Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 January 2012, 21:42   #1
CEMDOGAN
Lid
 
Geregistreerd op: 17 December 2011
Berichten: 5
Question Hoe omgaan

Yuuu allemaal!

wel mijn verhaal gaat als volgt:
een maand geleden had ik een meisje gezien tijdens het schaatsen, op een of ander manier trok ze mijn aandacht. de dag daarna had ik haar in een discotheek gezien, dus ik ben er voor gegaan en ze zei da ze mij ook had opgemerkt op de schaatsbaan. De week daarna heb ik haar weer gezien in dezelfde discotheek, we hadden wat gedronken en gedanst, we voelden wel iets en daarom heb ik zonder twijfel haar gekust. 2 weken after that hadden we afgesproken en gewandeld in de stad, het ging al meteen heel vlot, we voelden ons meteen op ons gemak. op het einde hadden we gekust en sindsdien zijn we samen, 2 weken dus.

we komen echt goed overeen, we praten over alles en we voelen ons ook op ons gemak als we bij elkaar zijn. Soms ben ik wel nerveus en doe ik domme dingen maar ik ben altijd eerlijk tegen haar en zeg haar alles wat me dwars zit. We vertrouwen elkaar maar ze heeft nog bindingsangst omdat ze al eens heel erg gekwetst door haar ex en ze kan het nog steeds niet vergeten, ze is bang dat ik haar hetzelfde ga aandoen. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik voor ga en dat beseft ze ook.

wat ik niet leuk vind is dat ze geen sms'er is, ze stuurt pas na een uur of 2 op mijn sms'jes en ze stuurt nooit een slaapwel bericht en pas de volgende dag antwoord geven op mijn bericht. Ik ga er ook niet als een hopeloze staan die ongeduldig wacht op een sms. Ze is ook niet zo aanhankelijk en houdt niet zo echt van kussen, ze woont ongeveer 15 km van mijn huis dus ik zie haar niet zo vaak, ze heeft het heel druk en is constant bezig daarom kan ze ook niet altijd tijd make voor mij. Wat ik wel lief vind is dat ze haar vrije tijd voor mij spendeert

Ik weet gewoon niet hoe ik met haar op de juist manier moet omgaan, dit komt grotendeels omdat ze nog onzeker is en amper sms't. bij de meeste is dat in het begin van een relatie heel aanhankelijk zijn, elkaar vaak zien, veel geknuffel, gekus, vaak sms'en, elkaar vaak lieve dingen zeggen. bij ons is dat juist het omgekeerde, ik weet echt niet hoe ik haar nu verliefd moet krijgen.moet ik veel lieve berichten sturen of me gewoon gedragen alsof we beste vrienden zijn?
CEMDOGAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2012, 14:13   #2
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Henkus Bekijk Bericht
sommige mensen zijn nou eenmaal niet van het smsen enzo, hoewel ik me niet kan voorstellen dat je niet direct kunt reageren als je een bericht ontvangts, maar goed.

Mijn tip, geef bij haar aan wat je hierboven vertelt. Lijkt mij niks mis mee om te vertellen, misschien dat de dames hier op het forum daar iets meer over kunnen vertellen?
Tenzij iemand slaapt, dan kan diegene niet direct terug smsen hé

Bekend verhaal maar ik ga alleen pas laat terug smsen en weinig tijd voor iemand hebben als ik diegene niet meer zie zitten. Of ik heb bindingsangst.

Geen idee wat je zou moeten doen
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2012, 16:45   #3
Twitch
Lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2012
Berichten: 24
Standaard

Zoals Henkus ook al zei, zijn sommige mensen inderdaad gewoon niet zo van het sms'en, sommige mensen sturen nu eenmaal vaak pas na uren iets terug.. en het lijkt mij ook een goed idee om haar hetzelfde te vertellen als wat je hier nu schrijft, dat je niet zo goed weet hoe je met haar moet omgaan om het haar naar de zin te maken.. Dan kan zij gewoon aangeven hoe het zit en wat ze graag wil dat je doet, dat is beter dan maar aanklungelen en het dan misschien verpesten door net het verkeerde te doen denk ik
Twitch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2012, 08:05   #4
jobo269
Lid
 
Geregistreerd op: 18 September 2011
Berichten: 27
Standaard

Ga het Nooit te geforceerd doen, ik spreek uit evaring.
jobo269 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.