Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 November 2004, 15:01   #51
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Wel heel erg makkelijk om meteen te roepen: "DIE MOSLIMS WEER"
Als het een nederlander had geweest, dan had iedereen geroepen: wat een klootzak
Nu het een moslim is wordt weer meteen de hele groep gepakt.

Dit is gewoon een zieke actie van een ziek persoon en daar moet je geen hele groep bijhalen
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 15:05   #52
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Daar ben ik het volledig mee eens

Ik heb trouwens nergens iets terug kunnen vinden over een keel doorsnijden?

Ik heb wel een ooggetuigeverslag gezien van een vrouw die daar vlakbij was (ned. 2)

Die bevestigt dat die kerel eerst theo had neergeschoten. Die is vervolgens weggestrompeld maar viel op zijn rug neer. Toen heeft die gast nog 2 messen in zijn buik gestoken met een briefje deraan.

Dus ik heb neits over keel doorsnijden gezien of gehoord maar goed even goed erg..echt ziek. Echt ziek.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 15:08   #53
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
iedereen weet dat als je al die islamieten zou uitzetten het een stuk leefbaarder zou worden. Ik heb het echt zo gehad met die mensen en dat zijn er niet 1 of 10 of 100 maar dat zijn er duizenden die naar de buiten wereld mooi weer spelen, maar in hun hoofd eigenlijk de moord goedkeuren.
Oke, voordat ik begin wil ik iedereen er even op wijzen, het gaat hier nu al over 'al die islamieten'. En JONGEN hoeveel zijn het er nou helemaal die het verpesten..echt niet al die 900.000 hoor! Er is (zoals ik ook al zei in mijn vorige post) binnen elke bevolkingsgroep wel een groepje extremisten of wat dan ook, die acties uitvoeren die niet door de beugel kunnen. Net als dat er kutislamieten zijn, zijn er kutnederlanders, kutcommunisten, kutvietnamezen, kutamerikanen, kutjoden en kutjappen.

Citaat:
Het zijn ook nooit de Hindoestanen of de Surinamer... maar altijd de moslims die op hun idiote websites oproepen tot het vermoorden van bepaalde personen


Ik woon in (afijn, vlakbij) Den Helder, en het is hier gewoonweg onveilig..en dat komt niet door turken of marokkanen, maar door een klein groepje surinamers en antillianen. Er wordt hier elk weekend wel iemand vermoord in de stad, omdat twee families zijn die elkaar vermoorden. En kunnen ze degene die ze willen hebben niet vinden, dan is een onschuldig iemand slachtoffer van hun frustraties.
Wil ik hierbij alle Antillianen en Surinamers uit Den Helder weg hebben? Nee..er lopen hier ook genoeg mensen rond met een Antilliaanse of Surinaamse afkomst die hartstikke aardig zijn. Kijk toch eens verder dan je neus lang is!

Citaat:
Wanneer leert men nu eindelijk eens dat moslims niet tolerant zijn en dat tolerantie van 2 kanten moet komen. En dat Nederland nooit een tolerant land is geweest en dat het ook nooit een tolerant land zal worden. Gelukkig worden steeds meer mensen het spuug zat, zowel linkse als rechtse mensen in mijn omgeving krijgen een steeds realistischer beeld van wat er nu eigenlijk gaande is en deze brute moord zal dit beeld alleen maar bevestigen.
Jongen..ik kan niet veel meer zeggen dan dat je af en toe echt domme uitspraken doet. Je hebt echt een bord voor je kop. Rechts moet aan de macht, meneer Bush is een aardige vent die maar wereldheerser moet worden, en alle islamieten moeten maar oprotten naar hun land van herkomst (waar onze geliefde meneer Bush, of een andere randdebiel, ze weer vrolijk uitmoord). Ja, zo gaat het er zeker weten rooskleurig uit zien
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 15:12   #54
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga daarover niet in discussie, maar het zal niet lang meer duren of er zal een grote escalatie plaatsvinden, misschien niet vandaag maar dan is het wel over 10 jaar
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 15:14   #55
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik ga zeker mee in wat AMF zegt.
Verder heb ik er weinig aan toe te voegen..

Alleen als al die mensen zo door blijven gaan, kunnen we elke week wel een liedje zoals "Zinloos" gaan schrijven.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 15:15   #56
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

wat een tyfusmongool die dit gedaan heeft :r marokkanen en maatschappij weer een stukje uit elkaar
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor

Laatst aangepast door Banaan : 2 November 2004 om 15:30
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 15:25   #57
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
wat een tyfusmongool die dit gedaan heeft :r marokannen en maatschappij weer een stukje uit elkaar
marokkanen

En hoe komt dat? Doordat iedereen het zo groots maakt! Als het een Nederlander was geweest had je er niets over gehoord. De moordenaar van Pim Fortuyn was gewoon een Nederlander. Daarentegen was het niet een 'gewone Nederlander'. Dit was niet een 'gewone Marokkaan'..
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 16:38   #58
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Oké, ik vind het echt kut voor (hem, )zijn fam en vrienden dat hij is vermoord..

Jullie zullen mij hierdoor niet echt meer gaan mogen, maar wie maakt nou een soort docu of wat dan ook, met gesluierde (Islamtische) naakte vrouwen, die versen uit de koran op zich hebben.Sorry hoor maar dat vind ik toch een beetje uitlokken, oké natuurlijk is dat geen reden om iemand te vermoorden, maar toch vind ik dat hij het zelf wel een beetje heeft uitgelokt
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 16:44   #59
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Oké, ik vind het echt kut voor (hem, )zijn fam en vrienden dat hij is vermoord..

Jullie zullen mij hierdoor niet echt meer gaan mogen, maar wie maakt nou een soort docu of wat dan ook, met gesluierde (Islamtische) naakte vrouwen, die versen uit de koran op zich hebben.Sorry hoor maar dat vind ik toch een beetje uitlokken, oké natuurlijk is dat geen reden om iemand te vermoorden, maar toch vind ik dat hij het zelf wel een beetje heeft uitgelokt
Een documentaire over hoe de vrouw als minderwaardig wordt gezien in de koran. Het waren islamitische naakte vrouwen die mishandeld waren trouwens in die documentaire/film.
Die man verkondigt gewoon zijn mening! NO WAY dat je het dan uitlokt, dat gaat er bij mij niet in.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 16:46   #60
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Theo heb vaak gezegd dat hij waarschijnlijk niet aan een natuurlijke dood zal sterven. Maar dat zijn leven ontnomen zou worden door een allochtoon.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 16:48   #61
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Een documentaire over hoe de vrouw als minderwaardig wordt gezien in de koran. Het waren islamitische naakte vrouwen die mishandeld waren trouwens in die documentaire/film.
Die man verkondigt gewoon zijn mening! NO WAY dat je het dan uitlokt, dat gaat er bij mij niet in.
Tuurlijk mag je je mening uiten, maar het is ook op de manier hoe je het doet en hoe hij het heeft gedaan vind ik niet echt kloppen.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 16:48   #62
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Theo heb vaak gezegd dat hij waarschijnlijk niet aan een natuurlijke dood zal sterven. Maar dat zijn leven ontnomen zou worden door een allochtoon.
het is inderdaad veel erger om vermoord te worden door een allochtoon dan door een autochtoon
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 16:50   #63
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
inderdaad my words..

dit is een politiek motief dat geen een nederlander had kunnen hebben.. tenminste ik ken geen 100% nederlandse moslims
Wat zijn volgens jou dan wél Nederlanders?

De rest van de discussie meng ik me niet eens in, wat een onzinnig geleuter. Waarom zou je nu opeens wel een statement moeten maken, terwijl er al TIG slachtoffers zijn gevallen. Elke keer wordt er hetzelfde geroepen, maar na een week alweer vergeten. Leer er nou mee leven dat het toch niet verandert. Of het nou moslims zijn of bomenknuffelaars, je hebt óveral gekken tussen zitten. Zulke dingen gaat niemand ooit voorkomen.
De veiligste wereld is een wereld zonder leven.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 16:55   #64
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Allochtoon of autochtoon..boeit niet

Dit had nooit moeten gebeuren
Dit gebeurt bijna iedere week wel.

Of het nu Theo is of pimmetje of wie dan ook...Gewoon het gore lef in je lijf hebben om te beslissen over andermans leven..daar gaat het hier om.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 17:00   #65
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Tuurlijk mag je je mening uiten, maar het is ook op de manier hoe je het doet en hoe hij het heeft gedaan vind ik niet echt kloppen.
Je hebt wel een beetje gelijk, maar het blijft desalniettemin natuurlijk onacceptabel dat iemand om zijn mening vermoord is. Of je het nou met zijn mening eens bent of niet!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 17:56   #66
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Thumbs down

er gaan zelfs geruchten dat het om een terroristische aanslag ging
911 dagen na de moord op Fortuyn

en de dader liet ook een briefje met islamitische teksten achter, echt te ziek voor woorden dit

je kan hier in Nederland niet eens meer je bek opentrekken of 1 of andere gek jaagt een kogel door je hoofd
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 18:03   #67
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik hou mijn rasistische bek even voor me... Mijn gedachte zijn wel raadbaar...

Deze daad is gewoon verschrikkelijk. Weer een groot man minder.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:19   #68
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jahoor, typ ik net een hele tekst ben ik weer uitgelogd! En ik heb geen zin om alles weer opnieuw te typen.

Nou, nog ff snel ontopic. Ik heb er zo genoeg van. Het is nog maar een dag aan de gang en ik moet me overal verdedigen. Overal hoor je mensen lullen: 'jaah, die moslims weer. Jij bent toch ook moslim? Ik vind dat jullie terugmoeten naar je eigen land! Jullie maken ons land kapot'. Oke.. Als het niet heel triest was, zou ik keihard lachen.
Ten eerste vind ik het afschuwelijk wat er is gebeurd! Ik keur het af, echt vervelend dat er weer een gek is die iemand als Theo door z'n kop knalt. Ik ben ook Marokkaanse, maar of ik het goedkeur? Tuurlijk niet! Dus ik heb geen zin om uit te leggen wat sommige gekke mensen uitvreten (voor het zelfde geldt was het een Chinees geweest ). En dan over dat ik terugmoet naar m'n eigen land. Zo'n domme mening! Want mijn eigen land is Nederland. Ik ben hier gewoon geboren en maak deel uit van het land. Daarkomt bij dat als alle moslims uit Nederland zouden weggaan het zou betekenen dat 1 miljoen mensen Nl verlaten. Nu kan elke aap snappen dat er dan een behoorlijk groot, niet te vullen gat onstaat. Wij zijn gewoon Nederlanders, en we zijn er. Face it! En dat is ook geen nadeel ofzo. Daar komt bij dat men niet moet gaan generaliseren. Natuurlijk denkt niet elke moslim hetzelfde! Wat is dat nou voor bullshit! Elk mens heeft een eigen mening (als het goed is). We zijn heus geen robots die alles hetzelfde doen en hetzelfde denken :s

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 3 November 2004 om 16:17
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:41   #69
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kom net terug van de Dam en het was echt geweldig om tienduizenden mensen te zien die het gewoon niet langer meer pikken en die zich niet door idioten de mond laten snoeren.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:45   #70
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica


Theo had geen recht om(van wat ik begreep) slecht te spreken over de islamitische cultuur, je moet respect voor elkaar hebben, maar er heerst nog steeds vrijheid van meningsuiting.
Wat een onzin, als hun deelnemen aan onze samenleving hebben wij het recht te spreken over hun cultuur positief en negatief, dat doen ze ook over onze cultuur, en dat is de defenitie van een democratie.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:02   #71
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De inhoud van dat briefje is nog niet geplubliceert.

Of het hier gaat om een terroristische daad is ook nog niet zeker.
maar ik denk dat die inhoud met een reden nog niet is prijsgegeven en die is denk ik anders als "nog niet onderzocht"

ik denk dat dat briefje nog wel een sleutelrol speelt en dat ze die in de doofpot gaan proberen te laten verdwijnen uit vrees voor escalaties voor zover dat nu nog niet telaat is.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:22   #72
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
De inhoud van dat briefje is nog niet geplubliceert.

Of het hier gaat om een terroristische daad is ook nog niet zeker.
maar ik denk dat die inhoud met een reden nog niet is prijsgegeven en die is denk ik anders als "nog niet onderzocht"

ik denk dat dat briefje nog wel een sleutelrol speelt en dat ze die in de doofpot gaan proberen te laten verdwijnen uit vrees voor escalaties voor zover dat nu nog niet telaat is.
Mja, hoe zou het in godsnaam nog erger kunnen? Van mij mogen ze die dader eerst 20 jaar opsluiten en dan door de straat slepen
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:43   #73
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Mja, hoe zou het in godsnaam nog erger kunnen? Van mij mogen ze die dader eerst 20 jaar opsluiten en dan door de straat slepen
wat dacht je van een burgeroorlog ?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:49   #74
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het is niet onrealistisch. Het is toch waar we naar strefen, nietwaar? Een samenleving waarin iedereen elkaar respecteert zoals diegene is. Dan kan gewoon, we (WIJ met z'n allen dus) moeten er wel gewoon aan werken. Daarbij hoef je echt geen vrienden te zijn met iedereen. Dat zei ik net dus ook al.
klopt, maar de culturen en gedachten staan op dit moment (voor de moord op theo en pim fortuyn ook al btw) te ver uit elkaar om dit streven werkelijkheid te kunnen laten worden.

integendeel de wederzijdse tollerantie neemt alleen maar af.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:51   #75
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Van mij mogen ze die dader eerst 20 jaar opsluiten en dan door de straat slepen
in dit geval zou het opsluiten tussen een kudde varkens levenslang beter en harder voor de persoon zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 22:05   #76
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Mooi zoals mijn moeder zei:
"Wij passen ons wel alsmaar aan op de cultuur van de islam en de moslims, maar hun passen zich niet aan ons aan"

Ik had op tv gezien een gozer die zei:
"Ik woon al 4 generaties in nederland en nog wordt ik allochtoon genoemt"
Vond ik niet zo gek, hij kon niet eens fatsoenlijk nerderlands praten, vind ik wel schandalig als je al 4 generaties lang in nederland woont.

Eerste gedachte die me ten binnen schoot toen ik het hoorde:
"Dat is of een extreem links persoon of een moslim die zich aangesproken voelt door Theo"

Wat een vriendin van mij net zei:
"Nederland ligt in puin, als er nu een skinhead op zou staan en net zo erg zijn bek zou open trekken in de politiek als Pim deed dan kiest heel nederland voor die gast, er is gewoon geen leider meer in nederland niemand die zegt wat wel en niet zou moeten. Nederland bestaat niet meer. Ons land bestaat uit een zooi meelopers die alles pikken en zich aan al die mensen die hier niet horen te zijn aan passen"

En dan toch gaan mensen zeggen dat je van te voren niet kon weten dat het een moslim was, bullshit zeg ik, dat kon je wel want welke nederlander zou Theo van Gogh neer willen schieten? Als ze maar niet denken dat ik mijn mond houd, en begrijp mij niet verkeerd ik heb niks tegen "medelanders" maar wel tegen die idioten die zichzelf opofferen in de naam van Allah en mensen neerschieten en vermoorden wegens eerwraak en omdat iemand het niet eens is met hun. Dat soort mensen zouden ze het land uit moeten kicken, netzoals mensen die al 4 generaties lang in nederland wonen en nog steeds geen fatsoenlijk nederlands kunnen. Ze kunnen allemaal de schijt krijgen, this mijn land dus iedereen die hier niet oorspronkelijk hoort te zijn mag zich aan mij aanpassen en staat ze niet aan wat ik doe dan moeten ze oprotten naar hun eigen land en niet het mijne gaan verkloten.
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 22:21   #77
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Little Angel
Mooi zoals mijn moeder zei:
"Wij passen ons wel alsmaar aan op de cultuur van de islam en de moslims, maar hun passen zich niet aan ons aan"

Ik had op tv gezien een gozer die zei:
"Ik woon al 4 generaties in nederland en nog wordt ik allochtoon genoemt"
Vond ik niet zo gek, hij kon niet eens fatsoenlijk nerderlands praten, vind ik wel schandalig als je al 4 generaties lang in nederland woont.

Eerste gedachte die me ten binnen schoot toen ik het hoorde:
"Dat is of een extreem links persoon of een moslim die zich aangesproken voelt door Theo"

Wat een vriendin van mij net zei:
"Nederland ligt in puin, als er nu een skinhead op zou staan en net zo erg zijn bek zou open trekken in de politiek als Pim deed dan kiest heel nederland voor die gast, er is gewoon geen leider meer in nederland niemand die zegt wat wel en niet zou moeten. Nederland bestaat niet meer. Ons land bestaat uit een zooi meelopers die alles pikken en zich aan al die mensen die hier niet horen te zijn aan passen"

En dan toch gaan mensen zeggen dat je van te voren niet kon weten dat het een moslim was, bullshit zeg ik, dat kon je wel want welke nederlander zou Theo van Gogh neer willen schieten? Als ze maar niet denken dat ik mijn mond houd, en begrijp mij niet verkeerd ik heb niks tegen "medelanders" maar wel tegen die idioten die zichzelf opofferen in de naam van Allah en mensen neerschieten en vermoorden wegens eerwraak en omdat iemand het niet eens is met hun. Dat soort mensen zouden ze het land uit moeten kicken, netzoals mensen die al 4 generaties lang in nederland wonen en nog steeds geen fatsoenlijk nederlands kunnen. Ze kunnen allemaal de schijt krijgen, this mijn land dus iedereen die hier niet oorspronkelijk hoort te zijn mag zich aan mij aanpassen en staat ze niet aan wat ik doe dan moeten ze oprotten naar hun eigen land en niet het mijne gaan verkloten.
Het spijt me verschrikkelijk maar ik kan werkelijk geen zinnig woord ontdekken in deze post. Zo is het bijvoorbeeld al vreemd dat je iemand blijkbaar een allochtoon vindt omdat ie niet naar behoren Nederlands spreekt, maar als je dan zelf zegt 'maar hun passen zich zelf niet aan' heb je weinig recht van spreken over al dan niet fatsoenlijk Nederlands.

Ik snap ook niet wat skinheads hier in godsnaam mee te maken hebben, maar waar slaat het op dat inmiddels alle Nederlanders voor zo'n malloot zouden kiezen. Dat heel Nederland uit meelopers bestaat lijkt me ook wel ietwat overdreven..

Ook kun je net zo goed een Moslim als een Nederlander zijn, aangezien een Moslim iets over je geloof zegt, en een Nederlander ben je als je de Nederlandse nationaliteit hebt.
Dit is jouw land ook niet, je woont er gewoon in, en jij hoort hier niet meer thuis dan een allochtoon die al 4 generaties in nederland woont (kan dat?)

ja ik wind me op
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 22:24   #78
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

dit soort discussies over allochtonen heb ik al 100 keer meegemaakt. et blijkt dus dat je er geen reet mee opschiet (meningsveschillen zijn er altijd)
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 22:48   #79
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
knip

ik vind ook dat het niet normaal is dat de vierde generatie geen nederlands spreekt, en sommigen de vrijheid van meningsuiting niet respecteren.


Ik ben het oneens met de medeling dat nederland uit meelopers zou bestaan, het is juist een puinbende van allerlei groeperingen dit is een van de grootste gevaren.

de drempel om te participeren is echter erg laag, door internet
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 23:11   #80
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
dit soort discussies over allochtonen heb ik al 100 keer meegemaakt. et blijkt dus dat je er geen reet mee opschiet (meningsveschillen zijn er altijd)
naast het laten horen van je stem is dat ook in principe een uitkomst van iedere discussie, net zoals er in iedere discussie mensen het met je eens zijn of juist niet
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 08:38   #81
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Mja, hoe zou het in godsnaam nog erger kunnen? Van mij mogen ze die dader eerst 20 jaar opsluiten en dan door de straat slepen
Die kerel is over 12 jaar weer vrij joh.
Eerst krijgt ie 20 jaar....dan wordt er in hoger beroep gegaan en wordt ie onderzocht door het Pieter Baan Centrum (daar gaat tegenwoordig iedere misdadiger eerst heen)... die zeggen vervgeolsn dat ie niet helemaal toerekeningsvatbaar was blablabla. Gaan der weer 6 jaar vanaf en aan het eind van het liedje krijgt ie nog een paar jaar minder weggens goed gedrag of dat soort onzin.

Het zal mij benieuwen of die gast 20 jaar krijgt..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 08:47   #82
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

het is niet zo moeilijk om die mensen extremisten in plaats van moslims te noemen want tis wel erg makkelijk om ze allemaal over 1 kam heen te halen terwijl die extremisten het allemaal verpesten en niet alleen bij de moslim gemeenschap overal verpesten extremisten het

folkert van der g van een linkse extremist en ik denk dat deze knaap ook een extremist is anders was je niet over lijken gegaan om je gelijk te krijgen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 08:49   #83
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Die kerel is over 12 jaar weer vrij joh.
Eerst krijgt ie 20 jaar....dan wordt er in hoger beroep gegaan en wordt ie onderzocht door het Pieter Baan Centrum (daar gaat tegenwoordig iedere misdadiger eerst heen)... die zeggen vervgeolsn dat ie niet helemaal toerekeningsvatbaar was blablabla. Gaan der weer 6 jaar vanaf en aan het eind van het liedje krijgt ie nog een paar jaar minder weggens goed gedrag of dat soort onzin.

Het zal mij benieuwen of die gast 20 jaar krijgt..
Ik denk ht niet, en als het wel zo is met het gerecht eindelijk een krachtig onderstatement dat we dit niet accepteren, dat betekent dan ook dat terroristen in de toekomst ook deze straf mogen verwachten.

gezien er hier erg veel buitensporig geweld is gebruikt zal de inzet van Jusitie hoog zijn.

Maar het pbc zal hem inderdaad gestoord noemen, dat klopt ook wel, alleen in een adere zin als hun bedoelen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 11:01   #84
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
Ik denk ht niet, en als het wel zo is met het gerecht eindelijk een krachtig onderstatement dat we dit niet accepteren, dat betekent dan ook dat terroristen in de toekomst ook deze straf mogen verwachten.

gezien er hier erg veel buitensporig geweld is gebruikt zal de inzet van Jusitie hoog zijn.

Maar het pbc zal hem inderdaad gestoord noemen, dat klopt ook wel, alleen in een adere zin als hun bedoelen
Ik moet het eerst nog maar eens zien
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 11:51   #85
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat ik die vieze snorgast van het 8 uur journaal morgen even ga opzoeken in den haag

over zn met vuur verbranden praatje..

en karima...
sorry ik bazeer mijn praat niet alleen maar op tv..
mijn broertje heeft op zn school vorige week nog een mes op zn keel gehad van een marokaan

2 vrienden van me (homoseksueel) zijn het ziekenhuis in gemept door een groep marokanen

mijn bandgenootje werkt in een gevangenis (scheveningen).. 90% is gewoon niet nederlands.. kreeg ik bevestigd van mn sportleraar die les gaf in de jeugdgevangenis in den haag en die tevens vorig jaar een dag vastgezeten heeft omdat hij een marokaan een gebroken neus getrapt had nadat hij een mes in zn rug kreeg bij de pinautomaat..


sorry hoor.. nederland wordt gek en niemand mag er wat van zeggen

en KARIMA dit hoef je niet persoonlijk op te vatten, want je bent vast ok, jij kan in ieder geval typen, maar er zijn BOVENGEMIDDELD veel allochtonen crimineel en deze zelfde geemeenschap lijkt daar niets van te zeggen..

of wel?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 12:07   #86
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Idd helaas gebeurt er vrij weinig dat mijn "vooroordeel" zou kunnen ontkrachten. Ik hoop dan ook na mijn studie uit dit land te kunnen vertrekken
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 12:08   #87
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TN20
Waarom had een Nederlander Theo van Gogh willen vermoorden dan?
nou et had om het boek over pim fortuyn kunnen gaan, theo van gogh had een boek geschreven over pim en daar laat van gogh duidelijk zien dat hij het wel met pim eens was, dus had het dit keer weer een links extreminist kunnen zijn, dacht ik in eerste instantie ook...jah of een marrokaan gek he
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 12:21   #88
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik denk dat ik die vieze snorgast van het 8 uur journaal morgen even ga opzoeken in den haag

over zn met vuur verbranden praatje..

en karima...
sorry ik bazeer mijn praat niet alleen maar op tv..
mijn broertje heeft op zn school vorige week nog een mes op zn keel gehad van een marokaan

2 vrienden van me (homoseksueel) zijn het ziekenhuis in gemept door een groep marokanen

mijn bandgenootje werkt in een gevangenis (scheveningen).. 90% is gewoon niet nederlands.. kreeg ik bevestigd van mn sportleraar die les gaf in de jeugdgevangenis in den haag en die tevens vorig jaar een dag vastgezeten heeft omdat hij een marokaan een gebroken neus getrapt had nadat hij een mes in zn rug kreeg bij de pinautomaat..


sorry hoor.. nederland wordt gek en niemand mag er wat van zeggen

en KARIMA dit hoef je niet persoonlijk op te vatten, want je bent vast ok, jij kan in ieder geval typen, maar er zijn BOVENGEMIDDELD veel allochtonen crimineel en deze zelfde geemeenschap lijkt daar niets van te zeggen..

of wel?
het is ook gewoon inderdaad zo, je hoeft maar een marrokaan aan te kijken, en je krijgt meteen zooo'n bek en als je niet oppast kun je nog klappen vangen ook nog, dat gaat echt nergens over.

Zo vertelde een vriendin van me laatst dat ze in de stad liep met een vriend, en dat er zo'n marrokaan naar haar toekomt, "hij wil jou neuken, maar ik nog liever, en ik wil met je neuken" blahblahblah, vervolgens zegt ze er iets van, en ze is meteen k****rhoer, jah tuurlijk

Ik heb 1 keer gevochten, ik hou nooit zo van vechten, en met wie of wat voor iemand, natuurlijk een marrokaan

Mn broer is 6 jaar geleden in elkaar geslagen, door wie, 8 (!) marrokanen, terwijl zij met z'n drieën waren.

En oh wat is het toch gek dat Nederlanders er voortaan gegoeg van hebben, want het is altijd wel wat met die buitenlanders, ik vind de rechtse extreministen hier in nederland, met de tijd steeds minder gek vinden, sorry, maar wat wil je als je hier woont en je als nederlander niet eens meer langs een groep buitenlanders kan lopen, doordat je bang bent geslagen te worden, een kogel door je kop te krijgen, of een mes tussen je ribben krijgt????? Waar moet het heen als nederlanders op hun woorden moeten gaan passen doordat ze bang zijn dat een buitenlander het er niet mee eens, en hen meteen iets aan doet???? Waar moet het een, als wij als nederlanders niet meer fatsoenlijk de nederlandse directheid en spontaniteit kunnen hebben doordat de BUITENlanders het er niet meer eens zijn????
Ik heb hier geen antwoord op, maar ik weet wel dat er heeeel snel iets gedaan moeten worden, of Nederland is over een paar jaar, geen Nederland meer te noemen, of de overheid moet iets doen of het volk moet het recht in handen nemen, en wat er dan gebeurd, dan breekt de pleuris uit!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 13:17   #89
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
wat heeft de vraag welke taal bij iemand thuis gesproken wordt in godesnaam te maken met de moord op Theo van Gogh
nee dit gaat puur even over wat zij verteld heeft, en even over die film, want waarschijnlijk is dit de motivatie geweest op de moord en ik wil door haar antwoorden eigenlijk even aantonen dat die film enzo helemaal neit zo gek was.....
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 14:01   #90
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik denk dat ik die vieze snorgast van het 8 uur journaal morgen even ga opzoeken in den haag

over zn met vuur verbranden praatje..

en karima...
sorry ik bazeer mijn praat niet alleen maar op tv..
mijn broertje heeft op zn school vorige week nog een mes op zn keel gehad van een marokaan

2 vrienden van me (homoseksueel) zijn het ziekenhuis in gemept door een groep marokanen

mijn bandgenootje werkt in een gevangenis (scheveningen).. 90% is gewoon niet nederlands.. kreeg ik bevestigd van mn sportleraar die les gaf in de jeugdgevangenis in den haag en die tevens vorig jaar een dag vastgezeten heeft omdat hij een marokaan een gebroken neus getrapt had nadat hij een mes in zn rug kreeg bij de pinautomaat..


sorry hoor.. nederland wordt gek en niemand mag er wat van zeggen

en KARIMA dit hoef je niet persoonlijk op te vatten, want je bent vast ok, jij kan in ieder geval typen, maar er zijn BOVENGEMIDDELD veel allochtonen crimineel en deze zelfde geemeenschap lijkt daar niets van te zeggen..

of wel?
Kijk, dit bedoel ik nou. Dit probeer ik tevergeefs te verklaren. Ik ga dit echt niet persoonlijk opvatten, waarom zou ik? En dat heb ik ook nooit gedaan.
Mijn punt is nu juist dat al die Marokkanen waar jij het overhebt een heel klein deel zijn van de weetikhoeveel in Nederland. Dat maakt ze niet minder triest, geef ik toe Maar zoals jij het nu brengt wil je laten denken dat alle Marokkanen zo zijn. Want je zegt wel dat ik vast ben(?), maar dat kun je ook niet van de buitenkant zien als je me zo op straat ziet lopen. Nu krijg je dus zoiets als denken van elke Marokkaan dat ie je elk moment kan neerschieten. En nee, *zucht* we maken het er niet zelf na.

Maar nu heb ik er best genoeg van. Meteen toen ik het hoorde wist ik al dat de discussie weer zou oplaaien. En ik word er nu echt moe van
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 15:55   #91
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
Wat een onzin, als hun deelnemen aan onze samenleving hebben wij het recht te spreken over hun cultuur positief en negatief, dat doen ze ook over onze cultuur, en dat is de defenitie van een democratie.
Ach pleur toch op!

Moslims zijn toch ook mensen, iedereen is gelijk.
Theo kon heus wel zijn mening uiten, maar het ligt er wel aan hoe je het doet en hoe hij het deed was gewoon fout.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:09   #92
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Theo kon heus wel zijn mening uiten, maar het ligt er wel aan hoe je het doet en hoe hij het deed was gewoon fout.
Je WILT het maar niet snappen he?
Dit is Nederland, iedereen mag een uitgesproken mening hebben..
En ben je het er niet mee eens? wees dan niet zo k*nkerlaf om iemand op zo'n manier van het leven te beroven

die allochtonen die zich niet aan willen passen, gewoon op de vliegtuig terugzetten.. oprotten met dat soort tuig
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:14   #93
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
Je WILT het maar niet snappen he?
Dit is Nederland, iedereen mag een uitgesproken mening hebben..
En ben je het er niet mee eens? wees dan niet zo k*nkerlaf om iemand op zo'n manier van het leven te beroven

die allochtonen die zich niet aan willen passen, gewoon op de vliegtuig terugzetten.. oprotten met dat soort tuig
Ja ,idd ik zeg eerst de grenzen dicht voor toestroom uit derde wereld landen en dan in Nederland orde op zaken stellen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:26   #94
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Heb even de persoonlijke aanvallen die het topic dreigden te laten ontsporen gezuiverd.
Probeer je aub niet af te reageren op anderen maar ga op normale, inhoudelijke wijze op elkaar in. Door modder naar elkaar te gooien en elkaars levens te vergelijken verneuk je het topic en de relevante discussie(s) erin, dus kap daar mee.

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 3 November 2004 om 17:05
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:42   #95
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
...
volgens mij snap jij mijn punt niet..
en je kan niet lezen
je werpt me in ieder geval een hoop dingen in de mond die ik niet gezegd heb
(nl dat jij net zo bent, want ik zei juist dat jij VAST NIET zo bent als je nog eens een keertje goed leest)

overigens een andere discussie maar iemand die commentaar levert op groep X buitenlander krijgt meteen te horen: 'discriminatie' , 'niet iedereen is zo', rascist', 'generaliseren'

over stigma's en intolerantie gesproken

mijn punt is dat is denk ik dat nederlanders er weinig meer aan kunnen doen en ik echt denk dat bepaalde groepen eens flink bij zich ten rade moeten gaan waarom ZIJ nu juist zo slecht in de maatschappij liggen..
zeker als er bewijzen liggen i.d.v.v criminaliteitscijfers, terrorismecijfers, werkloosheid en weet ik wat al.
en daarbij: aziaten hebben geen last van zo'n stigma...

daarbij het is LOGISCH dat een groep er op aangekeken wordt
hoe denk je dat irakezen naar Nederlanders kijken?
'JULLIE hebben die troepen naar Irak gestuurd'
nou ik kan je zeggen: ik was het niet

oja en karima
1 van mijn beste (trainings)maatjes is een Afghaanse jongen die net 3 jaar hier woont..
en vorig jaar ben ik met een marokaans meisje op vakantie geweest..
kan je die sticker 'rascist' meteen weer van mn hoofd halen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:47   #96
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ach pleur toch op!

Moslims zijn toch ook mensen, iedereen is gelijk.
Theo kon heus wel zijn mening uiten, maar het ligt er wel aan hoe je het doet en hoe hij het deed was gewoon fout.
Kon hij niet want om zijn mening over de islam hebben ze hem kapotgeschoten.
En ik onderschreef juist feit dat iedereen gelijk is.

juist daarom is het onder andere belangrijk om deze geweldspiraal te stopppen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:56   #97
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
Je WILT het maar niet snappen he?
Dit is Nederland, iedereen mag een uitgesproken mening hebben..
En ben je het er niet mee eens? wees dan niet zo k*nkerlaf om iemand op zo'n manier van het leven te beroven

die allochtonen die zich niet aan willen passen, gewoon op de vliegtuig terugzetten.. oprotten met dat soort tuig
Oh god, dit was gewoon niet normaal! Teksten uit de Koran zijn heilig, dat hoor je niet op iemands lichaam te doen.. Ik blijf gewoon bij mijn mening dat ik vind dat hij het heeft uitgelokt, hij moet gewoon respect hebben voor ieder geloof. Oké natuurlijk had die jongen het recht niet om iemands leven te beroven, maar hij heeft het zelf uitgelokt.

Wat bedoel jij met allochtonen moeten zich aanpassen? Op wat voor manier?

Als 1 Moslim zoiets doet hoef niet gelijk te betekenen dat elke Moslim zo is.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 17:01   #98
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
Kon hij niet want om zijn mening over de islam hebben ze hem kapotgeschoten.
En ik onderschreef juist feit dat iedereen gelijk is.

juist daarom is het onder andere belangrijk om deze geweldspiraal te stopppen.
Hij kon zijn mening ook wel uiten door gewoon te zeggen dat hij het er niet mee eens was wat er in onze cultuur gebeurt (ben half NL, half Pakistaans, dan weten jullie dat ook weer), maar hoe hij het heeft gedaan was gewoon achterlijk.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 17:20   #99
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ik heb echt ongeloofelijk gehad met dit soort moslims, ze terroriseren nederland gewoon. Het is een verachterlijke cultuur die onder het mom van geloofsovertuiging moord wat ie wil. De moord op theo van gogh is alleen maar weer een bevestiging van het beeld dat veel nederlanders hebben. Je kan er altijd om heen draaien dat het net zo goed een nederlander had kunnen zijn, maar het probleem is dat het dus geen nederlander is.
Ik wil gewoon ook nog even een paar voorbeelden geven:
Laatst zat ik in de bus om naar de stad te gaan zit er een groepje marrokaanse jongetjes (11-13 jaar) in de bus die iedere keer op de stop knop drukken. De buschauffeur wordt het zat, zegt dat ze dr uit moeten, krijgt de zinnen "kanker kaaskop" "kanker racist" "en de volgende keer snij ik je keel open" naar zn hoofd. Vervolgens stappen ze uit strappen tegen de bus aan en lopen weg
In het afgelopen half jaar is 5 keer onze auto opengebroken waarvan 4 keer door een moslim.
Laatst bij ons ingebroken op klaarlichte dag terwijl er iemand thuis was: Moslim
2 jaar geleden onze auto gestolen: 2 moslims
Straat gevecht: 40 moslims
Schoolfeest afgelast op last van de politie: agressieve groep van 60 moslims
hang jongeren die van alles vernielen en mensen bedreigen: moslims
doodsbedreigingen naar mn kop gesmeten gekrgen omdat ik keek wat zon gozer aan het doen was: 2 moslims
vrouw in een auto schept bijna een scootertje met 2 moslims dr op die door rood reden, en wordt vervolgens uit haar auto getrokken uitgescholden en banden lek gestoken: 2 moslims
Je fietst over straat, komt er een groepje moslims naar je toe; "die fiets is van mij geef hier" 8 moslims
Theo van gogh doodgestoken: moslim
Intervieuw met een jongen: Theo van gogh speelde met vuur, nu heeft het vuur hem verbrand en is maar goed ook: moslim

En al die linkse mensen maar zeggen dat het net zo goed nederlanders hadden kunnen zijn.... daar wordt ik zo stront ziek van, die mensen hebben op geen enkele manier een realistisch beeld van de samenleving zoals die nu is. Al begint dat nu steeds meer te veranderen, en trekken deze mensen naar rechts.

Ik vind dit gedonder onaanvaardbaar en er moet veel harder opgetreden worden tegen dit soort mensen, de tijd van "alles door de vingers zien want anders discrimineren we" moet nu einfelijk eens afgelopen zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF

Het aantal moslims in Nederland bedraagt momenteel ongeveer 900.00..dus ik vind dat je je niet zo moet aanstellen. Dit soort
Absoluut geen aanstellerij, ik vind dit alleen nog maar veel en veel meer triester, als je ziet wat een puinhoop dit "kleine" groepje van onze samenleving maakt
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 17:48   #100
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik denk dat ik die vieze snorgast van het 8 uur journaal morgen even ga opzoeken in den haag

We hadden het hier over het tolereren van elkaars mening en dat je daar niet voor in elkaar geslagen/vermoord hoeft te worden.

En welke (ondoordachte) uitspraak doe je hier zelf?
Je maakt je net zo goed schuldig aan deze 'onleefbare' wereld door dit te zeggen.

Deze wereld, ons Nederland wordt er echt niet beter op. En zeker niet als we zo in de toekomst met elkaar om blijven gaan

Tis niet dat je van mij niet een keertje mag schelden op een ander, maar wat schiet je in godsnaam op met deze uitspraken. Zo blijf je elkaar toch uitlokken. Als een ander het dan al doet, ben dan zelf zo sterk om het gedrag niet na te doen...

Tis niet echt een aanval op jou als persoon, ik zie het meer mensen doen. Ikzelf misschien ook wel.

Maar we willen allemaal een beter Nederland. Hoe gaan we dat in godsnaam creeeren als we zo tegen elkaar blijven doen?
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:22.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.