Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 January 2005, 17:04   #1
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard oude games

spelen jullie eigenlijk nog de wat oudere games op je pc/console/handheld? dus denk aan games van 1 of 2 jaar en ouder. of spelen jullie de games die daarna in de kast stof liggen te vangen?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2005, 17:23   #2
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Ik vind die altijd beter dan die nieuwe.. Die zijn zo stom de laatste tijd
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2005, 18:26   #3
BaByMaN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jah, ik ben 't eens met dat elvejoch

De makers tegewoordig denken alleen nog maar aan graphics, maar verhaallijnen en gameplay word telkus slechter. Ik merk ook dat je veel sneller uitgespeeld raakt op de nieuwe spellen.

Ik speel nog ragnarok online, jediknight 2 (beter dan jk3), C&C generals zero hour, en nog wat van die spellen. Oudste spel dat ik laatst nog speelde was scourge lol XD jare 80 spel man
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 11:57   #4
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaByMaN
De makers tegewoordig denken alleen nog maar aan graphics, maar verhaallijnen en gameplay word telkus slechter. Ik merk ook dat je veel sneller uitgespeeld raakt op de nieuwe spellen.
mja tegenwoordig draait t alleen nog maar om de graphics, je hebt steeds betere videokaarten nodig om een nieuw spel te kunnen spelen en de spellen worden qua speeltijd (in singleplayer) steeds maar minder en dat stoort me best wel. als voorbeeld neem ik Leisure Suit Larry: Cum Laude: 4 cd's maar in 1 dag kan je m uitgespeeld hebben en de graphics zien er erg goed uit. ander voorbeeld is Half-Life 2: zwaar mooi spel (persoonlijke mening en als je alle graphische opties op maximaal hebt staan) maar daar ben je ook te snel mee uitgespeeld. met al die games van vroeger was je tenminste dagenlang bezig zoals, Settlers, Mega-lo-Mania, Dungeon Keeper, Baldur's Gate, etc, etc, etc. nu gaat dit vooral over de pc, maar de pc is dan ook het ergste aan toe met dat soort dwaasheden. ik heb ook weinig verstand van games op de consoles, behalve die van de PS2 hoewel ik daarop bijna alleen maar RPG's op speel (die zijn dan wel weer groot) en een enkele actiespel (GTA SA). is t eigenlijk ook zo erg op de Xbox en de Gamecube of valt dat reuze mee?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 12:12   #5
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik speel waar ik op dat moment zin in heb, en vaak is dat een oude game. Zo af en toe haal ik mijn gbc-games ff tevoorschijn om weer Ducktales, Zelda, Mario of Metal Gear op te spelen. Fantastisch vind ik dat.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 12:15   #6
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaByMaN
Jah, ik ben 't eens met dat elvejoch

De makers tegewoordig denken alleen nog maar aan graphics, maar verhaallijnen en gameplay word telkus slechter. Ik merk ook dat je veel sneller uitgespeeld raakt op de nieuwe spellen.

Ik speel nog ragnarok online, jediknight 2 (beter dan jk3), C&C generals zero hour, en nog wat van die spellen. Oudste spel dat ik laatst nog speelde was scourge lol XD jare 80 spel man
verhaallijnen worden juist steeds belangerijker in games en daar heb ik een schijthekel aan . Ik vind spellen als Final Fantasy zo zielloos , het draait daar meer om het verhaal dan om gameplay . Iig , ik zie geen goede gameplay in om de minuut verstoord te worden door een random encounter en dan weer een saaie battle van een paar seconden/minuten . Het is hetzelfde als een film kijken waar om de paar minuten reclame komt .Enige turn based RPG die ik wel leuk vind is Paper Mario, die is tenminste leuk om te spelen .

Gelukkig komen er steeds meer non turn based RPG's zoals Star Wars : Kotor en Jade empire op de Xbox . Zou tijd worden , want als het aan Square Enix lag ziten we over 10 jaar nog steeds aan die random encounters en turn based bullshit vast .
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 13:14   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ja dungeon keeper heb ik nog lang gespeeld zeg phuuu
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 13:33   #8
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

@ lou: Final Fantasy is time based (behalve FFX) voor als je dacht dat t turn based was en FF:CC voor de GC is geloof ik zonder random encounters

maar ieder natuurlijk zijn eigen mening over dat soort games
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 13:40   #9
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
@ lou: Final Fantasy is time based (behalve FFX) voor als je dacht dat t turn based was en FF:CC voor de GC is geloof ik zonder random encounters

maar ieder natuurlijk zijn eigen mening over dat soort games
Maar dat Time based komt bijna op hetzelfde neer . Ik heb FF:CC nooit gespeeld , maar ik denk dat ik dan toch liever een normale speel want FF: CC schijnt alleen leuk te zijn in multyplayer .Volgens mij word FF 12 wel een goede verbetering zonder random encounters ( iig , zoiets had ik begrepen ) .
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 13:40   #10
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kheb een tijdje geleden nog super mario 64 gespeeld op de nintendo 64, deze vind ik leuker dan mario sunshine

Daarnaast nog yoshi's island op de GBA, en mahjongg, en van die typische kaartspelletjes...

Spellen die ik nu graag speel zijn Donkey Conga op de Gamecube en The Sims op GBA

hehe allemaal typisch bekende spelletjes, maar wel de leukste
De rest is voornamelijk een 1 of ander(e) robot/persoon besturen die vijanden moet doodschieten tsja ( metroid prime, HALO, 007, LOTR bleh )
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 20:04   #11
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

quake2 , starcraft <3 <3 <3
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2005, 11:17   #12
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

speel nog weleens oude games ...

Age of Empires II: The Age of Kings is nog steeds een toppertje naar mijn mening ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.