Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 July 2002, 01:18   #1
Ikku
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Groot probleem ...

Hoi,

Ja het is al een hele overwinning dat ik mijn verhaal/probleem hier post, want daar is ook een hele weg aan vooraf gegaan totdat ik mezelf sterk genoeg voelde om dat te doen, maar ik zal het even in het kort proberen uit te leggen:

Ik ben een jongen van 22 en ik ben sinds 3 maanden al zwanger, kwam ik 2 weken geleden achter alleen m'n ouders zijn streng gelovig en zouden echt een moord begaan als ze het zouden horen en verder heb ik niet echt vrienden waar ik met dit probleem naartoe kan dus ik kan eigenlijk geen kant meer op ... hoe kom ik hieruit ... ??? Ik zie het momenteel echt ff allemaal niet meer zitten ...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 01:38   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard Re: Groot probleem ...

Citaat:
Originally posted by Ikku

Ik ben een jongen van 22 en ik ben sinds 3 maanden al zwanger,

dude, ga je na laten tjekken !!!!!
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 01:50   #3
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

hij bedoelt waarschijnlijk dat z'n vriendin dat is
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 01:50   #4
Ikku
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja je neemt me niet serieus he ... ik heb me al na laten checken ... toen moest ik over zo'n dingetje heenzeiken en de dokter heeft mezelf gezegd dat ik zwanger was, maarja ik ben zelf ook wel redelijk gelovig dus ik zou nooit van m'n leven het leven van m'n kind kunnen en willen ontnemen dus weghalen of niet geboren laten worden, is geen optie ... please ... niemand neemt me serieus, maar wat moet ik nu ...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 07:33   #5
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

geloof er weinig van

hoe wil je als man ooit zwanger raken?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 07:43   #6
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

door sexueel contact is t nog steeds niet mogelijk dat een jongen zwanger raakt hoor jongen
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 09:11   #7
GeldMaker
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er bestaat een kans dat jij inderdaad zwanger bent. Door het eten van genetisch gemanipuleerd (en gemodificeerd) voedsel bestaat de kans op zeer zeldzame mutaties. Eén daarvan kan resulteren in zwangerschap bij mannen.
Het is in dat geval niet zo dat er daadwerkelijk een baby groeit, doch is er een klompje cellen aanwezig dat de potentie heeft een kind te worden. Wegens de korte tijd dat dit gemuteerde genactief is, is er nog niet bekend of er ooit daadwerkeljk iets is gaan groeien.
In nederland zijn ongeveer 25 van deze gevallen per jaar (sinds de afgelopen 2, 3 jaar). Doorgaans wordt het potentieele embrio via ontlasting uit gescheiden doch is bij een kwart van de mannen een operatie noodzakelijk. Het gaat om een ingreep die onder plaatselijke verdoving plaats vindt en waar geen grote risico's aan kleven.
Mocht één van de bovenstaande gevalen op jou van toepassing zijn en als je ZIEKENFONDS VERZEKERD BENT, heb je recht op gratis voortijdige-zwangerschap-beëindiging-psycho-therapie.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 10:34   #8
eclipse
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahah
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 12:15   #9
Ti_Mu84
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ga je moeder pesten man

of ben je een hemaphrodiet???? (of hoe je dat dan ook schrijft)
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 12:42   #10
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

hema-wat?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 12:45   #11
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ti_Mu84
ga je moeder pesten man

of ben je een hemaphrodiet???? (of hoe je dat dan ook schrijft)
hermaphrodieten bestaan niet, d8 ik..
ik geloof er trouwens ook weinig van
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 13:35   #12
smaragdje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

http://www.malepregnancy.com/

Maar.. deze man is toch al een poosje zwanger.. poosje??? Een jaartje zeker al wel denk ik zo.. want ongeveer een jaar geleden zag ik de site voor het eerst...

Maar ik denk zelf opzicht wel dat het mogelijk is.. Maar of het zo uitzichtzelf kan ontstaan weet ik niet.. maarja ik kijk nergens van op... er gebeurt toch ook zoveel in de wetenschap..
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 22:22   #13
Gozertjevan16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hahahhahahahahaha
what the **** is going on here
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 10:31   #14
GeldMaker
Guest
 
Berichten: n/a
Angry HIER MAAK IK ME ECHT BOOS OVER

Hier post een jongen een bericht, die mogelijk zwanger is geraakt door het eten van genetisch gemanupileerd voedsel. In plaats van dat jullie die branche aanvallen, vallen jullie die jongen aan. Oké, het klinkt humoristisch, maar dan nog. Het zal je maar gebeuren.
Hoe dat trouwens exact zit met dat klompje cellen weet ik niet zo 1,2,3. Ik zoek dt zo snel mogelijk even op en post dat hier.

IK HOOP DAT JULLIE NU WEL NORMAAL KUNNEN DOEN OVER EEN ZWANGERE JONGEN!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 11:04   #15
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bullshit zeg, maar ik snap het allemaal perfect!

De laatste maanden drink je veel meer bier en beweeg je minder....door he tbier krijkg je een dikke bierbuik en door de alcohol denk je dat je zwanger bent...et voila
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 11:57   #16
Bobba.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
bullshit zeg, maar ik snap het allemaal perfect!

De laatste maanden drink je veel meer bier en beweeg je minder....door he tbier krijkg je een dikke bierbuik en door de alcohol denk je dat je zwanger bent...et voila
Whaha ... super
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 18:26   #17
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Groot probleem ...

Citaat:
Originally posted by Ikku
Ik ben een jongen van 22 en ik ben sinds 3 maanden al zwanger,
Leg dan eerst eens specifiek uit hoe het kan dat jij als jongen zwanger bent, want als je dat niet doet, gelooft niemand jou hier.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 02:54   #18
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maarten niemand gelooft je hoe dat komt? mannen kunnen (nog) niet zwanger raken behalve als je in japan woont ofzow
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 02:56   #19
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


hermaphrodieten bestaan niet, d8 ik..
ik geloof er trouwens ook weinig van
jawel ze bestaan wel maar je komt ze niet vaak tegen want meestal laten de ouders het weghalen bij de geboorte..

btw een hermaphrodiet is als je een jongen en een meisje bent..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 10:11   #20
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou als ik jou was heel snel die crackpijp wegleggen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 10:29   #21
bloon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ai ai ai... da wordt een zware bevalling
ben benieuwd waar hij eruit komt.. AUW
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 10:47   #22
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ronald
ai ai ai... da wordt een zware bevalling
ben benieuwd waar hij eruit komt.. AUW
er komt niks uit... waarschijnlijk alleen maar onzin
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 11:58   #23
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Irene!!!!


jawel ze bestaan wel maar je komt ze niet vaak tegen want meestal laten de ouders het weghalen bij de geboorte..

btw een hermaphrodiet is als je een jongen en een meisje bent..
hehe nooit ged8 dat het bestond
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 12:43   #24
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2002, 23:00   #25
R.A.I.K.U.M.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Coooooooollllll man , ik wil ook zwanger zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2002, 00:19   #26
MMORE Tom
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

trieste mensen hier Als je niks zinnigs kan posten, post dan ook niks! Als deze jongen dat probleem nou echt heeft, kan je hem toch wel serieus nemen? En als je dat niet kan moet je maar niks posten.

Jongen, ik wist niet dat het kon, maar ik hoop dat je de juiste beslissing neemt, ik weet niet of er een volledige baby kan ontgroeien in het lichaam van een man, maar als het kan, neem dus echt de juiste beslissing. Dus de beslissing die jij toch echt zelf moet maken...

Suc6 en sterkte!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2002, 01:31   #27
X_cistenZ
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Groot probleem ...

Citaat:
Originally posted by DaSuperEvy

Leg dan eerst eens specifiek uit hoe het kan dat jij als jongen zwanger bent, want als je dat niet doet, gelooft niemand jou hier.
Precies. Want ik d8 dat een man alleen een kind kon baren als die door artsen in zijn buik werd gelegd.. ik heb nog nooit zo'n verhaal gehoord.. maar ja.. ik loop nog niet zo land op deze aarde rond..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2002, 17:19   #28
lisa_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lieve ikkuh,

Vertel eens wat meer over hoe je zwanger bent geraakt,
want ik begrijp niet hoe zoiets heeft kunnen gebeuren.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2002, 16:09   #29
_Criminall_23
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Groot probleem ...

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo



dude, ga je na laten tjekken !!!!!
ga met je mee, man die zwanger raakt.!! draadje in je hoofd los??????????
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2002, 19:00   #30
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

uhm ja ik heb er eik nog nooit van gehoord dus ik zou echt toch naar de dokter toe gaan
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2002, 19:59   #31
Sgatje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hej ff serieus iedereen lacht hem wel uit maar stel dat het echt zo is.....Ik weet het iniedergeval niet...sterkte dr meejj!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2002, 20:05   #32
_Criminall_23
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Daantjuh
Hej ff serieus iedereen lacht hem wel uit maar stel dat het echt zo is.....Ik weet het iniedergeval niet...sterkte dr meejj!
Uhmmmmmm als je nadenk een man heb geen baarmoeder??? Logica, en nee ik geloof hem niet.!! ben eerlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2002, 22:35   #33
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmmz, het kan best waar zijn. Ik heb er al eerder over gehoord. Ik snap alleen niet hoe dat van dat genetisch gemanipuleerde voedsel kan komen...

Gewoon weg laten halen. Ook al ben je streng gelovig. Ik geloof niet dat mannen zwanger horen te raken, in welk geloof dan ook. Denk er goed over na, als je het laat zitten, ben je er aan toe om een kind op te voeden?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 13:06   #34
Nyn
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Hey, dit is toch wel de grootste onzin die ik ooit heb gehoord!!
Een man kan helemaal geen kind krijgen, daar heb je namelijk een eicel voor nodig en die kan ook door sex niet in het lichaam van een man terechtkomen. Je zou alleen door ivf (in vitro fertilisatie), (dat wil zeggen in een reageerbuis) van een zaadcel en een eicel een embryo kunnen maken en dat in het lichaam van een man implanteren. Maar dan nog kan een embryo niet overleven in het lichaam van een man omdat mannen geen baarmoeder hebben.

Greetzzzzzz,
ME
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 16:10   #35
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

dude thats sick:r :r :r
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 23:00   #36
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zieke kutgeest zeg dat je da kind niet ff laat verwijderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 00:02   #37
Luigi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Groot probleem ...

Citaat:
Originally posted by Ikku
Hoi,

Ja het is al een hele overwinning dat ik mijn verhaal/probleem hier post, want daar is ook een hele weg aan vooraf gegaan totdat ik mezelf sterk genoeg voelde om dat te doen, maar ik zal het even in het kort proberen uit te leggen:

Ik ben een jongen van 22 en ik ben sinds 3 maanden al zwanger, kwam ik 2 weken geleden achter alleen m'n ouders zijn streng gelovig en zouden echt een moord begaan als ze het zouden horen en verder heb ik niet echt vrienden waar ik met dit probleem naartoe kan dus ik kan eigenlijk geen kant meer op ... hoe kom ik hieruit ... ??? Ik zie het momenteel echt ff allemaal niet meer zitten ...
beval ze.....zak ma zaaaaaagggge!









  Met citaat antwoorden
Oud 19 August 2002, 16:04   #38
sabien4
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het kan wel maar dan moet je ook een baarmoeder hebben.Hoe ben je precies zwanger geraakt?zou je daar eens iets meetr over willen vertellen dan heb ik ook meer zicht op de situatie.Wat zij de docter dan?ER moet toch een logische verklaring voor zijn

nou succes ermee
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:19.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.