Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 February 2005, 17:59   #1
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard Het ongrijpbare?

Ik noem borsten. Maar als meisjes nou is heel geheimzinnig gingen doen over hun oren? (Doen ze er kapjes overheen en de sletten laten dan een lelletje zien ofzo _0- Bedoel het wel serieus, ik zie `t alleen al voor me )

Zouden oren net zo opwindend kunnen worden als borsten?
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 18:11   #2
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

--> the lounge?

Om antwoord te geven op je vraag. Nee zeker niet, mensen zouden je voor gek verklaren als je met klepjes over je oren gaat lopen ofzo. Al denk ik dat als dit heeeeel vroeger was gebeurd (dus ipv borsten, oren als opwindend lichaamsdeel zien dat bedekt moet worden) had het misschien tegenwoordig wel zo kunnen zijn.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 18:13   #3
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
--> the lounge?

Om antwoord te geven op je vraag. Nee zeker niet, mensen zouden je voor gek verklaren als je met klepjes over je oren gaat lopen ofzo. Al denk ik dat als dit heeeeel vroeger was gebeurd (dus ipv borsten, oren als opwindend lichaamsdeel zien dat bedekt moet worden) had het misschien tegenwoordig wel zo kunnen zijn.
STEL, zou `t kunnen, of dat borsten "normaal" worden, dat vrouwen er niet meer zo geheimzinnig over zouden doen.

Edit: Zijn ongrijpbare dingen aantrekkelijk? En als je `t ongrijpbare eraf haalt dat dan de aantrekking er vanaf is?

(`k Vond `t een discussie maja, ze zien maar)
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"

Laatst aangepast door Flater : 8 February 2005 om 20:34
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 18:40   #4
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
--> the lounge?
juist, ik vind het onderwerp te luchtig voor D&A en dus veel beter passen bij the lounge.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 18:47   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach, het zou kunnen
als we allemaal naakt zouden lopen, zouden we minder snel van blote mensen opgewonden raken
dus als opeens iedereen hun oren gaan bedenken ga je daar over fantaseren
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 19:52   #6
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik blijf bij de mening dat oren niet opwindend zullen worden. In de winter draagt ook iedereen een muts over z'n oren en niemand die je hoort over dat ie zo opgewonden raakt over de verstopte oren van de ander.
Daarentegen als iedereen in z'n nakie gaat rondlopen zouden borsten en piemels best als 'niet spannend' gezien kunnen gaan worden.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 19:56   #7
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leuk topic

Denk het wel. Als men er geheimzinnig over doet, en het heel sexy is als je een oorlel showt Dat je echt van die 'oorlel-truitjes' hebt

En AMF, niemand zou je voor gek verklaren, als het gewoon was geweest. Dus je moet je gewoon voorstellen dat iedereen het doet, en dat niemand beter weet.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 20:02   #8
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat borsten opwindend gevonden woorden omdat iedereen borstvoeding heeft gehad, een oer-drift ofzo, dus ik denk dat opgewonden raken van oren er niet echt in zit
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 20:02   #9
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

"Wat heb jij geile oorlelletjes"

Nee
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 20:08   #10
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Ik denk dat borsten opwindend gevonden woorden omdat iedereen borstvoeding heeft gehad, een oer-drift ofzo, dus ik denk dat opgewonden raken van oren er niet echt in zit
Haha denkje? Denk niet dat een jongen de borsten van z'n vriendin geil vindt, omdat die hem doen denken aan die van zijn moeder.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 20:41   #11
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
"Wat heb jij geile oorlelletjes"

Nee
Wat is er zo spannend aan 2 melkfabriekjes? Of een piemel? (Ik weet niet of dit deel aanbeden word maja om het mannelijke er ook bij te betrekken.)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Ik blijf bij de mening dat oren niet opwindend zullen worden. In de winter draagt ook iedereen een muts over z'n oren en niemand die je hoort over dat ie zo opgewonden raakt over de verstopte oren van de ander.
En als je die muts net zo snel af zou doen als een bh..
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 20:52   #12
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

DIKKEE OREN
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 20:54   #13
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom hebben mannen ook alweer tepels? ik vergeet het steeds
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:03   #14
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
waarom hebben mannen ook alweer tepels? ik vergeet het steeds
het had iets de chromosoon te maken dat tepels er altijd al waren maar als je een meisje werdt dan gingen ze pas ontwikkelen
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:06   #15
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
het had iets de chromosoon te maken dat tepels er altijd al waren maar als je een meisje werdt dan gingen ze pas ontwikkelen
oh ja dat was het
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:08   #16
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

De oren van de mannen verschillen niet tot nauwelijks van die van vrouwen. Dat verschilt nogal met de borsten van een vrouw en de borstkast van een man. Juist het interessante aan de borsten is het feit dat wij mannen ze niet hebben. Niet omdat er geheimzinnig over gedaan wordt (dat valt namelijk best wel mee). Het geheimzinnige vergroot eht effect van interesse wel. Bij oren zal dit volgens mij gewoon niet zo zijn, omdat mannen net zo goed als vrouwen oren hebben.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:10   #17
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
De oren van de mannen verschillen niet tot nauwelijks van die van vrouwen. Dat verschilt nogal met de borsten van een vrouw en de borstkast van een man. Juist het interessante aan de borsten is het feit dat wij mannen ze niet hebben. Niet omdat er geheimzinnig over gedaan wordt (dat valt namelijk best wel mee). Het geheimzinnige vergroot eht effect van interesse wel. Bij oren zal dit volgens mij gewoon niet zo zijn, omdat mannen net zo goed als vrouwen oren hebben.
ok en waarom vinden apen borsten dan niet zo aantrekkelijk, gewoon omdat daar geen taboe is
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:16   #18
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
ok en waarom vinden apen borsten dan niet zo aantrekkelijk, gewoon omdat daar geen taboe is
Ja, het is ook wel de combinatie idd. Oren zijn gewoon niet interessant, omdat beide sexe die hebben.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:28   #19
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Haha denkje? Denk niet dat een jongen de borsten van z'n vriendin geil vindt, omdat die hem doen denken aan die van zijn moeder.
het is ook iets onderbewusts, en ik denk wel dat dat klopt ja
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:32   #20
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
het is ook iets onderbewusts, en ik denk wel dat dat klopt ja
Ik moet er JUIST NIET aan denken dat ze van mijn moeder zijn, dat is een gigantische afknapper..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:40   #21
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ja, het is ook wel de combinatie idd. Oren zijn gewoon niet interessant, omdat beide sexe die hebben.
Mannen hebben tepels.. alleen wat minder vet. En vrouwlijk billen adoreren we ook terwijl we zelf een seksy kontje hebben
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:44   #22
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik moet er JUIST NIET aan denken dat ze van mijn moeder zijn, dat is een gigantische afknapper..
het gaat er ook niet om dat je moeder ook borsten heeft, maar borsten spelen zo'n belangrijke rol in je vroegste jeugd dat je je er onderbewust tot aangetrokken voelt
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:46   #23
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Word jij er geil van als je een baby aan een moederborst zit/ligt te drinken?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2005, 21:51   #24
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Word jij er geil van als je een baby aan een moederborst zit/ligt te drinken?
aah het hele idee erachter is het onderbewuste, dat we ook nog bewogen worden door driften, en niet alleen door onze rationaliteit
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2005, 09:27   #25
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
het gaat er ook niet om dat je moeder ook borsten heeft, maar borsten spelen zo'n belangrijke rol in je vroegste jeugd dat je je er onderbewust tot aangetrokken voelt
dat verklaart het voor mannen misschien, maar wilde jij gaan beweren dat meisjes geen borstvoeding krijgen ofzo? Ik bedoel: een doorsnee meisje wordt ook niet opgewonden van borsten. Waarom niet denk ik? Omdat ze die dingen zelf ook hebben. Kijk maar eens naar hoe geobsedeerd jonge meisjes vaak zijn op het moment dat ze erachter komen dat vrouwen borsten krijgen, maar ze zelf nog niet hebben. Op het moment dat ze die dingen eenmaal hebben, is er weinig bijzonders meer aan. Ik merk het zelf ook dat op het moment dat ik een vaste vriendin heb en ik dus veelvuldig in contact kom met de verborgen delen van het vrouwelijk lichaam, dat ik dan al snel veel minder denk aan de lichamelijke sekseverschillen tussen man en vrouw
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2005, 10:00   #26
Ancalagon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
dat verklaart het voor mannen misschien, maar wilde jij gaan beweren dat meisjes geen borstvoeding krijgen ofzo? Ik bedoel: een doorsnee meisje wordt ook niet opgewonden van borsten. Waarom niet denk ik? Omdat ze die dingen zelf ook hebben. Kijk maar eens naar hoe geobsedeerd jonge meisjes vaak zijn op het moment dat ze erachter komen dat vrouwen borsten krijgen, maar ze zelf nog niet hebben. Op het moment dat ze die dingen eenmaal hebben, is er weinig bijzonders meer aan. Ik merk het zelf ook dat op het moment dat ik een vaste vriendin heb en ik dus veelvuldig in contact kom met de verborgen delen van het vrouwelijk lichaam, dat ik dan al snel veel minder denk aan de lichamelijke sekseverschillen tussen man en vrouw
goed dan is het een combinatie
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2005, 12:20   #27
Blokker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

denk ook aan china, daar werden voetjes (ingebonden) toch ook als erotisch gezien..?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2005, 14:29   #28
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Eigenlijk is dit natuurlijk een topic voor P & F maar ja..

Ik denk dat de theorie van Ancalagnon klopt, mede ook omdat mannen onbewust een vruchtbare vrouw uitzoeken (borstvoeding).
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.