Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 December 2004, 09:33   #1
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Vuile Tering Vandalen!

IK BEN ZO PISSED OFF HE NIE NORMAAL!

sta ik gisteren keurig netjes om 23;00 op t station hengelo oost om daar om 23-11 de trein naar almelo te pakken om daarna om 12 uur netjes met me stage te beginnen.

BLIJKT DAT EEN STELLETJE MOEDERNAAIENDE SCHIJTKNEUSJES DAAR EEN BOOM OP T SPOOR GELEGD HEBBEN. en dat ze die trein moesten losKRIKKEN, ben je da godverredomme van de pot af gestrapt of wat is dat nou.

mij te laat op me stage laten komen VUILE ZAADSABBELAARS

owja tis iidd ook niet normaal voor die mensen in die trein er hadden wel doden kunnen vallen, MAAR IK WAS GVD TE LAAT OP ME STAGE DE GATLARVEN!

zouden de daders hiervan zich persoonlijk bij mij willen melden voor een ongenadig pak slaag.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 09:55   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

+ 0.5 half grappig
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 17:11   #3
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

ja das behoorlijk klote
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 17:43   #4
Kamui
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
+ 0.5 half grappig
en +10 voor drama
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 21:50   #5
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jamaar ff serieus, dat kan otch niet, levensgevaarlijk man.

stel je voor dat je oma in zon trein zit en achter haar zit een 100 kilo zware neger en doordat de trein abrupt tot stilstand komt word je oma geplet door de nutty professor.

vandalen. kijk eens verder dan je neus lang is!:@
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 15:50   #6
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

jonge... er is toch niemand gewond geraakt... waar haal je die woede toch vandaan? wees blij dat die gasten geen steen door je ruitje hebben gegooit... dat kan meer slachtoffers veroorzaken dan een boomstam..

en met of zonder vandalisten... je moet zowiezo altijd een trein eerder pakken voor het zeker of het onzeker als het om een belangrijke afspraak gaat... de ns had net zo goed 'gewoon' vertraging kunnen hebben...
en dan had je altijd nog naar cs kunnen fietsen en daar op de intercity kunnen stappen naar almelo..
beter te vroeg dan te laat
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 16:52   #7
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Las trouwens dat ze nog niet wisten hoe die boom er gekomen was? Kan dus gewoon een omgevallen boom zijn

Maargoed, wel kut natuurlijk, maar boeie, kom je een paar minuten later. Je kan toch de NS de schuld geven
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 18:10   #8
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
jonge... er is toch niemand gewond geraakt... waar haal je die woede toch vandaan? wees blij dat die gasten geen steen door je ruitje hebben gegooit... dat kan meer slachtoffers veroorzaken dan een boomstam..

en met of zonder vandalisten... je moet zowiezo altijd een trein eerder pakken voor het zeker of het onzeker als het om een belangrijke afspraak gaat... de ns had net zo goed 'gewoon' vertraging kunnen hebben...
en dan had je altijd nog naar cs kunnen fietsen en daar op de intercity kunnen stappen naar almelo..
beter te vroeg dan te laat


waar ik die woede vnadaal haal, allejezus, ga een boom knuffelen ofzo, die m,ensen in die trein hebben ontzettend veel geluk gehad omdat de trein niet hard reed doordat hij net bij t station wegreed, maar hij moest wel worden losgekrikt om hem te ontzetten.

zon ding kan ontsporen met alle gevolgen van dien, en wat van die nmachinist die er in zit? daar denk je ook niet bij na of wel?

en dat jij het vreemd vind dat ik woest bent word ik alleen nog kwaaier om, het is godverredomme levensgevaarlijk wat een stel van die kutventjes flikt.

is dat dan geen reden om kwaad te worden?

of heb je een betere oplossing?
een stille tocht?
een knuffelparade?
een geitenwollensokken brei marathon?:@
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 18:41   #9
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

een geitenwollensokkenbreimarathon lijkt me wel eens leuk voor de verandering

jonge... als je, je alleen maar druk over vanalles gaat maken, wordt je alleen maar onnodig gestressed...

maarjah...

dit is natuurlijk geitenwollensokkentaal voor je
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 18:55   #10
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

wie wil wedden dat een trein zo'n boomstam helemaal aan poeier rijdt?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 19:29   #11
aefax
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
jonge... er is toch niemand gewond geraakt... waar haal je die woede toch vandaan? wees blij dat die gasten geen steen door je ruitje hebben gegooit... dat kan meer slachtoffers veroorzaken dan een boomstam..

en met of zonder vandalisten... je moet zowiezo altijd een trein eerder pakken voor het zeker of het onzeker als het om een belangrijke afspraak gaat... de ns had net zo goed 'gewoon' vertraging kunnen hebben...
en dan had je altijd nog naar cs kunnen fietsen en daar op de intercity kunnen stappen naar almelo..
beter te vroeg dan te laat

ja beter te vroeg dan te laat, maar misschien heb je ook wel andere zaken te doen die dag ook nog, en openbaar vervoer wordt zodanig gepromoot dat ze misschien wel op tijd mochten zijn, al ligt nu de schuld niet bij de ns...

en logisch toch dat hij boos is, door dat stelletje zeikerds was hij te laat en brengen ze andere mensen in gevaar!!! voor jou kan dus alles maar zolang er niemand gewond is "het kon erger". Ik vind het maar normaal dat hij zich daar verschrikkelijk boos om maakt!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 22:51   #12
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

jah ik snap het ook wel dat hij boos wordt... maar boos worden is soms gewoon zo nutteloos om te doen..
wat is het effect dat je hiermee bereikt? die mensen die, die boomstam op de rails hebben gelegd pak je er niet mee... dat soort mensen kan het zowiezo geen ene bal schelen.. die zijn toch heel trots over hun actie.

Als er bijvoorbeeld mensen boos worden, omdat er iets is gebeurd op een spoor en daardoor een vertraging oplopen (en ik moet zelf ook die trein hebben) dan begin ik vaak te gniffelen over hoe mensen zich wel niet kunnen opwinden. Als je boos bent denk je allereerst minder rationeel om een andere oplossing te zoeken (door bijvoorbeeld te bellen dat je later komt of door een omweg te nemen) en ten tweede heb je er niets aan in een situatie als deze, je fokt dan alleen maar andere mensen op met als gevolg dat er een nog geirriteerdere sfeer ontstaat.

Je mag er van mij wel boos om worden.. het is ook niet normaal dat iemand een boomstam op de rails legt... maar ik wil wedden dat je in de eerste instantie boos wordt, omdat JIJ niet op je bestemming komt en daarna pas denkt over de mogelijke slachtoffers... het eerste wat een mens ook denkt als er iemand voor de trein is gesprongen op 'zijn' traject is ook "kut.... vertraging... " en daarna pas als je jezelf over de vertraging heen hebt gezet "arme machinist "

deze shit gebeurd nou eenmaal... als je iemand iets op de rail ziet leggen waarbij er zicht ernstige gevolgen kunnen voordoen, dan vind ik het terecht dat je zeer kwaad wordt en die gasten eens flink de schrik aanjaagt... maar nogmaals... wat heb je eraan in deze situatie?



en Blackturtle... ik snap niet waarom je me als een hippie ziet die pro stille tochten is... een stille toch is gewoon zooooooooooow sbs6 het haalt geen flikker uit.. en de boodschap erachter is door het aantal stille tochten 'de laatste tijd' enorm verzwakt..
misschien denk je dat ik zo ben, omdat ik links stem.. maar ik stem geen extreem links... en dat ik vegetariër ben heeft er niks mee te maken hoe ik denk over woede of geweld...
Als ik mensen in de stad tegen bont zie demonstreren.. en het zijn een stel van die linkse activisten is het eerste wat door mijn kop schiet precies hetzelfde als bij jou... waarschijnlijk een lachbui, om hoe belachelijk ze wel niet bezig zijn en lichte irritatie om de manier hoe ze te werk gaan...

maar even afsluiten.. ik snap dat je er boos om bent, maar ik ben van mening dat je de energie die je daar in steekt net zo goed voor andere dingen kunt gebruiken...
__________________
hardstikke doooooood

Laatst aangepast door FunFair : 15 December 2004 om 22:55
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 11:12   #13
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Funfair, wat maak jij je druk voor iemand die roept dat een ander zich niet druk moet maken..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 December 2004, 12:14   #14
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

pff makkelijk inkoppertje hoor
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.