Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 October 2004, 18:36   #1
natasja1
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Negeerd Worden Is K*t

GRRR... ik wordt egt helemaal gek van mn vriendin.
kijk, eerst was ze mn beste vriendin voor langer dan 2 jaar.
Nu laat ze me gewoon zitten, en heeft me doodleuk verteld dat ik niet zo leuk meer ben!?!?! nu negeert ze me en hangt er zon ander meisje de heletijd achter me. overal altijd, als ik me omdraai : voila! daar is ze hoor! Maar dan dat nieuwe meisje waar mn vriendin me voor gedumt heeft; mij zomaar vertellen wat ik moet doen? gewoon, van jij doet dit maar eens even. oke.. vertellen wat ik moet doen is een ding, maar dan gaan vertellen wie ik wel of niet aardig moet vinden!?!?!? tja.. iedereen mag dat tog zelf weten! dat rotkind wil gewoon niet toegeven dat ze gewoon mij wil k*tten gewoon voor de lol. mensen zijn niet eerlijk. alles komt tegelijk, dierbaren gaan dood, negeert en gedumt worden door mn vriendin en dan nog mijn punten. ook dat ik uitgescholden wordt op de fiets en op de gang door mensen die me alleen kennen als dat 'stuudje' kinderachtig, oke, maar mensen heeft niemand nou iets beters te doen dan op mij zich af te reageren?

I HATE LIFE!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2004, 09:54   #2
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Geloof me `t kan erger. Dit gaat vanzelf voorbij, geloof dat maar

Wel veel steun en sterke toegewenst.
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2004, 11:04   #3
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

leer dr maar gewoon mee leven ... je bent niet de eerste en het gaat vanzelf wel weer over en vind je weer nieuwe vriend(inn)en
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.

Laatst aangepast door Tyskie : 15 October 2004 om 13:41
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2004, 13:42   #4
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hoewel het verhaal van topicstarter enigzins onduidelijk genoemd kan worden, probeer toch graat ontopic te reageren..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2004, 15:12   #5
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het komt idd wel goed. En dat meisje, sorry dat ik het zeg, maar wees blij dat je van haar af bent. Iemand die je verteld dat je niet leuk meer bent..pffs wat is dat voor vriendin?
Je moet het ook niet hebben over gedumpt hebben, want je bent niet haar eigendom ofzo.
Verders moet je je weinig aantrekken van mensen die je stuudje noemen! Je komt er iig wel met school als je gewoon je best blijft doen!

  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:20.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.