Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 February 2005, 12:55   #1
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Zes jaar

En toen was het alweer zes jaar geleden dat mijn papa vertrok van huis en niet meer terug kwam. Ik dacht dat ik er dit jaar niet zoveel moeite mee zou hebben (ik 'ben er wel overheen') maar helaas, ik krijg het niet uit mijn hoofd. Verd*mme.

Ik mis 'm vandaag behoorlijk. En dat terwijl ik zoveel van plan was met mijn dag..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2005, 13:00   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het verdriet slijt.. maar het gaat nooit weg.. en op sommige momenten komt het in alle hevigheid terug.. natuurlijk mis je je vader.. en je komt nooit over zoiets heen.. je leert er mee leven maar het zal nooit wennen.. iemand anders zal nooit kunnen voelen hoe jij je nu voelt en dat zal een heel machteloos en eenzaam gevoel geven..

heel veel sterkte vandaag
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2005, 13:04   #3
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Het verdriet slijt.. maar het gaat nooit weg.. en op sommige momenten komt het in alle hevigheid terug.. natuurlijk mis je je vader.. en je komt nooit over zoiets heen.. je leert er mee leven maar het zal nooit wennen.. iemand anders zal nooit kunnen voelen hoe jij je nu voelt en dat zal een heel machteloos en eenzaam gevoel geven..

heel veel sterkte vandaag

Thnxx.. Ik moet gewoon even horen/lezen dat ik niet gek ben en 'teveel in het verleden leef'. Het valt best mee namelijk, dat 'leven in het verleden', ik kan het hele jaar gewoon functioneren, alleen 13 feb en de verjaardag van pap zijn lastig.

Ik bedacht me gisteren ineens dat ik me zijn stem niet meer herinner..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.