Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 November 2004, 13:49   #1
The black devil
Guest
 
Berichten: n/a
Post Het hele gedoe in de politiek.

Waar ikzelf helemaal ziek van word is al het gezeur over regeltjes. Neem nou een boete voor zonder licht fietsen. Daar doen ze 2 of drie maanden over. Das toch niet meer normaal??? Daarom kun je op dit forum praten (of schelden) op de regeltjes die wat mij betreft een beetje te ingewikkeld worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2004, 15:01   #2
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Het hele gedoe in de politiek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The black devil
Waar ikzelf helemaal ziek van word is al het gezeur over regeltjes. Neem nou een boete voor zonder licht fietsen. Daar doen ze 2 of drie maanden over. Das toch niet meer normaal??? Daarom kun je op dit forum praten (of schelden) op de regeltjes die wat mij betreft een beetje te ingewikkeld worden.
Zeiken is te makkelijk, geef dan zelf een voorbeeld hoe het wel moet
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2004, 09:30   #3
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

ik vind fietsers een bekeuring geven omdat ze op de stoep fietsen dus echt een beetje te ver gaan ... het zonder licht rijden kan ik nog wel enigszins begrijpen want hiermee komt de veiligheid van de weg in gevaar ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2004, 09:08   #4
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

ze moeten mensen gewoon goede voorlichting geven en laten zien hoe het er vanuit een auto uitziet als iemand zonder licht rijdt ipv boetes uitdelen... een boete vindt iemand minder erg dan een ongeluk. Van veel mensen die pas hun rijbewijs hebben hoor ik dat ze fietsers zonder licht amper kunnen zien en sinds dien zelf altijd hun licht werkend hebben.

maarjah.. dat kost alleen maar geld en boetes leveren nou eenmaal geld op..
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2004, 14:39   #5
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
ik vind fietsers een bekeuring geven omdat ze op de stoep fietsen dus echt een beetje te ver gaan ... het zonder licht rijden kan ik nog wel enigszins begrijpen want hiermee komt de veiligheid van de weg in gevaar ...
slim he, maar komt de veiligheid van voetgangers niet in gevaar als jij op de stoep gaat fietsen dan, er zijn niet voor niets FIETSpaden, oke regels zijn er om nageleefd te worden dus eigenlijk vind ik het niet zo gek, als je iedereen maar zonder licht laat rijden of iedereen maar op de stoep laten rijden dan slaat het door daarom zijn die regels er, eerst mogen de fietsers er zonder boetes rijden vervolgens willen mensen met brommer/scooters dat ook dan is het einde zoek, ze zijn er niet voor niks
  Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2004, 14:58   #6
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
slim he, maar komt de veiligheid van voetgangers niet in gevaar als jij op de stoep gaat fietsen dan, er zijn niet voor niets FIETSpaden, oke regels zijn er om nageleefd te worden dus eigenlijk vind ik het niet zo gek, als je iedereen maar zonder licht laat rijden of iedereen maar op de stoep laten rijden dan slaat het door daarom zijn die regels er, eerst mogen de fietsers er zonder boetes rijden vervolgens willen mensen met brommer/scooters dat ook dan is het einde zoek, ze zijn er niet voor niks
nee maar ik fietste gewoon het laatste stukje bij mij in de straat naar mijn huis over de stoep ... dr loopt zo goed als nooit iemand door mijn straat want daarvoor neemt iedereen hier z'n auto ... en dan moet ik een bekeuring betalen ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2004, 17:38   #7
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
nee maar ik fietste gewoon het laatste stukje bij mij in de straat naar mijn huis over de stoep ... dr loopt zo goed als nooit iemand door mijn straat want daarvoor neemt iedereen hier z'n auto ... en dan moet ik een bekeuring betalen ...
jah das wel klote, maar jah je kunt geen onderscheid maken, maar jah, nou kreeg ik een tijd geleden een boete doordat ik om 3 uur 's nachts (!) door rood reed:@ dus ach you are not the only one
  Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2004, 18:02   #8
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
jah das wel klote, maar jah je kunt geen onderscheid maken, maar jah, nou kreeg ik een tijd geleden een boete doordat ik om 3 uur 's nachts (!) door rood reed:@ dus ach you are not the only one
hmmm jah ... t slaat in ieder geval nergens op allemaal
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.