Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Tyskie/ Ar-Tuur of Koelkast, wie moet UIT de staff?
Koelkast 19 39,58%
Tyskie en Ar-Tuur 20 41,67%
Ik ben een meningloze, maar wil toch ergens op stemmen.. 9 18,75%
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 December 2003, 14:24   #51
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
en phit.. tuur is zeker niet de beste fb
dingen als dit:

tonen dat ten zeerste aan, je moet IEDEREEN zijn mening meerekenen, want zoals je nu doet schrap je alle meningen van de kant van KK omdat ze subjectief doen, maar degene aan jouw kant laat je maar zo ..
Ik duld echt wel een afwijkende mening, ik heb alleen een hekel aan posts als "Bartje en zn vriendjes 100% eruit" en "geef hem toch geen aandacht joh" "holmaatjes van Bart". Erg laag en zulke 'meningen' neem ik dus absoluut niet mee. Sommigen banjeren bevooroordeeld dit topic binnen doordat znet als Koelkast Bart niet mogen, waarmee ze meteen alles uit het oog verliezen.
 
Oud 13 December 2003, 14:37   #52
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
oh fuck ik stem op koelkast maar daarmee bedoelde dat ik voor hem was
Je snapte de vraag niet zeker...

Mja, maakt nie uit. Ik vind het zowiso een nutteloze poll
De poll is niet representatief... Punt gedaan
WishfulDreaming is offline  
Oud 13 December 2003, 14:49   #53
siNix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

fuckers
 
Oud 13 December 2003, 14:50   #54
siNix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar waar gaat dit gezeik over
 
Oud 13 December 2003, 15:05   #55
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Wie pm't mij ff een samenvatting als jullie klaar zijn?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 13 December 2003, 15:07   #56
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Samenvatting:
Ik stop zeker.
Ar-Tuur weet ik niet.
Veel succes met Koelkast op Staff...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 13 December 2003, 15:07   #57
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Samenvatting:
Ik stop zeker.
Ar-Tuur weet ik niet.
Veel succes met Koelkast op Staff...
sneuheid ten top <-- kortere samenvatting
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 13 December 2003, 15:13   #58
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Absoluut...
Net zoals ik het sneu vind dat we met een stelletje 20+'ers een forum voor 15-jarigen moeten beheren, waar nauwelijks nieuwe leden bij komen en er nauwelijks meer echte leerlingen te zien zijn, maar vooral studenten.
Net zoals ik het sneu vind dat iemand als Koelkast blijkbaar zodanig zijn zin kan doorduwen zonder feedback in staff...
Net zoals ik het sneu vind dat NW zo weinig ruggegraat toont als Koelkast met dat idiote ultimatem van hem kwam.
Net zoals ik het sneu vind dat ik meer tijd hier in steek dan in mijn studie.
Net zoals dat ik het sneu vind dat mensen binnen Staff keer op keer fouten kunnen blijven maken zonder consequenties.
Net zoals dat ik het sneu vind dat veel mensen hier niet meer rationeel kunnen denken als het over Bartje gaat.

Eigenlijk vind ik heel ll.com sneu...
En dus stop ik als FB, en daar blijf ik bij, want

Citaat:
Originally posted by rarawie
een man een man een woord een woord. Als ik nu opeens niet meer zou stoppen heb ik gelogen in mijn openings post. En krijgen mensen nog gelijk ook dan ben ik een onbetrouwbare gast die zich niet aan zijn woorden houdt.

En ja, we hebben een hekel aan onbetrouwbare gasten he.. Zeker binnen Staff.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 13 December 2003, 15:26   #59
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Absoluut...
Net zoals ik het sneu vind dat we met een stelletje 20+'ers een forum voor 15-jarigen moeten beheren, waar nauwelijks nieuwe leden bij komen en er nauwelijks meer echte leerlingen te zien zijn, maar vooral studenten.
Net zoals ik het sneu vind dat iemand als Koelkast blijkbaar zodanig zijn zin kan doorduwen zonder feedback in staff...
Net zoals ik het sneu vind dat NW zo weinig ruggegraat toont als Koelkast met dat idiote ultimatem van hem kwam.
Net zoals ik het sneu vind dat ik meer tijd hier in steek dan in mijn studie.
Net zoals dat ik het sneu vind dat mensen binnen Staff keer op keer fouten kunnen blijven maken zonder consequenties.
Net zoals dat ik het sneu vind dat veel mensen hier niet meer rationeel kunnen denken als het over Bartje gaat.

Eigenlijk vind ik heel ll.com sneu...
En dus stop ik als FB, en daar blijf ik bij, want



En ja, we hebben een hekel aan onbetrouwbare gasten he.. Zeker binnen Staff.
veel geluk met je sneuheid dan maar
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline  
Oud 13 December 2003, 15:29   #60
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat in ieder geval duidelijk is, is dat er absoluut geen grond is waarop Bart nog gebanned zou moeten zijn. En als Bart gebanned blijft, stap ik zeker op, al was ik al van plan Tyskie te volgen in zijn redenering en aftreden.
 
Oud 13 December 2003, 15:57   #61
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Wat in ieder geval duidelijk is, is dat er absoluut geen grond is waarop Bart nog gebanned zou moeten zijn. En als Bart gebanned blijft, stap ik zeker op, al was ik al van plan Tyskie te volgen in zijn redenering en aftreden.
Ga maar
Doe eens niet zoals Bart,en wees een man van je woord...
 
Oud 13 December 2003, 16:50   #62
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik geef Bart wel een paar snelle proxys, nu iedereen blij?
 
Oud 13 December 2003, 16:57   #63
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Wat is dit voor baggerzooi hier?

"Bart of ik weg!"

Kom op, dit slaat toch nergens op jongens Waar is de sfeer gebleven die hier vroeger was

En van wat ik hier lees, ik ga helemaal mee met de mening van Tyskie en Tuur. Daarvanuit gaand heb ik ook gestemd dat Koelkast dan maar weg moet.

En Saar, jij komt terug op de uitspraak van Bart: als banaan fb wordt ga ik weg

Inderdaad, dat heeft hij gezegd, maar Bart is lid, Banaan is lid, Bart beslist zélf of hij dan weggaat, hij zegt niet: Banaan geband of ik geband, en Koelkast zegt: Bart een ban of ik geen beheerder meer.. Sorry, ik zie hier een verschil! En dan komt NW met de reden: Wie moet er anders beheerder worden?

Ja hoor, stel beatrix pleegt een moord, maar we laten haar maar koningin want: wie moet het anders worden? Kom op!

En dat mensen Bart niet mogen, waaronder dus Koelkast, dat is dan hun probleem..
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 13 December 2003, 18:32   #64
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik kan Tyskie helemaal volgen in z'n redenatie..
Dit Forum staat al een tijdje stil, en continu als er discussie op hoge poten worden gevoerd wordt er Spill BV uit de hoge hoed getoverd. Spill bemoeit zich nooit met dit forum, maar als het te heet onder de voeten wordt is het toch altijd weer een stok achter de deur. Sorry, maar geloof in deze het hele argument Spill niet.

Ok ik ben leerlingen.com moe, ik post altijd op een laag pitje. Ligt deels ook aan mezelf, na 2,5 jaar met vooral dezelfde mensen te hebben gediscussieerd begin je het toch ook zat te worden. Maar ook het ontbreken van nieuwe aanwas, en het telkens dieper zinken van het niveau.

Deze discussies zijn dan ook typerend voor ll.com, beheerders zouden hier veel verder vanaf moeten staan. Maar als persoonlijke oorlogjes het beleid zijn, is het niet vreemd dat dit forum stil staat.
Eerst Fade of Light nu weer Tyskie en Ar-Tuur, in mijn ogen toch alledrie zeer capabele en zeer objectieve formbazen, ook mensne die het forum tot een hoger niveau kunnen tillen. Maar alledrie gaven ze te kennen niet verder te willen, en de mensen die in mijn ogen veel minder geschikt zijn voor FB blijven elke keer maar zitten, met alle gevolgen van dien.

Koelkast heb ik overigens nooit geschikt geacht als beheerder, mede door zijn zeer slechte mensen kennis, en zijn starre houding. Situaties oplossen in een win-win situatie is hem onbekent en hij zoekt veels te vaak in mijn ogen de weg van de meeste weerstand.

Maar goed iedereen moet zelf weten wat ze met deze kritek doet. ik heb het mijne ervan gezegd.

PS: Dat bartje in een PM met ruggenkanker heb zitten schelden geloof ik gewoon niet, zeker niet omdat er in het verleden wel is wat vaker heeft voorgedaan omtrend de bewijslast...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline  
Oud 13 December 2003, 18:33   #65
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
verder als bart zegt dat hij die scheldwoorden niet in een pm gezet heeft .. dan geloof ik hem helemaal niet
ik heb al meermaals meegemaakt dat hij dingen verkondigde waarvan ik zeker was dat ze bull waren .. das dat ie zegt dat ie dat niet deed lijkt me niet relevant, ik geloof liever kampie.
Ik weet zeker dat Bart écht niet met het woord "kanker" gescholden heeft Dat zou die echt niet doen.

Ik weet nu al hoe jullie hierop gaan reageren
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 13 December 2003, 18:37   #66
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Dit Forum staat al een tijdje stil,
Bij deze en Tyskie's reply moet het ook maar gelaten worden. Dat is precies waar het op staat en dat is precies waarom het hier langzaamaan afsterft.

Aan de ene kant kan ik me vaak in bartje vinden, en ik vind hem ook goed discussiëren. Maar soms komen er ook totaal onzinnige dingen bij kijken in zijn redenaties, vooral wanneer de zogenaamde 'holmaatjes' zich ermee gaan bemoeien.

Ik snap ook totaal niet het zogenaamde protest in het mannenforum erover. Kinderlijk gedrag, niets meer niets minder. En dat vind ik ook vooral de mindere kant van bartje. (en zijn 'holmaatjes'.)

Youssef
Banaan is offline  
Oud 13 December 2003, 18:38   #67
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Angry

Citaat:
Originally posted by chica

Ik weet nu al hoe jullie hierop gaan reageren
En users zoals jij moeten gewoon de kanker krijgen. Zielige users (sorry psycho, jij doet dat ook soms ) die gaan redeneren vanuit beheerders standpunten en zo de sfeer verzieken, of de lust van een forumbaas verspillen.

Up your arse, ga in Aan de Bar.. posten in plaats van zielige jank one liners hier te plaatsen.
Banaan is offline  
Oud 13 December 2003, 18:41   #68
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
En users zoals jij moeten gewoon de kanker krijgen. Zielige users (sorry psycho, jij doet dat ook soms )
Zeg me dat op dat moment dan,want meestal zit ik me gewoon een eindje af te reageren en heb 'k t niet eens door
 
Oud 13 December 2003, 18:46   #69
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Talking

Citaat:
Originally posted by psychobunny
Zeg me dat op dat moment dan,want meestal zit ik me gewoon een eindje af te reageren en heb 'k t niet eens door
Ik weet het niet, eigenlijk lees ik niet eens meer onzintopics door Ik haal nu misschien oude koeien uit de sloot, dus het lijkt me beter daar dan niet over door te gaan
Banaan is offline  
Oud 13 December 2003, 18:51   #70
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Toch grappig dat juist deze 2 personen nu in opstand komen tegen het gedrag van andere fb's terwijl deze 2 nou juist altijd werden genoemd als het bewijs dat de staff niet alleen aan vriendjes politiek deed
Nickchange is offline  
Oud 13 December 2003, 19:00   #71
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
En users zoals jij moeten gewoon de kanker krijgen. Zielige users (sorry psycho, jij doet dat ook soms ) die gaan redeneren vanuit beheerders standpunten en zo de sfeer verzieken, of de lust van een forumbaas verspillen.

Up your arse, ga in Aan de Bar.. posten in plaats van zielige jank one liners hier te plaatsen.
Dank je Mijn oma is net geopereerd aan kanker, mijn tante is er aan overleden, maar ik ben erg blij met deze opmerking van jou, doet me goed dat je zoveel medelijden hebt met mensen die kanker hebben
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 13 December 2003, 19:03   #72
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange
Toch grappig dat juist deze 2 personen nu in opstand komen tegen het gedrag van andere fb's terwijl deze 2 nou juist altijd werden genoemd als het bewijs dat de staff niet alleen aan vriendjes politiek deed
Het is makkelijker te zeggen dat je alles graag wilt veranderen aan het beleid, dan dat het je ook echt lukt. En bij ll.com zit dat nou eenmaal lastig in elkaar.

Dit is simpel uit te leggen. Er is namelijk gewoon geen echte bevelhebber. Iedereen is ooit gekozen door de rest en als die dan opeens tegen de zin van anderen gaat werken is dat moeilijk. Als je kijkt naar zowat ALLE andere forums, zie je gewoon dat bijvoorbeeld Danny (Fok!), Femme (GoT) of Jon (s.com) een treetje hoger staat dan de rest en dat hij ook dingen ZELF kan beslissen die de rest als zoete koek slikt.

Hier moet alles via andere oeroude forumbazen en leden gaan die menen de meeste zeggenschap te hebben vanwege hun registratiedatium.

Het werkt gewoon niet, tenzij een geschikte beheerder ook echt in dienst van Spill gaat. (lees: menselijk contact heeft met Spill en die ook op elk moment kan maken)
Banaan is offline  
Oud 13 December 2003, 19:04   #73
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Thumbs down

Citaat:
Originally posted by chica
Dank je Mijn oma is net geopereerd aan kanker, mijn tante is er aan overleden, maar ik ben erg blij met deze opmerking van jou, doet me goed dat je zoveel medelijden hebt met mensen die kanker hebben

Heel leuk voor jou, maar als ik zeg dat je een mongool bent ga ik ook geen medelijden hebben met dat mongolenhuis hier in de buurt. Oftewel, rot naar psychologie met dit soort reply's of kom gewoon nooit meer terug op dit forum als je dat niet kunt verwerken.

(oh ja, wasgetekend, Youssef. voor jullie het vergeten )
Banaan is offline  
Oud 13 December 2003, 19:09   #74
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
Heel leuk voor jou, maar als ik zeg dat je een mongool bent ga ik ook geen medelijden hebben met dat mongolenhuis hier in de buurt. Oftewel, rot naar psychologie met dit soort reply's of kom gewoon nooit meer terug op dit forum als je dat niet kunt verwerken.

(oh ja, wasgetekend, Youssef. voor jullie het vergeten )
Rot zelf dan ook op naar iemand anders met je achterlijke gescheld

en dit is een flame ja
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 13 December 2003, 19:16   #75
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by chica
Rot zelf dan ook op naar iemand anders met je achterlijke gescheld

en dit is een flame ja
Wat een dooddoener, maargoed. Daar kom je dus niets verder mee. Lijkt me dan ook redelijk nutteloos om daar verder over te gaan.

Banaan is offline  
Oud 13 December 2003, 19:32   #76
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Voor mij was het ook moeilijk om te geloven, maar NW en KK hebben deze beslissing toch echt met zn tweetjes genomen, zonder daarbij rekening te houden met regels en andere forumbazen. Jammer dat je de feiten niet kent, maar blijkbaar vonden deze heren het niet nodig om zaken zoals deze te bespreken in de staff en vond men het ook niet nodig om eerst OW's te geven, hetgeen de normale gang van zaken is. De zogenaamde 'overtredingen' die Bart begaan zou hebben zijn en een ban zouden veroorzaken zijn echt nergens op gebaseerd.



'Belachelijk gedoe'? Verklaar dat eens? Want ik zie niet in waar je op doelt. Iemand bannen omdat je hem niet mag is natuurlijk volkomen schandalig. Waarvoor zijn er überhaupt regels en OW's in het leven geroepen, Saar? En waarvoor zijn FB's zoals Tyskie en ik? Om naar de pijpen te dansen van alleenheersers als beheerders?

Het gaat hier trouwens niet om banaan of de ultimatums van Bart, maar om het feit dat Koelkast dreigde op te stappen als Bart niet wegging en dat dus Bart maar even snel gebanned moest worden om niets... en dat kan niet.


Als jullie het hebben over 'Bart aandacht geven' en 'Bart en z'n vrienden weg, voor de volle 100%', dan is het toch niet zo raar dat ik er zo over denk? Jullie maken er, net als Koelkast, een belachelijk prive oorlogje met Bart van. Terwijl het hier gaat om een zaak van machtsmisbruik en onrechtvaardig bannen. En zeg dan niet dat je objectief bent, want je mening wordt puur ingegeven doordat je bart niet mag.

De reden is dat hij een trol user is waar al zeer veel klachten en ergenis over bestaat maar hij weet zich slim onder de regels of tussen de regels door te wurmen. Neemt niet weg dat ie nog steeds sfeer verziekend bezig is.

De hele taak van beheerders dus die van NW en mij is nu juist beheren dus beslissingen kunnen maken als we moeten wachten op commisies werkt het niet het gedoe rond trol users speelt al lang in de staff maar daar blijven we ons slap verschuilen achter de regeltjes die er zijn. Dat er mensen en leden vertrekken en zig bij elke post ergeren die trols doen telt niet mee blijkbaar zolang de heilige regeltjes maar niet geschonden worden.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 13 December 2003, 19:45   #77
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
.

Waarom zie ik nooit mensen van Spill in de staff?
Die mensen werken bij spill en zijn niet aangenomen om een beetje over een sub onderdeel in een forumpje te posten.

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
.
Waarom hoor ik nooit mensen van Spill klagen over bepaalde users?
Omdat je geen beheerder bent.

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
.
Waarom hoor ik Koelkast nooit in de staff over Spill?
gaat via email en ik ga geen mails van mensen in een publiek of price forum plaatsen dat is niet netjes om te doen. Met die zaken heb je als Fb of FB+ ook niets te maken je kan er je mening over geven en het er mee eens of niet mee eens zijn maar dat verranderd dan niets dus is het een zinloze discussie en die bespaar ik je zo.

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Waarom heb ik nog nooit iets gehoord over al die zogenaamde klachten van Koelkast en/of van leden op feedback en ledenstaff?
Staan wel in de gewone staff een aantal en waarom moet ik alles openbaar maken. ik heb een vertrouwens functie als mensen in vertrouwen iets hebben en ik dat dus niet openbaar ga maken in leden staff. En waarom moet ik als beheerder een klacht gaan openen in leden staff nieuwe manier van bureaucratie

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Waarom hoort Bart van Robbert van Os, van Spill, via MSN nooit iets over klachten?
Geen idee vraag het hem op msn


Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Waarom wordt er niet gewerkt met waarschuwingen?
omdat dat niet in elk geval werkt
Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

Waarom bestaan er regelementen?
Zodat de regels er een beetje zijn en er structuur is zodat mensen ook kunnen gewezen worden op waarom iets niet mag.

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

En de hamvraag:
Waarom doet Koelkast net zo hard mee en veroorzaakt hij door zn eeuweige geruzie met Bart zelf de problemen?
leg uit ik snap je niet?

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
En belangrijker: waarom neemt hij het heft in eigen hand en gebruikt hij zn bevoegdheid om dit kinderachtige geruzie te beindigen?
[/B]
Ik heb hem dus niet om persoonlijke redenen gebanned, ten tweede als ik dat dan al zou doen is het uber dom. kijk hoeveel meer ellende ik daarmee op mijn hals zou halen.


Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
En op die verstandige Riddler ga ik maar niet in, want dat leidt tot niks [/B]


je blind staren en niet willen geloven wat de wederpartij ook zegt is altijd een goede oplossing. Goede argumenten negeer je gewoon zodat je er geen antwoord op hoeft te geven. Handig maar niet echt eerlijk.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 13 December 2003, 19:51   #78
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie

De feiten:
• Koelkast opent een topic waarin wij een keuze zouden moeten maken tussen Bartje en hem. Niemand maakt een keuze.
• Koelkast opent een topic waarin hij aangeeft te stoppen.
• Koelkast verschijnt twee weken niet en niemand weet hoe en wat we aan vervangers moeten regelen.
• Ineens is Koelkast terug, heeft Bartje drie onzinnige OW's en is hij gebanned.
Die feiten die jij neerzet waar bewijs je die dan mee?

eerste klopt maar zie ook de nuance ging er om dat ik in dat topic vroeg dat ik als beheerder geacht werdt het fort te verdedigen met alleen een pijl en boog terwijl de vijand met 3 tons tanks op ons af kwam. als voorbeeld gaf ik bartje aan maar ging hier direct ook om alle andere troll users. Alleen een beetje slecht voorbeeld van mij toen omdat niet iedereen het in 1e instantie begreep.


2e klopt niemand durfde een keuze te maken iedereen bleef zich verschuilen achter regels en regels mensen hadden voor elk probleem een oplossing namelijk nieuwe regels maken. iets waar ik me niet in kon vinden.

Ik ben geen 2 weken weg geweest slechts op invisible en alles kunnen volgen heb me koest gehouden om te zien hoe het dan zou gaan en wat er zich ontwikkelde. Gezien precies wat je aangeeft niemand weet hoe het moet problemen losten niet op.

heb geen OW's gegeven maar ik voer een nieuwe wind in door het forum namelijk trol users opzouten een leefbaarder leuker en gezelliger forum voor de meerderheid van de gebruikers!
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 13 December 2003, 19:59   #79
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie

En wat is er uberhaupt mis met een stevige discussie? Altijd dat zoetsappige "zeg iets lievs over de user boven je deel 99" is geen hol aan. Maar degenen die zo'n discussie aangaan, zijn trollen en worden gebanned.
Helemaal niets en zet je zoek functie aan en doorzoek feedback zinnige discussies genoeg. Alleen is het helaas zo dat als een gebruiker hier kwam om te rellen en zoveel mogelijk te narren na zijn uiteindelijk verloren discussie meteen als argument zal aanvoeren dat de discussie niet open is omdat hij gebanned is.

makkelijk argument echter niet helemaal waar als iemand echt een goede reden heeft en of een verhaal zodat zijn ban onterecht zou zijn zou diegene dat wel in een emailtje zetten echter zo een mail heb ik nog nooit ontvangen.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 13 December 2003, 20:12   #80
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Toegegeven is een ultimatum van een half uur natuurlijk flauw en niet netjes om te doen. Ga dit ook niet goedpraten maar blijft wel dat er nu eindelijk eens een keer gereageerd kon worden.


Dat de kogel een keer geschoten wordt en niet er eerst 3 commisies en een boek regelementen naast moet komen te liggen voordat een beslissing gemaakt wordt.

Als elk crew lid moet stemmen duurt dit meestal meer als een MAAND voordat er ook werkelijk een uitslag is waardoor in veel zaken een uitslag van een stemming er al niet meer toe zou doen.


Snel handelen geeft snel resultaat maar verhoogt de kans op fouten. ik ben bereid die fouten op me te nemen en te weerstaan. dat vind ik een zaak van beheerder zijn.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 13 December 2003, 20:31   #81
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchange
Toch grappig dat juist deze 2 personen nu in opstand komen tegen het gedrag van andere fb's terwijl deze 2 nou juist altijd werden genoemd als het bewijs dat de staff niet alleen aan vriendjes politiek deed
Kijk... JIJ bent iemand die snapt wat ik bedoel
WishfulDreaming is offline  
Oud 13 December 2003, 21:11   #82
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
heb geen OW's gegeven maar ik voer een nieuwe wind in door het forum namelijk trol users opzouten een leefbaarder leuker en gezelliger forum voor de meerderheid van de gebruikers!
 
Oud 13 December 2003, 21:22   #83
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
je moet niet alleen dat stukje quoten he maar het hele verhaal er achter er dan ook op mee nemen. dit is iets weer zwaar uit zijn verband trekken.



Wat ik bedoel is dat ik dus niet wil gaan wachten tot alle crew leden gestemd hebben over iets wat een maand gaat duren terwijl een super hacker het hele forum overhoop trekt.

Ik heb ook bij de acties van joeyb toen pikante foto's van leden in het foto en plaatjes forum niet eerst 3 ow's gezonden nee meteen een ban opzouten met zo iemand. Een beetje prive pikante foto's van mensen op het forum plaatsen om ze zo te grzen te nemen en semie populair te doen.

Staat nergens een regel dat dat expliciet niet mag maar ik vond het wel een ban waard niemand lag daar toen wakker van.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 13 December 2003, 21:55   #84
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

Ik heb ook bij de acties van joeyb toen pikante foto's van leden in het foto en plaatjes forum niet eerst 3 ow's gezonden nee meteen een ban opzouten met zo iemand. Een beetje prive pikante foto's van mensen op het forum plaatsen om ze zo te grzen te nemen en semie populair te doen.

Staat nergens een regel dat dat expliciet niet mag maar ik vond het wel een ban waard niemand lag daar toen wakker van.
Die regel is er wel. De regels zijn zelfs bijzonder complementair... Maar als jij jezelf boven regels en het forum stelt.. Tja, dan houdt het op. Met heel l.com.

Je geeft toe dat de redenen die jij aangaf geen geldige redenen zijn om hem te bannen, maar dat je hem bant omdat jij hem een troll-user vindt en jij bepaalde meningen omtrent hem hebt gevormd...

Dat is toch pure kolder? Dat lijkt meer op een dictatuur. En ook al is het belachelijk om dit forum met een staat te vergelijken, iets wat op een dictatuur lijkt kan nooit goed zijn...

Citaat:
Originally posted by koelkast

heb geen OW's gegeven maar ik voer een nieuwe wind in door het forum namelijk trol users opzouten een leefbaarder leuker en gezelliger forum voor de meerderheid van de gebruikers!
Jammer alleen dat ik zeker weet dat NW en veel meer Staffleden het hier niet mee eens zijn. Zij hebben duidelijk gekozen voor een systeem van regels en kiezen niet voor een beheerder die op eigen houtje mensen naar eigen goeddunken kan bannen.
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 13 December 2003 om 21:57
Tyskie is offline  
Oud 13 December 2003, 22:36   #85
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn mening:
ik sta achter KK!
en ik vind het een zielig iets dat jullie daar zo moeilijk over zitten doen..
maar goed das mijn mening
ik vind het helemaal niet er dattie geband is.. hij komt wel weer via chicas accound of zo er op...
 
Oud 14 December 2003, 00:48   #86
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
Als elk crew lid moet stemmen duurt dit meestal meer als een MAAND voordat er ook werkelijk een uitslag is waardoor in veel zaken een uitslag van een stemming er al niet meer toe zou doen.
als er belangrijke keuzes moeten worden gevraagd of als er iets belangrijks gedaan moet worden, vraag ik de mening van de meesten van Staff op msn omdat dat veel sneller gaat dan in Staff zelf omdat er een aantal zijn, waaronder JIJ, die hun gezicht helemaal niet vaak in Staff laten zien....maar je bent gelukkig dus niet de enige

maar t boeit me geen kont als mensen dan zoiets achterkamertjespolitiek vinden, want ik verzamel dan de meningen

zo en nu ff terug komen op t echte onderwerp:

ik krijg idd de indruk dat deze ban meer was wegens de prive-vete tussen jou en Bart. iig word ik daar erg moe van, steeds maar weer klachten over hem van jou en andersom

Chica volgt blijkbaar weer eens t halve verhaal en komt hier alleen maar om haar vriend te verdedigen dus daar ga ik niet eens op in

Citaat:
Originally posted by koelkast
De hele taak van beheerders dus die van NW en mij is nu juist beheren dus beslissingen kunnen maken
op basis van de regels ja, daar heeft onder andere Tys hard voor gewerkt en daar probeer ik me ook altijd zo goed mogelijk aan te houden

Citaat:
Dat er mensen en leden vertrekken en zig bij elke post ergeren die trols doen telt niet mee blijkbaar zolang de heilige regeltjes maar niet geschonden worden.
t exploiteren van de regels kan natuurlijk ook niet

je zegt trouwens zelf dat Bart laster pleegt maar zelf heb je ook laster gepleegd, tegen minstens 2 mensen. dat zou minstens een OW voor jou zijn
Nightwolf is offline  
Oud 14 December 2003, 00:59   #87
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

kick de mensen die niet serieus kunnen en steeds offtopic gaan zijn hier eens uit zeg
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline  
Oud 14 December 2003, 08:19   #88
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
als er belangrijke keuzes moeten worden gevraagd of als er iets belangrijks gedaan moet worden, vraag ik de mening van de meesten van Staff op msn omdat dat veel sneller gaat dan in Staff zelf omdat er een aantal zijn, waaronder JIJ, die hun gezicht helemaal niet vaak in Staff laten zien....maar je bent gelukkig dus niet de enige
waarom mag jij dat dan wel en als ik zoiets doe is het dat ik achterkamertjes politiek doe en de stemming zelf bepaal? Zo en zo dikke L*L want het gaat dus om de laatste 2 weken waarin in express niet gereageerd heb (wel gevolgt).

Mijn chat logs op msn bekeken kan ik alleen iets vinden over dext0r en dat was vorige week dus binnen de 2 weken marge die ik net stel.

Citaat:
Originally posted by Nightwolf

ik krijg idd de indruk dat deze ban meer was wegens de prive-vete tussen jou en Bart. iig word ik daar erg moe van, steeds maar weer klachten over hem van jou en andersom
Misshcien moet je een nieuwe set regels maken? kom op je hebt blijkbaar niet mijn postings gelezen hier waar alles helder en duidelijk staat en dingen niet gekleurd in staan.


Citaat:
Originally posted by Nightwolf

op basis van de regels ja, daar heeft onder andere Tys hard voor gewerkt en daar probeer ik me ook altijd zo goed mogelijk aan te houden
Moet jij doen. Ik niet ik accepteer de regels als een basis en grondslag een echte beheerder kan hier absoluut niet mee werken als het er op aan komt. Als iemand ll.com hacked en jij banned hem zal ik je een OW komen geven omdat niet in de regels staat dat het niet mag. kijk hoe scheel je dan kijkt. Een beheerder moet op commen sense en via ervaring en kennis kunnen handelen als dat nodig is. Om eindelijk eens een keer van die verpeste sfeer af te komen die maar een klein groepje mensen hier neerzet stap ik boven de regels uit en verschuil me er niet achter. Ik weiger nog langer mensen die last hebben van trol users en slachtoffer worden een prietpraatje verkopen ja nee staat niet in de regels maar ik zal een topic openen in de staff en dan geven we misshcien hem wel een OW

Citaat:
Originally posted by Nightwolf

je zegt trouwens zelf dat Bart laster pleegt maar zelf heb je ook laster gepleegd, tegen minstens 2 mensen. dat zou minstens een OW voor jou zijn
Dit slaat kop nog staart, typerend nog weer een leugen van de oneindige verzinsel en modder gooi machine die bepaalde mensen hier hebben. zeker op msn en er is een chatlog of zo. kom op wat is dit nu weer voor flauwe steek die er niets mee te maken heeft. het enige waar je in kan denken blijkt weer OW's en REGELS. welke personen heb ik dan lastig gevallen met scheld kannonades en of andere zaken en op welke manier.

let dus op dat ik een msn chatlog die ik in kladblok zelf ook nog kan maken geen bewijs is want dan kan ik iedereen op het forum met msn een OW gaan sturen als ik een dagje met kladblok en msn naampjes speel
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 14 December 2003, 08:20   #89
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
kick de mensen die niet serieus kunnen en steeds offtopic gaan zijn hier eens uit zeg
ik waag me daar niet aan op moment dat ik iets moderate komen mensen meteen met beschuldigingen dat ik de reacties aanpas voor mijn eigen goeddoen

en het is mijn forum niet om te onderhouden en al zeker mijn topic niet.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 14 December 2003, 11:21   #90
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

waarom geef je als voorbeeld telkens een hacker koelkast? het gaat toch om Bartje, niet om een hacker.
 
Oud 14 December 2003, 11:25   #91
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit is toch een geweldig topic
 
Oud 14 December 2003, 11:51   #92
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Dit is toch een geweldig topic
en een geweldige reply...
ik_ben_de_man is offline  
Oud 14 December 2003, 12:07   #93
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
waarom geef je als voorbeeld telkens een hacker koelkast? het gaat toch om Bartje, niet om een hacker.
dat is een duidelijk voorbeeld waar goed mee aan te tonen is dat regels niet altijd werken. zo simpel dat iedereen het wel zou moeten snappen. Ik kan wel allemaal andere voorbeelden gaan geven maar in het verleden is gebklen dat mensen daar dan over door gaan zagen en het doel van het verhaal uit het oog verliezen.

Dan zitten we met zijn allen te zagen over voorbeelden die gegeven zijn en de stelling weten mensen dan al niet meer.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 14 December 2003, 12:23   #94
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke
mijn mening:
ik sta achter KK!
en ik vind het een zielig iets dat jullie daar zo moeilijk over zitten doen..
maar goed das mijn mening
ik vind het helemaal niet er dattie geband is.. hij komt wel weer via chicas accound of zo er op...
Het valt natuurlijk helemaal niet op als die onder mijn account post
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 14 December 2003, 12:34   #95
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Waarom zie ik nooit mensen van Spill in de staff?
Neej jij bent er vaak wil je zeggen...jij laat alleen wat van je horen als een van je vriendjes weer bijna een ban aan zijn reet heeft hangen man...of als we wat aan het beleid dat binnen sport geldt wat willen doen....maar verder horen we jou ook nooit hoor...
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline  
Oud 14 December 2003, 13:04   #96
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
waarom mag jij dat dan wel en als ik zoiets doe is het dat ik achterkamertjes politiek doe en de stemming zelf bepaal?
lees dat eerste stukje nog maar eens

Citaat:
Moet jij doen. Ik niet ik accepteer de regels als een basis en grondslag een echte beheerder kan hier absoluut niet mee werken als het er op aan komt. Als iemand ll.com hacked en jij banned hem zal ik je een OW komen geven omdat niet in de regels staat dat het niet mag. kijk hoe scheel je dan kijkt. Een beheerder moet op commen sense en via ervaring en kennis kunnen handelen als dat nodig is. Om eindelijk eens een keer van die verpeste sfeer af te komen die maar een klein groepje mensen hier neerzet stap ik boven de regels uit en verschuil me er niet achter. Ik weiger nog langer mensen die last hebben van trol users en slachtoffer worden een prietpraatje verkopen ja nee staat niet in de regels maar ik zal een topic openen in de staff en dan geven we misshcien hem wel een OW
goh zo dom ben ik ook weer niet, Wes. de regels zijn richtlijnen waar ik me zo veel mogelijk aan hou. hackers geef je dan natuurlijk gelijk een ban


Citaat:
Dit slaat kop nog staart, typerend nog weer een leugen van de oneindige verzinsel en modder gooi machine die bepaalde mensen hier hebben. zeker op msn en er is een chatlog of zo. kom op wat is dit nu weer voor flauwe steek die er niets mee te maken heeft. het enige waar je in kan denken blijkt weer OW's en REGELS. welke personen heb ik dan lastig gevallen met scheld kannonades en of andere zaken en op welke manier.
t staat in Staff dus niks msn
Nightwolf is offline  
Oud 14 December 2003, 14:07   #97
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Neej jij bent er vaak wil je zeggen...jij laat alleen wat van je horen als een van je vriendjes weer bijna een ban aan zijn reet heeft hangen man...of als we wat aan het beleid dat binnen sport geldt wat willen doen....maar verder horen we jou ook nooit hoor...
LoeLoe, je haalt het bloed onder mn nagels vandaan met domme reacties als deze. NOOIT hoor ik je over Sport en wat voor een beleid ik voer, haal het er nu dus ook niet bij want het doet absoluut niet ter zake. Wat een ontzettend kinderachtige manier van 'discussieren': "Ja, maar jij begon Ar-Tuur!"

De frustratie blijkt duidelijk uit je post, en daarmee ook onmacht, want een ban voor Bart is gewoonweg niet te verdedigen.

En als FB van Sport kom ik op voor mensen die vaak op mijn forum komen en nu onterecht een ban aangesmeerd worden, is dat een probleem?

Wesley kom op en wees eerlijk, maak die fout van je goed. Je kunt gewoon simpelweg niet op eigen houtje, zonder geldige OW's en redenen iemand bannen en de regels en andere FB's negeren. Bart wordt gebanned naar aanleiding van een persoonlijke onenigheid, hetgeen volkomen belachelijk is.
 
Oud 14 December 2003, 14:36   #98
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
LoeLoe, je haalt het bloed onder mn nagels vandaan met domme reacties als deze. NOOIT hoor ik je over Sport en wat voor een beleid ik voer, haal het er nu dus ook niet bij want het doet absoluut niet ter zake. Wat een ontzettend kinderachtige manier van 'discussieren': "Ja, maar jij begon Ar-Tuur!"
Hoewel jij gelijk hebt wat betreft "Jij begon" heeft zei wel weer gelijk als ze zegt dat je nooit een zak uitvoert. Als FB ben jij ook iemand die initiatief moet nemen en mee moet denken met de rest van de crew.

Citaat:
Wesley kom op en wees eerlijk, maak die fout van je goed. Je kunt gewoon simpelweg niet op eigen houtje, zonder geldige OW's en redenen iemand bannen en de regels en andere FB's negeren. Bart wordt gebanned naar aanleiding van een persoonlijke onenigheid, hetgeen volkomen belachelijk is.
Of Wesley nu gelijk heeft of niet, ik kan me wel vinden in zijn zero-tolerance beleid. Dat iemand daarvoor moet worden opgeofferd door eventuele persoonlijke vetes staat voor mij daarbuiten. Het moet eens afgelopen zijn met het mietenbeleid, en ik vind het goed dat hij dat dan zelf ook in ziet.

Troll users moeten gewoon hard aangepakt worden en de onzin dat je de rest van Staff moet raadplegen (die vervolgens pas na x dagen reageert) is gewoon niet te houden. Ook de onzin dat je slachtoffer wordt van je regels mag eens ophouden.

We zijn hier verdomme toch niet de Nederlandse rechstaat die telkens door een papieren rompslomp moet gaan om wat geregeld te krijgen of dat moordenaars of verkrachters lage straffen krijgen door mazen in de wet. In Nederland is men daar vaak ontevreden over, hier kun je dat makkelijk voorkomen.

Alhoewel ik er dan wel voor zou zorgen dat je tenminste wat mensen had die aan dezelfde kant staan binnen de crew die ook nog eens beleid kunnen voeren. (dus niet LoeLoe )
Banaan is offline  
Oud 14 December 2003, 14:54   #99
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Banaan
Of Wesley nu gelijk heeft of niet, ik kan me wel vinden in zijn zero-tolerance beleid. Dat iemand daarvoor moet worden opgeofferd door eventuele persoonlijke vetes staat voor mij daarbuiten.
Zero-tolerance aan de ene kant en consequent, rechtlijnig en rechtvaardig aan de andere kant zijn twee verschillende dingen. Als je een zero-tolerance beleid wil voeren, moeten straffen en bans wel ergens op gebaseerd zijn en moet je consequent optreden. Anders is een zero-tolerance beleid een mooier woord voor dictatuur. Dat wil dus zeggen: niet alleen tegen de mensen waarmee jij als beheerder persoonlijk problemen hebt optreden, maar wel meteen tegen alles en iedereen daadkrachtig optreden, en niet na enkele weken van complete afwezigheid ineens iemand die je niet mag bannen omdat je daar zin in hebt. Want dan heers je als beheerder over een forum en dat kan niet de bedoeling zijn.

Citaat:
Het moet eens afgelopen zijn met het mietenbeleid, en ik vind het goed dat hij dat dan zelf ook in ziet.

Troll users moeten gewoon hard aangepakt worden en de onzin dat je de rest van Staff moet raadplegen (die vervolgens pas na x dagen reageert) is gewoon niet te houden. Ook de onzin dat je slachtoffer wordt van je regels mag eens ophouden.
Ik ben het compleet met je eens Youssef. Echte troll users moeten aangepakt worden. Als je echter de 'criteria' van Koelkast gaat toepassen, kun je beter het halve forum onmiddelijk bannen. Ook Koelkast zelf kan dan niet buiten schot blijven, aangezien hij zelf ook regelematig de sfeer verpest door openlijk kansloze ruzietjes uit te vechten. Daarnaast is er een heel batterij users dat wel eens irriteert of zich bezondigt aan felle flames.

Maar het is ontzettend hypocriet om ineens te doen alsof je een zero-tolerance beleid terwijl je niet consequent bent.

Citaat:
We zijn hier verdomme toch niet de Nederlandse rechstaat die telkens door een papieren rompslomp moet gaan om wat geregeld te krijgen of dat moordenaars of verkrachters lage straffen krijgen door mazen in de wet. In Nederland is men daar vaak ontevreden over, hier kun je dat makkelijk voorkomen.

Alhoewel ik er dan wel voor zou zorgen dat je tenminste wat mensen had die aan dezelfde kant staan binnen de crew die ook nog eens beleid kunnen voeren. (dus niet LoeLoe )
Citaat:
We zijn inderdaad geen rechtstaat, maar een situatie waarin één beheerder mag doen wat hij wil en zn macht mag misbruiken door beslissingen te laten afhangen van persoonlijke ruzies, terwijl verschillende FB's het daar niet mee eens zijn, is onwerkbaar.

Een papieren rompslomp is natuurlijk complete onzin, een eenvoudig topic waarin je iets bespreekt is volkomen normaal, daarvoor is er een staffroom in het leven geroepen.

Als dit het beleid is van de beheerder, dan kunnen de staffroom, het regelement en de rest van de FB's afgeschaft worden, die zijn immers waardeloos geworden.
 
Oud 14 December 2003, 15:06   #100
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
Chica volgt blijkbaar weer eens t halve verhaal en komt hier alleen maar om haar vriend te verdedigen dus daar ga ik niet eens op in
Weer eens... Dan ga je er toch niet op in, doe wat je niet laten kunt! Maar je gaat mij niet vertellen dat mensen hier die Bart totaal NIET mogen objectief kunnen kijken.. en dat daar dus wél op in moet worden gegaan. Ik mag hem totaal WEL, moeite mee?
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.