Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 April 2003, 19:37   #51
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

-sommige meisjes gaan nog liever met een crimineel die er goed uitziet dan een iets minder knap iemand die wel gewoon aardig en te vertrouwen is.-


leg uit meiden dit vraag ik me sins me puberteit al af
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 19:50   #52
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

KUCH KUCH oke er zijn veel meiden die dat doen, maar ik krijg ongeveer ook al men hele leven lelijkerd of andere dingen naar me toe geschreeuwd.Van jongens die ik niet eens ken en waar ik neit eens mee omga.Dus het zijn niet alleen meisjes ook jongens en ja er zijn gewoon mensen die dat doen maar echt niet gelijk alle meisjes of alle jongens.
Dat meiden het misschien makkelijker hebben oke dat zal misschien zo wezen maar als het is andersom is dat een meisje de 1e stap zet word er ook vaak raar gekeken!
En ehm ik ga echt niet liever met een crimineel die knap is dan een jongen die er voor mij is en om mij geeft enz.
Er zijn types die wel zo zijn ja.Daar ben ik het mee eens maar ja dat is dan het soort meisje waar jullie op vallen?!!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 20:24   #53
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
-sommige meisjes gaan nog liever met een crimineel die er goed uitziet dan een iets minder knap iemand die wel gewoon aardig en te vertrouwen is.-


leg uit meiden dit vraag ik me sins me puberteit al af
zoals ik in mn eerste post al zei vind ik het standpunt van deze jongen al zeer discutabel, en ik heb al aangegeven dat het voor mij dus helemaal niet opgaat. Ik zou nooit met iemand verder kunnen die een crimineel is (geweest), daarmee kun je nooit een goede vertrouwensband opbouwen want mijn en zijn principes over wetten liggen gewoon te ver van elkaar, en als ie justitie kan omzeilen kan ie mij ook bedriegen. mij niet gezien dus

Een minder knappe jongen met een ontzettend mooi innerlijk, daar kan ik als een blok voor vallen. Innerlijke schoonheid boeit mij meer. Vergaat ook niet.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2003, 21:08   #54
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Een minder knappe jongen met een ontzettend mooi innerlijk, daar kan ik als een blok voor vallen. Innerlijke schoonheid boeit mij meer. Vergaat ook niet.
goed gezegd
  Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2003, 18:42   #55
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera


Een minder knappe jongen met een ontzettend mooi innerlijk, daar kan ik als een blok voor vallen. Innerlijke schoonheid boeit mij meer. Vergaat ook niet.
veel meisjes zeggen dat in theorie maar in praktijk ho maar
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2003, 10:06   #56
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dan ga je met de verkeerde meiden om.
waarom zou je het zeggen als je het toch niet doet... ik bedoel men ziet dat dan toch dat je eigenlijk niet zo bent, waarom dan iets anders zeggen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 22:05   #57
hbeere1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zwaaaaaaaaaaare onzin
Natuurlijk is het zo dat zowat iedereen naar het uiterlijk kijkt! Nog wel meer dan 90 % hoor!
Maarre.. naar mijn mening doen jongens dat even veel als meisjes! Gewoon bijna iedereen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:41   #58
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by hbeere1
zwaaaaaaaaaaare onzin
Natuurlijk is het zo dat zowat iedereen naar het uiterlijk kijkt! Nog wel meer dan 90 % hoor!
Maarre.. naar mijn mening doen jongens dat even veel als meisjes! Gewoon bijna iedereen
:respect: :respect: :respect:

oja welkom op t forum trouwens
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2003, 09:17   #59
FRSH
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vrouwen vallen op moeilijke mannen ofzo want dan hebben ze het idee dat ze kunnen helpen heb ik ergens gelezen.. :S vette bullpoep volgens mij want zo erg ben ik nou ook weer niet
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2003, 18:31   #60
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Oke als ik gewoon loop te shoppen ofzo dan kijk je bij jongens wel naar uiterlijk... zo van: zo die ziet der wel leuk uit!! dat is wel een lekker ding!! Maar dat doet iedereen!! Maar als ik gewoon een vriend zoek doe ik dat écht niet or!! Ja oke ik zal best een beetje op het uiterlijk letten maar voor mij is het innerlijk veel boeiender!! Heb liever een lieve vriend. Aan zo'n arrogante kutpooier heb je ook niks!! Net als in de film l0verb0y (weet niet of iemand die gezien heb maar daar zat een lekker ding in en die kwam een knap meisje tegen en toeg gebruikte hij haar de hele tijd hij kocht kado's en later zei die dat zijn geld op was en dat ie het geld moest teruggeven aan zijn vriend en toen moest dat meisje met een vriend van die jongen naar bed anders zou die jongen weggaan, en later moest ze het nog vaker doen). Maar als zoiets me zou overkomen, ben ik weg or!! Enne... dat wat je zei: meisjes letten op geld. Ik heb dat nog nooit gedaan dan kijk ik eerder naar innerlijk en uiterlijk dan naar geld hoor!!
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2003, 12:56   #61
lisa_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight
Enne... dat wat je zei: meisjes letten op geld. Ik heb dat nog nooit gedaan dan kijk ik eerder naar innerlijk en uiterlijk dan naar geld hoor!!
Precies!! Met een knappe rijke vriend wordt je echt niet gelukkig als z'n innerlijk niet bij je past.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2003, 17:24   #62
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by lisa_girl


Precies!! Met een knappe rijke vriend wordt je echt niet gelukkig als z'n innerlijk niet bij je past.
Inderdaad!!
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2003, 17:56   #63
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap niet dat vrouwen dat als status zien.

Laatst aangepast door Xero : 1 May 2003 om 17:58
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2003, 21:02   #64
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by lisa_girl
Precies!! Met een knappe rijke vriend wordt je echt niet gelukkig als z'n innerlijk niet bij je past.
Op zich heb je gelijk maar je zegt t een beetje uitgesproken als je een knappe vriend hebt is et leuk, maar niet belangrijk. Als je een rijke vriend hebt is dat ook leuk maar nog steeds niet belangrijk. ALs je samen gelukkig wordt, hoe arm/rijk/dik/dun/jong/oud/mooi/lelijk je ook bent, dan is dat als enige belangrijk

en op zich is die uitspraak van mij dat ik niet op uiterlijk val natuurlijk discutabel, je weet nooit of dat echt zo is, maar ik raaskal nooit op dit forum, dus als ik dit soort uitspraken doe wil ik niet de heilige boon uithangen maar gewoon mijn mening geven, en ik vind het ook een beetje vreemd dat er nu dus aan mij getwijfeld wordt. Maar das even heel persoonlijk
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2003, 09:55   #65
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
ik vind het ook een beetje vreemd dat er nu dus aan mij getwijfeld wordt
als het erom gaat dat je niet op uiterlijk valt, dan twijfel ik ook aan je

Ondanks dat je zegt dat het niet zo is, ik denk dat je onderbewust (hetgeen je (volgens mij) vooral het 'verliefde gevoel' geef) wel degelijk op uiterlijk valt.

Waarop baseer je het -niet op uiterlijk vallen- uitspraak eigenlijk?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 19:17   #66
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
ALs je samen gelukkig wordt, hoe arm/rijk/dik/dun/jong/oud/mooi/lelijk je ook bent, dan is dat als enige belangrijk
helaas leven wij niet in een maatschappij die ook zo denkt
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 20:11   #67
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
als het erom gaat dat je niet op uiterlijk valt, dan twijfel ik ook aan je

Ondanks dat je zegt dat het niet zo is, ik denk dat je onderbewust (hetgeen je (volgens mij) vooral het 'verliefde gevoel' geeft) wel degelijk op uiterlijk valt.

Waarop baseer je het -niet op uiterlijk vallen- uitspraak eigenlijk?
Ik baseer dat op het feit dat ik iemand heel erg leuk kan vinden zonder dat ik diegene irl heb gezien (dus van inet ken). Ik heb anderhalf jaar een relatie gehad met een jongen die niet uberknap was maar van wie ik heel veel hield en met wie ik ook heel gelukkig ben geweest
Het is wel waar dat een knappe jongen je meer kriebels geeft in het begin van de relatie maar ik blijf erbij dat ik niet zomaar verliefd wordt als ik alleen een knap koppie zie. Het moet echt een extra dimensie hebben, het feit dat ik diegene van binnen ken, dan voel ik die kriebel pas en niet eerder.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2003, 20:12   #68
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
helaas leven wij niet in een maatschappij die ook zo denkt
I know

maar dat was de vraag niet
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2003, 09:59   #69
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
I know

maar dat was de vraag niet
weetik

ik denk dat hoe leuk iemand er ook uit kan zien, als er geen goede 'connectie' (ik weet er zo geen ander woord voor) is dan gaat het toch niet. je moet toch dingen met elkaar gemeen hebben en in staat zijn een goed gesprek met elkaar te kunnen voeren. je kan wel een knap koppie hebben maar als er geen inhoud is dan kom je ook nergens
of je wil juist alleen oppervlakkige relaties dan is het perfect
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 12:36   #70
TallDude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ach, iedereen kijkt naar het uiterlijk... waarom? het innerlijk heeft grote invloed over hoe men er uit ziet. Een meisje wat in een kort rokje, strak topje en hoge laklaarzen vooraan (in het midden dus) op het podium van een disco (kom ik ook zo vaak ) staat zegt iets over hoe ze is. Haar manier van uitleven.
Ik vind het vaak mooie meisjes, zijn vaak spontaan en kunnen ernstig goed manipuleren. Maar ik ben niet verliefd, weg van d'r etc.
Mooie meid, maar...


Het is overigens gebleken dat in de tijd dat vrouwen niet vruchtbaar zijn ze eerder vallen op verzorgende mannen die een lieve en zachte uitstraling hebben en als ze vruchtbaar zijn op mannen die een natuurlijk overwicht hebben en een natuurlijk hoge status, er (bijna te) mannelijk uitzien en goed getrained...
Was op Discovery... (twas eindelijk eens geen sharkweek)
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2003, 13:22   #71
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by TallDude


Het is overigens gebleken dat in de tijd dat vrouwen niet vruchtbaar zijn ze eerder vallen op verzorgende mannen die een lieve en zachte uitstraling hebben en als ze vruchtbaar zijn op mannen die een natuurlijk overwicht hebben en een natuurlijk hoge status, er (bijna te) mannelijk uitzien en goed getrained...
Was op Discovery...
heb ik ook gezien
en het ging daarbij ook om alle lichamelijke vormen van de man, (penis, spieren etc .. ) En welke invloed dat eigenlijk heeft, ... was interessant
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 19:54   #72
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TallDude

Mooie meid, maar...

maar wat?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 23:55   #73
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: 90 % van de meisjes selecteert jongens op uiterlijk.

Citaat:
Originally posted by Aburals
Dit is iets wat mij opvalt als ik in een disco loop of door school dan is de kans dat ik een jongen die er goed uitziet en met een minder knap meisjes omgaat, stukken groter dan dat je een knap meisje met een mider knappe jongen ziet.


Jongens hechten veel meer waarde aan vertrouwen, warmte en aan elkaar gehech zijn.

Maar ik krijg wel es het idee dat het bij 90 % van de meisjes alleen om uiterlijk gaat. en status.

Voorbeeld een vriend van mij, die niet bijzonder knap is toont zijn gevoelens aan een meisje.

Deze scheldt hem daarop zo uit dat hij nu al een een half jaar niet meer durft te vragen.

Meisjes kunnen volgens mij best wel lomp zijn.


en ze hebben het over het algemeen ook wel makkelijk, jongens moeten vragen en zij hoeven alleen maar ja te zeggen of anders te gaan schelden.


sommige meisjes gaan nog liever met een crimineel die er goed uitziet dan een iets minder knap iemand die wel gewoon aardig en te vertrouwen is.


Alleen als je geld hebt maak je als minder knap iemand nog een kans.


En oh ja waar ik ook ziek van wordt zijn die meisjes die zich heel aardig en spontaan voordoen terwijl ze het helemaal niet zijn.


Natuurlijk zijn er ook wel jongens die alleeen naar de buitenkant kijken maar als je het mij vraagt toch een stuk minder dan meisjes

En oh ja wat meisjes betreft zijn er natuurlijk ook nog wel uitzondering

:
V maar nou wil ik eigenlijk wel weten zit ik er harstikke naast of is het waar dat 90 % van de meisjes naar het uiterlijk kijkt
Tja het is wel zo dat jongeren van tegenwoordig best veel op uiterlijk letten en zich ook wel goed kleden om aandacht te krijgen.Gelukkig ben ik daar niet een van want volgens mij gaat het meer om het innerlijk,iemand goed kunnen vertrouwen en eerlijkheid.Natuurlijk beoordelen mensen eerst je uiterlijk en vragen zich daarna af of ze naar je toe kunnen stappen of een babbel met je kunnen doen.De meeste mooie jongens zijn echt niet altijd de liefste hoor,ze weten dat ze een good looking hebben en dat ze redelijk bij veel meiden kunnen aankloppen,maar mooi zijn kan niet iedereen ,en de vraag is of je het wel lang kan volhouden met een knappe jongen vanwege aandacht van andere meiden.
Voor mij geld gewoon goed opschieten kunnen met iemand als ie knap is dan heb je mazzel als het uiterlijk minder is dan acepteer je het gewoon maar waardeer diegene zoals ie is onafhankelijk van uiterlijk en behandel mensen niet anders omdat de een mooier is dan de ander
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 23:46   #74
firnegwen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het gevoel dat het juist andersom is.. ik zie vaker en minder knappe jongen met een knap meisje lopen dan andersom.. maargoed dit gaat ook wel weer over denk ik.. als een jongen ongeveer 19 is gaat meer om innerlijk heb ik gemerkt.mja even ontopic ik weet wel 100% zeker dat niet 90% van de mesjes alleen naar uiterlijk kijkt. Er zijn veel mensen de naar uiterlijk kijken in deze maatschappij dat is waar maar dat zijn niet alleen meidsjes die naar jongens kijken.. ookjongens die naar meiden kijken of bijv bij actuers een actrises( al heb ik het gevoel meer bij actrises maar dat zal wel aan mij liggen)enz. Maar ik en vele die ik ken kijken egt niet alleen naar uiterlijk

Het klinkt ook een beetje alsof jij dit zegt vanuit je eigen frustraties dat je denkt dat je niemand kan krijgen of dat veel meisjes alleen naar je uiterlijk kijken ofzo.. maar ik vinnet een beetje onzn wat je zegt

Laatst aangepast door firnegwen : 7 August 2003 om 23:53
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2003, 18:44   #75
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kom ik weer aan

Gisteravond was op Discovery (jaja ) een aflevering van Sex Sense over uiterlijk.

Het is allemaal heel makkelijk. Ons instinct (ja, dat hebben we nog steeds ) zegt ons dat mensen die "mooi" zijn (lees: symetrisch zijn) vruchtbaarder zijn dan lelijkere mensen. Het spijt me verschrikkelijk als je je aangesproken voelt, maar dit is een waarheid als een klok (wetenschappelijk bewezen dus).

Vrouwen kijken over het algemeen iets minder naar uiterlijk dan jongens, ja echt waar, maar willen later toch echt wel een man die er knap uitziet (symetrisch is) omdat de kans op gezonde, symetrische nakomelingen dan groter is.

En uiteindelijk gaat het om overleven
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 22:08   #76
WaveKid
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De stelling geldt ook voor jongens, ik heb vrienden die steeds roepen 'had ik maar een vriendin die om mij geeft en van mij houdt, gewoon een lief iemand'. Een paar seconden later loopt er een blondine langs (lang haar, blauwe ogen, veel te strak truitje en een te kort rokje) en het kwijlen begint.

Uiterlijk is ontzettend belangrijk, als dat niet zo was, dan zouden bedrijven geen geld verspillen aan reclame. Verpakking (=uiterlijk) en imago zijn ontzettend belangrijk.

Hoewel er mensen zijn die beweren dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk, is dit jammer genoeg niet waar. Vaak wordt ook nog eens gedacht dat mooie mensen een leuker leven hebben. Het schijnt wel zo te zijn dat mooie mensen makkelijker contact leggen, je moet natuurlijk wel open staan voor anderen.

Ik zie het vaak bij mijn vriendin, ze wordt vaak benaderd door jongens. Ondanks dat ze er niets van moet hebben, blijven ze het proberen.

WaveKid
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.