Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 April 2003, 16:42   #51
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


zeker weten...
print het uit en stuurt het naar belgisch ministerie van volksgezondheid

wat een onzin zeg...
 
Oud 7 April 2003, 16:51   #52
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en nu gaan we weer lekker on topic op de stelling door

slotje zou zo stom staan he...
 
Oud 7 April 2003, 18:22   #53
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
en nu gaan we weer lekker on topic op de stelling door

slotje zou zo stom staan he...
danku FoL, mensen lees mn eerste post en reageer daarop, ga niet in op dingen die helemaal niks met dit onderwerp te maken hebben. t ging net zo goed ;}
 
Oud 8 April 2003, 06:06   #54
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot


danku FoL, mensen lees mn eerste post en reageer daarop, ga niet in op dingen die helemaal niks met dit onderwerp te maken hebben. t ging net zo goed ;}
het geeft voor mij alleen maar aan waarom ik nooit wat zou beginnen met iemand die rookt...
 
Oud 8 April 2003, 07:36   #55
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


het geeft voor mij alleen maar aan waarom ik nooit wat zou beginnen met iemand die rookt...
dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde die mensen die t hadden over de belasting die we moeten betalen voor iemand die door t roken longkanker krijgt.

maar anemic; wat zou je doen als je echt heel erg verliefd was op een meisje, en jullie hebben al wat, en je komt erachter dat ze eigenlijk best wel veel drinkt?
 
Oud 8 April 2003, 12:58   #56
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot


dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde die mensen die t hadden over de belasting die we moeten betalen voor iemand die door t roken longkanker krijgt.

maar anemic; wat zou je doen als je echt heel erg verliefd was op een meisje, en jullie hebben al wat, en je komt erachter dat ze eigenlijk best wel veel drinkt?
als ze eigenlijk best wel veel drinkt, moeilijke vraag. Ik zal haar zeker aansporen minder te drinken, sowieso niet bij haar zijn als ze (weer) dronken is en als ze echt zoveel blijft drinken gaat het niet werken ben ik bang :S
 
Oud 8 April 2003, 16:42   #57
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

roken--> ik rook niet, vriendje wel
drinken--> ik drink zelf bijna niet, mijn vriendje wel maar niet overmatig ofzo
blowen--> ik blow, vriendje blowt

Maar hoort er voor de sxe hier ook bij dat je pas na zeer lange tijd sex met elkaar mag hebben ?
 
Oud 8 April 2003, 16:43   #58
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo
roken--> ik rook niet, vriendje wel
drinken--> ik drink zelf bijna niet, mijn vriendje wel maar niet overmatig ofzo
blowen--> ik blow, vriendje blowt

Maar hoort er voor de sxe hier ook bij dat je pas na zeer lange tijd sex met elkaar mag hebben ?
ik vind niet dat er veel verschil zit tussen blowen en roken
 
Oud 8 April 2003, 16:45   #59
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


ik vind niet dat er veel verschil zit tussen blowen en roken
ik wel,

Roken doe je elke dag wel vaker dan 1 x en blowen doe ik zo'n 2 a 3 x per week

Het ligt dan aan de mate waarin je blowt
 
Oud 8 April 2003, 16:48   #60
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo

Maar hoort er voor de sxe hier ook bij dat je pas na zeer lange tijd sex met elkaar mag hebben ?
niet perse na een lange tijd, maar alleen als je echt van diegene houdt, en hem/haar vertrouwt, een relatie met hem/haar hebt. dus geen one night stands enzo.
 
Oud 8 April 2003, 19:16   #61
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


als ze eigenlijk best wel veel drinkt, moeilijke vraag. Ik zal haar zeker aansporen minder te drinken, sowieso niet bij haar zijn als ze (weer) dronken is en als ze echt zoveel blijft drinken gaat het niet werken ben ik bang :S
is toch haar leven en haar beslissing? heb jij toch nix aan te zeggen?
 
Oud 8 April 2003, 19:27   #62
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


is toch haar leven en haar beslissing? heb jij toch nix aan te zeggen?
nee, en daarom zou het ook niet werken.
 
Oud 8 April 2003, 19:49   #63
404
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


is toch haar leven en haar beslissing? heb jij toch nix aan te zeggen?
ja,
haar beslissing
maar als je wat met die persoon hebt
zit jij met die beslissing opgescheept
en soms moet je iets opeisen voor een ander
is het niet haar beslissing dan wel jou standpunt
of de relatie
 
Oud 9 April 2003, 14:24   #64
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


is toch haar leven en haar beslissing? heb jij toch nix aan te zeggen?
een relatie is een kwestie van geven en nemen. Als je ALLES zomaar pikt van je vriendje/vriendinnetje dan ben je stom bezig.
Als het iets is wat echt tegen mijn principes is dan is dat inderdaad ahar keuze en het eind van onze relatie, want dat gaat inderdaad niet werken.
 
Oud 10 April 2003, 13:24   #65
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eigenlijk maakt het meniet zoveel uit

alleen drugs, wat voor drugs? alleen blowen af en toe valt nog wel te overleven (niet als hij constant stoned is uteraard!!!)
 
Oud 10 April 2003, 20:56   #66
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Narya
eigenlijk maakt het meniet zoveel uit

alleen drugs, wat voor drugs? alleen blowen af en toe valt nog wel te overleven (niet als hij constant stoned is uteraard!!!)
alle soorten drugs.

ik wil geen vriendin die blowt, ookal is het maar af en toe.
 
Oud 11 April 2003, 08:48   #67
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot


alle soorten drugs.

ik wil geen vriendin die blowt, ookal is het maar af en toe.
maar waarom niet?wat voor last heb jij daar nu van? vooral als het niet gebeurt waar je bij bent?
 
Oud 11 April 2003, 14:17   #68
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou wel met een jongen nemen die drinkt (als het maar niet te veel is natuurlijk) en ook wel als hij rookt ( ook niet te vaak of course en dan zou ik niet met hem zoenen als hij net gerookt heeft...) maar met een jonge die aan de drugs is, zou ik echt nooit nemen.
 
Oud 11 April 2003, 15:33   #69
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


maar waarom niet?wat voor last heb jij daar nu van? vooral als het niet gebeurt waar je bij bent?
het gaat tegen mn principes in. en ik hoef geen vriendin die met de dag dommer wordt.
 
Oud 11 April 2003, 20:07   #70
DaRick
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm, moeilijke vraag
Als het een meid is die af en toe alcohol drinkt, vind ik het niet zo'n probleem. Als het een verslaving is, dan is het wel een probleem.
Als ze af en toe een sigaretje op zou steken. Daar valt mee te leven. Het moet alleen niet zo zijn dat ze constant een sigaret aan de lip heeft hangen. Of dat het een gewoonte is dat er elke keer sigaretje opgestoken word.
Drugs ben ik wat anders over. Als ze drugs zou gebruiken is het meteen een afkeer.
In alle gevallen zou ik iig proberen haar van de verslaving af te helpen. Als het dan gewoon een labiel figuur blijkt te zijn. Hmm, lijkt me sterk. Labiele figuren zijn me type nie
 
Oud 14 April 2003, 19:18   #71
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
een roker zou ik nie willen.. drank maakt me nix uit.. zolang het niet te veel is.. blowen idem dito
blowen zelfs liever want ik heb nog nooit verhalen gehoord van iemand die door het lint van een joint.. en veel te veel verhalen van agressieve mensen die TE zat zijn en andere mensen gaan vervelen enzo
dat klopt niet, iemand die geblowed heeft, ik ken een voorbeeld, ging een keer heeeeeeelemaal flippen toen zn moeder ging zeiken, kreeg ie een bad trip van vertelde hij. Geen slechte gevolgen he?
Bovendien word je schizofreen als je veel en vaak blowt...

en zou ik iets willen met iemand die rookt/drinkt/drugs gebruikt? Nou ik heb een ex die rookte/dronk/blowde (af en toe dan he) dus dat lijkt me een antwoord op je vraag harddrugs lijken me griezelig dus dat was ik dan weer niet van plan...

roken maakt me niet uit, hoewel je met een niet-roker minder rekening hoeft te houden, en die kan mij in mn rookgedrag ook een beetje afremmen omdat t nu eenmaal ni in zn systeem zit
verder blow ik HEEEEEEEEEEEEEEL af en toe en dan ook nog eens dusdanig dat ik er nauwelijks iets van voel, en dat zal ook wel over zijn als ik van school af ben dus ik zie dat niet als een probleem. Been there, done that. Van drank ga ik nooit door het lint, ik ken mijn mate. Mensen die die mate niet kennen storen mij alleen als ze op mij kritiek hebben, dus ik ben echt niet zo moeilijk

[edit] en als ze aan mn vrienden komen grr
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Oud 14 April 2003, 19:32   #72
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
dat klopt niet, iemand die geblowed heeft, ik ken een voorbeeld, ging een keer heeeeeeelemaal flippen toen zn moeder ging zeiken, kreeg ie een bad trip van vertelde hij. Geen slechte gevolgen he?
Bovendien word je schizofreen als je veel en vaak blowt...

niet iedereen,ken er een paar die op een gemiddelde van 4 joints per dag roken en die zijn nog redelijk ok


roken maakt me niet uit, hoewel je met een niet-roker minder rekening hoeft te houden, en die kan mij in mn rookgedrag ook een beetje afremmen omdat t nu eenmaal ni in zn systeem zit

same here,maar nu heb ik een soms-roker die zaagt datk moet stoppen terwijl hij zelf ook nog een sigaret opsteekt

verder blow ik HEEEEEEEEEEEEEEL af en toe en dan ook nog eens dusdanig dat ik er nauwelijks iets van voel,

same here,maar wel tot ik ff goed stoned ben (één keer op de paar maand)
Van drank ga ik nooit door het lint, ik ken mijn mate.
ik jammer genoeg wel,dus dat beperkt zich tot een tweetal keer per jaar...

[edit] en als ze aan mn vrienden komen grr
 
Oud 14 April 2003, 19:33   #73
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

kijk, mijn ex rookte. ik had voor hem gekozen en hij had er respect voor dat ik niet van roken houd.
1 keer had hij per ongeluk rook in m'n gezicht geblazen en zich daarvoor geëxcuseerd, maar dat was dan ook de ene keer. op een hele dag rookte hij normaal een 15-tal sigaretten. bij mij bij hem rookte hij er met moeite 4 op een hele dag. als hij dan al rookte, dronk hij altijd pepsi max nadien, zodat ik er minder last van zou hebben. de rook blies hij altijd naar boven, of ging in zijn huis op de vensterbank zitten met het raam open. ook zijn asbak zette hij telkens ver van mij. ik had er geen last van.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 14 April 2003, 19:55   #74
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
dat klopt niet, iemand die geblowed heeft, ik ken een voorbeeld, ging een keer heeeeeeelemaal flippen toen zn moeder ging zeiken, kreeg ie een bad trip van vertelde hij. Geen slechte gevolgen he?
Bovendien word je schizofreen als je veel en vaak blowt...

en zou ik iets willen met iemand die rookt/drinkt/drugs gebruikt? Nou ik heb een ex die rookte/dronk/blowde (af en toe dan he) dus dat lijkt me een antwoord op je vraag harddrugs lijken me griezelig dus dat was ik dan weer niet van plan...

roken maakt me niet uit, hoewel je met een niet-roker minder rekening hoeft te houden, en die kan mij in mn rookgedrag ook een beetje afremmen omdat t nu eenmaal ni in zn systeem zit
verder blow ik HEEEEEEEEEEEEEEL af en toe en dan ook nog eens dusdanig dat ik er nauwelijks iets van voel, en dat zal ook wel over zijn als ik van school af ben dus ik zie dat niet als een probleem. Been there, done that. Van drank ga ik nooit door het lint, ik ken mijn mate. Mensen die die mate niet kennen storen mij alleen als ze op mij kritiek hebben, dus ik ben echt niet zo moeilijk

[edit] en als ze aan mn vrienden komen grr
Ow dat wist ik niet. Ikzelf heb nog nooit negatieve dingen meegemaakt tijdens blowen, ook als ik ut niet deed en anderen om mij heen wel. Maja je zegt het zelf veel en vaak.. als je iets te veel doet is het nooit goed. dat geldt ook voor drank enzo

Ik heb er geen problemen mee als mijn vriend zou drinken of blowen, roken vink iets minder... maja zolang hij het maar niet bij mij in de buurt doet. moet hij ut zelf weten
 
Oud 2 January 2004, 11:04   #75
Darksecret
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ligt eraan in hoeveel mate die ander drugs gebruikt...
 
Oud 2 January 2004, 11:17   #76
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En wederom een oer oud topic dat zonder goede reden opgerakeld wordt. Als je nou iets zou toevoegen en de discussie nieuw leven in zou blazen, ok, maar dit is onzin.
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.