Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 3,67 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 29 September 2007, 15:04   #1
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Omdat ze een plaat voor haar kop heeft of een IQ van 30
Als jij er echt zo over denkt, dan denk ik dat ik een hoger IQ heb dan jij.

Ik baal er echt van dat mensen zo slecht denken over iedereen die zich snijd. Het is geen misdaad en diegene is dan ook niet gek ofzo. De één word depressief, de volgende krijgt een eetstoornis en een ander gaat zich snijden. Het is niet goed, dat weet ik, maar daarom zijn wij nog niet gek, we zijn net als jullie normale mensen met een normaal verstand. Ik hoop dat jullie ook gewoon normaal willen doen tegen mij en de rest van de mensen die zich snijden en eigenlijk gewoon tegen iedereen..
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 29 September 2007, 15:05   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Als jij er echt zo over denkt, dan denk ik dat ik een hoger IQ heb dan jij.

Ik baal er echt van dat mensen zo slecht denken over iedereen die zich snijd. Het is geen misdaad en diegene is dan ook niet gek ofzo. De één word depressief, de volgende krijgt een eetstoornis en een ander gaat zich snijden. Het is niet goed, dat weet ik, maar daarom zijn wij nog niet gek, we zijn net als jullie normale mensen met een normaal verstand. Ik hoop dat jullie ook gewoon normaal willen doen tegen mij en de rest van de mensen die zich snijden en eigenlijk gewoon tegen iedereen..
Jank jank jank
Pakspul is offline  
Oud 29 September 2007, 15:46   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Als jij er echt zo over denkt, dan denk ik dat ik een hoger IQ heb dan jij.

Ik baal er echt van dat mensen zo slecht denken over iedereen die zich snijd. Het is geen misdaad en diegene is dan ook niet gek ofzo. De één word depressief, de volgende krijgt een eetstoornis en een ander gaat zich snijden. Het is niet goed, dat weet ik, maar daarom zijn wij nog niet gek, we zijn net als jullie normale mensen met een normaal verstand. Ik hoop dat jullie ook gewoon normaal willen doen tegen mij en de rest van de mensen die zich snijden en eigenlijk gewoon tegen iedereen..
Tuurlijk ben je wel gek, zoek een andere manier om er overheen te komen ofzo.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 16 October 2007, 18:41   #4
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Tuurlijk ben je wel gek, zoek een andere manier om er overheen te komen ofzo.
Als dit voor mij de enige manier is, laat mij dan lekker, maar doe niet alsof ik gek ben!!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 16 October 2007, 19:36   #5
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Je bent gek. Ik bedoel, vind je nou serieus dat het normaal is wat je doet?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 25 October 2007, 10:02   #6
Paper_Heart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Je bent gek. Ik bedoel, vind je nou serieus dat het normaal is wat je doet?
Ik snap dr wel hoor, ik doe/deed het ook, maar dat wil nog niet zeggen dat het normaal is nee, maar het lucht gewoon op.
het is verslavend, maar dta wil nog niet zeggen dat het goed is wat we doen Ik ben nu ook ehct aan het proberen te stoppen. Ik merk wel dat het echt veel fijner is om het niet te doen, en ja het is eigelijk echt dom om te doen, maar moeilijk om te stoppen, ik wou echt dat ik er gewoon nooit mee begonnen was, je moet (Njaa moet niet, maar doe ik) altijd lange mouwen dragen omdat ze anders je littekens zien ook in de zomer, en dat is allemaal mijn eige schuld
 
Oud 25 October 2007, 10:49   #7
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Paper_Heart Bekijk Bericht
Ik snap dr wel hoor, ik doe/deed het ook, maar dat wil nog niet zeggen dat het normaal is nee, maar het lucht gewoon op.
het is verslavend, maar dta wil nog niet zeggen dat het goed is wat we doen Ik ben nu ook ehct aan het proberen te stoppen. Ik merk wel dat het echt veel fijner is om het niet te doen, en ja het is eigelijk echt dom om te doen, maar moeilijk om te stoppen, ik wou echt dat ik er gewoon nooit mee begonnen was, je moet (Njaa moet niet, maar doe ik) altijd lange mouwen dragen omdat ze anders je littekens zien ook in de zomer, en dat is allemaal mijn eige schuld
Ik hoop voor je dat het lukt op te stoppen.. Bij mij is het een hele tijd goedgegaan en toen kwamen de problemen in mijn omgeving weer boven en toen ben ikw eer begonnen.. Alleen hoef ik niet perse lange mouwen te dragen.. Dat is het verschil met waar je het doet..
Ik baal er ergens ook wel van dat ik ermee begonnen ben want de verslaving is zo groot..
Heel veel sterkte!!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 25 October 2007, 11:53   #8
Paper_Heart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Ik hoop voor je dat het lukt op te stoppen.. Bij mij is het een hele tijd goedgegaan en toen kwamen de problemen in mijn omgeving weer boven en toen ben ikw eer begonnen.. Alleen hoef ik niet perse lange mouwen te dragen.. Dat is het verschil met waar je het doet..
Ik baal er ergens ook wel van dat ik ermee begonnen ben want de verslaving is zo groot..
Heel veel sterkte!!
Bedankt
Maar jij ook heel veel sterkte hea !
 
Oud 28 October 2007, 10:06   #9
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Paper_Heart Bekijk Bericht
je moet (Njaa moet niet, maar doe ik) altijd lange mouwen dragen omdat ze anders je littekens zien ook in de zomer, en dat is allemaal mijn eige schuld
of gwoon erg veel armbandjes/zweetbandjes die gedoedinges...
 
Oud 29 October 2007, 18:51   #10
Paper_Heart
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
of gwoon erg veel armbandjes/zweetbandjes die gedoedinges...
Jamaar het probleem is het zit bij mij ook helemaal vol op mijjn bovenarmen, ik heb het een tijdje zo gedaan, maar dan zien ze het en krijg je van die stomme opmerkingen van woo ben je emo ofzo
 
Oud 25 October 2007, 10:51   #11
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Je bent gek. Ik bedoel, vind je nou serieus dat het normaal is wat je doet?
Nee, je hoort mij niet zeggen dat het normaal is.. maar ik ben NIET gek!! Ik ben ook een normaal mens met een normaal leven... alleen verwerk ik mijn problemen op een iets andere manier dan andere..
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Oud 4 November 2007, 12:52   #12
Feeling_Girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Nee, je hoort mij niet zeggen dat het normaal is.. maar ik ben NIET gek!! Ik ben ook een normaal mens met een normaal leven... alleen verwerk ik mijn problemen op een iets andere manier dan andere..
idd, mensen die in zichzelf snijden zijn niet gek!
ik heb een tijd gehad dat iik steeds met dat mes in me hand zat, maar dan toch niet doorzette. ik was bang voor de pijn.. ik kon toen echt heel erg boos op me zelf worden, omdat ik neit durfde door te zetten
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:44.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.