Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 October 2004, 08:01   #1
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Unhappy Toets gemist

De hele week door moesten we om 8:50 beginnen, maar vandaag dus om 8uur Ik met m`n stomme kop ging er gewoon vanuit dat het hele zaakje standaard om 8:50 begon

Engels gemist en een misschien wel een hele nuttige herkansing. Naja, op naar geschidenis dan maar (10:50) kan ik nog ff extra goed leren zeg maar
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2004, 09:52   #2
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard Re: Toets gemist

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
De hele week door moesten we om 8:50 beginnen, maar vandaag dus om 8uur Ik met m`n stomme kop ging er gewoon vanuit dat het hele zaakje standaard om 8:50 begon

Engels gemist en een misschien wel een hele nuttige herkansing. Naja, op naar geschidenis dan maar (10:50) kan ik nog ff extra goed leren zeg maar
nou das mooi klote voor je ... herkansingen heb ik altijd al nodig dus die moet ik niet aan zoiets besteden ... bij ons is geschiedenis voor de zoveelste keer alweer uitgesteld ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2004, 11:38   #3
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Er was nog een handje vol zolen, maja..geschiedenis ging wel aardig en de rest hopenlijk ook.
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2004, 14:53   #4
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

ik schrijf dan altijd een brief (of laat het mijn ouders doen) dat ik naar de tandarts moest en lever die in en dan mag ik in het inhaaluur gewoon proefwerk inhalen
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2004, 15:30   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
ik schrijf dan altijd een brief (of laat het mijn ouders doen) dat ik naar de tandarts moest en lever die in en dan mag ik in het inhaaluur gewoon proefwerk inhalen
alsof dat nu nog gaat werken

maarja, best wel k*t, maar gedeeltelijk ook wel een beetje je eigen schuld

maar welke school begint er nou om 8 uur?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 October 2004, 15:57   #6
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Dit zijn dossier toetsen en dan kom je er niet vanaf met een briefje achter af.

..zucht.. na de vakantie mag `k `t inhalen en geschiedenis ging goed dus ben al iets optimistiser, ietsy dan hé.

Edit: Had ik al gezeg maja Een goed begin is het halve werk, dat zie je maar weer. Zal de volgende periode iedereen in dit huis een exemplaar van de tijden geven en een porstok.
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"

Laatst aangepast door Flater : 14 October 2004 om 16:00
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.