Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 May 2004, 19:36   #1
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Question toekomst

op de een of de andere manier ben ik bang voor de toekomst, ik ben nu 19 jaar en het gaat niet zo goed ,heb schulden en ga niet meer naar school een baan heb ik niet ben het huis uit geschopt ik heb wel een toekomst beeld maar ben nu heel bang dat ik die niet meer ga kunnen bereiken ik ga in augustus weer naar school mijn vwo halen daarna wil ik naar de ut maar het lijkt nu allemaal niet meer te gaan lukken ..help wat kan ik doen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 19:51   #2
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Help wat kan ik doen...........

Iedereen maakt zich zorgen over later. Word ik wel gelukkig, krijg ik wel een vriend( in), hoe zit dat met een baan. Alleen naar mijn mening moet je niet téveel nadenken. Anders ga je bijvoorbeeld iets heel moois plannen, terwijl dat later totaal anders gaat zijn. Je hebt gehoopt. En als je nu zo veel gaat nadenken, hm, het helpt niet, want....simpelweg....je weet Absoluut Niet wat er gaat komen. Er kan van alles gebeuren. Daarom is het beter om alvast niet téveel vooruit te kijken

Kijk eens naar nu. Wat wil je, waar hou je van, wat kan je. Werk dat uit, en maak daar gebruik van ...stop het in je dagelijkse leven. Dat zou veel meer helpen, en daar heb je ook meer aan. Want nu weet je waarvan je houd, wat je wil. Nu weet je ook wel wat je later wilt, maar of je dat gaat krijgen?

Alsjeblieft niet teveel zorgen maken
Alles op zijn tijd
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 20:05   #3
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah maar ik heb nu heel veel problemen die allemaal mijn aand8 vragen soms ben ik echt ban om een zwerver te worden ofzo dat ik nergens meer heen kan ik ben nergens aan verslaaft ofzo ik rook niet blow niet drink af en toe maar nix abnormaals maar mijn leven is opeens zo raar gaan lopen dat ik me nu gewoon geen raad meer weet ik ben wel hoopvol en geef ook nooit op maar ik weet simpelweg niet wat te doen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 20:22   #4
Roxx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hebt nu een doel, en dat moet je vasthouden! Jij wil wat van je leven maken, dus daar ga je voor. Je gaat je school afmaken, zorgt dat je uit de schulden komt. En geloof me..dat hoef je echt niet allemaal zelf te doen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 20:35   #5
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bboytrixx
jah maar ik heb nu heel veel problemen die allemaal mijn aand8 vragen soms ben ik echt ban om een zwerver te worden ofzo dat ik nergens meer heen kan ik ben nergens aan verslaaft ofzo ik rook niet blow niet drink af en toe maar nix abnormaals maar mijn leven is opeens zo raar gaan lopen dat ik me nu gewoon geen raad meer weet ik ben wel hoopvol en geef ook nooit op maar ik weet simpelweg niet wat te doen
En alsjeblieft beland niet in de wereld van drugs alleen omdat je nu in de problemen zit
velen doen dat...
en als je het wel doet
beland je in nog grotere problemen

dus los de problemen van nú op

Je moet er Zelf voor zorgen.Alleen jij kan ervoor dat je het maakt
Anderen geven je stuen, hulp, maar jij bent de geen die het allemaal moet doen
Sterkte
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 20:40   #6
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb inderdaad een doel ..maar die lijkt met de dag onmogenlijker te worde het lijkt wel alsof hoe harder ik me eraan hecht hoe groter de afstand word en het lijkt soms wel alsof ik er alleen voor sta ...niemand die me begrijpt en degene die me begrijpt kan me niet helpen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 21:17   #7
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

je gaat in augustus weer naar school... kan je in tussentijd geen baantje nemen? iets waar je toch wat mee bijverdient, zodat je al iets van centen hebt? of zie je dat niet zitten?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 22:20   #8
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tuurlijk wel dat is ook het plan maar meer heb ik ook echt niet en dit is niet genoeg
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 23:10   #9
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niemand weet wat ie nou precies moet/kan doen. Tja, en als ik genoeg geld had wist ik t wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2004, 00:51   #10
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Ik heb hetzelfde gevoel
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 May 2004, 01:04   #11
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Ik haat het om over de toekomst te denken, ik ben echt heel zacht enzo... ik moet al huilen aan de gedachte dat me hond op een dag dood gaat...
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.