Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Films, Tv en Radio
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 April 2007, 14:03   #1
Xbox360
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Stagiaires met eigen tv programma

Heuh,
Ken je Teams Up? Dat is een programma waarin stagiaires opdrachten moeten doen voor bedrijven. Ze worden begeleid door bekende Nederlanders. Op deze site staan ouwe afleveringen. Ben benieuwd wat je er van vindt...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2007, 09:27   #2
Fieneke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb even gekeken en het ziet er wel gaaf uit hoor, lachen toch als je zo'n Joop van den Ende als supercoach kan hebben, daar leer je nog eens wat van. En dat is niet altijd van stages te zeggen, als je als kopierder mag werken..Wel goed om het zo een beetje te stimuleren.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2007, 13:11   #3
harrienak19
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Erg leuk programma! Leuk om te zien hoe MBO studenten hun stage mee maken, zo word er misschien een keer anders tegen ze aan gekeken! Jammer dat het soms een beetje snel gaat en het daarom af en toe moeilijk te volgen is. Wat is jullie mening?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2007, 08:57   #4
Fieneke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

He harrie,
\
Hoe bedoel je dat het snel gaat?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2007, 08:50   #5
Fieneke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Harry???
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2007, 13:04   #6
Xbox360
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Volgens mij bedoelt hij dat het nogal korte itempjes zijn en dat je niet veel te weten komt over de stagaires ofzo. Maar goed. Nog meer mensen een mening over dat programma?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2007, 15:55   #7
harrienak19
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Omdat er 10 teams zijn en maar 13 afleveringen kan je per team ongeveer een half uur aan beeld laten zien, dat is best weinig als je weet dat ze zoveel gedaan hebben en toch best lang stage gelopen hebben. Daarom gaat het soms voor mij iets te snel en heb ik het idee dat ik iets gemist heb.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2007, 10:11   #8
Fieneke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oh zo, ja dat is inderdaad waar. Maar er worden wel mooie dingen op beeld gebracht. Tot wanneer duren die afleveringen eigenlijk? Ik kijk iedere zaterdag naar Teams up hoor!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2007, 11:00   #9
Xbox360
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het wordt volgens mij wel goed bekeken. Hoop eerlijk gezegd dat er een vervolg op komt ofzo, dat ze nieuwe afleveringen gaan maken met andere stagiaires
  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2007, 08:39   #10
Fieneke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zou zeker leuk zijn, X-box...
Denk dat er wel een extra seizoen aan zit te komen. Maar nu gewoon nog even iedere zaterdag kijken!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.