Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 November 2004, 19:53   #1
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard gsm gepiekt door vriendin

HET IS LANG MAAR LEES HET TOCH MAAR DOOR IK WEET NIET WAT TE DOEN


Het begon twee jaar geleden, ik had ruzie met een vriendin, een lange ruzie (je krijgt me niet snel kwaad, maar als je me kwaad krijgt, duurt het lang). Tegen het einde van die ruzie (ik wist toen niet da da het einde was) stonden we op onze sportdag vier uur in panne, in totaal zaten we 8u op de bus en er heerste toen een erge paniek. Toen heb ik voor het eerst terug met dat meisje gebabbeld (sara) gewoon, babbelen omda we allemaal op elkaar geplakt zaten en dan beginnen roepen is geen alternatief.

Tot overmaat van ramp werd die dag mijn gsm gepiekt op de bus, ik dacht eerst dat hij verloren was, maar een heuse zoekactie leverde niets op. Iedereen zocht mee, wat mijn vertrouwen vergrootte, ook sara.

Toen begon het beter te gaan me sara en ik, we legden alles zo een beetje bij, maar ik heb aar altijd gezegd dat ik het niet zal vergeten.
Nu zijn we twee jaar verder, en we komen echt goed overeen.Tot vorige woensdag haar 'beste' vriendin van twee jaar geleden per ongeluk liet vallen dat het SARA was die mijn gsm stal, en hem niet anoniem wou teruggeven, omdat ze er geld uit wou slaan.
Sara heeft mij dit noooit opgebiecht, en nu hebbe we dus een vriendschapsband met zo'n geweten achter.

Ik ben enorm pissed off, wil mijn geld terug en zij kan het bij mij nu wel voor altijd vergeten. ze is gewoon net dat tikkeltje té achterbaks geweest, ik voel me gebruikt en gemanipuleerd.

Wat zouden jullie doen? Geld terug vragen, vriendschap verbreken? Tips, suggesties? Ze weet niet dat ik eht weet

Laatst aangepast door Snoes : 16 November 2004 om 20:15
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2004, 20:20   #2
Lindey
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Misschien is het niet eens waar dat ze heb "gepiekt" heeft.. zou het gewoon aan je vriendin vragen eerst, voordat je gelijk ruzie gaat lopen schoppen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2004, 20:37   #3
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja natuurlijk, ma zou ze wel eerlijk zijn? Ik vraag het haar zeker onder vier ogen, dan kan ze al ni vluchten en moeilijk liegen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2004, 20:50   #4
Gast
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

praat het rustig uit en vraag de redenen waarom enzo
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2004, 10:22   #5
Romero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

aan zo'n vriendin heb je dus niks, een vriendin die van je steelt. je bent een vriendin omdat je elkaar vertrouwd en dat vertrouwen word geschaad ik zou de vriendschap verbreken aan zo'n vriendin heb je dus niks:@
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2004, 21:48   #6
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb het haar nu verteld en ze reageerde eerst ongeloofwaardig, ze beweerde dat alles uit de lucht was gegrepen, toen galf ze half toe, maar snel had ze door wat er allemaal op het spel stond, en ja, toen kwam de grote biecht.

Ze had er spijt van, nog steeds, en ze loopt de laatste week erg stil, ik reageer er niet op, en laat ze even lijden. Vrijdag kwam ze met €20 aandraven, maar vertelde er wel bij hiermee geen vriendschap te kunnen opkopen.
Goed, ik geef haar tijd, maar heb wel gezegd alles terug te willen krijgen.

Ik hou het rustig en kaffer ze niet af, de feiten zijn twee jaar geleden, en ik vond haar echt een vriendin, naturlijk is mijn vertrouwen een beetje weg, maar ik zou ze wel graag als vriendin houden, al dan niet close, waarschijnlijk niet zo.

Ik ben tevreden van de manier waarop ik het heb aangepakt, en heb eindelijk zekerheid wat er met mijn gsm is gebeurd.
Je moet je 'vrienden' leren kennen, en dat doe je zo
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2004, 10:41   #7
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik had haar een klap aan dr bek gegeven, zonder waarschuwing, en gezegd dat die voor dat geintje was.

en dat wat mij betreft we nu quite staan.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2004, 17:12   #8
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ik had haar een klap aan dr bek gegeven, zonder waarschuwing, en gezegd dat die voor dat geintje was.

en dat wat mij betreft we nu quite staan.
kerels pakken die problemen toch anders aan...
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2004, 11:24   #9
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kreej-z
kerels pakken die problemen toch anders aan...
er zijn nou eenmaal types die alles met geweld op moeten lossen

ik zou gewoon goed met haar praten, misschien had ze dat geld wel heel hard nodig ofzo
maar als ze het weer flikt mag ze wel meteen oprotten, maar ik ga haar niet slaan ofzo
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2004, 13:28   #10
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
er zijn nou eenmaal types die alles met geweld op moeten lossen

ik zou gewoon goed met haar praten, misschien had ze dat geld wel heel hard nodig ofzo
maar als ze het weer flikt mag ze wel meteen oprotten, maar ik ga haar niet slaan ofzo
niet alles,

maar ik ben van mening dat als iemand al zo ver wil gaan om een kameraad zijn gsm te gappen, diegene van een verbaal standje nul komma nul leert, en jij wilt diegene nog een kans geven?

dat werkt niet.

als jij je brand aan een pan pak je 100% zeker de volgende keer een pannelap, omdat het pijn doet. dat etst zich in je geheugen actie - pijn - niet doen.

staat je dat niet aan? gap dan geen gsm.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2004, 16:41   #11
Snoes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

geweld is hier voor niets nodig, het zou alleen een oerdwaze chickfight veroorzaken. Je moet ook weten dat dat meisje toen men vriendin niet echt was, we hadden ruzie.
Maar dat ze me nix zei toen we bijlegden, dat snap ik niet.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:13.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.