerd gezicht; dat is per definitie al onbetrouwbaar."
Dan heb je voor mij afgedaan.. eikel.

Naïef dat je in al zijn geblaat trapt
Ratelband noemt zich volksvertegenwoordiger. geen politicus ,maar durft wel verantwoordelijkheid te nemen .

als ik moet vertrouwen op zo n flapdrol als balkenende.die nog geen deuk in een pakkie boter slaat,die als commentaar gaf op emiels bijdrage- sjakkaaaa. dan ben ik wel heel desperade.

Wat moet ik met die harry potter.in deze gespannen tijden.
jezus man dat is me toch een lulletje rozenwater.
vriendjes van het koningshuis ja ! DEMOCRATIE me reet!
Echt mijn vertrouwen en respect voor het koningshuis is gedaald tot het nulpunt.Het is een dictoriaal bewind.met schijndemocratie.
echt smerige spelletjes waar de massa geen weet van heeft .

paars
:r :r
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 21:25   #119
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit bedoel ik dus, je vindt het wel stom dat Ratelband steeds met zijn "Tsjakka" geassocieerd wordt, maar dan noem je Balkenende wel "harry Potter" (en ook nog flapdrol en lulletje rozenwater). Weer lekker hypocriet.

Waar gaat dat over man.. als die man maar verstand van zaken heeft, want daar gaat het om als je politicus/volksvertegenwoordiger bent. En dat gevoel heb ik absoluut niet bij ratelband, zeker niet als ik wat van z'n belachelijke standpunten hoor. Hij wil gewoon meeliften op het succes van Fortuyn. Jammerlijk mislukt, de verkiezingsuitslag zegt genoeg.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2003, 22:15   #120
michael1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En haitske dan? vind je die wel capabel
Over ervaring gesproken?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 00:04   #121
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het lijkt mij dat meneer Ratelband met zijn mederatelaars meer dan voldoende aandacht in de media heeft gehad in vergelijking met andere nieuwe politieke partijen. Meneer Ratelband en co klagen dat de nadruk wordt gelegd op zijn andere bezigheid, mensen motiveren. Maar juist dat is waarom meneer Ratelband in vergelijking met partijtjes als veldhoen.nl zoveel meer aandacht heeft gekregen. Verder vind ik het idee van Ratelband om het volk te vertegenwoordigen dmv een internetforum op zich aardig, maar in de praktijk zal het onmogelijk blijken.

Wat me verder nog opvalt is dat je meneer Blaatenellende de grond in boort, maar je stuk toch af sluit met Paars :r :r Deze toffe peer heeft echter niets te maken met Paars, ongeacht wat je mening over deze periode ook is.

En Haitske is natuurlijk ook drie keer niets, maar wellicht nog iets serieuzer te nemen dan Ratelband... Maar moedig dat hij het geprobeerd heeft, dat moet ik hem toegeven. Hij kon van te voren weten dat de kans vrij groot zou zijn dat hij keihard op zijn bek zou gaan....
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 07:41   #122
michael1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

balkenende for president
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 10:22   #123
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat ik trouwens wel mooi vond (weet niet of hij het meende), maar was dat hij vooraf verwachte een zeteltje of 30 (!) te halen. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat serieus meende, maargoed.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2003, 11:45   #124
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by michael1
En haitske dan? vind je die wel capabel
Over ervaring gesproken?
We hebben het niet over Haitske, maar over Ratelband. Haitske v/d Linde ken ik niet goed genoeg en ik weet niet precies hoe ze is en waar ze voor staat..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.