Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 August 2002, 13:28   #1
Spookje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard eerste keer

Toen ik voor de eerste keer met mn vriend naar bed wou gaan lukte het hem niet om bij mij naar binnen te komen. Is het mogelijk dat het niet past?
En doet het echt zoveel pijn? Heb ik wel eens gehoord..
thnx!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 13:34   #2
Aarsje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is helemaal niet vreemd. Dat kan omdat of jij of hij te gespannen is. Dat is misschien onbewust en heb je zelf niet eens in de gaten. Het is toch nieuw, en je wilt het allemaal goed doen. En juist bij die gedachte kan het evrkeerd gaan.
En het past wel hoor... Of hij moet echt een enorme hebben. Het is gewoon een kwestie van oefenen en vertrouwd raken met elkaar. En zoveel pijn doet het niet, bij mij zelfs geen de 1ste keer. Zorg wel dat je nat genoeg bent, dat scheelt. Good Luck!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 22:29   #3
ThaLX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Joh, het past eigenlijk altijd wel... en trek 't je niet aan dat het de eerste keer niet lukte (stel ook je vriend gerust dat het nix uitmaakt, sommige mannen kunnen er erg mee zitten).
Zelfs bij mij ging het de eerste keer fout, gewoon doorproberen..
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 22:49   #4
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb het wel eens vaker meegemaakt da het nie kon. maar ik heb gelezen dat het beste is voor het meisje om op zo een moment bovenop te gaan omdat de opening dan gespreid is en dat ze dan zelf een beetje kan regele hoe diep hij gaat, en je moet maar zo denken: er kan ook een baby uitkome dus dit moet ook kunnen!



(jah jah nu komen er een paar posts over een keizersnee maar een baby is ook een paar keertjes groter dan een snikkel dus SOMS lukt het nie)
  Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2002, 23:07   #5
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by LifeSucks
er kan ook een baby uitkome dus dit moet ook kunnen!
maar dan word t bekken verder opzij geduwd
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2002, 16:16   #6
Spookje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tnx voor jullie reacties..
We hebben het nog niet opnieuw geprobeerd.. maar we hebben het er wel goed overgehad.. en toen we gewoon gingen vrijen was ik al veel minder gespannen.. heb er nu echt meer vertrouwen in.. en heb er ook veel meer van genoten..

Laatst aangepast door Spookje : 22 August 2002 om 22:20
  Met citaat antwoorden
Oud 22 August 2002, 16:30   #7
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Spookje
Tnx voor jullie reacties..
We hebben het nog niet opnieuw geprobeerd.. maar we hebben het er wel goed overgehad.. en toen we gewoon gingen vrijen was ik al veel minder gespannen.. heb er nu echt meer vertrouwen in..
way the go Spookje
  Met citaat antwoorden
Oud 23 August 2002, 21:03   #8
Spookje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat ik me ineens nog afvroeg...
Ook al lukte het mn vriend niet om echt bij mij naar binnen te komen, 'telt' die eerste poging al als ontmaagding of niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 16:06   #9
nr3307
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb twee vriendinnen gehad die nog maagd waren. En met beide is het uiteindelijk zover gekomen.. dat we met elkaar naar bed gingen. Maar beide keren lukte het dus niet.
Ik kwam met moeite naar binnen.. en toen ik eindelijk erin zat moest ik em erweer uithalen. Omdat het zo`n erge pijn deed.
Maar het paste dus wel. Alleen het komt nog wel eens voor dat het meisje heel nauw is of de jongen heeft niet bepaald een smalle. En dan kan het allemaal wat moeilijker gaan.
Het is daarom gewoon een kwestie van oefenen oefenen oefenen... als je merkt dat het niet helemaal soepel gaat moet je daar dus rekening mee houden. Probeer een manier te zoeken om het daar beneden een beetje soepeler te maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 16:10   #10
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by nr3307
Ik heb twee vriendinnen gehad die nog maagd waren. En met beide is het uiteindelijk zover gekomen.. dat we met elkaar naar bed gingen. Maar beide keren lukte het dus niet.
Ik kwam met moeite naar binnen.. en toen ik eindelijk erin zat moest ik em erweer uithalen. Omdat het zo`n erge pijn deed.
Maar het paste dus wel. Alleen het komt nog wel eens voor dat het meisje heel nauw is of de jongen heeft niet bepaald een smalle. En dan kan het allemaal wat moeilijker gaan.
Het is daarom gewoon een kwestie van oefenen oefenen oefenen... als je merkt dat het niet helemaal soepel gaat moet je daar dus rekening mee houden. Probeer een manier te zoeken om het daar beneden een beetje soepeler te maken.
dude... ze was gewoon niet ontspanen man...
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2002, 16:30   #11
nr3307
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


dude... ze was gewoon niet ontspanen man...
Jah dat kan ook nog. was ik effe vergeten erbij te zetten.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2002, 09:12   #12
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

is idd denk ik de voornaamste oorzaak bij de vrouwtjes dat ze niet genoeg ontspannen zijn... om dan naar binnen te komen wordt wat moeilijker..
zo wast ook bij mijn vriendinnetje maar als je eerste keer gewoon langzaam aan doet dan gaat ie egt wel naar binnen hoor ......
als het vrouwtje goed ontspannen is zal de pijn ook veel minder zijn.....mijn vriendin had eerste keer erg veel pijn... maar nu niet meer hoor en het gaat mooi zo =)
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.