Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Vrije Tijd > Vakantie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Vakantie De zon begint zich meer en meer te tonen.. school loopt naar zijn einde .. tijd voor vakantie !

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 31 July 2003, 20:42   #1
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard kut vakantie

di was echt de kutste vakantie ever!!!! op foto's ziet alles er zo rooskleurig uit, komen we daar aan (la torre del sol in spanje) blijkt het echt een klote camping te zijn. nergens komen de jongeren bij elkaar iedereen zit saai bij de tent der word geen ene moer georganiseerd en voor de disco op de camping moet je 3 euro betalen.
het ene leuke van de hele vakantie is dat ik met het vliegtuig naar huis ben gegaan en mn ouders daar zich nog 2 weken zien te vermaken .

maja nu blijk ik uit al mn haast de helft ben vergeten mee te nemen. (keb nu mar 2 lange broeken en 1 korte broek en 4 blousen (ben blouse verslaafd))
 
Oud 31 July 2003, 20:50   #2
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

oW... das kut...
Dat Appertement van ons was best ook wel kut (wij waren in Lloret de mar) Maar ik had het wel naar mijn zin enzo ookal kwam de politie naar ons toe dat we te luidruchtig waren....
Maar je moest gewoon blijven joh, in loop van tijd (zoiets ofzo) zouden er heus wel "leuke" mensen komen enzo
CharmedOne is offline  
Oud 31 July 2003, 20:56   #3
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
in loop van tijd (zoiets ofzo) zouden er heus wel "leuke" mensen komen enzo
leuke mensen haha ik heb gewoon in 4 dage tijd 2 keer ruzie gehad kben 1keer op mn neus geslagen (maja ik kan hard trugslaan ) en die andere keer is een vriend van mij (de enigste die ik toen had) een beetje bijgebutst
toen had ik er gewoon geen zin meer in
 
Oud 31 July 2003, 20:59   #4
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Originally posted by sk888er


leuke mensen haha ik heb gewoon in 4 dage tijd 2 keer ruzie gehad kben 1keer op mn neus geslagen (maja ik kan hard trugslaan ) en die andere keer is een vriend van mij (de enigste die ik toen had) een beetje bijgebutst
toen had ik er gewoon geen zin meer in

Ow ok... Ik had daar ook ruzie gehad met een groepje ze deden heel de tijd lomp enzo en keken heel de tijd raar dus toen gooide ik een bal in der gezicht toen kwam er ruzie en toen werden zij eruit gestuurd en toen leefde we nog lang en gelukkig...
CharmedOne is offline  
Oud 31 July 2003, 21:00   #5
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Maar daar is toch heus wel een stuk gezelliger dan in het zooooooo saaaaaaaaie Nederland?
Ik begin het hier echt saai te vinden de laatste tijd in NL
CharmedOne is offline  
Oud 31 July 2003, 21:14   #6
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ok nederland is saai vooral door al die kut ruzies maar hier heb ik teminste nog mn vriende waar ik op kan rekene
 
Oud 31 July 2003, 21:17   #7
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Jaaah dat wel, maar toch woon ik liever in Spanje dan hier in NL Vooral als die ene hele knappe jongen mijn buurjongen is
CharmedOne is offline  
Oud 31 July 2003, 21:31   #8
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wonen zou ik ook wel willen in spanje lekker aan zee ergens afgelegen wonen zodat niemand van je bestaan afweet
heerlijk
 
Oud 31 July 2003, 22:36   #9
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Soms heb ik daar ook wel behoefte aan jah
Ik vind dit echt de stomste vakantie ooit
heb strax alleen maar vervelende herinneringen aan deze zomervakantie
 
Oud 31 July 2003, 22:51   #10
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by sk888er
wonen zou ik ook wel willen in spanje lekker aan zee ergens afgelegen wonen zodat niemand van je bestaan afweet
heerlijk
ja dat gaat ook echt in spanje Ik heb echt een hekel aan ultra toeristische plekken, waar je jezelf aan het strand moet opstapelen en waar je over de koppen kunt lopen. Is toch geen reet aan. Om dan nog maar te zwijgen over de idioot volle campings. Nee, ik ben 1 keer naar spanje geweest en voor mij nooit meer
 
Oud 31 July 2003, 23:36   #11
anoesjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP


ja dat gaat ook echt in spanje Ik heb echt een hekel aan ultra toeristische plekken, waar je jezelf aan het strand moet opstapelen en waar je over de koppen kunt lopen. Is toch geen reet aan. Om dan nog maar te zwijgen over de idioot volle campings. Nee, ik ben 1 keer naar spanje geweest en voor mij nooit meer
zijn best rustige plekken te vinden hoor
 
Oud 31 July 2003, 23:52   #12
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Daar hoef je niet speciaal voor naar Spanje te gaan.
 
Oud 1 August 2003, 08:05   #13
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
Daar hoef je niet speciaal voor naar Spanje te gaan.
spanje was ook maar een voorbeeld het mag van mij ook gerust griekenland zijn ofzow hoor
 
Oud 3 August 2003, 12:41   #14
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Griekenland is mooier als spanje
De mensen zijn er ook nog veel aardiger als in Spanje.....!!!Zeker op de eilanden...maah goed jmmr van je vakantie!
 
Oud 3 August 2003, 21:09   #15
Annefleur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

is La torre del sol niet die camping waar ook nog eens een spoor langs loopt, of er doorheen?? Ben er nog nooit geweest alleen maar kutdingen over gehoord...
 
Oud 3 August 2003, 22:31   #16
sk888er
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Annefleur
is La torre del sol niet die camping waar ook nog eens een spoor langs loopt, of er doorheen?? Ben er nog nooit geweest alleen maar kutdingen over gehoord...
ja der loopt een spoor doorheen en das vreselijk klote
 
Oud 6 August 2003, 14:27   #17
Freedom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij was het het weer gewoon pokkewarm !!


 
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.