Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 October 2002, 20:27   #1
Tweeling
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ff vraag voor pilgebruikers over ongesteld..

k slikte vorige week vrijdag mn laatste pil, en werd vandaag (donderdag) pas ongesteld (wat al niet normaal is), en neem vandaag weer mn eerste pil (omdat t iedere keer zo lang duurt voordat ik ongesteld wordt, dat ik m nu vroeger ga laten komen)

mn vraag:

hoe groot is de kans dat ik zaterdag niet meer ongesteld ben (omdat ik nu weer de pil slik)

ik slik stediril 30

alvast bedankt!!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2002, 23:53   #2
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eigenlijk zou je al niet meer ongesteld moeten zijn een dag nadat je de pil weer hebt geslikt, maar als ik jou was zou ik ook ff naar de huisarts gaan en hem of haar laten testen of je niet beter een andere pil kan gaan gebruiken
good luck
Ciao Kisz Iris
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2002, 00:40   #3
girl20
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou, ik slik al jaren de pil en elke maand heb ik zondag mijn laatste pil en wordt ik meestal op vrijdag of zaterdag ongesteld.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2002, 09:11   #4
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by girl20
Nou, ik slik al jaren de pil en elke maand heb ik zondag mijn laatste pil en wordt ik meestal op vrijdag of zaterdag ongesteld.
ja dat heb ik ook hoor en als ik maandag een nieuwe inneem dan ben ik ook nog ongesteld.Das heel normaal hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2002, 09:45   #5
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Mjah weet je ik heb dat ook. Als ik op zaterdag me laatste pil slik, word ik pas donderdag of zelfs vrijdag ongesteld..heel normaal volgens mij. En af en toe ben ik dat nog steeds terwijl ik alweer met een nieuwe strip begin..is volgens mij niks geks aan
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 October 2002, 18:34   #6
Ryzer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben ik blij dat ik geen pil moet nemen want ik snap er niks van
  Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2002, 10:45   #7
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ryzer
ben ik blij dat ik geen pil moet nemen want ik snap er niks van
gewoon stappenplan opstellen lijkt me ;P
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 October 2002, 14:12   #8
Tweeling
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar tis ook zo, dat k er nie van op aan kan hoelang t duurt. als ik vrijdag mn laatste neem, werd ik eerst altijd maandag of dinsdag ongesteld, en nu is t zelfs al donderdag. tis iedere keer anders!

k ga denk ik maandag naar de dokter, om te vragen of da normaal is. bij mn vorige pil kon ik er altijd op aan, kon er bekant de klok op gelijk zetten, maar met deze...

dus zo normaal is da niet volgens mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2002, 19:43   #9
Diz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb ik allemaal geen last van, word altijd weer ongesteld na twee dagen dat ik mijn pil niet heb geslikt. Volgens mij is het niets om je ongerust over te maken, is gewoon de reactie van jouw lichaam en daar kun je niets tegen doen. Lekker laten zo.

De kans dat je zaterdag nog steeds ongesteld ben, tja die is volgens mij weer wel erg groot. Helaas pindakaas
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2002, 18:50   #10
Clauw
Lid
 
Geregistreerd op: 20 October 2002
Berichten: 780
Standaard

als ik zondag de laatste pil in neem , word ik meestal vrijdag of zaterdag ongesteld, neem ik maandag weer de pil in en woensdag ist over, dus das normaal denk ik dinsdag en woensdag verlies ik dan ook niet heel veel bloed ofzo
Clauw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2002, 20:26   #11
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik neem mn laatste pil vrijdag en dan word ik woensdag ongesteld. als ik dan zaterdag weer begin met slikken duurt t nog tot maandag ofzo..dus is op zich niks vreemds aan, maar ik zou toch ff naar de dokter gaan, als je je onzeker voelt kan t heus geen kwaad t ff te controleren bij iemand die er echt verstand van heeft.
overigens kan je de pil volgens mij ook doorslikken dus helemaal niet meer ongesteld worden. dit klinkt heel chemisch maar t maakt op zich geen verschil. voor t geval je dat zou willen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.