Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 May 2002, 20:43   #1
NolBrouwer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard DRINGEND hulp gevraagd..het gaat om het boek:vetraging van tim krabbe

hoi

Ik moet morgen een verslag inleveren alleen nu moet ik (wat ik niet wist) ook nog een stukje herschrijven van ongeveer een half kantje.Maar nu heb ik het boek al weer weggebr8 dus weet ik alles nietr meer precies dus als iemand het boek heeft kan die dan alsjeblieft even(bv het eind van dat boek)herschrijven met een eigen verhaal van ongeveer: 0,5 kantje..??

enorm bedankt!!,
Robbert
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 23:04   #2
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kun je nie naar de bibliotheek gaan dan?
ik heb namelijk nog nooit van dat boek gehoord..
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2002, 17:06   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tss lekker makkelijk, iemand anders een half kantje vol laten schrijven. Denk niet dat je iemand zo gek krijgt dat voor je te doen hier... ik zou zeggen zoek zelf even een samenvatting of recensie oid, dan herinner je het wel weer.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2002, 20:01   #4
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: DRINGEND hulp gevraagd..het gaat om het boek:vetraging van tim krabbe

Citaat:
Originally posted by NolBrouwer
hoi

Ik moet morgen een verslag inleveren alleen nu moet ik (wat ik niet wist) ook nog een stukje herschrijven van ongeveer een half kantje.Maar nu heb ik het boek al weer weggebr8 dus weet ik alles nietr meer precies dus als iemand het boek heeft kan die dan alsjeblieft even(bv het eind van dat boek)herschrijven met een eigen verhaal van ongeveer: 0,5 kantje..??

enorm bedankt!!,
Robbert
gloeiende gloeiende!
maarreh ikken ut boek niet... kijk ff op i-net rond... je vind vanzelf wel wat dat je "geheugen opfrist"
  Met citaat antwoorden
Oud 21 May 2002, 15:11   #5
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arthur
Tss lekker makkelijk, iemand anders een half kantje vol laten schrijven. Denk niet dat je iemand zo gek krijgt dat voor je te doen hier... ik zou zeggen zoek zelf even een samenvatting of recensie oid, dan herinner je het wel weer.
idd
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.