Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 July 2003, 20:06   #101
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
PRECIES! ik oordeel nu ook zonder iets te weten. Kan je zien hoe verschrikkelijk dom dat is
ik oordeel op wat hij me verteld heeft,dus is dat dan al zonder iets te weten?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 20:26   #102
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
het gaat toch echt over de forummers hierzo dus dat heeft er weldegelijk mee te maken

schat..... hij kent mij wel, we zien elkaar vaker! en we kennen elkaar al langer als dit forum ja!

doe niet zo lomp, wie zegt dat ik ze niet op 1 hand kan tellen.... droom verder, ik heb gewoon geen zin om ze te tellen, das toch een groot verschil!!!
Ik zeg ook niet dat jij zo bent ik had het over het algemeen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 20:28   #103
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

ja jij snapt het niet, jij vindt het raar, jij zou zoiets nooit doen. Dat begrijp ik allemaal best hoor maar ik vind het totaal niet van respect voor anderen getuigen als je iemand daarom maar gaat uitschelden voor slet, of mongool zoals jij doet.
Ik heb het woord slet nooit in mn mond genomen. Ikz eg ook niet dat hij zo is ik had het over het algemeen. Jongelui denken tegenwoordig maar met alles de koffer in te duiken
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 20:57   #104
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

als je t dan toch vaak doet..., doe het dan in ieder geval wel veilig

(zegt de ggd voorlichter )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 21:48   #105
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
als je t dan toch vaak doet..., doe het dan in ieder geval wel veilig

(zegt de ggd voorlichter )
:respect: en zo is het maar net:respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 22:14   #106
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat maakt het uit of iemand met 7 of 15 of 0 mensen naar bed is geweest?
het is dan toch altijd die persoons eigen keuze en hoewel mensen het er niet mee eens kunnen zijn, hoeven ze niet die ander te veroordelen op wat hij/zij doet. je kan het er niet mee eens zijn, en het zelf nooit zo doen, ok dat is ook je eigen keuze maar dan is het toch geen reden om mensen uit te gaan schelden, omdat zij dat wel doen?
de een denkt makkelijker over seks dan de ander ok dat is ieders goed recht, laat elkaar gewoon lekker in hun waarde zonder meteen (figuurlijk dus he ) bovenop te springen en veroordelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 22:49   #107
Elysium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou, wat groovdinge doet zijn zijn zaken maar mijn eerste reactie was ook zoiets van "wtf?" hij doet nog altijd wat hij wilt maar ik zou geen van die meisjes willen zijn gewoon omdat ik me dan ni gerespecteerd zou voelen en het nix speciaals voor hem zou betekenen met mij de koffer in te duiken... dan vraag ik me af of zo iemand wel serieus zou kunnen verkeren. Kijk dit zou een vooroordeel kunnen zijn omdat ik hem niet ken maar zo komt het dus wel degelijk over... Ik heb nix tg die jongen ofzo om zo hem niet al te serieus op liefdesvlak kunnen nemen. No offence
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 22:59   #108
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Elysium
nou, wat groovdinge doet zijn zijn zaken maar mijn eerste reactie was ook zoiets van "wtf?" hij doet nog altijd wat hij wilt maar ik zou geen van die meisjes willen zijn gewoon omdat ik me dan ni gerespecteerd zou voelen en het nix speciaals voor hem zou betekenen met mij de koffer in te duiken... dan vraag ik me af of zo iemand wel serieus zou kunnen verkeren. Kijk dit zou een vooroordeel kunnen zijn omdat ik hem niet ken maar zo komt het dus wel degelijk over... Ik heb nix tg die jongen ofzo om zo hem niet al te serieus op liefdesvlak kunnen nemen. No offence
Precies, behalve dan dat ik een jongen ben en sowieso niet met groovie de 'koffer induik'
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 17:46   #109
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


en neej,voel me niet beter dan hem,maar voor zo iemand heb ik nog de kloten respect,vind ik ronduit sletterig..
Dus je voelt je wel beter dan hem.
Citaat:
Originally posted by psychobunny
en goed voor hem dattie dr geen probleem mee heeft,maar daarom hou'k mn mening niet in. kzie dr btw al die me gelijk geven,dus helemaal ongelijk heb'k blijkbaar niet...
Het gaat niet om gelijk of ongelijk hebben...

En ik geef ook gewoon mijn mening, mij boeit het ook niet dat groov dat doet, ik vind het ook veel, maar het is en blijft zijn zaak. Ik vind gewoon dat je hem niet hoeft uit te schelden. Je mag altijd je mening geven, maar niet op zo'n manier.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:03   #110
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie

Dus je voelt je wel beter dan hem.
wat is dat nu weer voor n redenering. Ze geeft alleen dr mening en zegt dat ze dr geen respect voor heeft. wat heeft dat met je beter voelen dan een ander te maken????
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:18   #111
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
wat is dat nu weer voor n redenering. Ze geeft alleen dr mening en zegt dat ze dr geen respect voor heeft. wat heeft dat met je beter voelen dan een ander te maken????
zat ik ook al te denken..doe de moeite al niet meer om te reageren,aangezien ik mij toch zoveel beter voel...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:21   #112
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


zat ik ook al te denken..doe de moeite al niet meer om te reageren,aangezien ik mij toch zoveel beter voel...
sweetie je bent ook beter
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:21   #113
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
zat ik ook al te denken..doe de moeite al niet meer om te reageren,aangezien ik mij toch zoveel beter voel...
oftewel je voelt je nu gewoon echt beter, anders zou je wel reageren.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:23   #114
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
oftewel je voelt je nu gewoon echt beter, anders zou je wel reageren.
denk wat je wil denken over mij,ik denk het mijne over jou

. discussie gesloten.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:38   #115
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

stop eens met die zinloze onzin, dat vecht je maar op msn uit ofzo
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:45   #116
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
stop eens met die zinloze onzin, dat vecht je maar op msn uit ofzo
hey dit is toch een discussie daar is toch niks mis mee?
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:52   #117
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
en neej,voel me niet beter dan hem,maar voor zo iemand heb ik nog de kloten respect,vind ik ronduit sletterig..
Citaat:
Originally posted by Babysmurfie
Dus je voelt je wel beter dan hem.
Citaat:
Originally posted by Queenie
wat is dat nu weer voor n redenering. Ze geeft alleen dr mening en zegt dat ze dr geen respect voor heeft. wat heeft dat met je beter voelen dan een ander te maken????
Toch zie ik dat hetzelfde als babysmurfie hoor, sorry, maar als bunny geen respect heeft voor haar medemens voelt ze zich dus automatisch beter dan die bewuste medemens, zo'n rare conclusie is het niet

En verder vind ik labels plakken iets ontzettend kortzichtigs. Oke dat jij het veel vindt, ook oke dat je zegt dat jij dat niet zou doen maar laat de ander lekker zijn eigen ding doen zonder dat jij met 'slet' gaat gooien enzo
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 18:56   #118
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
hey dit is toch een discussie daar is toch niks mis mee?
een zinloze, imo wat boeit t nou met hoeveel mensen hij nou iets heeft gedaan.......ik bedoel dus, waarom er over discusseren?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:22   #119
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dimas
oftewel je voelt je nu gewoon echt beter, anders zou je wel reageren.
dream on. Ze voelt zich echt niet btr, als je haar zou kennen zou je dat ook weten!!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:27   #120
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
dream on. Ze voelt zich echt niet btr, als je haar zou kennen zou je dat ook weten!!
thx hun
like i said,echt wel mentaliteitsverschil,want zo'n mensen worden bij ons gewoon 'matras' genoemd,die worden alleen nog maar genomen omdat iedereen ze wel al eens gehad heeft...
btw,overa,vraag me wel nog af,als je je dr dan blijkbaar wel wat voor schaamt,aangezien dat je het eerst niet wou zeggen,wrom zeg je dan 'op zich niet weinig'?dan weet je toch dat mensen er om gaan vragen?gewoon vraagje,en nee,ik veroordeel niet..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:41   #121
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
dream on. Ze voelt zich echt niet btr, als je haar zou kennen zou je dat ook weten!!
als je Dimas zou kennen, weet je dat hij altidj gelijk heeft

discussing on the internet is like the paralympics. Even if you lose, YOU ARE STILL A RETARD
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:43   #122
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


als je Dimas zou kennen, weet je dat hij altidj gelijk heeft

discussing on the internet is like the paralympics. Even if you lose, YOU ARE STILL A RETARD
dan denk hij dus ook dat hij btr is dan de rest
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:46   #123
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
dan denk hij dus ook dat hij btr is dan de rest
oh maaaannn... jij bent iig minder dan de rest. Als je zulke ironie niet herkent
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:47   #124
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


discussing on the internet is like the paralympics. Even if you lose, YOU ARE STILL A RETARD
ik studeer bijzondere jeugdzorg,en dat is echt wel 1 van de zieligste lollen die'k ooit heb gehoord...ben ze al paar keer tegen gekomen en is echt sick...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:48   #125
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


oh maaaannn... jij bent iig minder dan de rest. Als je zulke ironie niet herkent
god,serieus,oe lang ga je zo nog blijven doorzagen? discussie was gesloten,dus laat het ook zo aub
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:48   #126
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


oh maaaannn... jij bent iig minder dan de rest. Als je zulke ironie niet herkent
Tuurlijk wel Don't you worry
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:52   #127
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


ik studeer bijzondere jeugdzorg
... dus?


Citaat:
en dat is echt wel 1 van de zieligste lollen die'k ooit heb gehoord...ben ze al paar keer tegen gekomen en is echt sick...
ach ik vind um leuk. er zijn veel ergere hoor, of je nou een grao maakt over iemand met een bril of met een handicap, het is en blijft een grap over een minderheid en die doen het over het algemeen goed.




Citaat:
Originally posted by psychobunny


god,serieus,oe lang ga je zo nog blijven doorzagen? discussie was gesloten,dus laat het ook zo aub
14 minuten daarvoor reageerde jezelf nog

Citaat:
Originally posted by Queenie
Tuurlijk wel Don't you worry
nou vooruit dan
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:57   #128
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

jullie blijven ecth door gaan ook he
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 19:59   #129
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TheGroovMaster
jullie blijven ecth door gaan ook he
t gaat toch nie meer over jou
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 02:16   #130
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
thx hun
like i said,echt wel mentaliteitsverschil,want zo'n mensen worden bij ons gewoon 'matras' genoemd,die worden alleen nog maar genomen omdat iedereen ze wel al eens gehad heeft...
btw,0Vera,vraag me wel nog af,als je je dr dan blijkbaar wel wat voor schaamt,aangezien dat je het eerst niet wou zeggen,wrom zeg je dan 'op zich niet weinig'?dan weet je toch dat mensen er om gaan vragen?gewoon vraagje,en nee,ik veroordeel niet..
Je hebt gelijk, ik schaam me er wel een beetje voor, ik ben een meisje en ik weet dat er snel geoordeeld wordt. Ik heb ook spijt van een aantal, maar dat zijn er eigenlijk maar 3. en dan blijft het aantal 5 en das toch ook aardig wat. Maargoed, ik had in de eerste plaats idd niet moeten replyen als ik et echt niet wilde vertellen maar het is gewoon een feit en dat wil ik best vertellen. Ach ja... ik ben nu eenmaal een beetje raar
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 02:25   #131
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
oh maaaannn... jij bent iig minder dan de rest. Als je zulke ironie niet herkent

Laatst aangepast door Dimas : 3 July 2003 om 02:30
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 09:36   #132
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Je hebt gelijk, ik schaam me er wel een beetje voor, ik ben een meisje en ik weet dat er snel geoordeeld wordt. Ik heb ook spijt van een aantal, maar dat zijn er eigenlijk maar 3. en dan blijft het aantal 5 en das toch ook aardig wat. Maargoed, ik had in de eerste plaats idd niet moeten replyen als ik et echt niet wilde vertellen maar het is gewoon een feit en dat wil ik best vertellen. Ach ja... ik ben nu eenmaal een beetje raar
ik ga meestal minder vlug over een meisje oordelen dan over een jongen eerlijk gezegd
maar wat bedoel je met 'dat zijn er eigenlijk 3 en blijft het aantal 5'? want ik is ff niet mee
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 09:51   #133
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

oh my god
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 10:11   #134
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by nevaeh1987
oh my god
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 10:23   #135
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
maar wat bedoel je met 'dat zijn er eigenlijk 3 en blijft het aantal 5'? want ik is ff niet mee
als in van dat ze van 3 van die 8 jongens spijt heeft dat ze met hun sex heeft gehad.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 15:33   #136
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


het wordt een beetje overdreven.. of uitgemolken.. of hoe zeg je dat.. naja je snapt ut wel
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:24   #137
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by nevaeh1987


het wordt een beetje overdreven.. of uitgemolken.. of hoe zeg je dat.. naja je snapt ut wel
neej
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:50   #138
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny


neej
dan laat maar
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 13:07   #139
metarzan
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Slet

Typisch vind ik het dat de nederlandse taal vooral scheldwoorden heeft voor een vrouw die met veel mannen heeft gesexed: sl*t h*r, cocotte, sn*l, lichtekooi, meisje van de lichte cavalerie, een publieke vrouw, - van lichte zeden, - van plezier, d*l, lellebel sl*rie, t*f, dweil, een afgelikte boterham. Maar als je op zoek gaat naar de mannelijke varianten, kan ik niets vinden .

Laat iedereen het lekker zelf weten, het is toch een vrij land of ie?Persoonlijk vind ik het wel triest als jemet mensen naar bed bent geweest en het je niet meer kan herinneren, of dat je er zo'n spijt van hebt dat je het nog maar een keer doet om de vorige te vergeten, maar dat is mijn mening...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 18:17   #140
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Slet

Citaat:
Originally posted by metarzan
Typisch vind ik het dat de nederlandse taal vooral scheldwoorden heeft voor een vrouw die met veel mannen heeft gesexed: sl*t h*r, cocotte, sn*l, lichtekooi, meisje van de lichte cavalerie, een publieke vrouw, - van lichte zeden, - van plezier, d*l, lellebel sl*rie, t*f, dweil, een afgelikte boterham. Maar als je op zoek gaat naar de mannelijke varianten, kan ik niets vinden .
en de reden om dat allemaal op te noemen is?

Citaat:
Laat iedereen het lekker zelf weten, het is toch een vrij land of ie?Persoonlijk vind ik het wel triest als jemet mensen naar bed bent geweest en het je niet meer kan herinneren, of dat je er zo'n spijt van hebt dat je het nog maar een keer doet om de vorige te vergeten, maar dat is mijn mening...
oftwel.. ze mogen het zelf weten maar ze zijn toch sletten? zowel mannelijk als vrouwelijk bedoel ik nu.
zeg dan niet dat iedereen het zelf mag weten om ze daarna te veroordelen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 18:50   #141
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard Re: Re: Slet

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
oftwel.. ze mogen het zelf weten maar ze zijn toch sletten? zowel mannelijk als vrouwelijk bedoel ik nu.
zeg dan niet dat iedereen het zelf mag weten om ze daarna te veroordelen
je hebt wel gelijk dat hij zichzelf tegenspreekt, maar ik vind de door hem geschetste situatie ook wel erg triest hoor
Wat ik erin lees is dat hij geen moeite heeft met iemand die al vrij veel bedpartners heeft gehad, maar zich wel alles herinnert, en niet brainless elke jongen/ieder meisje in bed uitnodigt, omdat t er toch niet toe doet. Want dat vindt hij persoonlijk verwerpelijk, en ik ook dus.

En ik zal ook niemand veroordelen, en ook niet iemand minder vinden dan mij omdat diegene zich sletterig gedraagt (even bot gezegd), maar ik vind dan wel dat ik vrij sta om te vertellen dat die ander er misschien wel iets beter bij stil zou kunnen staan.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2003, 11:13   #142
tybootje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
je hebt wel gelijk dat hij zichzelf tegenspreekt, maar ik vind de door hem geschetste situatie ook wel erg triest hoor
Wat ik erin lees is dat hij geen moeite heeft met iemand die al vrij veel bedpartners heeft gehad, maar zich wel alles herinnert, en niet brainless elke jongen/ieder meisje in bed uitnodigt, omdat t er toch niet toe doet. Want dat vindt hij persoonlijk verwerpelijk, en ik ook dus.

En ik zal ook niemand veroordelen, en ook niet iemand minder vinden dan mij omdat diegene zich sletterig gedraagt (even bot gezegd), maar ik vind dan wel dat ik vrij sta om te vertellen dat die ander er misschien wel iets beter bij stil zou kunnen staan.
inderdaad

Laatst aangepast door tybootje : 14 July 2003 om 11:16
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.