Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 March 2002, 09:44   #1
stippie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard weglopen

hoi ik ben karin ik ben 2 jaar geleden bij mijn moedder en stiefvader weg gelopen omdat ik het niet aan kon dat mijn half broertje en half zusje meer aandacht kregen dan ik en mijn stiefvader scholt mij altijd uit toen ben ik bij mijn echte vader gaan wonen een jaar later was mijn moedder verhuist en ik ging altijd om het wekeind nar mijn moedder toe een weekeintje, later had ik veel vrienden gemaakt in mijn moedder de woonmgeving en omdat ik toch nooit binnen zat bij mijn moedder en ik altijd buiten was met mijn nieuwe vrienden vond ik het bij mijn moedder veel leuker maar ik vond het lullig om ook wer bij mijn vader weg te lopen na alles wat hij voor mij gedaan had heb ik besloten dat ik een week bij mijn moedder zou gaan wonen en dan weer een week bij mijn vader en dat ging telkens zo door maar en half jaar later liep mijn moeder weg bij mijn stiefvader met haar nieuwe vriend maar dat was precies de week dat ik bij mijn stiefvader zat en ik heb toen besloten dat ik bij mijn stiefvader zou blijve om voor mijn broertje en zusje te zorgen nu ze geen moedder meer hadden.een week later ging ik uit en leerde iemand kennen die ik eigenlijk altijd al heb gekent omdat hj onze famielie kent en als ik naar hem toe wou gaan begon mijn stiefvader moeiliojk te doen dat ik helemaal niet goed zorgde voor de kinderen en als ik en dat ik beter gelijk mijn spullen kon pakken en voorgoed bij mijn vriend kon gaan wonen en na 2 weken werd ik het zo zat dat ik naar mijn vriend ben gegaan en ik nooit meer terug kwam en ik woon nu al bijna 2 maanden samen en ik vind het wel goed gaan maar het kon aleen maar zo blijven omdat mijn moedder heeft gezegt da het goed was anders hadik nu bij mijn echte vader gezeten en dat wilde ik ook niet omndat ik pas te horen heb gekregen dat hij misschien mijn echte vader niet is.

karin(15) (mijn vriend is 20)
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2002, 17:02   #2
lydia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jemig wat een verhaal...maar wel leuk voor je dat je nu al twee maand met je vriend samenwoont...maar ben je niet erg jong om al zo vaak te zijn weggelopen? je bent nog maar 15...en nu al samenwonen ook....jemig...maar wel leuk voor je hoor... veel plezier en succes enzo...xxx ik
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.